Şimdi Ara

motor ısısı

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
1.523
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. 1999 model 2.0 156 aldım. 2 sorun baş gösterdi aldığımda herhangi bir sorunu yoktu.
    1- motor ısısı eğer şehir içi trafiğinde dur kalklarda değilsek 50'yi aşmıyor. anca dur kalk, veya düşük viteste seyredersem 90 civarına geliyor. bu normalmidir?
    2- tüpte çekmeme sorunu başladı, ve rölantide veya düşük devirde kendi kendine gaz veriyordu. kontrol ettirdim tüp aksamında bir sorun görünmüyor dediler ki benim aklıma gelen ilk şey tüpün enjektörleriydi. bujileri kontrol ettirdim, gazın pisliği dolmuş 4ünü temizlediler, 4üne el atmaya korktular. şu an çekiş nispeten düzeldi ama halen arada bir kendi kendine gaz veriyor araç. sizce bujilerin dışında farklı bir sorunu varmıdır? yağı, filtresi yeni değişti.
    bir de hem BRC için hem de alfa için önerebileceğiniz istanbul ve mümkünse bahçelievler civarında servis var mı?

    yanlız bu fiyatlara alınacak daha iyi bir araç bilmiyorum. bir önceki aracım 3.20i idi. gerek konfor gerek sürüş keyfi çok iyi.bmw yi aratmadı üste bile çıktı. şu borcu harcı temizleyip alfanın sıfırına girmek lazım...







  • Tüpü hiç bilmem ama motor sıcaklığı sorunu - eğer çok kısa mesafe için konuşmuyorsanız - termostat olma ihtimali çok yüksek.

    Bu arada hayırlı olsun, güle güle kullanın
  • sağol hocam, şu ana kadar güle güle kullandık :) inşallah böyle devam ederiz.
    kısa mesafe değil, geçen hafta sonu bursaya gittik geldik, hep 50. bir ara izmit otoban girişinde kaza vardı trafik yoğundu dur-kalk filan derken 90 civarına çıktı onun dışında hep 50.
  • Yakıt tüketimizi de epey artırır bu durum. Motor sağlığı açısından da iyi değil. Bence bir an önce servise götürün. Çok maliyetli de değil bildiğim kadarıyla termostattan ise eğer.
  • hocam tuhaf yanı yakıt neredeyse hiç yakmıyor :) 23/24 kuruş yaktı tüpte (benzin hiç yoktu araçta) bursaya gidiş gelişte. zaten anlam veremediğim bir noktada bu ya. ateşlemede veya hava kısmında veya soğutma sisteminde bir sorun olsa yakamadığını atacak, ve bol bol yakıt sarfiyatı olarak kendini belli edecek. ama tersine bir durum var. bu akşam kardeşim ankaraya gidecek arabayla, bakalım ne olacak. dediğim gibi çekiş sorunu neredeyse kalmadı gibi. sadece nadiren kendi kendine gaz verme olayı var o da sanırım diğer 4 buji temizlenince ve lpg bakımı yapılırsa düzelir. ama motor ısısına anlam veremedim. dediğin gibi bir termostata baktırırız hafta içi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: farketmez

    hocam tuhaf yanı yakıt neredeyse hiç yakmıyor :) 23/24 kuruş yaktı tüpte (benzin hiç yoktu araçta) bursaya gidiş gelişte. zaten anlam veremediğim bir noktada bu ya. ateşlemede veya hava kısmında veya soğutma sisteminde bir sorun olsa yakamadığını atacak, ve bol bol yakıt sarfiyatı olarak kendini belli edecek. ama tersine bir durum var. bu akşam kardeşim ankaraya gidecek arabayla, bakalım ne olacak. dediğim gibi çekiş sorunu neredeyse kalmadı gibi. sadece nadiren kendi kendine gaz verme olayı var o da sanırım diğer 4 buji temizlenince ve lpg bakımı yapılırsa düzelir. ama motor ısısına anlam veremedim. dediğin gibi bir termostata baktırırız hafta içi.


    benim 156'da sizi yazdığınız gibi istanbul'da köprü trafiğinde 90 dereceye çıkıyor fakat normal seyirde 50 derecenin altına düşüyor. Bu durumun yakıta etki edeceğini düşünmüyorum, wag grubundaki otolarda vardır araç çalışır yürür (5-10 dk neyse) trafik olsun olmasın hararet derecesi sürekli 90 derecede kalır.




  • çekiş sorunu için akışmetre dediler... mantıklı gelmedi. 1-2 yere daha göstereceğim. ben borular vs. ile yani gaz besleme ile ilgili bir sorun var diye şüpheleniyorum.bakalım...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.