Şimdi Ara

MOTOR da nasıl ön kaldırılır? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
11 Misafir (1 Mobil) - 10 Masaüstü1 Mobil
5 sn
64
Cevap
0
Favori
58.940
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mozel

    Sonra da ölsün bari,

    Sen öyle yapacağına git kezzap falan iç, başkalarını tehlikeye atmazsın.

    Sakın denemeyin aşağıda yazanın. Her motorun devri farklıdır. Tek silindirde 7000 Devire kulağın dayanırsa ve debriyajı hemen bırakırsan motor havada 2 takla atar...

    Bu tip işler için önce motoru doğru kullanmayı sonuna kadar bileceksin. Ön freni kilitleyeceksin, virajda ön arka kilitleyeceksin, tek el, çift el, ayakta, oturarar, dizler selede, tek diz selede vs kullacaksın, motor vucudunun bir parçası olacak, bunları yaparken bir iki kere düşeceksin ki ne kadar tehlikeli bi iş yaptığının farkına var.

    Buna rağmen istiyorsan trafiğe kapalı alanda ve full koruma ile yavaş yavaş gaz ve debriyaj hakimiyeti ile başlaman lazım.

    Her motorun önü kalkar ama önemli olan hanig viteste ve hanig devir aralığında ne kadar debriyaj ile...

    quote:

    Orjinalden alıntı: sonix!

    debriyajı sık .1.viteste deviri 8000 devire filan gelsin.7000-8000 aralığına geldiğinde debriyajı hızlıca bırak.


    Alıntıları Göster
    vitese at gazı kökle.Birden debriyajı bırak.Arka bile kalkar valla.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fagrusovic

    vitese at gazı kökle.Birden debriyajı bırak.Arka bile kalkar valla.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: fagrusovic

    vitese at gazı kökle.Birden debriyajı bırak.Arka bile kalkar valla.



    tamm çaktım sayılır....
    _____________________________
    ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fetih

    debriyajı sık .1.viteste deviri 8000 devire filan gelsin.7000-8000 aralığına geldiğinde debriyajı hızlıca bırak.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: sonix!

    debriyajı sık .1.viteste deviri 8000 devire filan gelsin.7000-8000 aralığına geldiğinde debriyajı hızlıca bırak.


    mesajı okuyordum 8000 d/d duyunca şaşırdım, motorun altı mutlaka güneş görür, ama sonuçta önü kalkar sende haklısın
    _____________________________
    HAYATIMIN SERMAYESİ...
    HAYALLERİMİN SAHİBİ...
    şans meleğim... boşver gitsin
    ***erkam_arslan***




  • quote:

    Orijinalden alıntı: E.A.K.K

    quote:

    Orjinalden alıntı: sonix!

    debriyajı sık .1.viteste deviri 8000 devire filan gelsin.7000-8000 aralığına geldiğinde debriyajı hızlıca bırak.


    mesajı okuyordum 8000 d/d duyunca şaşırdım, motorun altı mutlaka güneş görür, ama sonuçta önü kalkar sende haklısın

    Alıntıları Göster
    sadece vitesliler de mi teke kalkılıyor yahu =) herkez vitesliden bahsetmiş scooter lar da teke kalkan yokmu hiç yani =)
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fetih

    debriyajı sık .1.viteste deviri 8000 devire filan gelsin.7000-8000 aralığına geldiğinde debriyajı hızlıca bırak.

    Alıntıları Göster
    Öldürmeyi mi düşünüyorsun arkadası daha hiç yapmadım diyor.eger bunu yaparsa kesin yaralanır
    quote:

    Orjinalden alıntı: sonix!

    debriyajı sık .1.viteste deviri 8000 devire filan gelsin.7000-8000 aralığına geldiğinde debriyajı hızlıca bırak.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huka Sampos

    Öldürmeyi mi düşünüyorsun arkadası daha hiç yapmadım diyor.eger bunu yaparsa kesin yaralanır
    quote:

    Orjinalden alıntı: sonix!

    debriyajı sık .1.viteste deviri 8000 devire filan gelsin.7000-8000 aralığına geldiğinde debriyajı hızlıca bırak.


    Alıntıları Göster
    motoru kaldırırken direksiyona asıl ve arkaya doğru ağırlık ver
    _____________________________

    *sen şu an bu yazıyı okurken ben senin hayatından 5 saniye çaldım
    *sana dünyanın en güzel şeyini vermek isterdim ama seni sana verememki




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutcan-1992

    motoru kaldırırken direksiyona asıl ve arkaya doğru ağırlık ver

    Alıntıları Göster
    sen bisikletle kaldırmaya devam et boşver bu işleri
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kelepce

    sadece vitesliler de mi teke kalkılıyor yahu =) herkez vitesliden bahsetmiş scooter lar da teke kalkan yokmu hiç yani =)

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Kelepce

    sadece vitesliler de mi teke kalkılıyor yahu =) herkez vitesliden bahsetmiş scooter lar da teke kalkan yokmu hiç yani =)



    trafik ışıklarında beni yere düşüren Gilera Runner VXR200 çok kolay teker yapıyordu sadece direksiyona yüklenip yukarı çektiğin anda doğru yerde gazı vermen gerekiyordu ...hooop tekere geliyordu

    AMA bence çooook gereksiz bir konu...yapanları izlemekle yetinmek en güzeli...en sağlıklısı 2 teker yere temas halinde iken sürmek...dediğim gibi içinizde kalıp ben neden yapamıyorum durumunu eğitimle öğrenilebilir belki ama yok faideli bir iş olmadığı kanaatine 1 sene önce vardım...
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: E.A.K.K

    quote:

    Orjinalden alıntı: sonix!

    debriyajı sık .1.viteste deviri 8000 devire filan gelsin.7000-8000 aralığına geldiğinde debriyajı hızlıca bırak.


    mesajı okuyordum 8000 d/d duyunca şaşırdım, motorun altı mutlaka güneş görür, ama sonuçta önü kalkar sende haklısın

    Alıntıları Göster
    ya ben onu 125 cc likler için demiştim ama cc sini yazmayı unutmuşum.
    quote:

    Orjinalden alıntı: küber_ez


    quote:

    Orjinalden alıntı: sonix!

    debriyajı sık .1.viteste deviri 8000 devire filan gelsin.7000-8000 aralığına geldiğinde debriyajı hızlıca bırak.


    mesajı okuyordum 8000 d/d duyunca şaşırdım, motorun altı mutlaka güneş görür, ama sonuçta önü kalkar sende haklısın
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fetih

    ya ben onu 125 cc likler için demiştim ama cc sini yazmayı unutmuşum.
    quote:

    Orjinalden alıntı: küber_ez


    quote:

    Orjinalden alıntı: sonix!

    debriyajı sık .1.viteste deviri 8000 devire filan gelsin.7000-8000 aralığına geldiğinde debriyajı hızlıca bırak.


    mesajı okuyordum 8000 d/d duyunca şaşırdım, motorun altı mutlaka güneş görür, ama sonuçta önü kalkar sende haklısın


    Alıntıları Göster
    dostum gaza sonunba kadar aniden bırark sonra ğörürsün önünü.........
    _____________________________

    İnsan, "İnsanların yaşamları boyunca işledikleri tüm fiiller muhakkak Allah'ın adaletine göre değerlendirilecektir. Zulüm yapanların zulümlerinin elbette karşılıksız kalmayacağını, iyi tek bir sözün bile mükafatının verileceğini, Allah Kuran'da bize haber vermektedir. Tüm bunların adilce değerlendirileceği yer ahirettir; Allah'ın sonsuz adaletinin tecelli edeceği yer ahirettir.

    Alış veriş yaptıklarım:visceroid-(izmir)/&ordulu5234(istanbul)/&oKsEAt-(kocaeli)&The_WeB-(ankara)&Acizim(erzurum)&asymmetric(ist)&nod15(konya)&Şahin Abi(ist)3t3rnal(giresun)yılmaz196(ankara)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: WarLord_52

    dostum gaza sonunba kadar aniden bırark sonra ğörürsün önünü.........

    Alıntıları Göster
    bu arkadaş naptı acaba yaa teker yapmayı başardı mı :)
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: denaro

    Momentum ile ilgili.
    Sen nasil araba ile saga donerken sert bir sekilde seni sola atiyorsa
    Ayni meseleyi burda bulabilirsin .motoru ani bir ivmeleme verirsen ve bisiklettekinin daha az bir kuvveti ile kendini on tekerini ve daha sonra arka tekeri gorebilirsin.Biz buna 360 derece ile takla atmak diyoruz.cok az bir kuvvet gerekli.
    Hadi sana kolay gelsin.
    Bu arada yapmak istedigin zaman bizi cagirda kameraya kaydedip Show tv ye yollariz.
    Birazda bizi dusun
    Saygilar


    Momentum değil moment

    Motora yandan baktığında onu bir tahterevalli gibi düşün. Arka teker sağ ucu, ön teker sol ucu olsun. Denge noktası da ortalama senin olduğun yer olacaktır. Arka teker büyük bir ivmeyle dönmeye başladığında uyguladığı tork ön tekeri kaldırmaya başlar ve sen de biraz arkaya doğru yaslanırsan öndeki ağırlığı azaltırsın ve ön kalkar.

    Ön kalktıktan sonra ya denge noktasını iyi ayarlayıp sabit hızla devam edersin ya da biraz öne ağırlık verip gaz vermeye devam ederek hızlanarak gidersin.

    Ama çok büyük ihtimalle beynin ve motor sinirlerin daha önce böyle hassas bir gazlama yapmadığı için kordineli ve hassas çalışamayıp gazı ayarlayamayacak bu durumda da motor kafana geçecek.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpayfatih

    bu arkadaş naptı acaba yaa teker yapmayı başardı mı :)

    Merak ettim bende. Yapmasın keşke önermem asla konuyu açan arkadas oku bunları
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Chidori

    quote:

    Orijinalden alıntı: alpayfatih

    bu arkadaş naptı acaba yaa teker yapmayı başardı mı :)

    Merak ettim bende. Yapmasın keşke önermem asla konuyu açan arkadas oku bunları

    Alıntıları Göster
    baktımda en son 2-3 sene önce mesaj atmış. aramızda olmaya bilir artık
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpayfatih

    baktımda en son 2-3 sene önce mesaj atmış. aramızda olmaya bilir artık


    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpayfatih

    baktımda en son 2-3 sene önce mesaj atmış. aramızda olmaya bilir artık


    Ölmüş mü?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: X.Arybdis


    quote:

    Orijinalden alıntı: alpayfatih

    baktımda en son 2-3 sene önce mesaj atmış. aramızda olmaya bilir artık





    Öldüyse Allah rahmet eylesin.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Chidori

    quote:

    Orijinalden alıntı: X.Arybdis


    quote:

    Orijinalden alıntı: alpayfatih

    baktımda en son 2-3 sene önce mesaj atmış. aramızda olmaya bilir artık





    Öldüyse Allah rahmet eylesin.

    Alıntıları Göster
    O değilde motorun arkasını kaldıranlar var birde. O nasıl oluyor? Ön frene bastın diyelim benim bildiğim ön teker sağa sola kayar düşersinde arka nasıl kalkar?
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mr.respect

    O değilde motorun arkasını kaldıranlar var birde. O nasıl oluyor? Ön frene bastın diyelim benim bildiğim ön teker sağa sola kayar düşersinde arka nasıl kalkar?


    denemedim bilmiyorum ancak sanırsam


    bacaklar ile depo kavranıyor ayakta veya oturarak kollar mümkün olduğunca düz durmalı ağırlığınızı öne vererek ön frene kademeli olarak basılıyor
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-9A641C116

    quote:

    Orijinalden alıntı: mr.respect

    O değilde motorun arkasını kaldıranlar var birde. O nasıl oluyor? Ön frene bastın diyelim benim bildiğim ön teker sağa sola kayar düşersinde arka nasıl kalkar?


    denemedim bilmiyorum ancak sanırsam


    bacaklar ile depo kavranıyor ayakta veya oturarak kollar mümkün olduğunca düz durmalı ağırlığınızı öne vererek ön frene kademeli olarak basılıyor

    Alıntıları Göster
    Arkasını dikmek için yaklaşık en az 80-90 km hızda seyrederken ( Zemin yada asfaltın cinsine bağlı olarak ) ön frene 3 defa ardı ardına basıyorsunuz arkayı kalkar pozisyona getirdiğinizde son tutuşunuzda dengeli bir biçimde ( eğer ki fazla dikilirse öne düşmemek için vücudunuzu hafif geriye , eğer tam kalkmıyor ise biraz öne itmeniz gerekir ) sıkıyorsunuz ön freni böylelikle stoppie wheelie dediğimiz olay gerçekleşiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mugetsu* -- 15 Eylül 2011; 18:22:17 >
    _____________________________

    Motocross İs My Life

    Yamaha Yzf R-1 2009
    Akrapovic Exaust System




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.