Şimdi Ara

MOTOR BLOĞUNUN ÇATLAK OLDUGU NASIL ANLAŞILIR? MOTOR BLOGUM ÇATLADIMI:( ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
1
Favori
34.937
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Harpy34

    ama abim duman çıktı kaputtan beyaz duman hatta direksiyon altından bile hafıf geldi

    Sıkma canını broadwayım varken bende de olmuştu mazi geldi aklıma 3 gün çalıştırmadım hiçnyola çıkınca 100 metre sonra beyaz duman geldi :) hararet felan değil o kadar ısınamaz zaten araba tdrmostat ile kesiyor su akışını. Adını hatırlayamadım bi hortum patlattı birde su pompası mı ne :) ucuza kapatırsın..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam her ustanın dediğini yaparsak yandık. biraz da kendi arabamızın ustası olmalıyız. en azından istasyonlardan 1 litre antifiriz alıp koysaydınız yine iş görürdü. yanık kokusu geleceğine, riske gireceğine azıcık su eksiltsin ne olacak. benim düşüncemde devirdaimden yana. bir ihtimal triger zincir değil de kayış ise o da zorlanma sonucu devirdaimden sıyrılmış dişleri zarar görmüş, kokuyu da ondan yapmış olabilir. tabiki bunların hepsi sadece tahmin, nokta atışı yapacak olan ustadır.
  • motor çatlatmış biri olarak biri olarak söylüyorum

    motor sürekli hararet yapar, hiçbir şey fayda etmez,

    gaza basarsın gitmez, benzine beraber, yağı da içmeye başlar,

    bir sürü masraf edersin, düzelmeyince ,çıkma bir motor aramaya başların,

    sanayi esnafı çok dürüst olduğundan , güvenip aldığın çıkma motor

    senin motorundan daha kötü çıkar, lanet deyip arabanın ilk taliplisine

    ne kadar zarar ettiğinin hesabını yapmadan satarsın,
  • anaconda41 kullanıcısına yanıt
    bugun aracımın motor su deposunu temizledim ve antifiriz kattım çalıştırdım normal bir şekilde çalıstı test sürüsü yaptım 120 140 bastım performans kaybıda yok sadece şüphelendiğim triger kayışında gıcır gıcır ses gelıyor sanırsam o zedelendi onu ustaya götürüp bir baktıcam inşallah bi öneriniz varmı
  • SAYIN ARKADAŞLAR BUGUN HAVALARIN İYİLEŞMESİYLE BERABER MOTOR SU DEPOMU TEMİZLEDİM BİR GÜZEL ANTİFİRİZİMİ KATTIM VE ARACIMI ÇALIŞTIRDIM TEST SÜRÜŞÜ YAPTIM 120 140 KM KADARDA ÇIKTM HERHANGİBİR PERFORMANS KAYBI YOK SESDEDE SIKINTI YOK SADECE ŞÜPHELENDİGİM TRİGER KAYISINDAN GICIRTI GELIYOR SANIRSAM ORDA BİR SORUN YAŞADIM EN KISA ZAMANDA ARACI KULLANMADAN BİR USTAYA GÖSTERİCEM İLGİLERİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM ( MOTOR BLOGU ÇATLAMIŞ DİYEN ARKADASLAR AŞK OLSUN SİZLEREDE BENİ KORKUTTUNUZ:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K0rkunc

    o yanık kokusu hararet veya motorun herhangi bir arızasından olmadı devirdaim donduğu için kayış onu döndüremedi sıyırdı o kokmuştur.. sestende anlardın

    Devri daim pompası çok büyük oranda triger kayışına veya zincirine bağlıdır. Triger kolay kolay sıyırmaz. Zincir kolay atlamaz. Sıyırırsa/atlarsa o motor üst kapak açmadan kolay kolay adam olmaz. Kaldı ki marş motoru, trigeri sıyırıp motoru birbirine karıştıracak gücü üretemez. Devri daim donmuş olsa marş motoru dönmezdi kısacası. Bloğun içindeki su donmuş olabilir o başka hikaye.

    Soruya gelecek olursak, aracın yağını suyunu kontrol edin iyice. Antifriz ile değişin suyu. Sonra marş basın. Aracın altını kuru zemine koyarsanız işiniz kolaylaşır. Motordan su veya yağ kaçağı var mı bakın. Var ise hemen kontak kapatın çekici üzerinde gideceksiniz sanayiye.

    Damlama şeklinde demiyorum. Kaputtaki karı eritse damlama yapar zaten. Tazyikli bir şekilde çıkıştan bahsediyorum. Baktınız öyle bir problem yok. Kontağı kapatıp arabayı beş on dakika kendi haline bırakın. Isı iyice bloğa yayılsın, su donmuşsa onu çözsün. Bu esnada genleşme kabını, yani soğutma suyunu koyduğumuz kabı açık bırakın komple. Su atarsa da müdahale etmeyin.

    Her şey yolunda ise beş dakika sonra marş basın, doğru sanayiye, antifriz eklemeye ve motoru kontrol ettirmeye.

    Düzeltme: Problem kalmamış. O gıcırtı trigerden gelmez, genelde v kayışından gelir. V kayışı kayabilir çünkü kasnakta.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msansertekin -- 13 Ocak 2017; 4:5:16 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin


    quote:

    Orijinalden alıntı: K0rkunc

    o yanık kokusu hararet veya motorun herhangi bir arızasından olmadı devirdaim donduğu için kayış onu döndüremedi sıyırdı o kokmuştur.. sestende anlardın

    Devri daim pompası çok büyük oranda triger kayışına veya zincirine bağlıdır. Triger kolay kolay sıyırmaz. Zincir kolay atlamaz. Sıyırırsa/atlarsa o motor üst kapak açmadan kolay kolay adam olmaz. Kaldı ki marş motoru, trigeri sıyırıp motoru birbirine karıştıracak gücü üretemez. Devri daim donmuş olsa marş motoru dönmezdi kısacası. Bloğun içindeki su donmuş olabilir o başka hikaye.

    Soruya gelecek olursak, aracın yağını suyunu kontrol edin iyice. Antifriz ile değişin suyu. Sonra marş basın. Aracın altını kuru zemine koyarsanız işiniz kolaylaşır. Motordan su veya yağ kaçağı var mı bakın. Var ise hemen kontak kapatın çekici üzerinde gideceksiniz sanayiye.

    Damlama şeklinde demiyorum. Kaputtaki karı eritse damlama yapar zaten. Tazyikli bir şekilde çıkıştan bahsediyorum. Baktınız öyle bir problem yok. Kontağı kapatıp arabayı beş on dakika kendi haline bırakın. Isı iyice bloğa yayılsın, su donmuşsa onu çözsün. Bu esnada genleşme kabını, yani soğutma suyunu koyduğumuz kabı açık bırakın komple. Su atarsa da müdahale etmeyin.

    Her şey yolunda ise beş dakika sonra marş basın, doğru sanayiye, antifriz eklemeye ve motoru kontrol ettirmeye.

    Düzeltme: Problem kalmamış. O gıcırtı trigerden gelmez, genelde v kayışından gelir. V kayışı kayabilir çünkü kasnakta.

    devirdaim V kayışınada bağlı olabilir aracına göre değişir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin


    quote:

    Orijinalden alıntı: K0rkunc

    o yanık kokusu hararet veya motorun herhangi bir arızasından olmadı devirdaim donduğu için kayış onu döndüremedi sıyırdı o kokmuştur.. sestende anlardın

    Devri daim pompası çok büyük oranda triger kayışına veya zincirine bağlıdır. Triger kolay kolay sıyırmaz. Zincir kolay atlamaz. Sıyırırsa/atlarsa o motor üst kapak açmadan kolay kolay adam olmaz. Kaldı ki marş motoru, trigeri sıyırıp motoru birbirine karıştıracak gücü üretemez. Devri daim donmuş olsa marş motoru dönmezdi kısacası. Bloğun içindeki su donmuş olabilir o başka hikaye.

    Soruya gelecek olursak, aracın yağını suyunu kontrol edin iyice. Antifriz ile değişin suyu. Sonra marş basın. Aracın altını kuru zemine koyarsanız işiniz kolaylaşır. Motordan su veya yağ kaçağı var mı bakın. Var ise hemen kontak kapatın çekici üzerinde gideceksiniz sanayiye.

    Damlama şeklinde demiyorum. Kaputtaki karı eritse damlama yapar zaten. Tazyikli bir şekilde çıkıştan bahsediyorum. Baktınız öyle bir problem yok. Kontağı kapatıp arabayı beş on dakika kendi haline bırakın. Isı iyice bloğa yayılsın, su donmuşsa onu çözsün. Bu esnada genleşme kabını, yani soğutma suyunu koyduğumuz kabı açık bırakın komple. Su atarsa da müdahale etmeyin.

    Her şey yolunda ise beş dakika sonra marş basın, doğru sanayiye, antifriz eklemeye ve motoru kontrol ettirmeye.

    Düzeltme: Problem kalmamış. O gıcırtı trigerden gelmez, genelde v kayışından gelir. V kayışı kayabilir çünkü kasnakta.

    devir daim kolay kolay trigere bağlı olmazdiye düşünüyorum hatta ben trigerden tahrik alan devir daim hiç görmedim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: K0rkunc


    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin


    quote:

    Orijinalden alıntı: K0rkunc

    o yanık kokusu hararet veya motorun herhangi bir arızasından olmadı devirdaim donduğu için kayış onu döndüremedi sıyırdı o kokmuştur.. sestende anlardın

    Devri daim pompası çok büyük oranda triger kayışına veya zincirine bağlıdır. Triger kolay kolay sıyırmaz. Zincir kolay atlamaz. Sıyırırsa/atlarsa o motor üst kapak açmadan kolay kolay adam olmaz. Kaldı ki marş motoru, trigeri sıyırıp motoru birbirine karıştıracak gücü üretemez. Devri daim donmuş olsa marş motoru dönmezdi kısacası. Bloğun içindeki su donmuş olabilir o başka hikaye.

    Soruya gelecek olursak, aracın yağını suyunu kontrol edin iyice. Antifriz ile değişin suyu. Sonra marş basın. Aracın altını kuru zemine koyarsanız işiniz kolaylaşır. Motordan su veya yağ kaçağı var mı bakın. Var ise hemen kontak kapatın çekici üzerinde gideceksiniz sanayiye.

    Damlama şeklinde demiyorum. Kaputtaki karı eritse damlama yapar zaten. Tazyikli bir şekilde çıkıştan bahsediyorum. Baktınız öyle bir problem yok. Kontağı kapatıp arabayı beş on dakika kendi haline bırakın. Isı iyice bloğa yayılsın, su donmuşsa onu çözsün. Bu esnada genleşme kabını, yani soğutma suyunu koyduğumuz kabı açık bırakın komple. Su atarsa da müdahale etmeyin.

    Her şey yolunda ise beş dakika sonra marş basın, doğru sanayiye, antifriz eklemeye ve motoru kontrol ettirmeye.

    Düzeltme: Problem kalmamış. O gıcırtı trigerden gelmez, genelde v kayışından gelir. V kayışı kayabilir çünkü kasnakta.

    devir daim kolay kolay trigere bağlı olmazdiye düşünüyorum hatta ben trigerden tahrik alan devir daim hiç görmedim

    Ben bol bol gördüm, hatta bu sebepten triger setine devri daim pompası da dahil edilir.




  • bir antifriz bu kadar mı farkettiriyor ya? conta yanmış. blokta 2 çatlak var. 35 liraya antifriz koymadık. 12 milyar masraf var..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Teterboro

    bir antifriz bu kadar mı farkettiriyor ya? conta yanmış. blokta 2 çatlak var. 35 liraya antifriz koymadık. 12 milyar masraf var..

    Hangi araç bu 12 milyar tutmuş. Sıfır motor taksan daha ucuz olur sanki
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UssuzAdam


    quote:

    Orijinalden alıntı: Teterboro

    bir antifriz bu kadar mı farkettiriyor ya? conta yanmış. blokta 2 çatlak var. 35 liraya antifriz koymadık. 12 milyar masraf var..

    Hangi araç bu 12 milyar tutmuş. Sıfır motor taksan daha ucuz olur sanki

    2011 model Renault master.. contası yanmıştı baştan. enjektörler yerine kaynamış. sökememişler. komple motoru indirmişler. bu sefer blokta da 2 çatlak çıkmış.. bakalım noolcak merak ediyorum..
  • Geçmiş olsun hararete, Motor sogutma hortumlarına ya da silecek suyunda catlak olabilir.



    Arada bir seviye kontrolu yapmakta fayda var.



    O beyaz duman nereden çıktı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 14 Ocak 2017; 17:44:21 >
  • Gecmiş olsun ucuz atlatmişşiniz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.