Şimdi Ara

Motor Bloğu Yağ Kaçağı

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
21
Cevap
0
Favori
2.930
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle hepinize iyi pazarlar arkadaşlar işlerimin yoğunluğu nedeniyle uzun süredir takip edemiyorum bir konuda fikrinize ihtiyacım var dün aracimin motorunu kontrol ettiğim sırada motor blogunun etrafında daha önce fark etmediğim yağ lekeleri yani daha ziyade sızıntı benzeri lekeler gördüm aracın altında damlama yok. Yagin kaynagini da tespit edemedim. Ayrica aracın yaginda bir eksilme de yok arac her hangi bir ariza uyarısı vermiyor aracin sesinde ve gidisinde de bir değişiklik olmadı. Sizce bu durumun sebebi ne olabilir sızıntı nereden kaynaklanıyor olabilir yardimlariniz için şimdiden çok teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Terleme denilen tarzda anlattiginiza gore.sikinti olmaz,her aracta zamanla olusan durum bu.goruntusu rahatsiz ediyorsa,1 kutu balata spreyi alip,yagli yerlere sıkın,tum kiri yagi akitir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anka0658

    Terleme denilen tarzda anlattiginiza gore.sikinti olmaz,her aracta zamanla olusan durum bu.goruntusu rahatsiz ediyorsa,1 kutu balata spreyi alip,yagli yerlere sıkın,tum kiri yagi akitir
    Terleme gibi aynen acaba motor açıldımı daha önce

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Motorunuz nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Üst kapak comtası

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    Motorunuz nedir?
    1.4 ahw motor polo benzinli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Literaryy

    1.4 ahw motor polo benzinli

    Alıntıları Göster
    Külbütör kapak contasıdır kuvvetle muhtemel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eski kullandığım clio aracımda üst kapakta yağ lekeleri vardı, üst kapak contasını değiştirince düzeldi. Yani külbütör kapak contası.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    Külbütör kapak contasıdır kuvvetle muhtemel

    Alıntıları Göster
    Maliyeti ne kadarı bulur 500 1000 lirayı bulur mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sadece yeni contayi takip kapatmasinlar. Bir miktar siyah Dyson da çeksinler contanin üzerine.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Literaryy

    Maliyeti ne kadarı bulur 500 1000 lirayı bulur mu?

    Alıntıları Göster
    Yok hocam ne 1000 lirası işçiliği dahil taş çatlasa 200_250 liradır.
    Önemli birşey değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Literaryy

    1.4 ahw motor polo benzinli

    Alıntıları Göster
    Allah yardimcin olsun sikintili motorlardir kendileri yag cubugundan kontrol yap asiri eksiltme yapmiyorsa arkadasin dedigi gibi kulbutor kacagi kuvvetle muhtemel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam 1.6 classic var bende. Aynı durum bende de var ve bu güne kadar hiçbir sorun yaşatmadı bana. Sorun olacağını sanmam pek.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yağ kaçağı sadece aracın altından olmuyor atiyotum kulbutor kapağı contası da var , aracın vakti gelmiş ise tamircinize baktırın değiştirin revizyon yaptırın contalari

    Her arabada var ufak kaçak yeaaa diyen klasik TR insanıdır elini cebine sokacaksin arada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Brother ToLGa B kullanıcısına yanıt
    Hocam aracın motor bloğunu, yurt dışından blok getirip değiştirmek karlı mı?

    Ruhsata işlrme konusu nasıl oluyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qwsehmus

    Hocam aracın motor bloğunu, yurt dışından blok getirip değiştirmek karlı mı?

    Ruhsata işlrme konusu nasıl oluyor?
    Sadece blok mu komple motor mu?

    Blok gibi ağır ve kocaman bir şey kargosu bile yorar adamı ki bloğa gerek yok

    Ama Gürcistan'da yada Bulgaristanda iç dış motor vs araç sıfırlama yapanlar var uğraşıp oralarda çok ucuz araç parçaları

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dumankaya53

    Allah yardimcin olsun sikintili motorlardir kendileri yag cubugundan kontrol yap asiri eksiltme yapmiyorsa arkadasin dedigi gibi kulbutor kacagi kuvvetle muhtemel

    Alıntıları Göster
    Sıkıntılı motor olduğunu düşünmüyorum Allah'a şükür uzun zamandır bende ciddi problem yaratmadı boğaz kelebeği çok problem bunlarda ama şükür ben sıkıntı yaşamadım 10.000 kilometrede 1 litre yağ eksiltiyor bunuda normal sayıyorum 20 yaşında araba sonuçta illaki yıpranma olacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Literaryy

    Sıkıntılı motor olduğunu düşünmüyorum Allah'a şükür uzun zamandır bende ciddi problem yaratmadı boğaz kelebeği çok problem bunlarda ama şükür ben sıkıntı yaşamadım 10.000 kilometrede 1 litre yağ eksiltiyor bunuda normal sayıyorum 20 yaşında araba sonuçta illaki yıpranma olacak

    Alıntıları Göster
    Dogrudur bakimla cok alakali mevzular bu motorlardan cok yaptik o yuzden soyledim bu motorlar yeni seatlarda da var ve cok hosumuza giden motorlardan degil amacim kotulemek hic degil kazasiz belasiz kardesim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Motor Bloğu Yağ Kaçağı

    Selam arkadaşlar sabah böyle bir şeyle karşılaşıp sanayide aldım soluğu. Fakat usta araçta yağ kaçağı olmadığını ve yaşına göre normal olduğunu söyledi araç Toyota carina 97 2.0 2 ayda yaklaşık yarım litre yağ eksiltiyor ama daha önce de aynı sorundan dolayı sanayiye gittiğimde biri oring keçesi dedi biri şanzıman dedi ki alakası yok bir diğeri ön keçe dedi. Ben anlamadım bir şey sizce nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.