Şimdi Ara

MORTAL SHELL | PlayStation 4 (18 Ağustos 2020)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
197
Cevap
5
Favori
8.912
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • MORTAL SHELL | PlayStation 4 (18 Ağustos 2020)

    Bugün Souls'lar tarzında RPG Mortal Shell diye bir oyun duyuruldu ve gereğinden fazla kalite duruyor. 2020'nin sonlarına doğru PlayStation 4 ve diğer platformlara çıkacak. Trailer baştan aşağı kalite, öldükten sonra ruhla dolanma, savaşırken ruh kullanma gibi yapımcının ekstra dokunuşları da var. Takibe alınması gereken bir oyun. Detay geldikçe güncellerim konuyu.




    MORTAL SHELL | PlayStation 4 (18 Ağustos 2020)


    MORTAL SHELL | PlayStation 4 (18 Ağustos 2020)


    MORTAL SHELL | PlayStation 4 (18 Ağustos 2020)


    MORTAL SHELL | PlayStation 4 (18 Ağustos 2020)


    MORTAL SHELL | PlayStation 4 (18 Ağustos 2020)



    < Bu konunun sahibi melkor23 iken melkor23 tarafına aktarılmıştır -- Ağu 7 2020 10:06PM >







  • KABUKLAR VE YETENEKLERİ


    Harros, the Vassal



    Durability (Sağlık): 5/10
    Stamina (Hareket imkanı): 5/10
    Resolve (Yetenekleri kullanabilme): 5/10 (4 Bar)




    Tiel, the Acolyte



    Durability: 3/10
    Stamina: 10/10
    Resolve: 2/10 (2 Bar)




    Solomon, the Scholar



    Durability: 7/10
    Stamina: 5/10
    Resolve: 10/10 (5 Bar)




    Eredrim, the Venerable



    Durability: 10/10
    Stamina: 3/10
    Resolve: 3/10 (3 Bars)

    Ufak bir inceleme yazayım. Oyunu almayı düşünenlere yardımcı olabilir.

    Oyunda toplam 4 Shell(Kabuk) ve 5 Silah bulunuyor.

    Oyunda can veya stamina arttırma gibi klasik geliştirmeler yok. Onun yerine kabukları ve silahları geliştiriyoruz. Her kabuğun kendine özgü özellikleri var. Parry Reposted gibi klasik DS serilerinden bildiğimiz özellikler var. Şimdi gelelim bu oyunu diğerlerinden ayıran şeylere. En önemli fark sertleşme dediğimiz olay. Düşman tam saldıracakken hasar almamızı engelleyen geçici bir hale bürünüyoruz. Düşman da bürünebiliyor. Bir diğer özellik ise tıpkı Sekiro'da olduğu gibi Farm yapmanın genel olarak çok büyük bir işe yaramaması. Düşmanlar hantal olanlar ve hızlı olanlar olarak ikiye ayrılmış. Oyun tıpkı labirent gibi birbirine bağlanan haritalardan ibaret. Küçük kısayollar aracılığıyla diğer bölgelere geçiş yapabiliyoruz. İlk bölgeler tasarım olarak çok bişey göstermede, ilerledikçe harika mekan tasarımlarıyla karşılaşıyoruz. Boss dövüşleri oldukça heyecanlı. Sesleri çok iyi kullanmışlar, oldukça tekinsiz hissettiriyor. Ng+ mevcut, vuruş hissi oldukça tatminkar. Oynanış ise Hellblade ve Surge'nin karışımı gibi olmuş. 10/8 veriyorum, cesur ve başarılı bir deneme olmuş.Bu türü seven hiç düşünmeden alsın. Genel olarak çok olumlu yorumlar aldılar. Mutlaka devam oyunları gelecektir.



    An itibariyle bitirdim. Oyunda toplam 4 Boss, 4 Shell(Kabuk) ve 5 silah mevcut. Oyun 4 ana bölgeye ayrılmış. Bir tane merkez (Orman) ve 3 tane nesne almamız gereken bölüm seklinde. Bu 3 nesneyi alınca, ana Bossla karşılaşıyoruz. Oyunda can veya stamina arttırma gibi klasik geliştirmeler yok. Onun yerine, kabukları ve silahları geliştiriyoruz. Her kabuğun kendine özgü özellikleri var. Parry Reposted gibi klasik DS serilerinden bildiğimiz özellikler var. Şimdi gelelim bu oyunu diğerlerinden ayıran şeylere. En önemli fark sertleşme dediğimiz olay. Düşman tam saldıracakken, hasar almamızı engelleyen geçici bir hale bürünüyoruz. Bir diğer özellik ise tıpkı Sekiro'da olduğu gibi Farm yapmanın genel olarak çok büyük bir işe yaramaması. Düşmanlar hantal olanlar ve hızlı olanlar olarak ikiye ayrılmış. Oyun tıpkı labirent gibi birbirine bağlanan haritalardan ibaret. Küçük kısayollar aracılığıyla diğer bölgelere geçiş yapabiliyoruz. İlk bölgeler tasarım olarak çok bişey göstermede, ilerledikçe harika mekan tasarımlarıyla karşılaşıyoruz. Boss dövüşleri oldukça heyecanlı. Sesleri çok iyi kullanmışlar, oldukça tekinsiz hissettiriyor. Ng+ mevcut, vuruş hissi oldukça tatminkar. Oynanış ise Hellblade ve Surge'nin karışımı gibi olmuş. 10/8 veriyorum, cesur ve başarılı bir deneme olmuş. Bu türü seviyorsanız mutlaka deneyin.
    Geliştirme de 15 kişi çalışıyor, daha çılgın. Bir bina dolusu eleman toplayıp dandik oyun çıkaran firmalara ders gibi herifler. Oturuğ düzgün tasarım, konsept denk getirebiliyorsan 15 kişi de yeter. Discord'larına baktım yakında bir beta olacakmış https://www.mortalshell.com/ siteyi takip edelim.

    Şu sahne de sattı bana oyunu. Two Thrones'daki Dark Prince gibi dışarı attığın bir ruh var, müdehale ediyor Gameplay'e, ölürsen cesedine ulaşıp kaldırabiliyor.

    Zevkler ve renkler tartışmasına girme niyetim yok ama Mortal Shell, 1 saat dayanamadım denilecek bir yapım kesinlikle değil. Bir kere mekanik Souls türü ile birebir aynı, bu bile mekaniğin hayranı insanlar için fazla fazla yeterli bir sebep. Şunu da çok net söyleyebilirim, Mortal Shell, Nioh'dan Surge'den çok daha fazla Dark Souls. Bu kadar iyi kullanan üçüncü oyun da Lords of the Fallen, diğerleri yine ilk üçe giremezler. Ki Nioh, direkt Souls türüne ait bir oyun da değil, o daha çok Onimusha, Ghost of Tsushima, Ninja Gaiden gibi kısmen H&S türüne kayıyor.

    Mortal Shell'deki mekanların tasarım kalitesini tartışabiliriz ama yapısını tartışmak abesle iştigal, zira yapısal olarak yine Dark Souls ve türevlerinden çok farklı değil. Evet, insanı yoran yerler var, mesela Eternal Narthex gerçekten bezdiren cinsten bir bölge ama türevlerinde olduğu gibi bir noktadan sonra kestirmeler açarak işi kolaylaştırıyorsunuz. Açık konuşmak gerekirse 2B piksel görsellerle bu türde bir oyun çıkarmak artık şu devirde olmaması gereken bir şey, çünkü o yapıda oyunun sunacakları çok sınırlı kalıyor, bilhassa animasyonlar konusunda! Salt and Sanctuary'nin üzerine çıkabilen bir oyun da görmedik üstelik, bu bile işin geldiği noktayı açıkça gösteriyor. Eğer imkanlar 3B'ye yetiyorsa, Mortal Shell, Ashen, Sinner, Shattered gibi örneklerin çoğalmasını fazlasıyla yeğlerim.
  • Voooo oynanış çok çılgın, bayıldım. Direk girdim Steam'e ön sipariş yapmak için de hiçbir şey belli değil, firma beni kazandı.
  • Cold Symmetry diye bir firma yapıyor, başka oyunları yok. Attım sizi favorilere coniler.

    Hemen detaylara bakındım;

    -Oyunun adından da anlaşılacağı üzere Sonsuza dek var olan Kabuk'ları topluyoruz, bu kabuklar bize oynanış anlamında yenilikler sunuyorlar

    -Dövüş mekaniğini strateji üzerine! Yani Soulslike demek istiyorlar, bekle ve doğru zamanda saldır.

    -Hikaye çizgisel değil, çeşitli yollar ve imkanlar sunacakmış, belki çoklu son da olabilir. Rol yapma ögesi barındırıyor.

    -Geliştirme seçenekleri oldukça derin olacakmış, çeşitli craft işlemleri de yer alıyor. Bloodborne tarzı büyü de mevcut.

    -Düşman çeşitliliğine önem verilmiş.
  • Gereginden fazla kaliteli, yeni nesile gelecektir muhtemelen, Dark souls 4 de sırıtmaz yok satar
  • melkor23 kullanıcısına yanıt
    Geliştirme de 15 kişi çalışıyor, daha çılgın. Bir bina dolusu eleman toplayıp dandik oyun çıkaran firmalara ders gibi herifler. Oturuğ düzgün tasarım, konsept denk getirebiliyorsan 15 kişi de yeter. Discord'larına baktım yakında bir beta olacakmış https://www.mortalshell.com/ siteyi takip edelim.

    Şu sahne de sattı bana oyunu. Two Thrones'daki Dark Prince gibi dışarı attığın bir ruh var, müdehale ediyor Gameplay'e, ölürsen cesedine ulaşıp kaldırabiliyor.





  • Harika gorunuyor oyun kasvetli atmosfer cok iyi 2020'nin supriz oyunlarindan olabilir .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2018'de projenin ilk adını Dungeonhaven diye duyurmuşlar ama ne olduysa bugün Mortal Shell'a dönüştü. Videoları kıyaslarsak çokta iyi karar, Mortal daha karanlık ve tarz duruyor.

  • Bu 2018'deki hali bile aldırır oyunu, yılın sürprizi oldu resmen.
  • İstek listeme ekledim bile. Böyle oyunlara ihtiyaç var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yılın süprizi oldu bu tarz bir projeden en ufak haberim dahi yoktu özellikle 2018'de youtube içinde ilk ismi ile alakalı oyun içi görüntüler bile güzel durmakta.

    Şimdi ki hali çok daha epic gözüküyor resetera konusunda farklı oyun içi gifler paylaşılıyor çok güzel gözükmekte hatta e3 tarzı bir etkinlik olsa ve bunu alın elder ring deseler sırıtmaz..

    ı




  • Dünya’nın en güzel oyunu olmuş. Böyle bir sıçrama olmasına inanamadım. Umarım böyle bir sanat eseri 7-8 saatte bitmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapımcıdan biraz bilgi getirdim, ufak detaylar atıyorlar. Gördükçe ekliyorum.

    - Anladığımız gibi grafik motoru Unreal Engine 4.

    - Herhangi bir Co-Op, Pvp, Online mod olmayacak. Singleplayer odaklı bir Aksiyon RPG.

    - Skill ağacı, karakter geliştirme vs. klasik RPG unsurları var.

    - Yakında bir Beta düzenleyecekler.

    - Düşündükleri platform PlayStation 4 ve diğerleri, Next Gen için hayır demeyiz diyor yapımcı. UE4 kolay portlanan bir motor olduğundan upgrade yedirirler kesin.

    Hayran olun diye bir kaç tasarım,

    MORTAL SHELL | PlayStation 4 (18 Ağustos 2020)


    MORTAL SHELL | PlayStation 4 (18 Ağustos 2020)


    MORTAL SHELL | PlayStation 4 (18 Ağustos 2020)


    MORTAL SHELL | PlayStation 4 (18 Ağustos 2020)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dictattor -- 2 Nisan 2020; 20:7:54 >




  • Süper resmen beni benden aldı umarım haritası ve düşman çeşitliliği bol olur, nioh gibi kısır döngü olmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Path of exile çıktığında diablo killer falan demişlerdi oyuna. Buna da dark souls killer falan derler belki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok güzel ilaç gibi gelir bu oyun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yerimizi aldık bekliyoruz
  • takip
  • Psn'e eklendiği gibi alırım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • benim tek hoşuma gitmeyen düşman hasar alınca çıkan ateş vari efektler oldu. Ben kan görmek istiyorum
  • Taşıyıcı ve içindeki ölümlüyü gameplay'de birleştirip oyunu güzelleştiren çok detay var. Kılıçlara ekstra güç katmaca, zırha defans sağlamaca için Shell (kabuklaşma) gücünü kullandırıyor. Grileşen yerler kabuklardan aldığımız güç.

    Şu öküze sıradan bir düşman dedikleri ve defans shell'i gösteren yeni gameplay,


  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.