Şimdi Ara

MORTAL KOMBAT 9 VE MK ARCADE COLLECTION

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
7.489
Cevap
4
Favori
274.710
Tıklama
Tüm Forumlar >> Oyun >> PlayStation >> MORTAL KOMBAT 9 VE MK ARCADE COLLECTION
Giriş
Mesaj
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    10 Not
    Kitana ile genelde yelpaze hareketini çok yapıyorlar adamın dibinden. Yelpaze atmayı demiyorum, yelpaze ile seri şekilde adamı kesme hareketinden bahsediyorum.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    7544 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: plantamax

    birisi banada spammer diye mesaj atmıştı adamı 6 defa üst üste yenmmiştim Ama kitana kırık karekter felan değil...İşinize gelmeyince hemen ´´kırık´´ damgasını yapıştırmayın


    Çoğu hareketi kırık, sürekli kaçabilirsin, uzaktan spame bağlayabilirsin, yerden yumruğu 3 adım ötedeki karaktere değebiliyor, komboları sınırsız

    Hem ustalık isteyen hemde acemiyide güldüren oyun karakteri işte K.Lao gibi , Quan Chi ile oynamanı tavsiye ederim ustaların karakteridir :D yada Shang Tsung
    |
    |
    _____________________________
    PSN : MustafaTR (Ps3 & Ps Vita) / 31




  • Yarbay
    2383 Mesaj
    kung lau her kilidi açar
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    7544 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: plantamax


    quote:

    Orijinalden alıntı: Affliction

    Kitana ile genelde yelpaze hareketini çok yapıyorlar adamın dibinden. Yelpaze atmayı demiyorum, yelpaze ile seri şekilde adamı kesme hareketinden bahsediyorum.


    İyi diyorsunda örnek vermek gereirse scorpinu kitana ile yenmek baya zor mesela. Yelpaze ile köşeye scorpinu sıkıştıramazsın mesela. Her karekterin kendine göre var bir artısı, ama bir baraka mesela aşırı ezik bir karekter...Smoke ve ermac yine kitanadan güçlü...Güçler farklı sonuçta...Kırık karekter diye bir kavram olduğunu düşünmüyorum ben çünkü daha kung lao ya hiç yenilmedim mesela...Herkes kung laoya kırık der, ama karşıma gelen hiç bir kung laoya yenilmedim. Bnei genelde scorpion oyuncuları ile somek oyuncuları yeniyor...Arada birde jade ve milenna


    yaptığın vuruşların yönünü bilmen lazım L,M yada H bunları bileceksin, Scorpion u da ezberlemen lazım M vuruşu sırıtır kasarak çıkar anlarsın onun dışında bol bol eğilerek oyna, yerden yumruğa bağla kilitle, uzaktan spam at ama korumayıda dengeli alarak spamle arada şaşırt, L ile yerden yokla, uzun komboları ile karakteri uçur, Kitana %40 yapmadan bırakmaz.

    Scorpion Kitana dan güçsüz karakter bence en güçlüsü tartışmasız Kung Lao kırıkların kralı.
    |
    |
    _____________________________
    PSN : MustafaTR (Ps3 & Ps Vita) / 31




  • Yarbay
    17344 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: PracticeMan


    quote:

    Orijinalden alıntı: plantamax


    quote:

    Orijinalden alıntı: Affliction

    Kitana ile genelde yelpaze hareketini çok yapıyorlar adamın dibinden. Yelpaze atmayı demiyorum, yelpaze ile seri şekilde adamı kesme hareketinden bahsediyorum.


    İyi diyorsunda örnek vermek gereirse scorpinu kitana ile yenmek baya zor mesela. Yelpaze ile köşeye scorpinu sıkıştıramazsın mesela. Her karekterin kendine göre var bir artısı, ama bir baraka mesela aşırı ezik bir karekter...Smoke ve ermac yine kitanadan güçlü...Güçler farklı sonuçta...Kırık karekter diye bir kavram olduğunu düşünmüyorum ben çünkü daha kung lao ya hiç yenilmedim mesela...Herkes kung laoya kırık der, ama karşıma gelen hiç bir kung laoya yenilmedim. Bnei genelde scorpion oyuncuları ile somek oyuncuları yeniyor...Arada birde jade ve milenna


    yaptığın vuruşların yönünü bilmen lazım L,M yada H bunları bileceksin, Scorpion u da ezberlemen lazım M vuruşu sırıtır kasarak çıkar anlarsın onun dışında bol bol eğilerek oyna, yerden yumruğa bağla kilitle, uzaktan spam at ama korumayıda dengeli alarak spamle arada şaşırt, L ile yerden yokla, uzun komboları ile karakteri uçur, Kitana %40 yapmadan bırakmaz.

    Scorpion Kitana dan güçsüz karakter bence en güçlüsü tartışmasız Kung Lao kırıkların kralı.


    scorpion kitanadan güçsüzmü gel vs atalım gör ama sabah atalım ps3 şuan formatta ^^
    |
    |
    _____________________________
    Gerçeği bulacaksınız ve gerçek sizi özgür kılacak.




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    10 Not
    Ofiste online MK atarken görmeniz lazımdı KOTH'de adam Raiden ile köşede sıkıştırıp herkesi sıraya dizdi. Combo falanda yapmıyor üstelik. Kısacası spam tarzı bir oyun oynuyor. Zaten lobby'de ki herkes 0.0 puan verdi hemde sürekli. Scorpion ile 8-9 hits combo çıkartmama rağmen yinede köşede sıkıştın mı hiç şansın kalmıyor bu oyunda. 3. round'da yenildim üstelik hep aynı adama.

    Asla sinir olmam veya mesaj çekmem. İyi oynayana gg demesini biliriz icabında ama yediğimiz küfürün haddi hesabı yok ya neyse.

    Size tavsiye oyunları fazla ciddiye almayın. :)
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2256 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Affliction

    Ofiste online MK atarken görmeniz lazımdı KOTH'de adam Raiden ile köşede sıkıştırıp herkesi sıraya dizdi. Combo falanda yapmıyor üstelik. Kısacası spam tarzı bir oyun oynuyor. Zaten lobby'de ki herkes 0.0 puan verdi hemde sürekli. Scorpion ile 8-9 hits combo çıkartmama rağmen yinede köşede sıkıştın mı hiç şansın kalmıyor bu oyunda. 3. round'da yenildim üstelik hep aynı adama.

    Asla sinir olmam veya mesaj çekmem. İyi oynayana gg demesini biliriz icabında ama yediğimiz küfürün haddi hesabı yok ya neyse.

    Size tavsiye oyunları fazla ciddiye almayın. :)


    Hocam en iyisini yapıyorsun valla Vs de sana denk gelenlerden biri banada denk geldi. Yendim maçı no diyip kapattı sonra direk küfür sağmaya başladı. Bende sizin yorumlarınızı düşünüp hiç cevap vermedim valla çok iyi bir yöntemmiş bir oyun için kendimizi sıkmaya, germeye gerek yok bırakın millet konussun ..
    |
    |
    _____________________________
    Steam ID: Th3mpo
    PSN ID: Th3mpoo




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    10 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: plantamax


    quote:

    Orijinalden alıntı: Affliction

    Ofiste online MK atarken görmeniz lazımdı KOTH'de adam Raiden ile köşede sıkıştırıp herkesi sıraya dizdi. Combo falanda yapmıyor üstelik. Kısacası spam tarzı bir oyun oynuyor. Zaten lobby'de ki herkes 0.0 puan verdi hemde sürekli. Scorpion ile 8-9 hits combo çıkartmama rağmen yinede köşede sıkıştın mı hiç şansın kalmıyor bu oyunda. 3. round'da yenildim üstelik hep aynı adama.

    Asla sinir olmam veya mesaj çekmem. İyi oynayana gg demesini biliriz icabında ama yediğimiz küfürün haddi hesabı yok ya neyse.

    Size tavsiye oyunları fazla ciddiye almayın. :)


    Bana öyle biri denk geldi adam haşat etti beni. Kombo yok tekme yumruk dalıyor raiden ile muhtemeln aynı kişi bile olabilir isim hatırlamıyorum ama saat 17-18 arası öyle biri denk geldi bana bu gün...Köşeye sıkışacak biriri değilim nasıl olduysa köşeye gittik ama...Az farkla yenildim...


    Ben Live'da oynuyorum yalnız. PS3'de pek açmıyorum MK'yı.

    Vursan gidicek adam ama biraz şansta olacak insanda. Az bir farkla yeniliyoruz.

    Çıldırmak yok aman sakin. :) Yoksa sonucu aşağıdaki gibi olur. :D

    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    7544 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: plantamax


    quote:

    Orijinalden alıntı: Affliction

    Ofiste online MK atarken görmeniz lazımdı KOTH'de adam Raiden ile köşede sıkıştırıp herkesi sıraya dizdi. Combo falanda yapmıyor üstelik. Kısacası spam tarzı bir oyun oynuyor. Zaten lobby'de ki herkes 0.0 puan verdi hemde sürekli. Scorpion ile 8-9 hits combo çıkartmama rağmen yinede köşede sıkıştın mı hiç şansın kalmıyor bu oyunda. 3. round'da yenildim üstelik hep aynı adama.

    Asla sinir olmam veya mesaj çekmem. İyi oynayana gg demesini biliriz icabında ama yediğimiz küfürün haddi hesabı yok ya neyse.

    Size tavsiye oyunları fazla ciddiye almayın. :)


    Bana öyle biri denk geldi adam haşat etti beni. Kombo yok tekme yumruk dalıyor raiden ile muhtemeln aynı kişi bile olabilir isim hatırlamıyorum ama saat 17-18 arası öyle biri denk geldi bana bu gün...Köşeye sıkışacak biriri değilim nasıl olduysa köşeye gittik ama...Az farkla yenildim...


    Sürekli teleport kasmıştır. SF AE edition gibi bu oyuna acil denge şart acil

    Raiden teleportundan sonra ya koruma alıp kaçacaksın geri yada kolu bırakıp izleyeceksin, teleport dan sonra kasılmıyor

    Edit : Teleport akabinde korumada tamamen şansa kalmış , çelme atabilir, kombo yapabilir, kapabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi myresistance -- 24 Temmuz 2011; 22:09:52 >
    |
    |
    _____________________________
    PSN : MustafaTR (Ps3 & Ps Vita) / 31




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    10 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: Yasinbilgin


    quote:

    Orijinalden alıntı: Affliction

    Ofiste online MK atarken görmeniz lazımdı KOTH'de adam Raiden ile köşede sıkıştırıp herkesi sıraya dizdi. Combo falanda yapmıyor üstelik. Kısacası spam tarzı bir oyun oynuyor. Zaten lobby'de ki herkes 0.0 puan verdi hemde sürekli. Scorpion ile 8-9 hits combo çıkartmama rağmen yinede köşede sıkıştın mı hiç şansın kalmıyor bu oyunda. 3. round'da yenildim üstelik hep aynı adama.

    Asla sinir olmam veya mesaj çekmem. İyi oynayana gg demesini biliriz icabında ama yediğimiz küfürün haddi hesabı yok ya neyse.

    Size tavsiye oyunları fazla ciddiye almayın. :)


    Hocam en iyisini yapıyorsun valla Vs de sana denk gelenlerden biri banada denk geldi. Yendim maçı no diyip kapattı sonra direk küfür sağmaya başladı. Bende sizin yorumlarınızı düşünüp hiç cevap vermedim valla çok iyi bir yöntemmiş bir oyun için kendimizi sıkmaya, germeye gerek yok bırakın millet konussun ..


    En iyisini yapmışsın. Küfreden küfretsin cevap alamayınca elbet yeri gelir susar. Aldırış etme hiçbir zaman.

    Ama an gelir müdahale etmek gerekebilir bazı durumlarda. Öyle bir durumla (yanında kız arkadaşın olur vs.) karşı karşıya kalmak istemem açıkcası.
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2525 Mesaj
    Kitanayada spamci denildi, başka kaldimi spam yeteneği olmayan? ^_^



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2383 Mesaj
    spam cı lu kangtir sadece
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2383 Mesaj
    cheseeyourfight

    denk geliyo bazen chaousrealm de

    paso yeniliyo

    hep kazanmıyo yani

    yukarda denk geliyo kaybettiği gözüküyo
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    7544 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Okaliptys

    Kitanayada spamci denildi, başka kaldimi spam yeteneği olmayan? ^_^




    çok spammer karakter var. Quan Chi alın spamci istemiyorsanız yada Sonya, Baraka vs.
    |
    |
    _____________________________
    PSN : MustafaTR (Ps3 & Ps Vita) / 31
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    10 Not
    O kadar çok MK konusuna yazdınız ki PS3'ü açasım geldi MK için ama yine vazgeçtim.

    Yok abi yok oyun istemiyorum. Şu yukarıda ki videoyu bile izleyesim yok. Ben yine telefona yumulayım en iyisi.

    Yavuz kaçar. :)
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    7544 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: facemaker

    cheseeyourfight

    denk geliyo bazen chaousrealm de

    paso yeniliyo

    hep kazanmıyo yani

    yukarda denk geliyo kaybettiği gözüküyo


    yanlış görmüşsündür.
    |
    |
    _____________________________
    PSN : MustafaTR (Ps3 & Ps Vita) / 31
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    10 Not
    Sizler için bir kıyak yapabilirim arkadaşlar.

    Oyunlarınızı HD olarak kaydedeyim isterseniz. YouTube'a atarım HD olarak.

    Evet derseniz haftaya PS3'de KOTH lobby'sin de buluşalım. :)
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2383 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Affliction

    Sizler için bir kıyak yapabilirim arkadaşlar.

    Oyunlarınızı HD olarak kaydedeyim isterseniz. YouTube'a atarım HD olarak.

    Evet derseniz haftaya PS3'de KOTH lobby'sin de buluşalım. :)


    haftaya bi gün belirleyelim
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    7544 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Affliction

    Sizler için bir kıyak yapabilirim arkadaşlar.

    Oyunlarınızı HD olarak kaydedeyim isterseniz. YouTube'a atarım HD olarak.

    Evet derseniz haftaya PS3'de KOTH lobby'sin de buluşalım. :)


    bu söze kendin inanıyormusun
    |
    |
    _____________________________
    PSN : MustafaTR (Ps3 & Ps Vita) / 31




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    10 Not
    Bu konu altında günü ve saati kararlaştırırız o zaman.

    720p izleyin bakalım YouTube'dan. Kim spam yapıyor kim combo çıkartıyor herkes görsün.

    Sevgi böcüğü oldum bu akşam. Kesseler sesim çıkmaz. ^_^

    Zamanında YouTube'da rahat 10 videom vardı oyunlardan capture ettiğim. Olmayacak birşey değil.

    Keyfim yerinde biliyorsun Mustafa. Gelirim dersem gelirim. Eski sorumsuz kişi yok artık. :)
    |
    |
    _____________________________
Reklamlar
SEO
kolayoto.com
SEO
Orjinal Laptop Yedek Parça
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,937
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.