Şimdi Ara

Monster Tulpar T7 v.19.5 sürekli bozuluyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
1.204
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Monster Tulpar T7 v. 19.5 sürekli bozuluyor. Teknik servis berbat 3 defa servise gitti sorunu çözmeden geri yolluyorlar. 26.06.2020 tarihinde servise verdim 04.07.2020 de teslim aldım. Sorun Windows bozukmuş dediler. Windows 10 2004 yükledim sıfırdan olmadı. Windows 10 1909 yükledim olmadı.
    Teknoloji ve bilgisayardan iyi derecede anlıyorum sistem ve ağ uzmanlığı eğitimi aldım.
    Çok büyük zaman kaybı ve maddi zarara uğradım.
    İlk önce soket çıktı dediler onu yaptılar. Soket kendi kendine nasıl çıkıyorsa artık sonra klavye değişti dediler klavye anı yine değişmemiş.
    Teknik servisteki beceriksiz çalışanlar yüzünden 3 defa servise gitti yine servise göndereceğim.
    Bu markadan kesinlikle uzak durun.



  • Bendede abra modeli vardi. 3. Senesi laptop’un. Kullanici kaynakli olmayan anakart arizasi yuzunden degisim yapilmasi gerekiyormus. Fiyat olarak 2.500₺ istediler :) Monster pismanliktir, kesinlikle tavsiye etmiyorum. Reklam konusunda cok basarililar bu yuzden cok buyuk bi musteri kitlesine ulastilar ancak kesinlikle uzak durulmasi lazim. Omru en fazla garanti suresi kadardir. Garanti suresinden 1 gun sonra bozulsa bile ucret alinmadan islem yapilmiyor ve ciddi arizalar gormek supriz degil bu marka icin. Uzak durun.
    Bu arada teknik servisin berbat oldugu tecrubeyle sabittir. Benim sorunum icinde ilk once ssd bozuk dendi. Daha sonra 3. Kez servise gidince anakart komple degismesi lazim teshisi kondu. Servisteki urunlerden zaten ne kadar sorunlu urunlu sattiklari ortada. Telefonda en az 30 kisi bekledim her aradigimda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xmhkceza -- 5 Temmuz 2020; 14:2:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hani reklam yapıyorlar atıp tutuyorlar.. sonra neden yerli marka alınmıyor diye ağlarlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Para iadesi yada Sıfır ürün ile değişim talep ettim. Bakalım sonuç ne olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Değişim istedim Rtx 2070 li laptop ile değişim yapmıyorlar. Msi, Asus gibi markalar olsa yapardı. Ödediğim ücrette satılan laptoplar ile olur dedi o zaman aldığım para ile şuan Rtx 2060 alıyorsun.
    Bende para iadesi istedim şuan para iadesi süreci devam ediyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Servis ve garanti ile sorun çözülmüyorsa e-devlet üzerinden tüketici hakem heyetine dilekçe yazarak şikayet edin firmayı. Eğer dediğiniz gibi ürün problemliyse ve firma bu problemleri çözmediyse, haklı bulunursunuz. Sonra ücret iadesi ya da ürün değişimi yaparsınız.

    Yaşadığınız sorunu anlatan dilekçe ve iade/değişim talebiniz.
    Fatura
    Servis teslim tutanakları vs formlar

    Bunlar başvurmak için yeterli olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu forumda senelerdir Monster şikayetleri görmekten bıktım , siz almaktan bıkmadınız. Bu kadar reklam yapan bir firmadan kimse mi şüphelenmez? Defalarca anakart, devamlı prizde kullanılan ama ölmüş bataryalar okuyup duruyorum. En iğrenci de ekran çipinin garanti sonrası hemen arızalanması. Monster'ın en sıkıntısız bilgisayarları 2013'te çıkardıklarıydı. Sonrasındakiler çöp.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.