|
Herkese Merhaba, 2020 Şubat ayında aldığım Tulpar T7 V19.4.1 (Tongfang Kasa) cihazım için yaşadığım ibretlik servis sürecini ve Monster'ın "Ömür Boyu" balonunu sizlerle paylaşıyorum. Alacak olanlar iki kere düşünsün. Olay: Cihazın klavyesi bozuldu. Servisten parça/onarım istedim. Cevap 1: "Stokta yok, ilerleyen dönemde stok kontrolü için bize yazın." (Yani bekleyin gelir imajı verdiler.) Cevap 2: Ben bekleyip tekrar sorunca; "Bilgisayarların ömrü 5 yıldır, sizin süreniz Şubat 2025'te doldu, parça sağlamak zorunda değiliz." Sorunlar:
Tüketici Hakem Heyeti'ne; "Hizmet Kusuru", "Dürüstlük Kuralına Aykırılık" ve "Aldatıcı Reklam" maddeleriyle başvurumu yaptım ve ayıpsız misliyle değişim istedim. Gelişmeleri buradan yazacağım. Monster'ın "5 yıl doldu başınızın çaresine bakın" tavrını herkesin görmesini istiyorum. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler













