Şimdi Ara

Monster Rezaletliği....!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
2.934
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben hayatımda böyle bir işletme biçimi görmedim. sosyal ortamdan yazıyorum diyorumki ekranım kırıldı cumartesi günü Sakaryadan geleceğim cumartesi günü kaça kadar açıksını? Gayet güzel bir şekilde akşam 7 ye kadar ;) cevabını alıyorum. Bu cevaba dayanarak sakaryadan arabayla yola çıkıp monster bayisinin önüne aksam 6:15 te varıyorum. İçeri girdiğimde bir tane adam burası kargo bölümü teknik servis bölümü kapandı diyip önündeki laptopa bakmaya devam ediyor... diyorum bana böyle dendi, yapabileceğim birşey yok diyip ilgilenmiyor. Ben böyle bir rezalet görmedim. DAHA BİRBİRLERİNDEN HABERLERİ YOK!!! Ben okadar yol çektim öğlen 2 de çıktım yola ve yaktiğim mazot parasınıda, yolda geçen trafikte bekleme vs. zamanımıda helal etmiyorum... hep müşteri zararda oluyor böyle durumlarda. işim acil olmasa zaten cumartesı günü gelmem, kargolarım çarşamba perşembe gelmesini beklerim... ama yalan yanlış bilgiler ile insanları kandırıp MADDİ ve MANEVİ zarara uğratmasından dolayı helal etmiyorum!!! Sorsak zararımızıda karşılamaz alacağınız ekranda indirim yapalım gibi şeylerlede bulunmazlar... Sizin gibi birbirinden haberi olmayan şirketlere hep lanet etmişimdir. Hakkımı helal etmiyorum!







  • Bahane üretmeye gerek yok müşteri her zaman haklıdır. Mesele orda kargolamak değil müşterisine yanlış bilgi vermesi. Orda yapması gereken cihazı alıp en yakın zamanda cihazı geri göndermekti.
    Bakkal mantığı ile çalışan teknoloji (şirketleşmeye çalışan) şirketi olunca müşterini biri çok memnun olur biri hiç memnun olmaz.
  • Ben 2 tane bilgisayar aldım monsterdan. İlkinin servis zamanında aradığımda fazlasıyla ilgilendiler. Kargoya verdim ertesi günü ellerindeydi bakımı yapıldı ve bir sonraki gün bana geldi. Kargo parası dahil hiç bir ücret talep edilmeden hemde. İkinci bilgisayarımın garanti süresi 1 haftaya yakın geçmişti ancak yinede bakımı yapıldı ve yine hiç bir ücret talep edilmedi. Diyeceğim şu ki öncelikle senin gitmene gerek yoktu. Kargoyla göndermen halinde üçüncü günü bilgisayarın yapılmış olarak elinde olurdu. Ayrıca satış sonrası konusunda çok hassaslar. Ben her bilgisayarı bakıma götürdüğümde bir şikayetimin olup olmadığını soruyorlar sürekli fikir alıyorlar. Muhtemelen sizin görüşmenizde bir iletişim kopukluğu olmuş.
  • emre503 E kullanıcısına yanıt
    Bahane üretmeye gerek yok müşteri her zaman haklıdır. Mesele orda kargolamak değil müşterisine yanlış bilgi vermesi. Orda yapması gereken cihazı alıp en yakın zamanda cihazı geri göndermekti.
    Bakkal mantığı ile çalışan teknoloji (şirketleşmeye çalışan) şirketi olunca müşterini biri çok memnun olur biri hiç memnun olmaz.
  • Hocam ben monster veya o veya bu değil başımdan geçen olayı anlatayım lenevodan laptop aldım bir sürü para verdim 1 ay olmadı sıkıntı çıktı fanlarda arıza oldu bende garantiye gönderdim geldi yapılmamış sorun bulunamadı felan demişler düzgün ilgilenmediler bile tekrar gönderdim 3 hafta kadar yine bekledim geldi bir hafta güzeldi sonra sorun tekrarladı tekrar göndermek zorunda kaldım ve zorla iade edebildim ama iade edebilmek için neler çektim 3 hafta kullandım bilgisayarı 3 ay garantide geçti aradığım zaman 30 iş günü var felan diyorlardı 3 haftadan önce gelmiyordu peki sana sorarım monster değilde başka marka olsa aynı şeyi yapsanız acaba böyle davranırmıydınız çünkü onların size diyeceği şey bellidir gittiğinizde teslim alırlar iş günü süremiz bellidir der ve bir ay beklersiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • emre503 E kullanıcısına yanıt
    arkadasım guzel soyluyorsunda acıl olmasa zaten gıtmem...artı kargoyla werdımmı 4 5 gunu bulacak elden verdığımde 1 saatte aldıgımda oldu.
  • 25pc40 2 kullanıcısına yanıt
    burda zaten monster olmasaydı yaparmıydınız gıbı sacma bır cumleyı gorunce zaten ınsanı aklına acaba monsterden bırımı yazıyor bunları dedırtıyor...ama yınede cewap wereyım. x y z fırması umrumda deıl. benım ısım acıl oldugu ıcın bılgı alıp oyle gıttım 3 4 gun beklemek ıstemedım anladın? baana yanlıs bılgı werdıler hem maddı hem manewı zarara ugradım.ha sunuda dıyeyım monster denılen sırkette ıs gunu suremız bellidir dedı;)
  • Benim amacımda fanboyluk yapmak değil. Sadece 4-5 kez servisine gittim 2 kerede kargo ile gönderdim(Hepsi bakım içindi. Herhangi bir teknik arıza sebebiyle gitmedim) Bir gün öncesinde aradım dedim sabahtan orda olucam ve akşamına dönücem ilgilenirmisiniz diye. Hiç geri çevirmediler. Bu yüzden yukarıda yazıyı yazdım. Her isteğimde yardımcı oldular. Bu yüzden yukarıdaki yazıyı yazdım. Monsterın avukatlıgını yapmıyorum. Sadece bir iletişim kopukluğu olabilir diye yazmıştım onu.
  • emre503 E kullanıcısına yanıt
    hocam anlıyorum seni. hadi benle iletişim kopukluğu var kendi içlerinde olmaması lazım. birisi aksam 7 diyor diğeri akşam6... işim acele olmasa kargoya verırırm fakat iş içi kullanıyorum sozlerıne güwendık gittik...okadar yol boşa masraf cektık geldık
  • Sizin sıkıntınız telefonda görüştüğünüz eleman. Onu sıkıntıya sokmalısınız. Siz siz olun Müşteri hizmetleriyle konuşurken konuştuğunuz kişinin ismini söyletin ve not alın. Bi yandan yazışırken size dikkatsiz ve lakayit cevaplar veemiş olabilir. O yüzden siz de o elemanı bulun buldurun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Monster ismini duyunca deliye donuyorum. Bu adamlar kesinlikle durust değiller. Uzun uzun yazardım ama neyse internetten satın aldığım bilgisayarı gondermedikleri gibi toplamda 8 ay paramı kullanmış oldular. Paramı aldıktan 2 ay sonra falan arayıp size bi para çıkışı olmuş bilgisayar alıp iade mi etmiştiniz anlayamadık demişlerdi(cunku para pos hesaplarından geri çekildi). Trajikomik bir durum. Bak ismimi de yazıyorum monsterdan biride çıksın yalanlasın. Ömer Özcan Ha birde eski notebook getirirseniz indirim yapacaz dediler gönderdim. Eski bişiydi ama oda arada kaynadı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yeniuye -- 30 Kasım 2016; 21:56:01 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benzer bir durumu asusta yasiyorum. Hdd arizali diye gonderdim, diski degistirdik dediler, ayni sorun devam ediyor, yeniden gonderdim. İade almiyorlarmis, ben de ugrasacagim asusla. 4 kere servislik olunca hakem heyetine gidecegim, oradan aldigim kararla da tuketici mahkemesine dava açacağım. İsterse 5 laptop oarasi dokeyim ama asusun burnundan fitil fitil getirecegim.



    Demem o ki teknolojik aletler bozuk cikabilir, iste firmalarin yaklasimi burada baslar. Ben senin markana,kalitene guvenmisim bir avuc dolusu para saymisim, o zaman benim sorunumu da cozeceksin arkadas. Ha cozmem diyorsan ben de ona gore tavir alirim.

    Gecmis olsun, o musteri temsilcisinin ismini veya o konusmanin ssini almis olsaydiniz, sikayet merci o an kim canli destekteymis bulurdu diye tahmin ediyorum. Cunku kufur falan olursa diye konusmalar ve yazismalar kayda aliniyor...




  • Markayla alakası dahi yok türkiye gerçekleri hepsinin yüzü asık alsınlar ürünü hemen gitsinler gibi ifadeleri var hele ürün sorun çıkarırsa vay haline tiplerini çekmek zorundasın malesef...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yazdıkların inandırıcı gelmedi :D Ki 6.15'te gidince sana 1 saniyede ekran mı takacaklardı ? Adam iş çıkış saatinde sana ekran mı taksın. Bakkal gibi teknoloji şirketi yazmışsınızda sizin aradığınız mantık bakkala pek uyuyor ama onlar öyle çalışmıyor. Hadi gideyim 45 dk kala bana ekran taksınlar. Yok yav ? Sizin hatanız.
  • Bakkal kelimesi geçti için üzerime alınarak cevap veriyorum. Yazdıgım yazıda 45 dk içinde ekran takılmalıdır dıye yazmadım laptop alınmalı işleme sokulmalı tamiri yapılıp geri gönderilmelidir. Tabi bakkal sevdalısı olunca okuduğunuzu yanlış anlamanızı doğal karşılıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mikadiel79

    Bakkal kelimesi geçti için üzerime alınarak cevap veriyorum. Yazdıgım yazıda 45 dk içinde ekran takılmalıdır dıye yazmadım laptop alınmalı işleme sokulmalı tamiri yapılıp geri gönderilmelidir. Tabi bakkal sevdalısı olunca okuduğunuzu yanlış anlamanızı doğal karşılıyorum.

    Koysaydın bi kutuya üstüne adını soyadını yazıp bıraksaydın. Şuradaki dilinden nasıl bi davranış tarzın olduğu az çok belli oluyor. Kendi kendini yokuşa sürüp tribe giriyosun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ahh ahh birde okuduğunu anlayan bir tip olsan monsterla kimin problem yaşadığını anlardın.. bir şeyler yazacağımda. neyse mevlanamız cahille munakasaya girme demiş
  • Hocam anladığım kadarıyla siz kargo bölümünü aramışsınız çünkü kargo teslim alma olayı akşam saat 7 ye kadardır ama teknik servis 6 da kapanır belki doğru yeri aramışsınızdır adam ürünü kargoluyorsunuzdur sanmış kargo kapanış saatini söylemiştir yada sizi kurye sanmış bile olabilir.
  • senın cewız kucuk sanırım ben ekranı almaya gıttım takmalarına deıl ;) ekranı kendımde takabılıyorum yüksek MÖHÖNDÖS olarak ;)
  • banyedimdegeldim B kullanıcısına yanıt
    yok hocam telde dırek satıs ıcın bır teknık destek ıcın 2 dıyor. teknık destege baglanıp benı kargoya attılarsa bılmem :D
  • banyedimdegeldim B kullanıcısına yanıt
    hocam sunuda dıyım kargo bolumu sosyal medya uzmanlıgı yapıyorsa haklısınız. katılıyorum sıze :)
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.