Şimdi Ara

Mongol 2???

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
1
Favori
22.093
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bilgi bulamadım 2'si de çekilecek diyorlardı yapıldığında gelişmelerden haberi olan var mı?



    _____________________________

    DONANIM HABER PLAYSTATION 3
    ORİJİNAL OYUN DESTEKÇİLERİ KULÜBÜ
  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Moğol 2: Moğol Üçlemesi'nin İkinci Filmi

    "Moğol 2", ünlü yönetmen Sergey Bodrov tarafından yönetilen ve Moğol Üçlemesi'nin ikinci filmi olan tarihi bir destandır. Film, Cengiz Han'ın büyük oğlu Ögeday'ın hayatına odaklanmaktadır.

    Film, Ögeday'ın babasının mirasını devralmasının ardından Moğol İmparatorluğu'nu genişletme ve birleştirme çabalarını konu alıyor. "Moğol 2", heyecan verici savaş sahneleri, görkemli mekanlar ve güçlü performanslarla destansı bir deneyim sunuyor.

    Moğol Üçlemesi Filmleri

    Moğol Üçlemesi, Cengiz Han'ın hayatını ve Moğol İmparatorluğu'nun yükselişini konu alan bir film serisidir. İlk film "Moğol" (2007), Cengiz Han'ın gençliğini ve birleştirici liderliğini anlatmaktadır. "Moğol 2" (2012), ikinci film olarak Ögeday'ın imparatorluk üzerindeki hükümdarlığını ele almaktadır. Üçüncü film "Moğol: Zamanda Yolculuk" (2018) ise Cengiz Han ve Ögeday'ın torunu Kublai Han'ı konu almaktadır.

    Moğol 2 Ne Zaman Çıkacak?

    "Moğol 2", ilk olarak 2012 yılında gösterime girmiştir. Ancak yeniden gösterime girmesi veya devam filminin çıkmasıyla ilgili henüz resmi bir açıklama yapılmamıştır.

    Moğol Üçlemesinin İkinci Filmi Hangisi?

    Moğol Üçlemesi'nin ikinci filmi "Moğol 2: The Legend of Ögeday"dir. Film, Moğol İmparatorluğu'nun genişlemesini ve Ögeday'ın babasının mirasını nasıl devraldığını anlatmaktadır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • iptal mi oldu ne zaman çekilecek bu film
    _____________________________

    DONANIM HABER PLAYSTATION 3
    ORİJİNAL OYUN DESTEKÇİLERİ KULÜBÜ
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arielortega77

    iptal mi oldu ne zaman çekilecek bu film
    Mongol bir Üçlemenin ilk filmidir diğer iki filmin isimleri;

    Sultan Bey Barshttp://www.imdb.com/title/tt1235809/

    The Great Khanhttp://www.imdb.com/title/tt1235784/
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: addar

    Mongol bir Üçlemenin ilk filmidir diğer iki filmin isimleri;

    Sultan Bey Barshttp://www.imdb.com/title/tt1235809/

    The Great Khanhttp://www.imdb.com/title/tt1235784/

    Alıntıları Göster
    Serinin diğer filmleri aynı anda çekildi diye biliyorum
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Am@deus

    Serinin diğer filmleri aynı anda çekildi diye biliyorum

    Alıntıları Göster
    teşekkürler isimlerin farklı oldugunu bilmiyorum. 2010 da gösterime girecek galiba
    _____________________________

    DONANIM HABER PLAYSTATION 3
    ORİJİNAL OYUN DESTEKÇİLERİ KULÜBÜ
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arielortega77

    teşekkürler isimlerin farklı oldugunu bilmiyorum. 2010 da gösterime girecek galiba

    Alıntıları Göster
    farklı adları olacağını bilmiyordum,muhtemelen 2010da gösterime girer.
    _____________________________
    Kalbin aklına aklın aklı ermezmiş...

    Yalanı çabuk söylersin, gerçeği çabuk hatırlarsın...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nymphadora

    farklı adları olacağını bilmiyordum,muhtemelen 2010da gösterime girer.

    Alıntıları Göster
    Bu yapımı sinemada izlemiştim İkinci filmin daha iyi olacağını düşünüyorum ( İlk filmde genel olarak konunun gelişimi anlatıldı ) ama uzun ara verilmesi yanlış...
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Am@deus

    Bu yapımı sinemada izlemiştim İkinci filmin daha iyi olacağını düşünüyorum ( İlk filmde genel olarak konunun gelişimi anlatıldı ) ama uzun ara verilmesi yanlış...

    Alıntıları Göster
    gercekten ızlenmeye degermıydı ılk fılm?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sakgoz79

    gercekten ızlenmeye degermıydı ılk fılm?

    hemde nasıl
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: behtin

    quote:

    Orijinalden alıntı: sakgoz79

    gercekten ızlenmeye degermıydı ılk fılm?

    hemde nasıl

    Alıntıları Göster
    eee konuyu 2009 da açmışım 2010 bitecek neredeyse filmler hakkında bilgisi olan var mı?
    _____________________________

    DONANIM HABER PLAYSTATION 3
    ORİJİNAL OYUN DESTEKÇİLERİ KULÜBÜ
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arielortega77

    eee konuyu 2009 da açmışım 2010 bitecek neredeyse filmler hakkında bilgisi olan var mı?

    Alıntıları Göster
    nerede dh sinemaseverler
    _____________________________

    DONANIM HABER PLAYSTATION 3
    ORİJİNAL OYUN DESTEKÇİLERİ KULÜBÜ
  • seri miymiş bu film? Yeni öğreniyorum.İlk filmi taktım playere, ama 15 dk. Sonra nedendir bilmiyorum kalkıp kapattım sıktı o an beni.Aslında güzel filmmiş yorumlardan anlaşıldığı kadarıyla,elimde belgeselleride mevcut sevdiğim bir tarihi karakter ve destan.Müsait bir zamanda baştan izlemek lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: @RİF_D

    seri miymiş bu film? Yeni öğreniyorum.İlk filmi taktım playere, ama 15 dk. Sonra nedendir bilmiyorum kalkıp kapattım sıktı o an beni.Aslında güzel filmmiş yorumlardan anlaşıldığı kadarıyla,elimde belgeselleride mevcut sevdiğim bir tarihi karakter ve destan.Müsait bir zamanda baştan izlemek lazım.
    Benim çok hoşuma gitmişti film diğer filmlerden haberim yoktu.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: raunk

    Benim çok hoşuma gitmişti film diğer filmlerden haberim yoktu.

    Alıntıları Göster
    ne zaman çıkacak diğer 2 film acaba, bekleye bekleye bir hâl oldum
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeathWing

    ne zaman çıkacak diğer 2 film acaba, bekleye bekleye bir hâl oldum

    Alıntıları Göster
    imdb be bi isim bile yazmıyo sadece 2010 bilgisi mevcut sanırım askıda kaldı hobbit'e benzemesin de
    _____________________________
    Uçurumun kenarında yıkık bir ülke...
    Türlü düşmanlarla kanlı vuruşmalar...
    Yılarca süren savaş...
    Ondan sonra, içeride ve dışarıda saygılı ile tanınan...
    Yeni vatan, yeni sosyete, yeni devlet...
    İşte Türk genel devrimi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AYSST

    imdb be bi isim bile yazmıyo sadece 2010 bilgisi mevcut sanırım askıda kaldı hobbit'e benzemesin de

    Alıntıları Göster
    konu hakkında bilgisi olan varmı ?
    _____________________________
    aziz-i kavim, aziz-i millet, aziz-i vakit idik, a'da zelil kıldı bizi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Xreleave

    konu hakkında bilgisi olan varmı ?

    Alıntıları Göster
    Konu hakkında bilgisi olan var mı?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: üç f

    Konu hakkında bilgisi olan var mı?

    Alıntıları Göster
    İlk filmi beğenenler acaba neresini beğendiniz ? Senaryo bence çok kötüydü, çok daha kaliteli olabilirdi
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ExSeLaNs35

    İlk filmi beğenenler acaba neresini beğendiniz ? Senaryo bence çok kötüydü, çok daha kaliteli olabilirdi




    aynen o konu cok daha iyi anlatılabilirdi.alltan müzik verip rüzgarlı sahneler çekmekle olmuyor arkadaş bu işler
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hoksi

    quote:

    Orijinalden alıntı: ExSeLaNs35

    İlk filmi beğenenler acaba neresini beğendiniz ? Senaryo bence çok kötüydü, çok daha kaliteli olabilirdi




    aynen o konu cok daha iyi anlatılabilirdi.alltan müzik verip rüzgarlı sahneler çekmekle olmuyor arkadaş bu işler

    Alıntıları Göster
    Verdiğiniz diğer 2 filmin linkleride patlamış. Konu hakkında bilgisi olan?
    _____________________________




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.