Şimdi Ara

Modifiyeye En Uygun Dizel ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
1.605
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar elimde 15.000civarı bir para var bu paramıda dizel araçlardan yana kullanmak istiyorum. Sizce yürütmeye en uygun en hızlı araç ne olur?

    Aracımı 15.000 - 15.500 tl'ye alırsam elimde 1500 2000tl arasında bir para kalıyor bunuda yazılım,egr iptali,düzboru vs. gibi şeylerde kullanmak istiyorum. Sizde hangi aracı tercih etmeliyim benim aklımda aşağıdaki 3 araç var eğer bunun dışında bir araç varsa aklınızda yazarsanız sevinirim..

    Hyundai Getz 1.5VGT
    Opel Corsa 1.7Dti
    Renault Clio 1.5Dci(80hp)


    Sizce hangisini daha çok yürütebiliriz ?? Şimdiden yardımlarınız için çok teşekkür ederim :)



  • 3 aracın arasından en mantıklı seçim dti olur 200'lü hp'lerde çok zevkli bir araba oluyor.1.5 dci motora yapacak fazla bir şey yok performans beklememek lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ultrasn0w -- 6 Mart 2014; 10:54:38 >
  • Anlıyorum peki 1500 2000tl araca en fazla neler yapabilirim yazılım düzboru şart bana fakat daha +için neler yapabilirm yani beklentim 200hp değil tabiki yoksa ölürüm ben günümden önce hızı seven biriyim malum :)
  • Kendi içerinizde çatışma halindesiniz.

    Fazla güç istiyorsunuz ekstra gücü gökten zembille indiremeyeceğinize göre ne kadar güç o kadar yakıt olacak.

    Dizel ekonomi motorudur,performans istiyorsanız tercih etmek bence yanlış.

    Hem aşırı güçten dolayı o kötü dizel motor sesinin artması ve kara duman atmanız hiç hoş değil bence.

    İlla ki dizel diyorsan Corsa 1.7 dti diyorum oynayan çok var bu aracı.
  • unforgiv3n kullanıcısına yanıt
    Şimdi şöyle benim için yakıt sıkıntısı çok önemli değil sonuçta bu corsayı ne kadar yüklersen yükle en fazla 35bin yakar bence şöyleki fazla güç istemiyorum demek 140hp civarı yani 200hp yapacak kadar fazla güç istemiyorum demek istedim yanlış anlaşılmasın.. Kara duman benim için çok önemli değil atsın 7/24 dip gaz gezmezsek ve bakımlarınıda 10.000kmde bir değilde 8.000kmde bir yaparız motoruda bu kadar yıpratacağını sanmıyorum:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JuMMpeR -- 6 Mart 2014; 12:16:09 >
  • Zevk ve tercih sizin buna karışamam.

    Fakat daha fazla beygir gücü demek daha fazla yanma kuvveti demek. Sanırım chip ve egsoz sistemi düşünüyorsunuz aracınıza,chip ile sıkıştırma ve turbo basıncını arttırıp hem turbonuzu hem,bloğunuzu,yakıt pompanızı enjektörlerinizi aracınızın herşeyini sınırlara taşımış olacaksınız.

    Eğer hiçbir zarar vermeyecek olsaydı fabrikadan chipli beygir gücü ile çıkardı bunu da çok iyi pazarlardı firmalar,onların amacı en optimum uzun ömürlü bir motor üretmek.

    Corsa 1.7dti'dan vazgeçmeyin derim maksimum gücü bu araçta alırsınız hacimden dolayı.
  • bunların arasında hacminden dolayı tabiki corsa daha idealdir de öyle 1500-2000 tl ile bu arabadan 150-200 lü beygirler falan hayal ürünü olur
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    en iyi dizel motor.
    17 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • unforgiv3n haklısın motor ömrü kısalacaktır fakat bendeki bi hastalıkta hız işte daha önce subaru 2.5wrx s2000 gibi araçlar kullandım 3-4 yıl kadar maddi sıkıntılar yüzünden satmak zorunda kaldım sanırım onlardan alışkanlık yaptı birazda olsa dizel yürütmek istiyorum hayatımda hiç dizele binmek nasip olmadı birazda bütçem kısıtlı fakat elimden geldiğince bişeyler yapmak istiyorum hani çok bir büyüme istemiyorum sonuçta dumpvalve + dumanlı yazılım + kat iptali + düzboru yeterli olacaktır kanımca ortalaması zaten 75 bg > 120 bg 165 tork > 220 tork civarı olacaktır bence buda aracın kilosuna ve şanzumanına göre makul yeterli olacaktır diye düşünüyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JuMMpeR

    Anlıyorum peki 1500 2000tl araca en fazla neler yapabilirim yazılım düzboru şart bana fakat daha +için neler yapabilirm yani beklentim 200hp değil tabiki yoksa ölürüm ben günümden önce hızı seven biriyim malum :)

    2000 tl ye yazılım kapak taşlama turbo basınç açma düz boru manifold için yeterli olmaz bu şekilde aşağı yukarı konuşuyorum 3000-500 gibi tutar. Eğer turboyla oynayıp 200lü beygirleri görmek istersen masraf 5000+ olur :) ayrıca frenler var ne kadar yürüsede durması çok önemli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • corsa 1.7 dti.

    ama çok yüklenince dizel olmasının pek bir anlamı kalmıyor yakıt tüketimi olarak.rollinglerde yüklü 1.7 lerle km de 1 tl yakan var.


  • bol karaduman atarsınız dizele yüklenince bunuda unutmamak lazım
    güç istiyorsanız alın 1.6 120lik bravo birde çip adam olana fazla bile gelir
  • 1.7 DTI motorlar sorunludur haberiniz olsun..

    Hiç bulaşmayın..

    Getz alın oynamadan yada çok ufak (abartmadan) bir ekzost, hava filtresi falan yapar binersiniz..
  • Düşüh hızlarda daha doğrusu 0-100'e kadar Getz derim ama bu arabayı alınca önce chip vs yapmadan hemen önce gidip en kalitelisinden frens sistemi yaptırılımalı.
    Tekerlekler tutan tekerlerle değiştirilmeli.
    Bunları yapmazsanız %80 ihtimal ilk hızınızdan sonra ya kamyon ya da uçurum derim ben.
    Getz'i uçurabilirsin ama indiremezsin.
    Kaldırmak kolay olan indirmektir zor olan der pilotlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kutu149

    Düşüh hızlarda daha doğrusu 0-100'e kadar Getz derim ama bu arabayı alınca önce chip vs yapmadan hemen önce gidip en kalitelisinden frens sistemi yaptırılımalı.
    Tekerlekler tutan tekerlerle değiştirilmeli.
    Bunları yapmazsanız %80 ihtimal ilk hızınızdan sonra ya kamyon ya da uçurum derim ben.
    Getz'i uçurabilirsin ama indiremezsin.
    Kaldırmak kolay olan indirmektir zor olan der pilotlar

    Aslında getz in fren sıkıntısı fren dozajında ve hyundai mühendislerinin 110 hp sığdırdıkları arabaya taktıkları bisiklet tekerleklerinden kaynaklanıyor.
    Frenine sert basınca lastikleri kilitliyor ya da varsa abs'si devreye giriyor. yani fren sistemine biraz yüklenmek gerekse de çalışıyor.
    İyi bir tekerlek, iyi bir kaliper ve disk takımı bu arabayı rahatça durdurur.

    Reno'nun, opelin frenlerine dokununda arabana neredeyse tam güç fren uyguluyor, azıcık daha basınca abs devreye giriyor haliyle gerisi lastiğe kalıyor. Bizde frenlemesi iyi hissediyoruz.
    Güvenlik önce yol tutuş ile başlar. Yol tutuşun iyi olması iyi fren etkisine de neden olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Du Hast -- 7 Mart 2014; 2:03:31 >




  • Du Hast D kullanıcısına yanıt
    Dediğim gibi hatta yurtışında Seat ta olduğu gibi yarış frenis tarzı opsiyonu varsa ondan bile getirtilebilir.
    Tekerler ve fren sistemi mesajımda söylediğim gibi önemli yoksa malum birde belli bir hızdan sonra arabada yol tutuşu kötüleşiyor ama buda ağırlıkla alaklı bir olay belki araba hafif alçaklaştırılabilir abartmadan ve denge ile ilgili ufak (Ufak çok ufak ) yayları ile oynanabilir.
  • Arkadaşlar yorumlar için teşekkür ederim fakat bu 110luk dizel getzlere yazılım - egsoz - filitre kiti yapsak nasıl bir hp ve tork alırım yay lastik önemli değil zaten arabalarımın çoğu dip basıktır :)
  • 1.7dti ler bildiğim kadarıyla sadece ve sadece beyinlerinde lehim çatlaması sıkıntısı var ki o da elektronikçilere yaptırılıyormuş. onun harici en problemsiz makime sayılır (galiba devirdaimleri de nazlı). Mehmet bey e bir danış istersen forumda chip tuning diye arat çıkar. Onun tavsiyeleri doğrultusunda seçersin aracını
  • 1.9 TDI motora sahip en ucuz ve temiz arabayı bul bu ibiza olur, polo olur, golf3 olur...3-4.000TL ile 200hp'ler civarında homojen ve etkili güç dağılımına sahip bir araç çıkartabilirsin ortaya. Bu bahsettiğin arabaların esamesi okunmaz.
  • JuMMpeR kullanıcısına yanıt
    böyle ufak araç olsun ama performanslı olsun diyorsan bu üsttekilere hiç bulaşma umduğunu bulamazsın sana tavsiyem

    106 gtı yada 106 quicksilver,206 gtı , saxo vts ,c2 vts, polo gtı, clio rsi yada rxt bunlara bakmanı tavsiye ederim. daha yerinde olur üstteki araçlara göre
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.