böyle değerler çıktı. benim derdim hız yapmak değil aslında. araba düşük hızlarda sürekli vites değişimi istiyor, vites aralıkları daha uzun olsa çok daha iyi olacak. ve buna ek olarak daha da yakıt tasarrufu olursa çok iyi olur. chipli değerlerinin de motorun 86 beygirlik olan versiyonuna çok yakın olması dikkatimi çekti. öbür motor seçeneği 86 ya 220.
bu uygulamanın getirdiği yakıt tasarrufu ile bu uygulamaya verdiğimiz para kendini ne kadar sürede amorti ediyor ?
vites oranları yazılımsal olarak değiştirilemez mekanik iyileştirme gerekir..
Evet tam aradigim sey gibi gorunuyor. Fiyati da diger uygulamalara gore de daha uygun. Sonucta kullandigim araba performans arabasi degil. Uygun zaman ve bu uygulamayi yapacak parayi ele gecirince sizi arayacagim. Tesekkurler
@ecotorq: tesekkur ederim.
fiat marea 2.0 20v hlx 154 hp
hp de ve torkta ne gibi bir artış olur. aracım sıralı sistem lpg li. yakıtta azalma olur mu? teşekkürler.
quote:
Orijinalden alıntı: narec
fiat marea 2.0 20v hlx 154 hp
hp de ve torkta ne gibi bir artış olur. aracım sıralı sistem lpg li. yakıtta azalma olur mu? teşekkürler.
%10 gibi bir max güç ve tork artılı olur..
yakıt tüketimi bu uygulamadan pek etkilenmez..
quote:
Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı
quote:
Orijinalden alıntı: cihangir1
dostum bende bertone 2.0 turbo var 200hp neyapabiliriz bu resimdeki gibi hava filtre kutusu hortumlar vb şeyler.
Chiptuning yapılıp 240 hp ye çıkartılabilir aracınız..
intercooler hortumlarınıda iyileştirebiliriz..
bu resimdeki bertone 350bg ama turboyu değiştirmiş daha büyük koymuşlar şimdi sizin dediğiniz +40 bg için maliyet ne olur birde yeriniz nerede bu 40 bg artış için sadece yazılım mı uygulanıcak detaylı bilgi verirseniz çok iyi olur pmden de atabilirsiniz
quote:
Orijinalden alıntı: cihangir1
bu resimdeki bertone 350bg ama turboyu değiştirmiş daha büyük koymuşlar şimdi sizin dediğiniz +40 bg için maliyet ne olur birde yeriniz nerede bu 40 bg artış için sadece yazılım mı uygulanıcak detaylı bilgi verirseniz çok iyi olur pmden de atabilirsiniz
800 tl tutar .. evet motor beyni ni programlıyacağız.. istediğinizde orjinal haline dönebilirsiniz..
quote:
Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı
quote:
Orijinalden alıntı: asoz
Sevgili Mehmet Gazihan,
Sıfır km Opel Astra Classic HB 1.3 Dizel 90 Hp'lik araç satın aldım, salı günü aracı teslim edecekler.
Performans verileri yerlerde sürünüyor teknik verilere baktığımda :) Haliyle araca chip tuning yaptırmak istiyorum. ( Sizin msn@chiptuning.com.tr adresinizi msn'ime ekledim bu arada )
Birkaç konuda sorularımı yanıtlarsanız kafamdaki soru işaretlerini yoketmiş olacağım.
1- Araca chip uygulaması yaptırmak için rodaj süresinin bitmesini beklemem gerekiyor mu ? 2- Aracın motoruna zarar vermeden, çok fazla zorlamadan , duman atma problemi yaşamayacak şekilde bir uygulama istiyorum, yapacağınız uygulama ile alabileceğimiz veriler nelerdir ? Stock halinde 13.6 saniye olan 0-100 hızlanmasını kaça düşürmüş oluruz ? Eminim ki bu motora daha önce uygulama yapmışsınızdır. 3- Opel Astra dizel kullanan arkadaşlarım düşük devirlerde ve 1. ve 2. viteste arabanın aşırı cansız olduğunu söylediler, bunu iyileştirebilir miyiz ? 4- Aracın 2 yıl garantisi olacak haliyle servise bakıma götüreceğim, servistekiler chip uygulamasını farkedip "bundan sonra aracınız garantili değil" diyebilirler mi ? 5- Araca serviste herhangi bir başka problem için orjinal yazılımını yükleyeceklerini düşünürsek bu tarz bir durumda tekrar size aracı getirip yeniden yazılımı yükletmemiz gerekir diye tahmin ediyorum, bu durumda herhangi bir ücret alıyor musunuz ? 6- Fiyat ile ilgili bilgilendirirseniz sevinirim, ben kocaeli'den geleceğim için haliyle ekstra masrafım da olacaktır, nakit ve elden ödeme yapılacak şekilde bu işi kaça bitiririz.
Yanıtlarınız için şimdiden teşekkür ederim. İyi çalışmalar.
1500 km aracınızı sakin sakin kullandıktan sonra 3500 km ye kadar normal kullanıp bir motor yağını değiştirmenizi tavsiye ederim.. sonrasında chiptuning için elverişli olacaktır..
benim bu motora tavsiye ettiğim değerler 105 hp 250 nm dir..
evet 1. ve 2. viteslerdeki tork limitasyonunu ortadan kaldırıyoruz..
kesinlikle servis bunu farketmez ve sıkıntı yaşamazsınız..
tekrar yüklemeler ücretsizdir..
ücretim nakit 600 tl dir..
Ben aracı teslim aldım ve gün boyunca test imkanım oldu.
Bu motor 1.800 devirden itibaren varlığını gösteriyor, yani 1.800 devire kadar resmen araba ölü, gitmiyor, zaten teknik verilerinde de maximum torkunu 1.800 devirden itibaren veriyor diye biliyorum. Bu devir bandını aşağıya çekebiliyor musunuz? Eğer mümkünse kaça kadar düşürebiliriz? Mesela maximum torku şuanda 1.800 rpm ile 2.800 rpm aralığında veren aracı , 1.250 rpm'den itibaren maximum torkunu verebilecek şekilde programlayabiliyor musunuz ?
quote:
Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı
quote:
Orijinalden alıntı: spidynelly
Sevgili Mehmet Gazihan,
meraba 207 1,4 hdi 70bg aracim var. Ne kadarlık bir artıs olur birde ankara daki bayiniz sasmaz da degil mi ? Fiyat ne kadar acaba ? Son olarak yazılım yapılmadan once ve yapildiktan sonra dyno olcumude yapiyormusunuz.
Ankara da dyno imkanım yok, kendi imkanlarınız la ölçtirebilirsiniz.. burda İstanbulda Atölyem de dinamometre mevcut.. 600tl tutar.. Bayim yok Ankara da yükleme merkezi var sadece.. Başkent sanayide 56sk no 34 Serkan Oto Serkan usta benim yazılımlarımın araçlara yüklenmesi için yardımcı olmaktadır.. BAYİM YOK özellikle altını çiziyorum..
aracından sizin ihtiyacınız olan kadar gücü çıkartabilriz. bu 5 hp den 30 hp ye kadar değişebilir.. ama benim önerim TORK u ile ilgilenin aracınızın.. işinize yarayacak olan onun yükselmesidir.. 50 NM kadar tork artışı yakalayabiliyoruz..
Peki verdiğiniz garanti ankarada yapilan yükleme icinde gecerli mi ?
quote:
Orijinalden alıntı: asoz
Ben aracı teslim aldım ve gün boyunca test imkanım oldu.
Bu motor 1.800 devirden itibaren varlığını gösteriyor, yani 1.800 devire kadar resmen araba ölü, gitmiyor, zaten teknik verilerinde de maximum torkunu 1.800 devirden itibaren veriyor diye biliyorum. Bu devir bandını aşağıya çekebiliyor musunuz? Eğer mümkünse kaça kadar düşürebiliriz? Mesela maximum torku şuanda 1.800 rpm ile 2.800 rpm aralığında veren aracı , 1.250 rpm'den itibaren maximum torkunu verebilecek şekilde programlayabiliyor musunuz ?
bu 1800 rpm durumu belki 1500-1600 prm lere düşer ama 1250 ler hayal..
motor dışarıda krankdan yapılan olcumler sonrasında fabrika bu degerleri veriyor.. lastikde bu işler biraz değişir..
quote:
Orijinalden alıntı: spidynelly
quote:
Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı
quote:
Orijinalden alıntı: spidynelly
Sevgili Mehmet Gazihan,
meraba 207 1,4 hdi 70bg aracim var. Ne kadarlık bir artıs olur birde ankara daki bayiniz sasmaz da degil mi ? Fiyat ne kadar acaba ? Son olarak yazılım yapılmadan once ve yapildiktan sonra dyno olcumude yapiyormusunuz.
Ankara da dyno imkanım yok, kendi imkanlarınız la ölçtirebilirsiniz.. burda İstanbulda Atölyem de dinamometre mevcut.. 600tl tutar.. Bayim yok Ankara da yükleme merkezi var sadece.. Başkent sanayide 56sk no 34 Serkan Oto Serkan usta benim yazılımlarımın araçlara yüklenmesi için yardımcı olmaktadır.. BAYİM YOK özellikle altını çiziyorum..
aracından sizin ihtiyacınız olan kadar gücü çıkartabilriz. bu 5 hp den 30 hp ye kadar değişebilir.. ama benim önerim TORK u ile ilgilenin aracınızın.. işinize yarayacak olan onun yükselmesidir.. 50 NM kadar tork artışı yakalayabiliyoruz..
Peki verdiğiniz garanti ankarada yapilan yükleme icinde gecerli mi ?
Aracı ben yapıyorum sadece tabiki geçerli.. onlar sadece bilgisayarı aracın içine koyuyorlar..
quote:
Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı
quote:
Orijinalden alıntı: asoz
Ben aracı teslim aldım ve gün boyunca test imkanım oldu.
Bu motor 1.800 devirden itibaren varlığını gösteriyor, yani 1.800 devire kadar resmen araba ölü, gitmiyor, zaten teknik verilerinde de maximum torkunu 1.800 devirden itibaren veriyor diye biliyorum. Bu devir bandını aşağıya çekebiliyor musunuz? Eğer mümkünse kaça kadar düşürebiliriz? Mesela maximum torku şuanda 1.800 rpm ile 2.800 rpm aralığında veren aracı , 1.250 rpm'den itibaren maximum torkunu verebilecek şekilde programlayabiliyor musunuz ?
bu 1800 rpm durumu belki 1500-1600 prm lere düşer ama 1250 ler hayal..
motor dışarıda krankdan yapılan olcumler sonrasında fabrika bu degerleri veriyor.. lastikde bu işler biraz değişir..
Yani sonuç olarak bu 1.800 devir altındaki cansızlığı gideremeyiz mi diyorsunuz ?
quote:
Orijinalden alıntı: asoz
Ben aracı teslim aldım ve gün boyunca test imkanım oldu.
Bu motor 1.800 devirden itibaren varlığını gösteriyor, yani 1.800 devire kadar resmen araba ölü, gitmiyor, zaten teknik verilerinde de maximum torkunu 1.800 devirden itibaren veriyor diye biliyorum. Bu devir bandını aşağıya çekebiliyor musunuz? Eğer mümkünse kaça kadar düşürebiliriz? Mesela maximum torku şuanda 1.800 rpm ile 2.800 rpm aralığında veren aracı , 1.250 rpm'den itibaren maximum torkunu verebilecek şekilde programlayabiliyor musunuz ?
dediğim gibi 1250 rpm hayal.. en fazla 1600 rpm lere düşer. ama 1250 rpm deki tork da artacak .. oraları ellemiyoruz değil yani..
Volvo S40 D4 (177hp) için uygulama şansınız henüz olmamıştır eminim, ancak aynı motor S60 ta D3 koduyla mevcut. Ne kadar bir güç artışı söz konusu olabilir? ayrıca D3 motorlara uygulama yaptıysanız hızlanma ve esneklik değerlerinde ne gibi değişiklikler olduğunu paylaşırsanız sevirim.
quote:
Orijinalden alıntı: Medelhavet
Volvo S40 D4 (177hp) için uygulama şansınız henüz olmamıştır eminim, ancak aynı motor S60 ta D3 koduyla mevcut. Ne kadar bir güç artışı söz konusu olabilir? ayrıca D3 motorlara uygulama yaptıysanız hızlanma ve esneklik değerlerinde ne gibi değişiklikler olduğunu paylaşırsanız sevirim.
Evet bu makinaların kontrol ünitelerinde bu işin yapılmaması için bir koruma kalkanı var..
henuz TR de yapan yok..
size Powerbox tavsiye eder asagıda yazdığım değerleri elde edeceğimizi belirtirim..
tecrubelerim beni bu artıs sonrasında aracın 100-200 hızlanmasının en az 4-5 saniye iyileşeceğini düşündürüyor..
bizim aracımız peugeot307 1.4hdi 2003model 70bg bizim aracımıza ne önerirsiniz? hem güç artışı hem takıt tasarrufu önemli. yetkili servise sorduk tavsiye etmiyoruz dediler. bunun sebebi nedir?
quote:
Orijinalden alıntı: ongun_44
bizim aracımız peugeot307 1.4hdi 2003model 70bg bizim aracımıza ne önerirsiniz? hem güç artışı hem takıt tasarrufu önemli. yetkili servise sorduk tavsiye etmiyoruz dediler. bunun sebebi nedir?
Chiptuning bu motor için iyidir..
her ikisinide yakalrız..
servis pek ilgilenmiyor butür işlerle... tehlikeli onlar için.. anlaşılırsa yetkileri ellerinden alınabilir çünkü..
Cevabınız için teşekkür ederim. Yurt dışında bu işi yapan Rica Tuning ve Heico gibi firmalar var ancak sanırım bu uygulamaları yapan yok dediğiniz gibi. Powerbox konusunda ise çekinceler var genel anlamda, sorunlar yaşadığını belirten yorumlar var. Kararsızım kısacası.
quote:
Orijinalden alıntı: Medelhavet
Cevabınız için teşekkür ederim. Yurt dışında bu işi yapan Rica Tuning ve Heico gibi firmalar var ancak sanırım bu uygulamaları yapan yok dediğiniz gibi. Powerbox konusunda ise çekinceler var genel anlamda, sorunlar yaşadığını belirten yorumlar var. Kararsızım kısacası.
benim imzamı taşıyan uygulamalar da müşteri memnuniyeti on planda tutulur.. hiçbi zaman üst limitlere yaklaşmayız ve daha çok tork artışına önem verilir.. böylelikle sık kullanılan devir bandında verim elde ederiz..
quote:
Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı
quote:
Orijinalden alıntı: Medelhavet
Cevabınız için teşekkür ederim. Yurt dışında bu işi yapan Rica Tuning ve Heico gibi firmalar var ancak sanırım bu uygulamaları yapan yok dediğiniz gibi. Powerbox konusunda ise çekinceler var genel anlamda, sorunlar yaşadığını belirten yorumlar var. Kararsızım kısacası.
benim imzamı taşıyan uygulamalar da müşteri memnuniyeti on planda tutulur.. hiçbi zaman üst limitlere yaklaşmayız ve daha çok tork artışına önem verilir.. böylelikle sık kullanılan devir bandında verim elde ederiz..
bende şöyle bir soru sorsam 2009 s40 1.6d 109 luk motora chiptuning olabiliyomu? bi başka sorum racechip kaliteli midir? kendim alsam takıp çıkartıcak yer kolay yerdemi bazı araçlarda sanırım ters yerlerde kalabiliyormuş, bu racechip(box) hakkında ne düşünüyorsunuz?? Merakla bekliyorum yanıtınızı Teşekkürler.
quote:
quote:
Orijinalden alıntı: ongun_44
bizim aracımız peugeot307 1.4hdi 2003model 70bg bizim aracımıza ne önerirsiniz? hem güç artışı hem takıt tasarrufu önemli. yetkili servise sorduk tavsiye etmiyoruz dediler. bunun sebebi nedir?
Chiptuning bu motor için iyidir..
her ikisinide yakalrız..
servis pek ilgilenmiyor butür işlerle... tehlikeli onlar için.. anlaşılırsa yetkileri ellerinden alınabilir çünkü..
cevabınız için teşekkürler. peki minimum maliyeti ne kadardır.
quote:
Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı
quote:
Orijinalden alıntı: Medelhavet
Cevabınız için teşekkür ederim. Yurt dışında bu işi yapan Rica Tuning ve Heico gibi firmalar var ancak sanırım bu uygulamaları yapan yok dediğiniz gibi. Powerbox konusunda ise çekinceler var genel anlamda, sorunlar yaşadığını belirten yorumlar var. Kararsızım kısacası.
benim imzamı taşıyan uygulamalar da müşteri memnuniyeti on planda tutulur.. hiçbi zaman üst limitlere yaklaşmayız ve daha çok tork artışına önem verilir.. böylelikle sık kullanılan devir bandında verim elde ederiz..
Peki hocam, bu uygulama bana ne kadara mal olur ve Ankara da yaptırma imkanım var mı? Ayrıca şu siyah duman atma olayı filan olmayacağına garanti veriyorsunuz sanırım bu durumda