Şimdi Ara

MNG KARGO ÜRÜNÜMÜ TESLİM ETMİYOR LÜTFEN YARDIM EDİN !!!

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
1
Favori
1.305
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar Mng kargodan gönderdiğim ürün kargonun Şişhane şubesinde kalmış durumda. Söylediklerine göre ürün hasarlı olduğu için taşıma sırasında hasar gördüğü için tutanak tutulmuş ve ürün teslim edilememiş. Ürünün teslim edilebilmesi için genel merkezden bazı belgeler gönderilmesi gerekiyormuş.

    Fakat aradan 1 aydan fazla süre geçmesine rağmen halan daha durumda herhangi bir değişiklik olmadı.Şubeyi aradım, 4440606 numaralı bölge müdürlüklerini defalarca aradım. Son aramamda da bana bir işlem numarası verdiler. Genel merkezlerini aradım, şikayetvar da şikayet oluşturdum, mail adreslerine mail attım, sitelerindeki şikayet bölümüne yazdım falan ama hepsi nafile.

    Telefonla her aramamda telefon numaramı alıp biz size bilgi vereceğiz diyorlar. Ama ne arayan var ne soran. Sadece şikayetvar da konuma cevap olarak şikayetiniz incelenip size geri dönüş yapılacaktır diye yazıldı.

    Bir başka konuda ürünüm teslim edilmemesine rağmen kargo takip nosunda teslim edildi gözüküyor. Arayıp şubeye sorduğumda sistemsel birşey olduğunu ve buna fazla takılmamam gerektiği söylendi. Çok merak ediyorum. Acaba kargom ne zaman gönderdiğim adrese teslim edilecek?

    Arkadaşlar ne yapacağımı hiç bilmiyorum. Lütfen yardım edin birşeyler söyleyin. Zor durumdayım. Herhangi bir şirket yetkilisi falan değilim bireysel müşteriyim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi korkusuzmaraz -- 23 Kasım 2018; 19:58:8 >







  • Ya millet Allah aşkına çanınızı istemedim alt tarafı bir yardım istedik. Birşey söyleyin yol gösterin.
  • Konu hakkında bilgi sahibi bir kişi bile mi yok?
  • Hocam normalde çarşamba teslim edilmesi gereken kargomu üç gündür teslim etmiyor MNG. Allahtan amazondan aldım da ilgileniyorlar. İki kere amazon müşteri hizmetleri ile görüştüm birinde evinde bulamadık(yalan) yarın teslim edicez demişler ikincisinde yoğunluktan dolayı teslim edemedik yarın teslim edilecek demişler. Ben inat ettim gidip şubeden almicam gerekirse iade ederim yine gitmem o şubeye bu aşağılık heriflerin ayağına. Şubeyi arıyorum cevap bile vermiyor şerefsizler.



    Sonra Türkiye üçüncü dünya ülkesi diyince bazıları alınıyor. Hangi ülkede böyle bir rezillik var ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emperor Karl Franz

    Hocam normalde çarşamba teslim edilmesi gereken kargomu üç gündür teslim etmiyor MNG. Allahtan amazondan aldım da ilgileniyorlar. İki kere amazon müşteri hizmetleri ile görüştüm birinde evinde bulamadık(yalan) yarın teslim edicez demişler ikincisinde yoğunluktan dolayı teslim edemedik yarın teslim edilecek demişler. Ben inat ettim gidip şubeden almicam gerekirse iade ederim yine gitmem o şubeye bu aşağılık heriflerin ayağına. Şubeyi arıyorum cevap bile vermiyor şerefsizler.



    Sonra Türkiye üçüncü dünya ülkesi diyince bazıları alınıyor. Hangi ülkede böyle bir rezillik var ?
    Anlıyorum hocam sizinki de başka bir dert valla nedir bizim bu namussuzlardan çektiğimiz. Ama bende durum çok daha farklı gönderdiğim ürün yol daha hasar aldı. O yüzden ürünü teslim etmiyorlar. Tanzim için falan genel merkezden evrak mı ney gelecekmiş fasa fiso.

    Kargo takip nosu na da teslim edildi yazdılar. Ne yapsam tüketici haklarına başvursam birşey çıkar mı acaba? Amazon.com büyük firma olduğu için onları takıyorlar benim gibi bireysel müşteriyi takmıyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: korkusuzmaraz

    Anlıyorum hocam sizinki de başka bir dert valla nedir bizim bu namussuzlardan çektiğimiz. Ama bende durum çok daha farklı gönderdiğim ürün yol daha hasar aldı. O yüzden ürünü teslim etmiyorlar. Tanzim için falan genel merkezden evrak mı ney gelecekmiş fasa fiso.

    Kargo takip nosu na da teslim edildi yazdılar. Ne yapsam tüketici haklarına başvursam birşey çıkar mı acaba? Amazon.com büyük firma olduğu için onları takıyorlar benim gibi bireysel müşteriyi takmıyorlar.

    Alıntıları Göster
    Valla hocam ürünün nedir, değeri ne kadardır bilemiyorum ama hasarı kendilerinin yaptıklarını kabul etmişler daha niye sorunu çözüme kavuşturmuyorlar anlam veremedim. Tüketici mahkemesine bildiğim kadarıyla ürün almış kişiler gidiyor senin duruma bakarlar mı bilemiyorum. Bir araştır olmadı mng genel merkezine git.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emperor Karl Franz

    Valla hocam ürünün nedir, değeri ne kadardır bilemiyorum ama hasarı kendilerinin yaptıklarını kabul etmişler daha niye sorunu çözüme kavuşturmuyorlar anlam veremedim. Tüketici mahkemesine bildiğim kadarıyla ürün almış kişiler gidiyor senin duruma bakarlar mı bilemiyorum. Bir araştır olmadı mng genel merkezine git.

    Alıntıları Göster
    Ürün çok pahalı birşey değil 180-190 TL lik bir led projektör. Ürün bozuldu bende garantisi var diye sevindik Ticarete anlaşmalı kargo diye gönderdim. Yolda galiba ürünün camı kırılmış.

    Şubeyi, bölge Müdürlüğünü, genel Merkezini falan aradım konuştum. Ama nafile. Sevindiği de aradım anlaşmalı kargoları olmalarına rağmen biz birşey yapamayız dediler. Eğer istanbul'da oturuyor olsaydım çoktan genel merkezlerine gitmiştim.

    Şikayetvara, sitelerine, mail adreslerine de yazdım. Gerçekten çaresizim savcılıktan suç duyurunda falan bulunabilir miyim? Ama takip nosunda teslim edildi yazması beni düşündürüyor.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Tehdit Maili Aldım Yardım Edin
    5 yıl önce açıldı
    Amazon garanti yardım lütfen
    9 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: korkusuzmaraz

    Ürün çok pahalı birşey değil 180-190 TL lik bir led projektör. Ürün bozuldu bende garantisi var diye sevindik Ticarete anlaşmalı kargo diye gönderdim. Yolda galiba ürünün camı kırılmış.

    Şubeyi, bölge Müdürlüğünü, genel Merkezini falan aradım konuştum. Ama nafile. Sevindiği de aradım anlaşmalı kargoları olmalarına rağmen biz birşey yapamayız dediler. Eğer istanbul'da oturuyor olsaydım çoktan genel merkezlerine gitmiştim.

    Şikayetvara, sitelerine, mail adreslerine de yazdım. Gerçekten çaresizim savcılıktan suç duyurunda falan bulunabilir miyim? Ama takip nosunda teslim edildi yazması beni düşündürüyor.

    Alıntıları Göster
    Bimer'i falan dene birde hocam üzüldüm valla umarım sorunun çözülür tez vakitte.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emperor Karl Franz

    Bimer'i falan dene birde hocam üzüldüm valla umarım sorunun çözülür tez vakitte.

    Alıntıları Göster
    Aklım da bimer de var da orası devlet işerine bakıyor diye bilyordum. Sevindiğe durumu anlattığımda maalesef ülkemizde kargo firmaları bu işleri ağırdan alıyorlar ve şubeyi arayıp genel merkezi de aradığımı söylememi ve onları sert bir şekilde tehdit edip haklarında yasal işlem başlatacağımı söylemem istediler. Acaba bu şekilde şubelerini arayıp tehdit etsem işe yarar mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: korkusuzmaraz

    Aklım da bimer de var da orası devlet işerine bakıyor diye bilyordum. Sevindiğe durumu anlattığımda maalesef ülkemizde kargo firmaları bu işleri ağırdan alıyorlar ve şubeyi arayıp genel merkezi de aradığımı söylememi ve onları sert bir şekilde tehdit edip haklarında yasal işlem başlatacağımı söylemem istediler. Acaba bu şekilde şubelerini arayıp tehdit etsem işe yarar mı?

    Alıntıları Göster
    Yarayabilirde yaramayabilirde, şubedekilere bağlı. Belki ters tepebilir tehditiniz bu sefer işi daha da yokuşa sürerler net birşey söyleyemem. Bimer ve cimer devlet değil hertürlü şikayete bakıyor ikisine de başvurabilirsin süreci hızlandırmak adına.




  • Bimer le cimer haricinde başka bir alternatif yok herhalde hocam
  • Kargoyu teslim ettiğiniz şubeye gidip ürünün hangi şubede olduğu ve neden bekletildiğini, kargonun içindeki ürünün marka modeline dair bir tutanak hazırlamasını isteyin. internetten tüketici hakem heyetine durumu özetleyen bir metin yazarak ürünün tanzimi için şikayette bulunun, döküman olarakta kargoya teslim ederken aldığınız fişin ve tutanağın görüntüsünü döküman olarak şikayete ekleyin. En azından kargo firması sorununuzu çözesiye kadar thh deki (şikayetin sonuçlanması 6-12 ay sürecektir) süreçte işlemiş olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: harun26180

    Kargoyu teslim ettiğiniz şubeye gidip ürünün hangi şubede olduğu ve neden bekletildiğini, kargonun içindeki ürünün marka modeline dair bir tutanak hazırlamasını isteyin. internetten tüketici hakem heyetine durumu özetleyen bir metin yazarak ürünün tanzimi için şikayette bulunun, döküman olarakta kargoya teslim ederken aldığınız fişin ve tutanağın görüntüsünü döküman olarak şikayete ekleyin. En azından kargo firması sorununuzu çözesiye kadar thh deki (şikayetin sonuçlanması 6-12 ay sürecektir) süreçte işlemiş olur.
    Anladım ama kargonun fişi bende olmayabilir onun olması mecburi mi? Yada şubeye gidip aynı fişten tekrar alabilir miyim? Birde tüketici haklarına internetten başvurduktan sonra önce gidip ilgili merkezlerine de şahsen başvurayım mı?

    Yada bunların yerine ilgili şubeyi arayıp kargomu geri isteyip sonrasında başka bir firmayla aynı adrese tekrar mı göndereyim?




  • Allahım ne kargoymuş. Benim tazmin işlerim için kargoya tazmin dilekçesi vermem gerekiyormuş. 30 Kasımda tazmin dilekçesini kargoyu gönderdiğim şubeyi verdim. Dilekçe Mng kargo İstanbul bölge müdürlüğüne gidecekmiş. Halan daha gidecek en son baya uğraşlarımın sonucunda Karadeniz bölge müdürlüğünde evrakın olduğunu öğrendim.

    Aradım eleman buldu evrakı 10 Aralıkta konuşmuştum. Hemen göndereceklerini ve 11 Aralık için yani dün için evrakın yerine ulaşacağını söylediler. Bende garanti olsun diye olsun diye bugün İstanbul bölgeyi aradım.

    Ama halan daha evraklar ulaşmamış. Yarın ulaşacağını söylediler. Dilekçenin yanında ürünün faturasının fotokobisini de verdim. Bakalım daha neler göreceğiz. Kargo İstanbul'a ulaştığında o tarihten itibaren beni sıraya koycaklarmış. T

    azmin işi olan çok kişi varmış. Evraklar bir ellerine ulaşsın. bimer cimer tüketici hakları hepsne başvurcam. Çekilcek dert değil bu.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.