Şimdi Ara

>>>Mitsubishi ASX kullanıcıları<<< (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
477
Cevap
29
Favori
168.422
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aseiks

    quote:

    Orijinalden alıntı: darcany

    Arkadaşlar niye hiç yazmıyorsunuz.
    Bilgi paylaştıkça değerlenir.

    Lpg taktırmayı düşünüyor musunuz? 1.000 km'den önce Prins marka lpg kiti taktırılırsa garanti bozulmuyormuş diye biliyorum. Bu konuda duyumunuz var mı?

    Alıntıları Göster
    Servis takarsa garanti bozulmaz diye biliyorum ben.
  • biraz saçma bir soru olacak ama 2011 modelleri tahmini olarak ne zaman 37-38 bin tl bandına geriler? malesef bütçemiz okadar ve gerçekten içime sinen bir araç qashqai'ye göre daha basık açıkcası evoque görüntüsü var bu araçta,heleki bahsettiğiniz yakıt oranları çok iyi bende peugeot 306 platinum var kilometrede 48 kuruş yakıyor tüp taktırarak anca 22 kuruşa düşürdük geçen hafta. şuan sahibinden.com dan baktığım kadarıyla 42-43 bin tl den başlıyor fiyatlar..:(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZIKKIM

    biraz saçma bir soru olacak ama 2011 modelleri tahmini olarak ne zaman 37-38 bin tl bandına geriler? malesef bütçemiz okadar ve gerçekten içime sinen bir araç qashqai'ye göre daha basık açıkcası evoque görüntüsü var bu araçta,heleki bahsettiğiniz yakıt oranları çok iyi bende peugeot 306 platinum var kilometrede 48 kuruş yakıyor tüp taktırarak anca 22 kuruşa düşürdük geçen hafta. şuan sahibinden.com dan baktığım kadarıyla 42-43 bin tl den başlıyor fiyatlar..:(

    Normal bir otomobilin her yıl %10 değer kaybı yaşadığından ve ikinci el piyasasının oturmamış olduğundan yola çıkarsak, sanırım 2014 sonbaharında belirttiğiniz tl bandına düşer.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aseiks -- 17 Mayıs 2012; 11:50:48 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aseiks

    quote:

    Orijinalden alıntı: ZIKKIM

    biraz saçma bir soru olacak ama 2011 modelleri tahmini olarak ne zaman 37-38 bin tl bandına geriler? malesef bütçemiz okadar ve gerçekten içime sinen bir araç qashqai'ye göre daha basık açıkcası evoque görüntüsü var bu araçta,heleki bahsettiğiniz yakıt oranları çok iyi bende peugeot 306 platinum var kilometrede 48 kuruş yakıyor tüp taktırarak anca 22 kuruşa düşürdük geçen hafta. şuan sahibinden.com dan baktığım kadarıyla 42-43 bin tl den başlıyor fiyatlar..:(

    Normal bir otomobilin her yıl %10 değer kaybı yaşadığından ve ikinci el piyasasının oturmamış olduğundan yola çıkarsak, sanırım 2014 sonbaharında belirttiğiniz tl bandına düşer.

    cevap için teşekkür ederim..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZIKKIM

    quote:

    Orijinalden alıntı: aseiks

    quote:

    Orijinalden alıntı: ZIKKIM

    biraz saçma bir soru olacak ama 2011 modelleri tahmini olarak ne zaman 37-38 bin tl bandına geriler? malesef bütçemiz okadar ve gerçekten içime sinen bir araç qashqai'ye göre daha basık açıkcası evoque görüntüsü var bu araçta,heleki bahsettiğiniz yakıt oranları çok iyi bende peugeot 306 platinum var kilometrede 48 kuruş yakıyor tüp taktırarak anca 22 kuruşa düşürdük geçen hafta. şuan sahibinden.com dan baktığım kadarıyla 42-43 bin tl den başlıyor fiyatlar..:(

    Normal bir otomobilin her yıl %10 değer kaybı yaşadığından ve ikinci el piyasasının oturmamış olduğundan yola çıkarsak, sanırım 2014 sonbaharında belirttiğiniz tl bandına düşer.

    cevap için teşekkür ederim..

    Alıntıları Göster
    Passatı satıp üzerine 3-5 koyup ben de alıcam bu Asx'den... Takas isteyen varsa alttaki linkten aracımı görebilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karizmatik Hoca

    Passatı satıp üzerine 3-5 koyup ben de alıcam bu Asx'den... Takas isteyen varsa alttaki linkten aracımı görebilir.

    Alıntıları Göster
    Türkiye'ye gelen ASX'ler içinde ilk 10 ASX'ten birisine sahibim. 2010 Kasım gibi almıştım sanırım:) Araçla ilgili bazı yanlış bilgilendirmeler görünce yazmam gerektiğini düşündüm. 8 yıllık mitsubishi kullanıcısıyım ve ASX dahil şuanda 3 tane mitsubishi aracım var (L200 4x2, Lancer 1.6 İnvite)

    Herşeyden önce ASX gaz uyumlu bir motora sahip değil!!!


    Aracı aldığımda Azizoğlu Vialle marka gaz sistemini aracıma 3.000 TL karşılığında ve garantili olarak taktı, aracım 50.000 km'ye gelince gaz sistemi ile ilgili sorunlar başladı ve aracın sübaplarının yandığını,sübapların bazılarının değişmesi gerektiğini ve üst kapağın taşlanması gerektiğini öğrendim.Hikayem çok uzun kafanızı şişirmeyim, TEMSA ve Azizoğlu elele envayi çeşit fırıldak çevirerek aracımı garanti kapsamında tamir etmedi,1500 TL karşılığında yetkili servsi Şeref Oto'da aracımı yaptırdım. Arkadaşlar bu araçta otomatik sübap var ve tolerans değerleri çok düşük gazın yanma ısısı benzine göre daha fazla olduğundan haliyle oluşan basınçta sübaplar daha yüksek toleransa ihtiyaç duyuyor ancak tolerans değerleri düşük olduğu için sübaplar önce sıkışıyor sonrasındada yanıyor.

    Şuanda aracımı yine gazda kullanıyorum, şaşırmayın çünkü ben 50.000 km için yaptığım hesaba göre ortalama 9.000 TL kar etmişim ve bu sürede en ufak bir performans sorunu yaşamadım, harcadığım paraları hesaplayınca 7.000 TL civarında bir kazancım var bende bunu yenilemek istedim ve şuanda gayet güzel bir şekilde aracıma biniyorum;) Aracın gaz sistemi ile sürüşünde en ufak bir sorun yok ancak başınıza benim yaşadığım olayın gelme ihtimali var şimdiden bunu hesaplayın derim:)

    Gelelim ASX ile ilgili bilinen diğer yanlışlara :

    Bu araçta 1.6 MIVEC motor var ve 0-2000 devir arası sübap sistemi ekonomi modunda, 2000-4500 devir arası normal modunda,4500-7000 devir arasında spor modunda. Bu araç için performansı tatminkar değil yok kardeşim çekmiyor diyenler varsa Ankara'da bir çevreyolu turu atalım bildiği duaların üstüne biraz daha ezber yapıp gelmesini tavsiye ederim;)

    Frenleri ve yol tutuşu ile ilgili açık ve net olarak şunu söyleyim : Kesinlikle orta sertlikte ve mükemmele yakın (standart bir binek araç olduğu gözönüne alınırsa) bir süspansiyona sahip, benim altımda hala en ufak bir savrulma yaşamamışsa (dostlarımın söylediği bir söz) bu arabaya şapka çıkarmak lazım. ESP ve süspansiyon uyumu mükemmel, derin virajlara bir salon arabası kadar keskin ve savrulmadan girebiliyorsunuz. Frenleri stabil ve inanılmaz etkili diyebilirim ancak yeni yasalar ile getirilen asbestsiz balatalardan dolayı disk yüzeyi çabuk bozuluyor her 2 serviste bir tornalatmak ve inceldiğinde yeniletmek gerekebilir.

    İç malzeme olayına gelince bu bir japon arabası ve genel olarak eski uyarlamalardan çok daha başarılı ama birçok ince ayrıntı elbette gözden kaçmış bende bu noktada Avrupa arabalarında gördüğüm kaliteyi beklerdim ama karakterimden olsa gerek umrumda bile değil:)

    Yakıt konusuna gelince rahatsız bir şoför olduğumdan bende her daim 9-11 litre arası tüketim değerleri var neyseki gazda kullandığımdan şehir içi 23 kr. civarında tüketiyor.

    Yazacak daha birçok şey var ama siz sorun ben hepsini cevaplarım, aha söz veriyorum:)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zivrisinek

    Türkiye'ye gelen ASX'ler içinde ilk 10 ASX'ten birisine sahibim. 2010 Kasım gibi almıştım sanırım:) Araçla ilgili bazı yanlış bilgilendirmeler görünce yazmam gerektiğini düşündüm. 8 yıllık mitsubishi kullanıcısıyım ve ASX dahil şuanda 3 tane mitsubishi aracım var (L200 4x2, Lancer 1.6 İnvite)

    Herşeyden önce ASX gaz uyumlu bir motora sahip değil!!!


    Aracı aldığımda Azizoğlu Vialle marka gaz sistemini aracıma 3.000 TL karşılığında ve garantili olarak taktı, aracım 50.000 km'ye gelince gaz sistemi ile ilgili sorunlar başladı ve aracın sübaplarının yandığını,sübapların bazılarının değişmesi gerektiğini ve üst kapağın taşlanması gerektiğini öğrendim.Hikayem çok uzun kafanızı şişirmeyim, TEMSA ve Azizoğlu elele envayi çeşit fırıldak çevirerek aracımı garanti kapsamında tamir etmedi,1500 TL karşılığında yetkili servsi Şeref Oto'da aracımı yaptırdım. Arkadaşlar bu araçta otomatik sübap var ve tolerans değerleri çok düşük gazın yanma ısısı benzine göre daha fazla olduğundan haliyle oluşan basınçta sübaplar daha yüksek toleransa ihtiyaç duyuyor ancak tolerans değerleri düşük olduğu için sübaplar önce sıkışıyor sonrasındada yanıyor.

    Şuanda aracımı yine gazda kullanıyorum, şaşırmayın çünkü ben 50.000 km için yaptığım hesaba göre ortalama 9.000 TL kar etmişim ve bu sürede en ufak bir performans sorunu yaşamadım, harcadığım paraları hesaplayınca 7.000 TL civarında bir kazancım var bende bunu yenilemek istedim ve şuanda gayet güzel bir şekilde aracıma biniyorum;) Aracın gaz sistemi ile sürüşünde en ufak bir sorun yok ancak başınıza benim yaşadığım olayın gelme ihtimali var şimdiden bunu hesaplayın derim:)

    Gelelim ASX ile ilgili bilinen diğer yanlışlara :

    Bu araçta 1.6 MIVEC motor var ve 0-2000 devir arası sübap sistemi ekonomi modunda, 2000-4500 devir arası normal modunda,4500-7000 devir arasında spor modunda. Bu araç için performansı tatminkar değil yok kardeşim çekmiyor diyenler varsa Ankara'da bir çevreyolu turu atalım bildiği duaların üstüne biraz daha ezber yapıp gelmesini tavsiye ederim;)

    Frenleri ve yol tutuşu ile ilgili açık ve net olarak şunu söyleyim : Kesinlikle orta sertlikte ve mükemmele yakın (standart bir binek araç olduğu gözönüne alınırsa) bir süspansiyona sahip, benim altımda hala en ufak bir savrulma yaşamamışsa (dostlarımın söylediği bir söz) bu arabaya şapka çıkarmak lazım. ESP ve süspansiyon uyumu mükemmel, derin virajlara bir salon arabası kadar keskin ve savrulmadan girebiliyorsunuz. Frenleri stabil ve inanılmaz etkili diyebilirim ancak yeni yasalar ile getirilen asbestsiz balatalardan dolayı disk yüzeyi çabuk bozuluyor her 2 serviste bir tornalatmak ve inceldiğinde yeniletmek gerekebilir.

    İç malzeme olayına gelince bu bir japon arabası ve genel olarak eski uyarlamalardan çok daha başarılı ama birçok ince ayrıntı elbette gözden kaçmış bende bu noktada Avrupa arabalarında gördüğüm kaliteyi beklerdim ama karakterimden olsa gerek umrumda bile değil:)

    Yakıt konusuna gelince rahatsız bir şoför olduğumdan bende her daim 9-11 litre arası tüketim değerleri var neyseki gazda kullandığımdan şehir içi 23 kr. civarında tüketiyor.

    Yazacak daha birçok şey var ama siz sorun ben hepsini cevaplarım, aha söz veriyorum:)

    Alıntıları Göster
    sn. zivrisinek,

    başka mitsu araçlarınız olduğuna göre ve uzun süredir mitsu kullanıcısı olduğunuza göre en doğru/sağlıklı bilgileri sizden alabiliriz sanırım:

    1) Mitsu'nun servis ve yedek parça durumu hakkında neler söylersiniz? Yani, mitsu araçlar öyle sık arıza çıkarıyor mu ve servisin yaklaşımı, kalitesi ve yedek parça bulunabilirliği ve fiyatları nasıldır?

    2) asx'in yakıt konusunda cimri olduğu söyleniyor? (Her ne kadar siz 9-11 lt yakıyor dediyseniz de anladığım kadarıyla genellikle hızlı/sert kullanıyorsunuz.) Sakin kullanımda benzindeyken şehir-içi tüketimi pratikte fabrika verilerinden çok sapıyor mu?

    3) ASX'in rüzgar-motor-lastik sesi konusunda neler söylersiniz? Ayrıca plastik aksam vs.'den normal sürüşte ses(ler) geliyor mu?



    Cevabınız için şimdiden teşekkürler..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pitoro -- 27 Mayıs 2012; 14:34:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pitoro

    sn. zivrisinek,

    başka mitsu araçlarınız olduğuna göre ve uzun süredir mitsu kullanıcısı olduğunuza göre en doğru/sağlıklı bilgileri sizden alabiliriz sanırım:

    1) Mitsu'nun servis ve yedek parça durumu hakkında neler söylersiniz? Yani, mitsu araçlar öyle sık arıza çıkarıyor mu ve servisin yaklaşımı, kalitesi ve yedek parça bulunabilirliği ve fiyatları nasıldır?

    2) asx'in yakıt konusunda cimri olduğu söyleniyor? (Her ne kadar siz 9-11 lt yakıyor dediyseniz de anladığım kadarıyla genellikle hızlı/sert kullanıyorsunuz.) Sakin kullanımda benzindeyken şehir-içi tüketimi pratikte fabrika verilerinden çok sapıyor mu?

    3) ASX'in rüzgar-motor-lastik sesi konusunda neler söylersiniz? Ayrıca plastik aksam vs.'den normal sürüşte ses(ler) geliyor mu?



    Cevabınız için şimdiden teşekkürler..

    Sorularınıza sırasyla yanıt vereyim

    1- Mitsubishinin orjinal parçaları sağlamdır ve bindiğiniz araç Japonya menşeili ise gönül rahatlığıyla binebilirsiniz, kolay kolay parçası bozulmaz sarf malzemeleri dahi(balata v.s) gayet uzun ömürlüdür. Mitsubishi yedek parça konusunda biraz pahalıdır ama hangi markaya göre derseniz fiat,renault v.s diyebilirim; wolswagen grubundan daha pahalı değil mesela. Mitsubishi servisleri Ankara için konuşulacaksa servisten servise aşırı farkediyor, bazıları tam anlamıyla bilgisiz hıyarlarla dolu, bazısı profesyonel ve yaklaşımları muhteşem( mitsubishi aracınız olursa mesaj atın size servisler hakkında detaylı bilgi verebilirim)
    2- Asx gerçekten yakıt cimrisi. Ben aşırı dengesiz ve sert kullanan birisiyim ancak yumuşak sürdüğüm zamanlarda şehir içinde 7.2 lt civarında, şehirlerarası 6.3 lt civarında sürdüğüm oldu. Yakıt konusunda tereddütünüz olmasın cüssesine göre gerçekten yakıtı kokluyor. Mitsubishi'nin fabrika verileri genelde aracın yaktığına eşdeğerdir hatta kullanıma bağlı olarak daha iyi değerler bile elde edebiliyorsunuz
    3-Ben Türkiye'ye gelen ilk ASX'lerden birisini satın aldım. Aldığımda araba kağnı gibiydi ve inanılmaz yol+motor sesi sorunu vardı.Araç 15.000 km.'ye geldiğinde motor sesi nerdeyse bitti ve performans inanılmaz arttı.Yol sesi için aracın altına ve içine izolasyon malzemesi attırdım şuanda yol sesi nerdeyse yok denecek kadar az. JApon arabaların birçoğunda olduğu gibi camdan içeriye baya ses geliyor ama hava aşırı rüzgarlı deilse rüzgar sesi sizi rahatsız etmeyecek derece az diyebilirim. Mitsubishi genel olarak araçlarında sert plastik kullanır ancak plastik aksamından ses geldiğine şahit olmadım, iç dizayn sizin için çok önemli bir unsursa diğer araçlarla kıyaslamadan almayı düşünmeyin derim.

    Başka sorularınız varsa memnuniyetle yanıtlarım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zivrisinek

    quote:

    Orijinalden alıntı: pitoro

    sn. zivrisinek,

    başka mitsu araçlarınız olduğuna göre ve uzun süredir mitsu kullanıcısı olduğunuza göre en doğru/sağlıklı bilgileri sizden alabiliriz sanırım:

    1) Mitsu'nun servis ve yedek parça durumu hakkında neler söylersiniz? Yani, mitsu araçlar öyle sık arıza çıkarıyor mu ve servisin yaklaşımı, kalitesi ve yedek parça bulunabilirliği ve fiyatları nasıldır?

    2) asx'in yakıt konusunda cimri olduğu söyleniyor? (Her ne kadar siz 9-11 lt yakıyor dediyseniz de anladığım kadarıyla genellikle hızlı/sert kullanıyorsunuz.) Sakin kullanımda benzindeyken şehir-içi tüketimi pratikte fabrika verilerinden çok sapıyor mu?

    3) ASX'in rüzgar-motor-lastik sesi konusunda neler söylersiniz? Ayrıca plastik aksam vs.'den normal sürüşte ses(ler) geliyor mu?



    Cevabınız için şimdiden teşekkürler..

    Sorularınıza sırasyla yanıt vereyim

    1- Mitsubishinin orjinal parçaları sağlamdır ve bindiğiniz araç Japonya menşeili ise gönül rahatlığıyla binebilirsiniz, kolay kolay parçası bozulmaz sarf malzemeleri dahi(balata v.s) gayet uzun ömürlüdür. Mitsubishi yedek parça konusunda biraz pahalıdır ama hangi markaya göre derseniz fiat,renault v.s diyebilirim; wolswagen grubundan daha pahalı değil mesela. Mitsubishi servisleri Ankara için konuşulacaksa servisten servise aşırı farkediyor, bazıları tam anlamıyla bilgisiz hıyarlarla dolu, bazısı profesyonel ve yaklaşımları muhteşem( mitsubishi aracınız olursa mesaj atın size servisler hakkında detaylı bilgi verebilirim)
    2- Asx gerçekten yakıt cimrisi. Ben aşırı dengesiz ve sert kullanan birisiyim ancak yumuşak sürdüğüm zamanlarda şehir içinde 7.2 lt civarında, şehirlerarası 6.3 lt civarında sürdüğüm oldu. Yakıt konusunda tereddütünüz olmasın cüssesine göre gerçekten yakıtı kokluyor. Mitsubishi'nin fabrika verileri genelde aracın yaktığına eşdeğerdir hatta kullanıma bağlı olarak daha iyi değerler bile elde edebiliyorsunuz
    3-Ben Türkiye'ye gelen ilk ASX'lerden birisini satın aldım. Aldığımda araba kağnı gibiydi ve inanılmaz yol+motor sesi sorunu vardı.Araç 15.000 km.'ye geldiğinde motor sesi nerdeyse bitti ve performans inanılmaz arttı.Yol sesi için aracın altına ve içine izolasyon malzemesi attırdım şuanda yol sesi nerdeyse yok denecek kadar az. JApon arabaların birçoğunda olduğu gibi camdan içeriye baya ses geliyor ama hava aşırı rüzgarlı deilse rüzgar sesi sizi rahatsız etmeyecek derece az diyebilirim. Mitsubishi genel olarak araçlarında sert plastik kullanır ancak plastik aksamından ses geldiğine şahit olmadım, iç dizayn sizin için çok önemli bir unsursa diğer araçlarla kıyaslamadan almayı düşünmeyin derim.

    Başka sorularınız varsa memnuniyetle yanıtlarım

    Alıntıları Göster
    Samimi ve detaylı cevaplarıız için teşekkürler.

    Aslında asx, sportage ve ix35 arasında kalmış durumdayım. Bildiğiniz gibi, ix35 ve sportage kardeş araçlar aslında. Aynı grubun üretimi. Donanım yönünden çok zenginler..ix35'in dışı sevimsizken iç dizaynı daha bir albenili. sportage da ise tam tersi: çok beğendiğim bir dış görünüşü var. ama iç dizaynı pek çekici değil. Ancak her ikisinin de ortak özelliği asx'e göre çok yakmaları. (Sizin asx için verdiğiniz tüketim rakamlarının uzağındalar!) Ayrıca bu 2 aracın sağlamlık, malzeme ve işçilik kalitesi yönünde şüphelerim var. Bu konuda, Alman ve japon araçlarına hep pozitif yönde ön-yargım olmuştur. O yüzden de ilk arabam olan honda accord hariç yıllardır opel kullanıcısıyım. (Şu anda da bir corsa ve bir astra aracım var.) Ama hiç bir markanın da fanatiği olmadım. O yüzden de Kore araçları da dahil, ASX alternatifler arasında. ASX'in iç dizaynı bence sade, abartısız ve bu yüzden de hoş görünüyor. Dış çizgileri de bence gayet güzel.

    Bu kısa girişten sonra izninizle 1-2 sorum daha olacak:

    1) ASX'inizi alırken, muhtemelen siz de diğer 2 aracı alternatifler arasında düşünmüşsünüzdür. Eğer böyleyse, sizi diğerlerinden vaz geçiren ve asx'i seçmenizi sağlayan nedenler nelerdi?
    2) ASX'in motoru kağıt üzerinde diğer 2 alternatifine göre daha az güç üretiyor (yanılmıyorsam: diğerleri 138 bg iken ASX 117 bg). Hem ix35'in hem sportage'ın test sürüşünü yaptım ama ASX'in test sürüşünü henüz yapma fırsatım olmadı. Uzun süredir turbo-dizel araç kullandığımdan ve dizellerin torkuna alıştığımdan belki de bu 2 aracın motor performansı beni çok memnun etmedi açıkçası. Siz, gerçi yukarıda 15.000 km.den sonra "motor sesi nerdeyse bitti ve performans inanılmaz arttı" demişsiniz ama aracın ilk kalkışlarda ve ara hızlanmalarda performansı nasıldır, merak ediyorum doğrusu?
    3) Daha önce yaptırmadığım için bilmiyorum o yüzden soruyorum: Araca izolasyon yaparken kapı, koltuk, döşeme vs. sökülüyor mu? Sökülüyorsa, bu durum kapı koltuk vs'nin ayarlarının ve düzeninin bozulmasına yol açmıyor mu?
    4) Servislerinin kalitesi ve parça pahalılığı bir yana (ki söylediğinizden anladığım kadarıyla vw'den/opel'den daha pahalı değil), yedek parça bulmada sorun yaşanıyor mu? Bir parçanın gelmesi için birkaç hafta bekleniyorsa, bu can sıkıcı olacaktır.

    Şimdiden teşekkürler..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pitoro -- 29 Mayıs 2012; 7:04:26 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pitoro

    Samimi ve detaylı cevaplarıız için teşekkürler.

    Aslında asx, sportage ve ix35 arasında kalmış durumdayım. Bildiğiniz gibi, ix35 ve sportage kardeş araçlar aslında. Aynı grubun üretimi. Donanım yönünden çok zenginler..ix35'in dışı sevimsizken iç dizaynı daha bir albenili. sportage da ise tam tersi: çok beğendiğim bir dış görünüşü var. ama iç dizaynı pek çekici değil. Ancak her ikisinin de ortak özelliği asx'e göre çok yakmaları. (Sizin asx için verdiğiniz tüketim rakamlarının uzağındalar!) Ayrıca bu 2 aracın sağlamlık, malzeme ve işçilik kalitesi yönünde şüphelerim var. Bu konuda, Alman ve japon araçlarına hep pozitif yönde ön-yargım olmuştur. O yüzden de ilk arabam olan honda accord hariç yıllardır opel kullanıcısıyım. (Şu anda da bir corsa ve bir astra aracım var.) Ama hiç bir markanın da fanatiği olmadım. O yüzden de Kore araçları da dahil, ASX alternatifler arasında. ASX'in iç dizaynı bence sade, abartısız ve bu yüzden de hoş görünüyor. Dış çizgileri de bence gayet güzel.

    Bu kısa girişten sonra izninizle 1-2 sorum daha olacak:

    1) ASX'inizi alırken, muhtemelen siz de diğer 2 aracı alternatifler arasında düşünmüşsünüzdür. Eğer böyleyse, sizi diğerlerinden vaz geçiren ve asx'i seçmenizi sağlayan nedenler nelerdi?
    2) ASX'in motoru kağıt üzerinde diğer 2 alternatifine göre daha az güç üretiyor (yanılmıyorsam: diğerleri 138 bg iken ASX 117 bg). Hem ix35'in hem sportage'ın test sürüşünü yaptım ama ASX'in test sürüşünü henüz yapma fırsatım olmadı. Uzun süredir turbo-dizel araç kullandığımdan ve dizellerin torkuna alıştığımdan belki de bu 2 aracın motor performansı beni çok memnun etmedi açıkçası. Siz, gerçi yukarıda 15.000 km.den sonra "motor sesi nerdeyse bitti ve performans inanılmaz arttı" demişsiniz ama aracın ilk kalkışlarda ve ara hızlanmalarda performansı nasıldır, merak ediyorum doğrusu?
    3) Daha önce yaptırmadığım için bilmiyorum o yüzden soruyorum: Araca izolasyon yaparken kapı, koltuk, döşeme vs. sökülüyor mu? Sökülüyorsa, bu durum kapı koltuk vs'nin ayarlarının ve düzeninin bozulmasına yol açmıyor mu?
    4) Servislerinin kalitesi ve parça pahalılığı bir yana (ki söylediğinizden anladığım kadarıyla vw'den/opel'den daha pahalı değil), yedek parça bulmada sorun yaşanıyor mu? Bir parçanın gelmesi için birkaç hafta bekleniyorsa, bu can sıkıcı olacaktır.

    Şimdiden teşekkürler..



    Ben araç fanatiği değilimdir ama Mitsubishi'den genel olarak memnunum. ASX ilk çıktığında gittim gördüm beğendim aldım açıkcası, hiçbir rakibine felanda bakmadım:) ix35 ve sportage görsel olarak gerçekten etkileyiciler ancak ben genelde sürüş kriterleriyle ilgilenirim, bahsettiğiniz iki aracında sürüş kriteri hakkında pek bilgim yok desem yalan olmaz.

    Sorularınızı yine sırayla yanıtlayım.

    1-) ASX tip olarak hoşuma gitti ve yeni bir araç almayı düşünüyordum,Qasqhai dikkatimi çeken bir araçtı; mitsubishi böyle bir araç yaptıysa binmek lazım diyip aldım. Araçta beğendiğim şey nedir diye sorarsanız dış ve iç dizaynın sade ve hoş görseli beni etkiliyor her zaman
    2-) Genel olarak Japon araçların motorları performanslıdır. ASX 1.6 MIVEC motora sahip, sürüş dinamiklerinize birebir karşılık veren hoş bir motoru var, bundan önce benim bir yer uçağım (Carisma 2004 1.9 DID) vardı ve sizin bahsettiğiniz turbodizel&tork ilişkisini iliklerime kadar hissettim birçok zaman(Ankara-İstanbul arasını 2.5 saatte tünel yokken gitmiştim.Passat,BMW gibi birçok aracıda rezil ettiğim bir araçtı). ASX çok üst seviye performans sunan bir araç değil ancak ihtiyacınız olduğunda yeterli performansı sunabilen bir araç. Turbo dizellerin 2500 devir sonrası oluşturduğu tork bu araçta size sunulmayacaktır ama 3500 devir sonrası sport modunda tatminkar bir performans vereceğinden şüpheniz olmasın.
    3-) İzolasyon yaptırırken aracınızı güzelce iç-dış yıkatmanız gerekiyor. Sonrasında aracın alt döşemelerini ve koltuklarını söktürüp araç içi tabana izolasyon malzemesi püskürtülüyor. Aracın dışından en alt kısmı (davlumbazlarda dahil) bol bol izolasyon malzemesi kullanırsanız yol sesi %70 oranında azalabiliyor, daha 3 gün önce iç izolasyon yaptırdım ve ciddi anlamda faydası oldu.Bunun yanısıra bu araçlarda 120 km üstünde camdan gelen rüzgar sesi sorunu biraz rahatsızlık verici bir durum olabiliyor, bazıları cam fitillerini değiştirerek çözüm olabilir dedi ben denemedim.
    4-) Yedek parçası genel olarak bulunabiliyor ancak çok orjinal bişey isterseniz(kapı altı döşemesi gibi) 2 hafta kadar beklemeniz gerekebiliyor. TEMSA tedarik ürünler en geç 2-3 gün içinde servise ulamış oluyor.

    Şayet Ankara'da yaşıyorsanız aracımı görebilir hatta dilerseniz sürebilirsiniz. Ankara dışındaysanız size tavsiyem en azından bir test sürüşü yapmanız olacaktır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zivrisinek

    quote:

    Orijinalden alıntı: pitoro

    Samimi ve detaylı cevaplarıız için teşekkürler.

    Aslında asx, sportage ve ix35 arasında kalmış durumdayım. Bildiğiniz gibi, ix35 ve sportage kardeş araçlar aslında. Aynı grubun üretimi. Donanım yönünden çok zenginler..ix35'in dışı sevimsizken iç dizaynı daha bir albenili. sportage da ise tam tersi: çok beğendiğim bir dış görünüşü var. ama iç dizaynı pek çekici değil. Ancak her ikisinin de ortak özelliği asx'e göre çok yakmaları. (Sizin asx için verdiğiniz tüketim rakamlarının uzağındalar!) Ayrıca bu 2 aracın sağlamlık, malzeme ve işçilik kalitesi yönünde şüphelerim var. Bu konuda, Alman ve japon araçlarına hep pozitif yönde ön-yargım olmuştur. O yüzden de ilk arabam olan honda accord hariç yıllardır opel kullanıcısıyım. (Şu anda da bir corsa ve bir astra aracım var.) Ama hiç bir markanın da fanatiği olmadım. O yüzden de Kore araçları da dahil, ASX alternatifler arasında. ASX'in iç dizaynı bence sade, abartısız ve bu yüzden de hoş görünüyor. Dış çizgileri de bence gayet güzel.

    Bu kısa girişten sonra izninizle 1-2 sorum daha olacak:

    1) ASX'inizi alırken, muhtemelen siz de diğer 2 aracı alternatifler arasında düşünmüşsünüzdür. Eğer böyleyse, sizi diğerlerinden vaz geçiren ve asx'i seçmenizi sağlayan nedenler nelerdi?
    2) ASX'in motoru kağıt üzerinde diğer 2 alternatifine göre daha az güç üretiyor (yanılmıyorsam: diğerleri 138 bg iken ASX 117 bg). Hem ix35'in hem sportage'ın test sürüşünü yaptım ama ASX'in test sürüşünü henüz yapma fırsatım olmadı. Uzun süredir turbo-dizel araç kullandığımdan ve dizellerin torkuna alıştığımdan belki de bu 2 aracın motor performansı beni çok memnun etmedi açıkçası. Siz, gerçi yukarıda 15.000 km.den sonra "motor sesi nerdeyse bitti ve performans inanılmaz arttı" demişsiniz ama aracın ilk kalkışlarda ve ara hızlanmalarda performansı nasıldır, merak ediyorum doğrusu?
    3) Daha önce yaptırmadığım için bilmiyorum o yüzden soruyorum: Araca izolasyon yaparken kapı, koltuk, döşeme vs. sökülüyor mu? Sökülüyorsa, bu durum kapı koltuk vs'nin ayarlarının ve düzeninin bozulmasına yol açmıyor mu?
    4) Servislerinin kalitesi ve parça pahalılığı bir yana (ki söylediğinizden anladığım kadarıyla vw'den/opel'den daha pahalı değil), yedek parça bulmada sorun yaşanıyor mu? Bir parçanın gelmesi için birkaç hafta bekleniyorsa, bu can sıkıcı olacaktır.

    Şimdiden teşekkürler..



    Ben araç fanatiği değilimdir ama Mitsubishi'den genel olarak memnunum. ASX ilk çıktığında gittim gördüm beğendim aldım açıkcası, hiçbir rakibine felanda bakmadım:) ix35 ve sportage görsel olarak gerçekten etkileyiciler ancak ben genelde sürüş kriterleriyle ilgilenirim, bahsettiğiniz iki aracında sürüş kriteri hakkında pek bilgim yok desem yalan olmaz.

    Sorularınızı yine sırayla yanıtlayım.

    1-) ASX tip olarak hoşuma gitti ve yeni bir araç almayı düşünüyordum,Qasqhai dikkatimi çeken bir araçtı; mitsubishi böyle bir araç yaptıysa binmek lazım diyip aldım. Araçta beğendiğim şey nedir diye sorarsanız dış ve iç dizaynın sade ve hoş görseli beni etkiliyor her zaman
    2-) Genel olarak Japon araçların motorları performanslıdır. ASX 1.6 MIVEC motora sahip, sürüş dinamiklerinize birebir karşılık veren hoş bir motoru var, bundan önce benim bir yer uçağım (Carisma 2004 1.9 DID) vardı ve sizin bahsettiğiniz turbodizel&tork ilişkisini iliklerime kadar hissettim birçok zaman(Ankara-İstanbul arasını 2.5 saatte tünel yokken gitmiştim.Passat,BMW gibi birçok aracıda rezil ettiğim bir araçtı). ASX çok üst seviye performans sunan bir araç değil ancak ihtiyacınız olduğunda yeterli performansı sunabilen bir araç. Turbo dizellerin 2500 devir sonrası oluşturduğu tork bu araçta size sunulmayacaktır ama 3500 devir sonrası sport modunda tatminkar bir performans vereceğinden şüpheniz olmasın.
    3-) İzolasyon yaptırırken aracınızı güzelce iç-dış yıkatmanız gerekiyor. Sonrasında aracın alt döşemelerini ve koltuklarını söktürüp araç içi tabana izolasyon malzemesi püskürtülüyor. Aracın dışından en alt kısmı (davlumbazlarda dahil) bol bol izolasyon malzemesi kullanırsanız yol sesi %70 oranında azalabiliyor, daha 3 gün önce iç izolasyon yaptırdım ve ciddi anlamda faydası oldu.Bunun yanısıra bu araçlarda 120 km üstünde camdan gelen rüzgar sesi sorunu biraz rahatsızlık verici bir durum olabiliyor, bazıları cam fitillerini değiştirerek çözüm olabilir dedi ben denemedim.
    4-) Yedek parçası genel olarak bulunabiliyor ancak çok orjinal bişey isterseniz(kapı altı döşemesi gibi) 2 hafta kadar beklemeniz gerekebiliyor. TEMSA tedarik ürünler en geç 2-3 gün içinde servise ulamış oluyor.

    Şayet Ankara'da yaşıyorsanız aracımı görebilir hatta dilerseniz sürebilirsiniz. Ankara dışındaysanız size tavsiyem en azından bir test sürüşü yapmanız olacaktır

    Cevaplarınız için çok teşekkür ederim. Gerçekten yardımcı oldu. Ankara'da yaşıyorum. Aracınızı görme (hatta sürme) konusundaki teklifiniz için çok teşekkür ederim. Ancak, rahatsızlık/zahmet vermek istemem. Geçen hafta-sonu aracı Azizoğlu'nda gördüm. Ama satış temsilci hanım, tüm iyi niyetine rağmen, ASX hakkında benim kadar bile bilgi sahibi değildi. test aracı o an için orada olmadığından test sürüşü yapamadım. Ancak, fırsat bulursam bu hafta-sonu eşimle birlikte gidip bir test sürüşü yapmayı planlıyorum. Neticede aracı çoğunlukla o sürecek.

    Bu arada, araçla ilgili benim aklıma gelmeyen/düşünemediğim, ama almadan önce bilmem gerektiğini düşündüğünüz noktalar/konular varsa yazarsanız sevinirim. saygılar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pitoro -- 29 Mayıs 2012; 13:08:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pitoro

    quote:

    Orijinalden alıntı: zivrisinek

    quote:

    Orijinalden alıntı: pitoro

    Samimi ve detaylı cevaplarıız için teşekkürler.

    Aslında asx, sportage ve ix35 arasında kalmış durumdayım. Bildiğiniz gibi, ix35 ve sportage kardeş araçlar aslında. Aynı grubun üretimi. Donanım yönünden çok zenginler..ix35'in dışı sevimsizken iç dizaynı daha bir albenili. sportage da ise tam tersi: çok beğendiğim bir dış görünüşü var. ama iç dizaynı pek çekici değil. Ancak her ikisinin de ortak özelliği asx'e göre çok yakmaları. (Sizin asx için verdiğiniz tüketim rakamlarının uzağındalar!) Ayrıca bu 2 aracın sağlamlık, malzeme ve işçilik kalitesi yönünde şüphelerim var. Bu konuda, Alman ve japon araçlarına hep pozitif yönde ön-yargım olmuştur. O yüzden de ilk arabam olan honda accord hariç yıllardır opel kullanıcısıyım. (Şu anda da bir corsa ve bir astra aracım var.) Ama hiç bir markanın da fanatiği olmadım. O yüzden de Kore araçları da dahil, ASX alternatifler arasında. ASX'in iç dizaynı bence sade, abartısız ve bu yüzden de hoş görünüyor. Dış çizgileri de bence gayet güzel.

    Bu kısa girişten sonra izninizle 1-2 sorum daha olacak:

    1) ASX'inizi alırken, muhtemelen siz de diğer 2 aracı alternatifler arasında düşünmüşsünüzdür. Eğer böyleyse, sizi diğerlerinden vaz geçiren ve asx'i seçmenizi sağlayan nedenler nelerdi?
    2) ASX'in motoru kağıt üzerinde diğer 2 alternatifine göre daha az güç üretiyor (yanılmıyorsam: diğerleri 138 bg iken ASX 117 bg). Hem ix35'in hem sportage'ın test sürüşünü yaptım ama ASX'in test sürüşünü henüz yapma fırsatım olmadı. Uzun süredir turbo-dizel araç kullandığımdan ve dizellerin torkuna alıştığımdan belki de bu 2 aracın motor performansı beni çok memnun etmedi açıkçası. Siz, gerçi yukarıda 15.000 km.den sonra "motor sesi nerdeyse bitti ve performans inanılmaz arttı" demişsiniz ama aracın ilk kalkışlarda ve ara hızlanmalarda performansı nasıldır, merak ediyorum doğrusu?
    3) Daha önce yaptırmadığım için bilmiyorum o yüzden soruyorum: Araca izolasyon yaparken kapı, koltuk, döşeme vs. sökülüyor mu? Sökülüyorsa, bu durum kapı koltuk vs'nin ayarlarının ve düzeninin bozulmasına yol açmıyor mu?
    4) Servislerinin kalitesi ve parça pahalılığı bir yana (ki söylediğinizden anladığım kadarıyla vw'den/opel'den daha pahalı değil), yedek parça bulmada sorun yaşanıyor mu? Bir parçanın gelmesi için birkaç hafta bekleniyorsa, bu can sıkıcı olacaktır.

    Şimdiden teşekkürler..



    Ben araç fanatiği değilimdir ama Mitsubishi'den genel olarak memnunum. ASX ilk çıktığında gittim gördüm beğendim aldım açıkcası, hiçbir rakibine felanda bakmadım:) ix35 ve sportage görsel olarak gerçekten etkileyiciler ancak ben genelde sürüş kriterleriyle ilgilenirim, bahsettiğiniz iki aracında sürüş kriteri hakkında pek bilgim yok desem yalan olmaz.

    Sorularınızı yine sırayla yanıtlayım.

    1-) ASX tip olarak hoşuma gitti ve yeni bir araç almayı düşünüyordum,Qasqhai dikkatimi çeken bir araçtı; mitsubishi böyle bir araç yaptıysa binmek lazım diyip aldım. Araçta beğendiğim şey nedir diye sorarsanız dış ve iç dizaynın sade ve hoş görseli beni etkiliyor her zaman
    2-) Genel olarak Japon araçların motorları performanslıdır. ASX 1.6 MIVEC motora sahip, sürüş dinamiklerinize birebir karşılık veren hoş bir motoru var, bundan önce benim bir yer uçağım (Carisma 2004 1.9 DID) vardı ve sizin bahsettiğiniz turbodizel&tork ilişkisini iliklerime kadar hissettim birçok zaman(Ankara-İstanbul arasını 2.5 saatte tünel yokken gitmiştim.Passat,BMW gibi birçok aracıda rezil ettiğim bir araçtı). ASX çok üst seviye performans sunan bir araç değil ancak ihtiyacınız olduğunda yeterli performansı sunabilen bir araç. Turbo dizellerin 2500 devir sonrası oluşturduğu tork bu araçta size sunulmayacaktır ama 3500 devir sonrası sport modunda tatminkar bir performans vereceğinden şüpheniz olmasın.
    3-) İzolasyon yaptırırken aracınızı güzelce iç-dış yıkatmanız gerekiyor. Sonrasında aracın alt döşemelerini ve koltuklarını söktürüp araç içi tabana izolasyon malzemesi püskürtülüyor. Aracın dışından en alt kısmı (davlumbazlarda dahil) bol bol izolasyon malzemesi kullanırsanız yol sesi %70 oranında azalabiliyor, daha 3 gün önce iç izolasyon yaptırdım ve ciddi anlamda faydası oldu.Bunun yanısıra bu araçlarda 120 km üstünde camdan gelen rüzgar sesi sorunu biraz rahatsızlık verici bir durum olabiliyor, bazıları cam fitillerini değiştirerek çözüm olabilir dedi ben denemedim.
    4-) Yedek parçası genel olarak bulunabiliyor ancak çok orjinal bişey isterseniz(kapı altı döşemesi gibi) 2 hafta kadar beklemeniz gerekebiliyor. TEMSA tedarik ürünler en geç 2-3 gün içinde servise ulamış oluyor.

    Şayet Ankara'da yaşıyorsanız aracımı görebilir hatta dilerseniz sürebilirsiniz. Ankara dışındaysanız size tavsiyem en azından bir test sürüşü yapmanız olacaktır

    Cevaplarınız için çok teşekkür ederim. Gerçekten yardımcı oldu. Ankara'da yaşıyorum. Aracınızı görme (hatta sürme) konusundaki teklifiniz için çok teşekkür ederim. Ancak, rahatsızlık/zahmet vermek istemem. Geçen hafta-sonu aracı Azizoğlu'nda gördüm. Ama satış temsilci hanım, tüm iyi niyetine rağmen, ASX hakkında benim kadar bile bilgi sahibi değildi. test aracı o an için orada olmadığından test sürüşü yapamadım. Ancak, fırsat bulursam bu hafta-sonu eşimle birlikte gidip bir test sürüşü yapmayı planlıyorum. Neticede aracı çoğunlukla o sürecek.

    Bu arada, araçla ilgili benim aklıma gelmeyen/düşünemediğim, ama almadan önce bilmem gerektiğini düşündüğünüz noktalar/konular varsa yazarsanız sevinirim. saygılar...

    Alıntıları Göster
    Araç olmadan önce dikkat edilmesi gereken önemli birkaç hususu size aktarıyım (genelde sorulmayan ama önemli hususlar)

    1- Aracı almadan önce sürme şansınız olursa öncelikle şoför koltuğunun konforunu test edin, sonra arka koltukta kısa süre seyahat edip konforunu test edin. Ses ve vibrasyonu inceleyin, sizi tatmin etmeyecek kadar kötü ise başka araçları araştırın
    2- Aracın özellikle güvenlik unsurlarını iyice araştırın, fren tertibatını test edin ve virajlara sert girerek hatta viraj içinde manevra yaparak aracın yola tutunma karakterini analiz edin.
    3- Aracın sürüş hissini algılamaya çalışın. Vites-debriyaj ve direksiyon uyumu çok önemlidir, bu üçlü kombinasyon uyumsuz ise o aracı satın alsanızda sürerken pek keyif almazsınız.
    4- Yolda giderken araç içinde hiç ses olmadan tek tek motor,yol sesi ve rüzgar sesini dinleyin. 90 km üstü süratlerde bu sesler sizi rahatsız edecek seviyede ise o araçla ilgili bir defa daha düşünün.
    5- Aracın aksesuar ve donanımını kontrol edin, plastik aksam çok zayıf veya yetersiz ise ilerleyen dönemde size sorun çıkarıp çıkarmayacağını düşünerek hareket edin.
    6- En önemlisi bir araçla ilgili internette araştırmalar yapın (mevzu bahis ASX ise bence bundan fazla araştırma yapmanız kafa karıştıracaktır ama diğer modeller için bu maddeyi es geçmeyin)

    Bu arada benim aracımla ilgili teklifim hala geçerli, benim Ostim'de şirketim var gün içinde gelip görebilir hatta kısa süreli aracı test edebilirsiniz, beni gelmeden önce telefonda arayıp haberdar ederseniz acaba meşgul ediyormuyum şüphenizde kalmamış olacaktır.

    Bu arada şayet bu aracı satın alırsanız navigasyon+film+radyo+blueetooth+geri dönüş kamerası paketi olan multimedia cihaz almayı düşündüğünüzde size o konudada yardımcı olmaya çalışırım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zivrisinek

    Araç olmadan önce dikkat edilmesi gereken önemli birkaç hususu size aktarıyım (genelde sorulmayan ama önemli hususlar)

    1- Aracı almadan önce sürme şansınız olursa öncelikle şoför koltuğunun konforunu test edin, sonra arka koltukta kısa süre seyahat edip konforunu test edin. Ses ve vibrasyonu inceleyin, sizi tatmin etmeyecek kadar kötü ise başka araçları araştırın
    2- Aracın özellikle güvenlik unsurlarını iyice araştırın, fren tertibatını test edin ve virajlara sert girerek hatta viraj içinde manevra yaparak aracın yola tutunma karakterini analiz edin.
    3- Aracın sürüş hissini algılamaya çalışın. Vites-debriyaj ve direksiyon uyumu çok önemlidir, bu üçlü kombinasyon uyumsuz ise o aracı satın alsanızda sürerken pek keyif almazsınız.
    4- Yolda giderken araç içinde hiç ses olmadan tek tek motor,yol sesi ve rüzgar sesini dinleyin. 90 km üstü süratlerde bu sesler sizi rahatsız edecek seviyede ise o araçla ilgili bir defa daha düşünün.
    5- Aracın aksesuar ve donanımını kontrol edin, plastik aksam çok zayıf veya yetersiz ise ilerleyen dönemde size sorun çıkarıp çıkarmayacağını düşünerek hareket edin.
    6- En önemlisi bir araçla ilgili internette araştırmalar yapın (mevzu bahis ASX ise bence bundan fazla araştırma yapmanız kafa karıştıracaktır ama diğer modeller için bu maddeyi es geçmeyin)

    Bu arada benim aracımla ilgili teklifim hala geçerli, benim Ostim'de şirketim var gün içinde gelip görebilir hatta kısa süreli aracı test edebilirsiniz, beni gelmeden önce telefonda arayıp haberdar ederseniz acaba meşgul ediyormuyum şüphenizde kalmamış olacaktır.

    Bu arada şayet bu aracı satın alırsanız navigasyon+film+radyo+blueetooth+geri dönüş kamerası paketi olan multimedia cihaz almayı düşündüğünüzde size o konudada yardımcı olmaya çalışırım

    Alıntıları Göster
    cevabınız için teşekkürler. ayrıca, aracı almaya kesin karar verdiğimde navigasyon+ teklifinizi de değerlendireceğim. saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pitoro

    cevabınız için teşekkürler. ayrıca, aracı almaya kesin karar verdiğimde navigasyon+ teklifinizi de değerlendireceğim. saygılar...

    Yanlış anlama olmasın ben cihaz felan satmıyorum:) Kendi aracıma taktırdığım cihazdan memnunum ve uygun fiyata bunu almanıza vesile olmaya çalışırım sadece
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zivrisinek

    quote:

    Orijinalden alıntı: pitoro

    cevabınız için teşekkürler. ayrıca, aracı almaya kesin karar verdiğimde navigasyon+ teklifinizi de değerlendireceğim. saygılar...

    Yanlış anlama olmasın ben cihaz felan satmıyorum:) Kendi aracıma taktırdığım cihazdan memnunum ve uygun fiyata bunu almanıza vesile olmaya çalışırım sadece

    ben de öyle düşünmüştüm, zaten. ASX almaya karar verdiğimde sorularıma açık, samimi ve detaylı cevap vermenizden de cesaretlenerek mutlaka sizden yardım/görüş almak için size danışacağım. Tekrar teşekkürler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pitoro

    quote:

    Orijinalden alıntı: zivrisinek

    quote:

    Orijinalden alıntı: pitoro

    cevabınız için teşekkürler. ayrıca, aracı almaya kesin karar verdiğimde navigasyon+ teklifinizi de değerlendireceğim. saygılar...

    Yanlış anlama olmasın ben cihaz felan satmıyorum:) Kendi aracıma taktırdığım cihazdan memnunum ve uygun fiyata bunu almanıza vesile olmaya çalışırım sadece

    ben de öyle düşünmüştüm, zaten. ASX almaya karar verdiğimde sorularıma açık, samimi ve detaylı cevap vermenizden de cesaretlenerek mutlaka sizden yardım/görüş almak için size danışacağım. Tekrar teşekkürler...

    Alıntıları Göster
    Merhaba benim de ASX performans bakımından aklımda bir soru var tam olarak yanıt göremedim araştırmalarımda. Aracı otoban da yavas kullanmayı sevmeyen birisiyim. Bu yüzden tatmin edici performans derken sizin motoru fazla zorlamadan ulaştığınız hız değeri nedir söyleyebilir misiniz? Vede çıktığınız , aracın çıkabileceği düşündüğünüz maksimum hız değerini?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetata

    Merhaba benim de ASX performans bakımından aklımda bir soru var tam olarak yanıt göremedim araştırmalarımda. Aracı otoban da yavas kullanmayı sevmeyen birisiyim. Bu yüzden tatmin edici performans derken sizin motoru fazla zorlamadan ulaştığınız hız değeri nedir söyleyebilir misiniz? Vede çıktığınız , aracın çıkabileceği düşündüğünüz maksimum hız değerini?

    Ben aracı gazda sürüyorum ama benzinde pek farketceğinide düşünmüyorum. Maksimum 190 km/saat hıza ulaştım ancak 180 km/saat son hız demek daha uygun olacaktır. Sizin daha yüksek bir beklentiniz varmı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zivrisinek

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetata

    Merhaba benim de ASX performans bakımından aklımda bir soru var tam olarak yanıt göremedim araştırmalarımda. Aracı otoban da yavas kullanmayı sevmeyen birisiyim. Bu yüzden tatmin edici performans derken sizin motoru fazla zorlamadan ulaştığınız hız değeri nedir söyleyebilir misiniz? Vede çıktığınız , aracın çıkabileceği düşündüğünüz maksimum hız değerini?

    Ben aracı gazda sürüyorum ama benzinde pek farketceğinide düşünmüyorum. Maksimum 190 km/saat hıza ulaştım ancak 180 km/saat son hız demek daha uygun olacaktır. Sizin daha yüksek bir beklentiniz varmı?

    Cevabınız için teşekkürler , beklentilerim çok çok yüksekte değil zaten her zaman basıcağımıda söyleyemem sadece uzun yollar için sormuştum 190km/s yeterli olur diye düşünüyorum aklımdan geçen 200km/s falan dı ama bu da yeterli olur herhalde :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MrBeardo

    quote:

    Orijinalden alıntı: zivrisinek

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetata

    Merhaba benim de ASX performans bakımından aklımda bir soru var tam olarak yanıt göremedim araştırmalarımda. Aracı otoban da yavas kullanmayı sevmeyen birisiyim. Bu yüzden tatmin edici performans derken sizin motoru fazla zorlamadan ulaştığınız hız değeri nedir söyleyebilir misiniz? Vede çıktığınız , aracın çıkabileceği düşündüğünüz maksimum hız değerini?

    Ben aracı gazda sürüyorum ama benzinde pek farketceğinide düşünmüyorum. Maksimum 190 km/saat hıza ulaştım ancak 180 km/saat son hız demek daha uygun olacaktır. Sizin daha yüksek bir beklentiniz varmı?

    Cevabınız için teşekkürler , beklentilerim çok çok yüksekte değil zaten her zaman basıcağımıda söyleyemem sadece uzun yollar için sormuştum 190km/s yeterli olur diye düşünüyorum aklımdan geçen 200km/s falan dı ama bu da yeterli olur herhalde :)

    Alıntıları Göster
    200 km/saat hızıda gördüm birazcık kasarsan o da oluyo dert değil:)




  • Selamun aleykum ağalar:)

    Araniza yeni katildim..

    Bendede 2009 model hyundai era war. Bende 2 nci el temiZ asx intense almayi dusunuyorum fakat hic mitsunun araclarini merak etmemistim hosumada gitmiyodu ama asx le 360 derece döndum diyebilirim. Bende ankara ostimde oturuyorum. Esimle asx aracini azizoglunda test etme firsatim oldu invite modelinde test ettik. Arac 10 numara bi arac ama hala sagdan soldan duydugum kotu yorumlar var o yuzden netlestiremiyorum kararimi. Ben asx e lpg konusunda takildim gercekten sorunlumu lpg li olunca. Cunku allah kismet ederde alirsam mutlaka tup taktirmayi dusunuyorum. Birde ix 35 ile asx arasinda donanim fazlasi olan arac hangisidir. Tsk ederim
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.