Şimdi Ara

>>>Mitsubishi ASX kullanıcıları<<< (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
477
Cevap
29
Favori
168.440
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1.8 asx alan olur mu bilmem ama buraya zor gelir...
  • Burada yazılanlar QQ ve ix35 başlığı altında yazılanlardan çok çok az,50 ve 100 sayfa geride kalmaış diğer yerlerde burası daha birinci sayfada.
  • Herkeze Sağlıklı,Kazasız,hayırlı bir yil dilerim.
  • bende aranıza katıldım asx invite titanyum gri ankara
  • 14 ocak cumartesi 1.6 invite modelini , bursa sevtaş da test ettim.Sağolsunlar çok ilgiliydiler.Aracı istediğim her yola
    sokmaya izin verdiler.Test aracı 27bin kusür kmdeydi.
    Görebildiğim tek eksi , dikiz aynasından görebildiğiniz alanın küçüklüğü.Ancak yan aynaların maşallahı var ...
    Araca benzin alındığında , info tuşunu basılı tutup resetledik , hem şehir içi hem şehir dışı karışık kullanımda ort.tük. 6.8lt idi.
    Bu değeri kimi zaman vites önerilerine uyarak aldım.Ancak vites önerileri ile benim kalıplaşmış motor sesine göre vites değiştirme
    alışkanlıklarımız birbirini pek tutmadı.Denebilirki araç 1.vites kullanılmasını pek istemiyor.

    Test esnasında epey bir kar yağışı vardı .Benzinlik içindeki kaymak beton üzerinde , aracı kaydırma denemelerim boşa çıktı.
    Özellikle girdiğim bozuk satıhlı yolda ( taş döşeme - organize sanayi içi yollarda ) sessizliğini yeterli buldum.
    Direksiyon ve tepkileri çok çok iyi.Bagaj benim için yeterli.
    As&Go iyi çalışıyor ve kısmet olurda araca sahip olursam benim kullanım güzergahım için çok faydalı.

    İlk 10 dk sonrası aracı benimsediğimden midir , aldığım keyiften midir bilmiyorum , hillholder , müzik sistemi ve cc yi denemeyi unuttum
    Diğer araçların uzak durması ve yol verme isteği + bir özellik.

    Ben tam fiyat güncelleme üzerine gittim , baktığımızda site güncelleniyor yazısı vardı.2011 model için 54k fiyat verdiler.

    Sonuç olarak , muadilleri ile kıyaslanacak ise muhakkak test edilmeli.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deltadx

    14 ocak cumartesi 1.6 invite modelini , bursa sevtaş da test ettim.Sağolsunlar çok ilgiliydiler.Aracı istediğim her yola
    sokmaya izin verdiler.Test aracı 27bin kusür kmdeydi.
    Görebildiğim tek eksi , dikiz aynasından görebildiğiniz alanın küçüklüğü.Ancak yan aynaların maşallahı var ...
    Araca benzin alındığında , info tuşunu basılı tutup resetledik , hem şehir içi hem şehir dışı karışık kullanımda ort.tük. 6.8lt idi.
    Bu değeri kimi zaman vites önerilerine uyarak aldım.Ancak vites önerileri ile benim kalıplaşmış motor sesine göre vites değiştirme
    alışkanlıklarımız birbirini pek tutmadı.Denebilirki araç 1.vites kullanılmasını pek istemiyor.

    Test esnasında epey bir kar yağışı vardı .Benzinlik içindeki kaymak beton üzerinde , aracı kaydırma denemelerim boşa çıktı.
    Özellikle girdiğim bozuk satıhlı yolda ( taş döşeme - organize sanayi içi yollarda ) sessizliğini yeterli buldum.
    Direksiyon ve tepkileri çok çok iyi.Bagaj benim için yeterli.
    As&Go iyi çalışıyor ve kısmet olurda araca sahip olursam benim kullanım güzergahım için çok faydalı.

    İlk 10 dk sonrası aracı benimsediğimden midir , aldığım keyiften midir bilmiyorum , hillholder , müzik sistemi ve cc yi denemeyi unuttum
    Diğer araçların uzak durması ve yol verme isteği + bir özellik.

    Ben tam fiyat güncelleme üzerine gittim , baktığımızda site güncelleniyor yazısı vardı.2011 model için 54k fiyat verdiler.

    Sonuç olarak , muadilleri ile kıyaslanacak ise muhakkak test edilmeli.






    Bende yakında bir SUV araç almayı düşünüyorum.İncelediğim karar vermeye çalıştığim modelleri tercih sırasına göre yazdım.

    1-Nissan Quashqai 1,6 tekna CVT vites
    2-Hyundai İX35 stly plus 1,6 benzin
    3-Mitsubishi ASX 1,6 intense benzin
    4-Dacia Duster 1,5 Laureate 4x4 Full paketli

    ASX konusunda satış sonrası servis konusu beni düşündürüyor karar veremiyorum.Kullanan arkadaşlardan yorum alabilirim.
    Dacia da Renault olduğu için servis kuşkum yok ama arabaya bir türlü güvenimiyorum ısınamadımda zaten.
    Hyundai ix35 test sürüşü yaptım yorumlara göre servis fiyatları uygunmuş.Hyundai bu yeni modelleriyle tüm dünyada iyi bir çıkış yakaladı.
    Nissan QQ test sürüşü yapacağim.Servislerini biliyorum pahalı epey,bundan önceki arabam primera idi.




  • s.a arkadaşlar,bende bir asx var bareyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy diyorum size dünyada eşi benzeri yok idda ediyorum inşallah fotoğraflarını çekip yayınlayacam burda geçenlerde servise gittim adamar hatıra fotoğrafı çektirdiler içinde servis müdürü bi asx i böyle görebileceğim aklıma bile gelmezdi dedi o derece yanii :DDD arabaya geçenlerde 65.000 tl verdiler ama hiç bişeyine dokunmadan teslim etmek şartıyla vermedim fotoğraflarını çekip inşallah paylaşıcam sizinle saygılar...
  • nasıl bir şey merak ettim.fotoları bekliyoruz..

    buda meraklılarına benden olsun.

    asx guinnesdünya rekoru videosu;Mitsubishi ASX - Buz Üzerinde En Kısa Fren Rekoru

    http://www.youtube.com/watch?v=4IlUAGYZ7fY&context=C3c4470dADOEgsToPDskKuGlsD9Kg4l9jebJlKRM_l



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yakaryos -- 12 Şubat 2012; 16:05:40 >
  • beyler sportage ile bunun arasında kaldım.. yardım olabilecek varmı ?
  • Araçtan memnuniyet diyorsan kullananların büyük bölümü çok memnun. Sormak istediğin birşeyler varsa cevap verebiliriz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UTKTOTİ


    quote:

    Orijinalden alıntı: etnaxy

    valla 1.8 dizel 4x4 ü çok güzel olurdu...Maaşımın yarısı develete gidiyor Ssk+gelir vergisi,diğer yarısı kdv+ötv ,sömürülüyoruz yemin ederim,manga ve himayeye girsek bu kadar sömürülmezdik,üstüne bedava ingilize öğrenir ve amerikaya giriş çıkışımız kolay olurdu.

    insan çoğu zaman isyan ediyor valla ne yapalım

    VERGİSİ NE KADAR Kİ?




  • Yorum yazan arkadaş yokmu ASX kullanan arkadaşlar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Araç şehiriçinde yüksek oturuş pozisyonu ve konforuyla tercih edilebilecek bir Compackt Suv.
    Yakıt tüketimi oldukça makul düzeyde. Şehir içinde 8 Litrenin kıyısında 7,5 ile 7,9 arasında gezilebilir çok yormadan aracı.
    İç mekanın kalitesi oldukça tatminkar Deri Direksiyon en çok hoşuma giden detay. Gözüme çarpan bir işçilik hatası henüz olmadı.
    Havalandırma tertibatı gayet başarılı mevsimden ötürü Soğutma performansından bahsedemiyorum ama aracın içi süratle sizi kış soğuklarından sıcacık bir kabine ulaştırabiliyor.
    Start-stop sistemi oldukça randımanlı çalışıyor, tasarruf için güzel bir alternatif, özellikle ışıklarda onun varlığı beni ayrı bir mutlu ediyor.
    Hill Hold yani yokuş kalkış destek sistemi çok işime yarıyor, verimli çalışıyor.
    Aracımın süspansiyon sisteminden çok memnunum sizi yol üstündeki kasis ve çukurlarla kaderinize terk etmiyor ama yol tutuşundan da ödün vermiyor.
    Bagaj hacmi oldukça iyi.
    Orta bölmedeki eşya gözleri ihtiyacınızı rahatlıkla karşılar. Çift hazneli kol dayama güzel bir detay.
    Ses sistemi gayet başarılı ayarlar menüsünden yapacağınız küçük dokunuşlarla daha da etkin bir hale getirmek mümkün en çok sevdiğim nokta bu aracımda, ses sisteminden çok memnunum
    Kendimce gördüğüm eksilerde şunlardır.

    Öncelikle sustalı anahtar olmaması beni çok üzdü, yaklaşık 52 000 tl verdikten sonra bir sustalı anahtarım olmalıydı diye düşündüm, fakat sanıyorum japon üreticilerin geleneği bu arkadaşımın qq su da sustalı anahtarsız. Fakat Intense pakete geçerseniz Anahtarsız çalıştırmaya sahip olabilirsiniz.
    Yol sesini aldığını düşünüyorum aracımın pütürlü asfaltta biraz yol sesi oluyor kabinde.
    Yağmur sensörü bazen camdaki tozlardan etkilenip kendisi çalışabiliyor bazende yağmurun ritmine ayak uyduramayabiliyor.
    Cruise Control araç devirden düşünce devreden çıkıyor özellikle yokuşlu yollarda.

    Aracımda gördüğüm artı ve eksiler şimdilik bunlar. ilerde paylaşımlarımız sürecek. Genel bir değerlendirmeyle noktalamak gerekirse; eğer yerden yüksek bir araç arıyorsanız fakat 60000 tl leri aşamayacaksanız ve dizelleri kıskandıracak tüketim değerleri arıyorsanız ASX sizin için biçilmiş bir kaftan. Bu sınıfın söz sahibi aracı elbetteki qq fakat etrafa bakarsanız ne kadar çok olduklarını görebilirisiniz farklı bir soluk olarak ASX alternatif olabilir bu sınıfta. INVITE donanım paketi gayet yeterli, fakat cam tavan deri koltuk anahtarsız çalıştırma koltuk ısıtma ve bir kaç dış dokunuş farkıyla INTENSE paketide mevcut.
    Bu aracın bir artısıda lpg seçeneğinin oluşu. Gaza uyumlu bir motora sahip.

    Şuan 2700 km civarlarındayım aracımaseverek biniyorum Ametist Siyah tercih ettim renk olarak. şöyle söyleyeyim ne zaman aracımı yıkatmaya gitsem benzin almaya istasyona uğrasam aracım hakkında soru sormak isteyenler beğenilerini iletenler çıkıyor. Hatta geçtiğimiz pazar günü bir Kia Venga sahibi beyefendi sorular sorupbilgi aldıktan sonra hemen şimdi Mitsubishi Sevtaş a gideceğini söylemişti böyle şeyler yaşamanızda mümkün.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: enrique.xs

    Araç şehiriçinde yüksek oturuş pozisyonu ve konforuyla tercih edilebilecek bir Compackt Suv.
    Yakıt tüketimi oldukça makul düzeyde. Şehir içinde 8 Litrenin kıyısında 7,5 ile 7,9 arasında gezilebilir çok yormadan aracı.
    İç mekanın kalitesi oldukça tatminkar Deri Direksiyon en çok hoşuma giden detay. Gözüme çarpan bir işçilik hatası henüz olmadı.
    Havalandırma tertibatı gayet başarılı mevsimden ötürü Soğutma performansından bahsedemiyorum ama aracın içi süratle sizi kış soğuklarından sıcacık bir kabine ulaştırabiliyor.
    Start-stop sistemi oldukça randımanlı çalışıyor, tasarruf için güzel bir alternatif, özellikle ışıklarda onun varlığı beni ayrı bir mutlu ediyor.
    Hill Hold yani yokuş kalkış destek sistemi çok işime yarıyor, verimli çalışıyor.
    Aracımın süspansiyon sisteminden çok memnunum sizi yol üstündeki kasis ve çukurlarla kaderinize terk etmiyor ama yol tutuşundan da ödün vermiyor.
    Bagaj hacmi oldukça iyi.
    Orta bölmedeki eşya gözleri ihtiyacınızı rahatlıkla karşılar. Çift hazneli kol dayama güzel bir detay.
    Ses sistemi gayet başarılı ayarlar menüsünden yapacağınız küçük dokunuşlarla daha da etkin bir hale getirmek mümkün en çok sevdiğim nokta bu aracımda, ses sisteminden çok memnunum
    Kendimce gördüğüm eksilerde şunlardır.

    Öncelikle sustalı anahtar olmaması beni çok üzdü, yaklaşık 52 000 tl verdikten sonra bir sustalı anahtarım olmalıydı diye düşündüm, fakat sanıyorum japon üreticilerin geleneği bu arkadaşımın qq su da sustalı anahtarsız. Fakat Intense pakete geçerseniz Anahtarsız çalıştırmaya sahip olabilirsiniz.
    Yol sesini aldığını düşünüyorum aracımın pütürlü asfaltta biraz yol sesi oluyor kabinde.
    Yağmur sensörü bazen camdaki tozlardan etkilenip kendisi çalışabiliyor bazende yağmurun ritmine ayak uyduramayabiliyor.
    Cruise Control araç devirden düşünce devreden çıkıyor özellikle yokuşlu yollarda.

    Aracımda gördüğüm artı ve eksiler şimdilik bunlar. ilerde paylaşımlarımız sürecek. Genel bir değerlendirmeyle noktalamak gerekirse; eğer yerden yüksek bir araç arıyorsanız fakat 60000 tl leri aşamayacaksanız ve dizelleri kıskandıracak tüketim değerleri arıyorsanız ASX sizin için biçilmiş bir kaftan. Bu sınıfın söz sahibi aracı elbetteki qq fakat etrafa bakarsanız ne kadar çok olduklarını görebilirisiniz farklı bir soluk olarak ASX alternatif olabilir bu sınıfta. INVITE donanım paketi gayet yeterli, fakat cam tavan deri koltuk anahtarsız çalıştırma koltuk ısıtma ve bir kaç dış dokunuş farkıyla INTENSE paketide mevcut.
    Bu aracın bir artısıda lpg seçeneğinin oluşu. Gaza uyumlu bir motora sahip.

    Şuan 2700 km civarlarındayım aracımaseverek biniyorum Ametist Siyah tercih ettim renk olarak. şöyle söyleyeyim ne zaman aracımı yıkatmaya gitsem benzin almaya istasyona uğrasam aracım hakkında soru sormak isteyenler beğenilerini iletenler çıkıyor. Hatta geçtiğimiz pazar günü bir Kia Venga sahibi beyefendi sorular sorupbilgi aldıktan sonra hemen şimdi Mitsubishi Sevtaş a gideceğini söylemişti böyle şeyler yaşamanızda mümkün.


    Sayın enrique.xs ...
    Teşekkürler yorumlarınız için.Faydalı oldu benim için.




  • Yorumların birinde Mitsubishi araçklarda kronik paslanma sorunu var diye yazmıştı bir arkadaş.
    Başka bir arkadaşta sac kalınlığının inceliğinden bahsetmiş "arabanın tavanıda bir yaban kestanesinin düştüğünü ve kaportayı yamulttuğundan bahsetmiş"
    bu konuda tecrübeleriniz neler?
  • Nasıl oluyorda bu kadar az yakıyor?
    Vergisi ne kadar 2011'İN?
  • Kısmetse yarın test sürüşü yapacağim.
  • Bugün nihayet ASX ile test sürüşü yaptım.Eşimle beraber gittim daha kullanmadan eşim arabaya hasta oldu çok beğendi.

    Sürüş izlenimlerim:

    Arabanın moturu gayet seri ve atak kasa için yeterli bence.
    Yokuş kalkış desteği gayae güzel çalışıyor denedim.
    Start stop ta epey iyi ve şehir içinde tasarrufa epey katkısı olur bence.
    Benim en cok önem verdiğim yüksek sürüş pozisyonlu araç olmasıydı;Sürücü koltuğunda yükseklik ayarının olması size en uygun pozisyonu bulmanızda epey başarılı.öyleki kafam tavana değene kadar yükselttim koltuğu.Tek olumsuzluk bel desteğinin olmaması.bel fıtığı olduğumdan bu benim için önemliydi.
    Arabanın sürüşü,yol hakimiyeti hoşuma gitti.Ön konsol dizaynı daha iyi olabilirdi fakat çok kötüde değil.
    Vites yükseltmelerde size yardımcı oluyor.ekranda shift diya ok işaretli bir yazı çıkıyor.
    Aux girişinin yanında USB bağlantısıda olsaydı çok iyi olurdu.
    ASX in donanı versiyonu ayarlamasıda politikasıda çok hoşuma gitti;Şöyleki Güvenlikle ilgili özellikler her iki versiyondada standart
    Bir çok markanın versiyonlarında üst donanımlarda yer alan Cruze control,Aliminyum alaşım cant ve auto kilma ASX te standart.
    Yakından görünce arabanın tipi daha çok hoşuma gitti.
    2011 Model
    Granit Kahve+Arka park sensörü+Ecza çantası+Trafik Sigortası her şey dahil 52800TL ön anlaşma yaptık.
    ULUGÖL OTOMOTİV Zeki bey

    Pazartesi son kararımı vereceğim.




  • Arkadaşlar niye hiç yazmıyorsunuz.
    Bilgi paylaştıkça değerlenir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darcany

    Arkadaşlar niye hiç yazmıyorsunuz.
    Bilgi paylaştıkça değerlenir.

    Lpg taktırmayı düşünüyor musunuz? 1.000 km'den önce Prins marka lpg kiti taktırılırsa garanti bozulmuyormuş diye biliyorum. Bu konuda duyumunuz var mı?
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.