Şimdi Ara

Mısır Gevreği Tavsiyesi bekliyorum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
27
Cevap
0
Favori
6.562
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evde yemek yapan yok varda yok aslında sabah kahvaltı filan yapmıyorum akşam da elimden geleni yapıyorum hep sağlıksız şeyler yiyorum önerebileceğiniz f/p mısır gevreği bekliyorum kolay bulunabilen ve nerelerde vardır ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheRad67 -- 24 Mart 2015; 18:15:08 >



  • Nesfit bal badem. Kolay bulabileceğin en güzeli bu.
  • O misirlarin hepsi gdolu...yulaf falan al.
  • Aynen mısır sevdasından vazgeç..
  • Hocam birak misiri falan. Kahvalti hazirlamadada bişey yok sadece pratik olmak mesele dolaptan peynir zeytin artik ne varsa koy masaya bir bardakta sut 10 dkni almaz
  • Bimdekinin tadını öneririm güzeldir
  • Amroth.
    Scorpion28 : gdo filan dokunmaz bana hocam çok kötü besleniyorum gece saat 2 de kuru ekmek kola vs çok dengesiz ve sağlıksız besleniyorum.


    celil4334 : Hocam peynir zeytin yoğurt gibi şeyler yemiyorum zaten evde yiyecek birşeyde olmuyor hiç bildiğin öğrenci evi gibi hayat yaşıyoruz.


    Rascoal: Bimden daha önce almıştım fena değildi ama daha değişik şeyler tatmak istiyorum



    Emre0210: Araştırmaya başladım fena birşeye benzemiyor saol



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheRad67 -- 24 Mart 2015; 18:28:44 >




  • Simdi gencsin belki birsey olmaz ama ceremesini cekersin ilerde hocam aliskanliklarini degistirmeye bak.
  • celil4334 kullanıcısına yanıt
    Gerçekten uzun yaşayacağımı sanmıyorum hastalıklarım çok var biliyorum doktora filanda gitmiyorum. Her an ölebilirim
  • Ülker Extra Sütlü, Çikolatalı ve Fındıklı Gevrek tavsiye ederim. Çok lezzetlidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCryhack -- 24 Mart 2015; 18:33:32 >
  • TheRad67 kullanıcısına yanıt
    Az dan az çoktan çok gider.
    Sen gene de dikkat et.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emre0210

    Nesfit bal badem. Kolay bulabileceğin en güzeli bu.

    Çok dehşet bir şey o ya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sheogorath

    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre0210

    Nesfit bal badem. Kolay bulabileceğin en güzeli bu.

    Çok dehşet bir şey o ya

    Alıntıları Göster
    yulaf ezmezi süt pekmez tahin tavsiye :)
  • cornflakes
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Keniks

    yulaf ezmezi süt pekmez tahin tavsiye :)

    Alıntıları Göster
     Mısır Gevreği Tavsiyesi bekliyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Keras

     Mısır Gevreği Tavsiyesi bekliyorum


    Alıntıları Göster
    Süt + Yulaf + Kuru üzüm + Fındık, ceviz + Meyve çeşitleri (öneri; çilek)




  • Exocoetidae kullanıcısına yanıt
    Bu çok zor olur hocam ben hazır gevrek vs düşünüyorum
  • Dengeli beslenmek bi kenara yeterince protein almazsan kas diye bir şey kalmaz afrikalı gibi olursun. Peynirli meynirli bi kahvaltı yap en azından.
  • thestell kullanıcısına yanıt
    Gücüm kuvvetim yerinde fakat son zamanlarda kollarımda hiç güç kalmadı haraketsiz bir insanımda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheRad67 -- 24 Mart 2015; 19:43:39 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheRad67

    Bu çok zor olur hocam ben hazır gevrek vs düşünüyorum

    Hazır alıcam diyorsan. Eti Lifalif iyidir.
     Mısır Gevreği Tavsiyesi bekliyorum Mısır Gevreği Tavsiyesi bekliyorum Mısır Gevreği Tavsiyesi bekliyorum




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.