Şimdi Ara

Minor CoolDown (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
0
Favori
9.354
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • zaten ölümsüz olan asaslar var benim gibi ;

    http://img529.imageshack.us/my.php?image=seridd9.jpg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vormound -- 12 Eylül 2008; 22:51:19 >
  • genelde asas lar dengede yiz zaten gelmesin diyorlar
    birde warrior oynamanızı öneririz.Warriorda kaçan 1pot ölümcül hatadır asas ta öyle değil
    aynı zamanda vs örneği vereyim size:
    60warrior-60asas
    asassın shell le defansı 500(tam bilmiyorum 570de olabilir)+400def ekleyin vs de(bitince hemen 200def sonra tekrar 400def)
    warriorun 700(küsüratı attım)
    asasın atağı birçok skill ve fast itemle r katarak kombosunda warriorun tam anlamıyla 2kat daha fazla damage veriyor.(birde warrior very slow item kullansa)
    asas ta wolf atağıı 200 artırıyor ,light feet basınca combosu daha akıcı oluyor atağı hızlanıyor.
    asas 3sn de 60a kadar olan skilelrini boşaltabilme gibi bir yeteneği var(combo ile) ve tek spike ile warriorun hp sini yarılayabiliyor.
    BUNLARIN ÜSTÜNE MİNOR KATILDIĞI ANDA WARRİOR İNTİHAR ETMESİNMİ?

    60 asas ve 60 warrior arkadaşımla vs denedik bir ben onun çarını aldım bir o
    ikimizde aşağı yukarı aynı düzeyde combo yapabiliyoruz
    itemler shell set raptor-toto-ii denedik
    asas ta +8clever dual ve shell set

    ve hem warriorda hem asas ta oynadık ikimizde
    10tane vs den warrior 2tanesini aldı (pot kaçırmadık onda)
    sorarım size denge dediğiniz bu mu?
    ben 59adreamcı asas ların 64 warrior kestiğini çok gördüm kimse dengeden bahsetmesin

    3yıllık warrior oyuncusu olarak asas ın minorune cd gelmesini kesinlikle doğru buluyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ctauren -- 12 Eylül 2008; 22:59:50 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: vormound

    zaten ölümsüz olan asaslar var benim gibi ;

    http://img529.imageshack.us/my.php?image=seridd9.jpg

    tbl kullanıyorsun hp ve mp pot aynı anda basılıyor... yuh artık
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ozgur2266


    quote:

    Orjinalden alıntı: vormound

    zaten ölümsüz olan asaslar var benim gibi ;

    http://img529.imageshack.us/my.php?image=seridd9.jpg

    tbl kullanıyorsun hp ve mp pot aynı anda basılıyor... yuh artık


    daha neler yapıyor o .tbl bir bilsen




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ozgur2266


    quote:

    Orjinalden alıntı: 0Mæ®


    quote:

    Orjinalden alıntı: ozgur2266


    quote:

    Orjinalden alıntı: Come_ClaRity93

    benim düşüncem minorun doldurdugu hp yi aynı miktara çekerek dengelebilirler
    mesela diyelim saniyede 10 minor basan bir asas şimdi 5 basabilecek ancak
    minor kaç hp dolduruyor?60 onu 2 katına çıkarırsak her minorde 120 hp doldurulursa ortada sorun kalır mı?


    o zaman asaslar ölümsüz olur .. 120 hp ne demek ya .. bence bu dengeyi yeni itemlerle falan sağlayacaklardır ...


    bana kalırsa ölümsüz olucak bi durum yok gayet mantıklı... pedal basanın bi avantajı olmuycak herkes eşit yani akkoyun karakoyun belli olcak çok hoş bi uygulama olur. Come_ClaRity93 çok mantıklı düşünmüşsünüz hocam gerçekten keşke fikirlerimizi dikkate alsalar...

    3k 4k manalı bir asas hem minor hem hp pot basarak çok büyük avantaj elde eder .. manada kaçırmaz zaten minor seri değil + hp pot basıyor... biraz oyunculuk hp mp pot bu dengeyide ayarlar .. ve çok büyük avantaj oluşturur kendine.. ben ardreamda hem minor hem hp pot basıyordum .. mana az olduğu için çok nadir kaçırıyordum .. ama fazla bir zararı olmuyordu yinede çoğu zaman hp full oluyordu minor + hp pot ile ..

    aynı şeyi manada da uygulayabiliriz
    minor ne kadar mana alıyor ? 100
    saniyede 10 minor yapan adam yani 1000 mana harcıyor
    şimdi adam saniyede 5 minor yapıyor mana 200 gitse yine 1 saniyede 1000 mana harcar
    dengelenmiş olur




  • asas tutkunları buyuk cogunluk
    artık pw lere gecerler zaten usko dan farksız
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Romst3rHERE

    Zaten forumlarda olmasa ingilizce ögrenecemicksiniz.Fake.You rock falan yeter size.Hadi kaçtım ben KOÇ



    Emin ol senden daha iyi ingilizcem var sen ingilizceyi bırakta Tükçe'ni düzelt bence de kaçsan iyi olur daha çok laf yemeden KOÇ.

    pwner söylediklerin banaysa ben mana sorunu olmayacak demedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Shoturday -- 13 Eylül 2008; 12:09:18 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cnrtrn

    genelde asas lar dengede yiz zaten gelmesin diyorlar
    birde warrior oynamanızı öneririz.Warriorda kaçan 1pot ölümcül hatadır asas ta öyle değil
    aynı zamanda vs örneği vereyim size:
    60warrior-60asas
    asassın shell le defansı 500(tam bilmiyorum 570de olabilir)+400def ekleyin vs de(bitince hemen 200def sonra tekrar 400def)
    warriorun 700(küsüratı attım)
    asasın atağı birçok skill ve fast itemle r katarak kombosunda warriorun tam anlamıyla 2kat daha fazla damage veriyor.(birde warrior very slow item kullansa)
    asas ta wolf atağıı 200 artırıyor ,light feet basınca combosu daha akıcı oluyor atağı hızlanıyor.
    asas 3sn de 60a kadar olan skilelrini boşaltabilme gibi bir yeteneği var(combo ile) ve tek spike ile warriorun hp sini yarılayabiliyor.
    BUNLARIN ÜSTÜNE MİNOR KATILDIĞI ANDA WARRİOR İNTİHAR ETMESİNMİ?

    60 asas ve 60 warrior arkadaşımla vs denedik bir ben onun çarını aldım bir o
    ikimizde aşağı yukarı aynı düzeyde combo yapabiliyoruz
    itemler shell set raptor-toto-ii denedik
    asas ta +8clever dual ve shell set

    ve hem warriorda hem asas ta oynadık ikimizde
    10tane vs den warrior 2tanesini aldı (pot kaçırmadık onda)
    sorarım size denge dediğiniz bu mu?
    ben 59adreamcı asas ların 64 warrior kestiğini çok gördüm kimse dengeden bahsetmesin

    3yıllık warrior oyuncusu olarak asas ın minorune cd gelmesini kesinlikle doğru buluyorum

    60 level bir warriorun skilleri bile tam değilken asasın nerdeyse tüm skilleri açılmış oluyor 60 lvl da. Önemli olan 80vs80 dir ki burdada öküzler gibi minor yapmassan warrior havada karada alır, alamıyorsa sorun warrioru oynayandadır. Arena ortamında düşünerek oynayacaksanız bu oyunu bunu baz alarak skill koyulacaksa minore dediğin doğru ama oyunun son noktası 80 lvl ve buna göre koyulacak olan yenilikleri düşünmek lazım. Asas 200 400 ac basıorsa warriorda 350 ac basıyor. Warriorda 1400'e yakın defans oluyor +0 unique lerle asasda 1100. Warrior 2800 ap görüyor +0 larla asas 2100. Warrior seri seri 700 vuruyor hell blade ile asas crit açıor 1 vs esnasında 2 tane bilemedin 3 tane 1k+ vuruyor gerisi 250 300 400 gibi dmg ler. Warriorda var bi 7-8k hp 2k sc ile asasda var 5-6k. Pot kaçırmaktan bahsetmişsin ama kusra bakma tek skill kullanırken pot kaçıracaksan asas napsın 8 tane skille minore abanırken birde. Oyun şu anda dengeli tbl edit, pedal vb abzürt uygulamalar olmadığı sürece ama madem var ve madem çok yaygın bu uygulama gelsin, benim istediğim asasın ezilmemesi gene bugünkü gibi warriorlara karşı dengeli durabilmesi 1vs1 için. Party PK sında zaten warrior çok daha avantajlı arkasında healer olunca. Kaçan asasıda durduramıyoruz diye yakınan warriorların 3 tane stun ve yavaşlatma skilleri olduğunu hatırlatırım.




  • Herkezin Konuşmasını Bugüne Kadar Okudum Çoğunuzun Dediklerinde Mantıklı Yanlar Var Fakat Bence Uygulama Doğru Veya Değil Bunu Geçelim..


    Bu Minor C.D Olayını Getiriyorsa KO Yönetimi Asaslara Kesinlikle Bir Güzellik Yapıcaktır Ki Kimseyi Zorla Asasla Oynayın Diye İtiklemiyolar

    Şu Yöndende Düşünürsek Seri Akan Bir Minora 0.2 Sn. Lik Bir Duraklama Getilirse En Dandik Minor Yapan Biri Bile Mana Pot Kaçırmaz Bence Buda 3 Slot Minor ' a Kapı Açar..


    Not: Mana Pot Kaçırıldığında Pot Basana Kadar Ki Geçen Süre Aşağı Yukarı 0.2 Sn. İle Aynıdır..


    Şimdi Birileri Ben Kaçırmıyorum İyi Playerım Veya Pedal Kullanıyorum Diye Çıkışmaya Çalışabilir..

    Cevabı Gene Yukarda Kimse Sizlere Zorla Asas Oynatmıyor..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Özkan -- 13 Eylül 2008; 13:57:27 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: L.J


    quote:

    Orjinalden alıntı: cnrtrn

    genelde asas lar dengede yiz zaten gelmesin diyorlar
    birde warrior oynamanızı öneririz.Warriorda kaçan 1pot ölümcül hatadır asas ta öyle değil
    aynı zamanda vs örneği vereyim size:
    60warrior-60asas
    asassın shell le defansı 500(tam bilmiyorum 570de olabilir)+400def ekleyin vs de(bitince hemen 200def sonra tekrar 400def)
    warriorun 700(küsüratı attım)
    asasın atağı birçok skill ve fast itemle r katarak kombosunda warriorun tam anlamıyla 2kat daha fazla damage veriyor.(birde warrior very slow item kullansa)
    asas ta wolf atağıı 200 artırıyor ,light feet basınca combosu daha akıcı oluyor atağı hızlanıyor.
    asas 3sn de 60a kadar olan skilelrini boşaltabilme gibi bir yeteneği var(combo ile) ve tek spike ile warriorun hp sini yarılayabiliyor.
    BUNLARIN ÜSTÜNE MİNOR KATILDIĞI ANDA WARRİOR İNTİHAR ETMESİNMİ?

    60 asas ve 60 warrior arkadaşımla vs denedik bir ben onun çarını aldım bir o
    ikimizde aşağı yukarı aynı düzeyde combo yapabiliyoruz
    itemler shell set raptor-toto-ii denedik
    asas ta +8clever dual ve shell set

    ve hem warriorda hem asas ta oynadık ikimizde
    10tane vs den warrior 2tanesini aldı (pot kaçırmadık onda)
    sorarım size denge dediğiniz bu mu?
    ben 59adreamcı asas ların 64 warrior kestiğini çok gördüm kimse dengeden bahsetmesin

    3yıllık warrior oyuncusu olarak asas ın minorune cd gelmesini kesinlikle doğru buluyorum

    60 level bir warriorun skilleri bile tam değilken asasın nerdeyse tüm skilleri açılmış oluyor 60 lvl da. Önemli olan 80vs80 dir ki burdada öküzler gibi minor yapmassan warrior havada karada alır, alamıyorsa sorun warrioru oynayandadır. Arena ortamında düşünerek oynayacaksanız bu oyunu bunu baz alarak skill koyulacaksa minore dediğin doğru ama oyunun son noktası 80 lvl ve buna göre koyulacak olan yenilikleri düşünmek lazım. Asas 200 400 ac basıorsa warriorda 350 ac basıyor. Warriorda 1400'e yakın defans oluyor +0 unique lerle asasda 1100. Warrior 2800 ap görüyor +0 larla asas 2100. Warrior seri seri 700 vuruyor hell blade ile asas crit açıor 1 vs esnasında 2 tane bilemedin 3 tane 1k+ vuruyor gerisi 250 300 400 gibi dmg ler. Warriorda var bi 7-8k hp 2k sc ile asasda var 5-6k. Pot kaçırmaktan bahsetmişsin ama kusra bakma tek skill kullanırken pot kaçıracaksan asas napsın 8 tane skille minore abanırken birde. Oyun şu anda dengeli tbl edit, pedal vb abzürt uygulamalar olmadığı sürece ama madem var ve madem çok yaygın bu uygulama gelsin, benim istediğim asasın ezilmemesi gene bugünkü gibi warriorlara karşı dengeli durabilmesi 1vs1 için. Party PK sında zaten warrior çok daha avantajlı arkasında healer olunca. Kaçan asasıda durduramıyoruz diye yakınan warriorların 3 tane stun ve yavaşlatma skilleri olduğunu hatırlatırım.

    80 warriorun 80 asası yavaşlatma tekniklerini açıklıyorum;

    -stun zaten 3sn durduruyor bu 3snyede 80 asas'ı kesemezsin bu 1.
    -screami kullanan bilir 100 tane vur belki biri tutar bu 2.
    -80asasın peşinden leg cutting vurup yavaşlayacağını hayal etmek çok zevklidir bu3.(yavaşlasa bile cure var)
    -asasta yavaşlatma skili yoktur çünkü buna ihtiyacı yoktur light feet sayesinde warriorun kaçma gibi bir şansı yok

    asas düşmanı değilim vs'de ezilsin demiyorum ama şu bir gerçek ki minör çok büyük bir avantajdır..
    knightda farklı karakterlerin birbirleriyle yaptığı vs'ler adil değildir!
    80asas vs 80 warrior düşünelim;
    warrior 4 skill sonunda mana basmak zorundadır bu sürede hp pot basamaz bunu bir kenara yazın!
    80 asas ilk önce ezik skillleri vursa warrior tam mana basarken critical geçirirse nolur acaba?wariorda bu kadar hp var bu kadar defans var hikayelerini geçiniz..
    birde vs nin uzadığını warriorun kaç kere mana pot basması gerektiğini düşünün.
    vs de ölmeyen asas öldüren asastır vs uzuyorsa o warrior ölmekten beter olmuştur zaten.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ®ed


    quote:

    Orjinalden alıntı: L.J


    quote:

    Orjinalden alıntı: cnrtrn

    genelde asas lar dengede yiz zaten gelmesin diyorlar
    birde warrior oynamanızı öneririz.Warriorda kaçan 1pot ölümcül hatadır asas ta öyle değil
    aynı zamanda vs örneği vereyim size:
    60warrior-60asas
    asassın shell le defansı 500(tam bilmiyorum 570de olabilir)+400def ekleyin vs de(bitince hemen 200def sonra tekrar 400def)
    warriorun 700(küsüratı attım)
    asasın atağı birçok skill ve fast itemle r katarak kombosunda warriorun tam anlamıyla 2kat daha fazla damage veriyor.(birde warrior very slow item kullansa)
    asas ta wolf atağıı 200 artırıyor ,light feet basınca combosu daha akıcı oluyor atağı hızlanıyor.
    asas 3sn de 60a kadar olan skilelrini boşaltabilme gibi bir yeteneği var(combo ile) ve tek spike ile warriorun hp sini yarılayabiliyor.
    BUNLARIN ÜSTÜNE MİNOR KATILDIĞI ANDA WARRİOR İNTİHAR ETMESİNMİ?

    60 asas ve 60 warrior arkadaşımla vs denedik bir ben onun çarını aldım bir o
    ikimizde aşağı yukarı aynı düzeyde combo yapabiliyoruz
    itemler shell set raptor-toto-ii denedik
    asas ta +8clever dual ve shell set

    ve hem warriorda hem asas ta oynadık ikimizde
    10tane vs den warrior 2tanesini aldı (pot kaçırmadık onda)
    sorarım size denge dediğiniz bu mu?
    ben 59adreamcı asas ların 64 warrior kestiğini çok gördüm kimse dengeden bahsetmesin

    3yıllık warrior oyuncusu olarak asas ın minorune cd gelmesini kesinlikle doğru buluyorum

    60 level bir warriorun skilleri bile tam değilken asasın nerdeyse tüm skilleri açılmış oluyor 60 lvl da. Önemli olan 80vs80 dir ki burdada öküzler gibi minor yapmassan warrior havada karada alır, alamıyorsa sorun warrioru oynayandadır. Arena ortamında düşünerek oynayacaksanız bu oyunu bunu baz alarak skill koyulacaksa minore dediğin doğru ama oyunun son noktası 80 lvl ve buna göre koyulacak olan yenilikleri düşünmek lazım. Asas 200 400 ac basıorsa warriorda 350 ac basıyor. Warriorda 1400'e yakın defans oluyor +0 unique lerle asasda 1100. Warrior 2800 ap görüyor +0 larla asas 2100. Warrior seri seri 700 vuruyor hell blade ile asas crit açıor 1 vs esnasında 2 tane bilemedin 3 tane 1k+ vuruyor gerisi 250 300 400 gibi dmg ler. Warriorda var bi 7-8k hp 2k sc ile asasda var 5-6k. Pot kaçırmaktan bahsetmişsin ama kusra bakma tek skill kullanırken pot kaçıracaksan asas napsın 8 tane skille minore abanırken birde. Oyun şu anda dengeli tbl edit, pedal vb abzürt uygulamalar olmadığı sürece ama madem var ve madem çok yaygın bu uygulama gelsin, benim istediğim asasın ezilmemesi gene bugünkü gibi warriorlara karşı dengeli durabilmesi 1vs1 için. Party PK sında zaten warrior çok daha avantajlı arkasında healer olunca. Kaçan asasıda durduramıyoruz diye yakınan warriorların 3 tane stun ve yavaşlatma skilleri olduğunu hatırlatırım.

    80 warriorun 80 asası yavaşlatma tekniklerini açıklıyorum;

    -stun zaten 3sn durduruyor bu 3snyede 80 asas'ı kesemezsin bu 1.
    -screami kullanan bilir 100 tane vur belki biri tutar bu 2.
    -80asasın peşinden leg cutting vurup yavaşlayacağını hayal etmek çok zevklidir bu3.(yavaşlasa bile cure var)
    -asasta yavaşlatma skili yoktur çünkü buna ihtiyacı yoktur light feet sayesinde warriorun kaçma gibi bir şansı yok

    asas düşmanı değilim vs'de ezilsin demiyorum ama şu bir gerçek ki minör çok büyük bir avantajdır..
    knightda farklı karakterlerin birbirleriyle yaptığı vs'ler adil değildir!
    80asas vs 80 warrior düşünelim;
    warrior 4 skill sonunda mana basmak zorundadır bu sürede hp pot basamaz bunu bir kenara yazın!
    80 asas ilk önce ezik skillleri vursa warrior tam mana basarken critical geçirirse nolur acaba?wariorda bu kadar hp var bu kadar defans var hikayelerini geçiniz..
    birde vs nin uzadığını warriorun kaç kere mana pot basması gerektiğini düşünün.
    vs de ölmeyen asas öldüren asastır vs uzuyorsa o warrior ölmekten beter olmuştur zaten.


    Minor'suz asas 1 hiçtir zaten.




  • quote:

    80 warriorun 80 asası yavaşlatma tekniklerini açıklıyorum;

    -stun zaten 3sn durduruyor bu 3snyede 80 asas'ı kesemezsin bu 1.
    -screami kullanan bilir 100 tane vur belki biri tutar bu 2.
    -80asasın peşinden leg cutting vurup yavaşlayacağını hayal etmek çok zevklidir bu3.(yavaşlasa bile cure var)
    -asasta yavaşlatma skili yoktur çünkü buna ihtiyacı yoktur light feet sayesinde warriorun kaçma gibi bir şansı yok

    asas düşmanı değilim vs'de ezilsin demiyorum ama şu bir gerçek ki minör çok büyük bir avantajdır..
    knightda farklı karakterlerin birbirleriyle yaptığı vs'ler adil değildir!
    80asas vs 80 warrior düşünelim;
    warrior 4 skill sonunda mana basmak zorundadır bu sürede hp pot basamaz bunu bir kenara yazın!
    80 asas ilk önce ezik skillleri vursa warrior tam mana basarken critical geçirirse nolur acaba?wariorda bu kadar hp var bu kadar defans var hikayelerini geçiniz..
    birde vs nin uzadığını warriorun kaç kere mana pot basması gerektiğini düşünün.
    vs de ölmeyen asas öldüren asastır vs uzuyorsa o warrior ölmekten beter olmuştur zaten.


    Stun 3 sn durduruyor, canı dibe gelmiş topuklama aşamasındaki bir asası kesmek için yeterli bir süre bence 4-5 skill vurulabilir bir süre. Scream her silahla tutmaz. Giga+8 ile oynarken zarıl zarıl tutturuyordum shock stundan çıkmadan karşımdakine ediyordu 5-6sn stun. Leg Cutting de keza öyle 20 30 tane denemede 10 15 tanesi yediriliyor abartmaya lüzum yok kullanmadığımız char değil 80 warrior. 1vs1 in başında vurulan shock stun un ne gibi bir yararı olacak bilemem ama ortalarında vurup minoru kesilen asası öttürmekde çok yararlı olacaktır diye düşünüyorum. Tüm bunları geçtim o korktuğunuz Crit +0+8 bir warriora +0+8 li bir asas ile vurulduğunda Bloody ile 1400, Spike ile 1600, Trust ile ise sadece 800-1k vurabilir oda tutarsa. Sende var undy li 11k hp undy siz 7-8k hp. Minor çok büyük avantaj değildir, minor olmazsa olmazdır, pot basan bir asas 30sn dayanamaz CZ de eşit ayarlardaki bir warriora. O bazılarının uzaydan geldiğini sandığı pedalda bir işe yaramaz işini biliyorsa warrior. Bunun kanıtları çok sayıda var youtube gibi sitelerde. Tersine pot kaçırıp canı dibe düşen, comboyu doğru düzgün yapamayan ve kalkanı takıp towna kadar ağlayan warriorlarda yok değil tabi. Anlatmak istediğim kim daha iyi oynarsa şu an o avantajlı. Bir warrior vs asas olayının sonucu baştan kestirilecek birşey değil.




  • Minor'a Cd Çok saçma olur


    O zaman rogue kalkmalı zaten Önceki yorumlardan okuduğunuz gibi komik damageler Rogueninkiler


    En yakından bi örnek vereyim
    Ben 71 level bir rogueyim Karşımda 80 level bir warrior vardı vs istedi yaptık vS ben kestim ama...

    O bana 700-700 indirirken ben ona spike + combo 800 vuruyorum

    Minor olmasa ben o adam karşısında 10sn max dayanırdım
  • quote:

    Stun 3 sn durduruyor, canı dibe gelmiş topuklama aşamasındaki bir asası kesmek için yeterli bir süre bence 4-5 skill vurulabilir bir süre. Scream her silahla tutmaz. Giga+8 ile oynarken zarıl zarıl tutturuyordum shock stundan çıkmadan karşımdakine ediyordu 5-6sn stun. Leg Cutting de keza öyle 20 30 tane denemede 10 15 tanesi yediriliyor abartmaya lüzum yok kullanmadığımız char değil 80 warrior. 1vs1 in başında vurulan shock stun un ne gibi bir yararı olacak bilemem ama ortalarında vurup minoru kesilen asası öttürmekde çok yararlı olacaktır diye düşünüyorum. Tüm bunları geçtim o korktuğunuz Crit +0+8 bir warriora +0+8 li bir asas ile vurulduğunda Bloody ile 1400, Spike ile 1600, Trust ile ise sadece 800-1k vurabilir oda tutarsa. Sende var undy li 11k hp undy siz 7-8k hp. Minor çok büyük avantaj değildir, minor olmazsa olmazdır, pot basan bir asas 30sn dayanamaz CZ de eşit ayarlardaki bir warriora. O bazılarının uzaydan geldiğini sandığı pedalda bir işe yaramaz işini biliyorsa warrior. Bunun kanıtları çok sayıda var youtube gibi sitelerde. Tersine pot kaçırıp canı dibe düşen, comboyu doğru düzgün yapamayan ve kalkanı takıp towna kadar ağlayan warriorlarda yok değil tabi. Anlatmak istediğim kim daha iyi oynarsa şu an o avantajlı. Bir warrior vs asas olayının sonucu baştan kestirilecek birşey değil.


    minör basmasın demiyorum ben.asas minör basmasın,priest malice atmasın, heal yapmasın ama bana gelince herşeyi yaparım diyen tiplerden değilim.

    O söylediğin dmgleri asas öyle bir sıralıyor ki sen ne olduğunu anlamadan asasla aranda hp farkı diye birşey kalmıyor.giga 8 li warriorun karşına çıkacak asasta 7-8k undy li hp vardır.wariorda giga 8,hp walkrie kullansa al sana 11k hp aradaki fark 3-4k hp civarı.sana o farkı indirmen için critical verilmiş zaten.
    75,72 skillerini söylemiyorum bile.dediğin gibi 3 snde 4-5 skill vuran warrior aynı zamanda 3snde 1 mana potda basmak zorundadır..gerisini artık sen hesapla.minör nasıl zorunluluksa warriorun hpsinin fazla olmasıda zorunluluktur.

    bu arada stunu vsde en başta vuran warriordan pek birşey beklememek lazım.genede arkadaki party üyelerininde adama yetişmesi için en önde olan warrior stun çeker.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ®ed

    quote:

    Stun 3 sn durduruyor, canı dibe gelmiş topuklama aşamasındaki bir asası kesmek için yeterli bir süre bence 4-5 skill vurulabilir bir süre. Scream her silahla tutmaz. Giga+8 ile oynarken zarıl zarıl tutturuyordum shock stundan çıkmadan karşımdakine ediyordu 5-6sn stun. Leg Cutting de keza öyle 20 30 tane denemede 10 15 tanesi yediriliyor abartmaya lüzum yok kullanmadığımız char değil 80 warrior. 1vs1 in başında vurulan shock stun un ne gibi bir yararı olacak bilemem ama ortalarında vurup minoru kesilen asası öttürmekde çok yararlı olacaktır diye düşünüyorum. Tüm bunları geçtim o korktuğunuz Crit +0+8 bir warriora +0+8 li bir asas ile vurulduğunda Bloody ile 1400, Spike ile 1600, Trust ile ise sadece 800-1k vurabilir oda tutarsa. Sende var undy li 11k hp undy siz 7-8k hp. Minor çok büyük avantaj değildir, minor olmazsa olmazdır, pot basan bir asas 30sn dayanamaz CZ de eşit ayarlardaki bir warriora. O bazılarının uzaydan geldiğini sandığı pedalda bir işe yaramaz işini biliyorsa warrior. Bunun kanıtları çok sayıda var youtube gibi sitelerde. Tersine pot kaçırıp canı dibe düşen, comboyu doğru düzgün yapamayan ve kalkanı takıp towna kadar ağlayan warriorlarda yok değil tabi. Anlatmak istediğim kim daha iyi oynarsa şu an o avantajlı. Bir warrior vs asas olayının sonucu baştan kestirilecek birşey değil.


    minör basmasın demiyorum ben.asas minör basmasın,priest malice atmasın, heal yapmasın ama bana gelince herşeyi yaparım diyen tiplerden değilim.

    O söylediğin dmgleri asas öyle bir sıralıyor ki sen ne olduğunu anlamadan asasla aranda hp farkı diye birşey kalmıyor.giga 8 li warriorun karşına çıkacak asasta 7-8k undy li hp vardır.wariorda giga 8,hp walkrie kullansa al sana 11k hp aradaki fark 3-4k hp civarı.sana o farkı indirmen için critical verilmiş zaten.
    75,72 skillerini söylemiyorum bile.dediğin gibi 3 snde 4-5 skill vuran warrior aynı zamanda 3snde 1 mana potda basmak zorundadır..gerisini artık sen hesapla.minör nasıl zorunluluksa warriorun hpsinin fazla olmasıda zorunluluktur.

    bu arada stunu vsde en başta vuran warriordan pek birşey beklememek lazım.genede arkadaki party üyelerininde adama yetişmesi için en önde olan warrior stun çeker.


    Tamam doğru ama warriorda 1400 defans varken o itemlerle asasda 1100 defans zor görüyorsun oda enchant scroll ile 1100 yoksa 1000k civarı seyrediyor... Arada koca bir 300 defans farktan bahsediyoruz. Asas kaç vurucakki warriora crit olmadan criti atlattıktan sonra warrior zaten avantajlı duruma geçiyor. 72 ve 75 skillerinin çaresi çok basit hiç etkilemiyor bile vurup vurmaması sadece dmg i için vuruyor zaten asaslar. 75 yedin Z ye bas, 72 yedin mouse ile adamın üstüne tıkla olay bu:P
    Warriorunda 75'i fena değil hani minorun ritmini bozduğu aşikar. Ben halen ısrarlıyım asasa karşı warriorunda kendine göre avantajları olduğu konusunda. Hatta warriorların 1 adım önde olduğu konusunda... Ama bu cooldown ile bu olay biterse asasda biter zaten FD ile CZ deki asas sayısı azaldı böylece hiç kalmayacak. Yukarıda yazdığım gibi denge getirmeden CD getirilirse asas "game over"




  • 80vs80 olarak düşünüce warriorun hayvani olduğunu hepimiz biliyoruz zaten 75+ lvl larda 1 lvl da artan hp ler uçurum yaratacak düzeyde
    str-def-hp nin etkisi warriorla yüksek lvl da gerçekten muazzam oluyor.Fakat 75 e kadar asas üstün gibi geliyor bana.
    stun skilleri(leg-screamshock stun) seri olarak vurulmuyor hatta 1 kere vurulurken bile comboyu kesip 2-3sn beklemek lazım o şekilde vurulmalı yoksa damage vermez fail veriyor(vurup etkisini göstermeme değil vuramama durum) warrior mana pot basarken neredeyse 3-4sn lik sürede hp pot a anca basabilior zaten vs lerde farketmişsinizdir warrior mesela hp sinin %60 ına kadar dayanır seri skill vurur bir an gelir manası biter atak 2sn kesilir mana pot basarken hp pot basamadığı için kalan tüm canı neredeyse o anda biter.bu sıkışma noktası gibi birşey mana basarken hp çok yüksek olarak kaybedilir.Zaten bu sıkışma noktası bu kadar belirgin hissedilmese warrior ciddi anlamda güçlü olur.olay pot tan kaynaklanıyor.bende giga var özellikle scream skilli ni oturtabilmek için almştım(öncesinde murky ve exp ii kullanıyordum) kullandığım önceki 2 iteme göre pekde farkı olduğunu göremedim yani her şartlarda stun skilleri oturtması çok zor(dex takı mı almalıyım).
    68asas la vs yaptım ben 71 warrior adam +8clever lar ile beni zorlanmadan kesiyor şu dikaktimi çekti adamda hayvani minor var adamın hp si sürekli sona dayanıyor ardından ful doluyor burada gerçekten minor olmasa pot olsa belki o asas ı 4-5 comboda alabilecektim.
    Warriorda def olmalı zaten shell set zorunlu hp si çok yüksek olmalı iteminin ap çok yüksek olmalı fakat asas chitin set-+8clever ile kendi dengi olan adamları kesebiliyor. bu arada warriorun skilleri %300 olduğu için full str abanan warrior ların ayakta kalması imkansız, benim gibi hp ye aşırı önem veren kişilerin vs leride daha uzun ve daha zorlu oluyor.Hatta yeri geliyor undy set-giga ile daha iyi işler çıkarabiliyorum(arenada)
    minore cd gelmesi baştada dediğim gibi bana mantıklı geliyor ama 80vs80 de asas ların ölümü gibi birşey bu.pedaldan daha yi minor yapan arkadaşlarım var onlar için oyunun sonu demek ama normal düzeyde minor yapanlar için pek bir farkı olacağını sanmıyorum.Bir şekilde denge olmalı her lvl da bakalım nasıl becerecekler




  • cooldown süresini lvl ile orantılı yaparlarsa güzel olabilir lvl arttıkca cooldown süresi düşer mesela 75+ dan sonra cooldown şimdiki gibi olur düşük lvl larda cooldown 0.2 olur yada buna benzer herhangi birşey cunku genelde 80vs80 karşılastırmıssınız bu sayede denge bozulmaz gene 80vs80 ler arasında bir denge olur
  • bence minörü silmek yerine pedal gibi donanımların kullanımını engellemeliler. ko ya girildiğinde pedal işlememeli mesela. fakat eğer bunu yapmak mümkün değil (veya k2 nin işine gelmiyorsa) ise, minöre kesinlikle cd getirilmeli(bunu söyleyenin kendisi bir assasin). ben diesde orc assasin oynuyorum ve itemlerimin ardreame göre gayet sağlam oldugunu düşünüyorum ( dual 9 cleaver / dd 25 plate / +8 chtn set / dual rol / dual dex 16 earring / ske belt / +1 pp). diesde oynayanlar bilir, diesin ardreaminde elindeki iyi olandan çok dd si yüksek olan iş yapar. siz de kabul edersiniz ki sağlam itemli ve iyi kombocu bir assasinin karşısında durmak her class için zordur. ve oyunda en yüksek dmg leri veren class rogue dir. peki bir rogue pedal kullandıgı zaman ne olur ? ölümsüz olur. Diesde hhaassoo var bilen bilir. gördüğünüz zaman sağlam itemli pedalcı oldugunu çabuk kestirirsiniz. bu adama spikela dmg im 500 dü muhtemelen iron set dd 25 i vardır. onun bana dmg i ise 800 dü. vs yaptım 10dk iç içe girdik kimse yatıramıyor. benim parmaklarıma kramplar giriyor tabii adamdan şelale gibi minör akıyor. sonra vs ye saygısı olmayan birkaç arkadaş geldi adam debuff malice yedi 3-4 kişi dalıyor adama hala yatmıyor. normal minör yapan bir assasin yaklaşık 1k hp dolduruyor saniyede. pedalcı bunu çok daha seri, kombosunu aksatmadan ve yorulmadan yapıyor. bu haso nun 10 tane orc assasinin arasına girip dalga geçer gibi çıkıp gittiğini gördüm. her bir assasin spike la 400 vursa bile 4k dmg demektir. peki bu adam hiç yatmıyor mu ? yatıyor tabii. ama emin olun ki np açısından hiç zarara girmeden yatıyor. dual +7 shard +7 chitin set elf belt vb. itemleri olan logostaki bir arkadaşım 45k np kasmış sadece birkaç günde. şaka gibi geldi. bu kesinlikle durdurulmalı. zaten rogue nin diğer classlara göre birçok yönden üstünlüğü inkar edilemez. en pahalı anti defans armorlar dagger defans olanlar. peki niçin ? çünkü en fazla potansiyel damage roguelarda var. neyse fazla uzatmıyım. eğer pedalı kaldıramıyorlarsa buna başka bir çözüm kesinlikle getirilmeli. eğer getirilmiyorlarsa, emin olun yakında k2 de pedal satışlarına başlar zaten...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: kachar

    bence minörü silmek yerine pedal gibi donanımların kullanımını engellemeliler. ko ya girildiğinde pedal işlememeli mesela. fakat eğer bunu yapmak mümkün değil (veya k2 nin işine gelmiyorsa) ise, minöre kesinlikle cd getirilmeli(bunu söyleyenin kendisi bir assasin). ben diesde orc assasin oynuyorum ve itemlerimin ardreame göre gayet sağlam oldugunu düşünüyorum ( dual 9 cleaver / dd 25 plate / +8 chtn set / dual rol / dual dex 16 earring / ske belt / +1 pp). diesde oynayanlar bilir, diesin ardreaminde elindeki iyi olandan çok dd si yüksek olan iş yapar. siz de kabul edersiniz ki sağlam itemli ve iyi kombocu bir assasinin karşısında durmak her class için zordur. ve oyunda en yüksek dmg leri veren class rogue dir. peki bir rogue pedal kullandıgı zaman ne olur ? ölümsüz olur. Diesde hhaassoo var bilen bilir. gördüğünüz zaman sağlam itemli pedalcı oldugunu çabuk kestirirsiniz. bu adama spikela dmg im 500 dü muhtemelen iron set dd 25 i vardır. onun bana dmg i ise 800 dü. vs yaptım 10dk iç içe girdik kimse yatıramıyor. benim parmaklarıma kramplar giriyor tabii adamdan şelale gibi minör akıyor. sonra vs ye saygısı olmayan birkaç arkadaş geldi adam debuff malice yedi 3-4 kişi dalıyor adama hala yatmıyor. normal minör yapan bir assasin yaklaşık 1k hp dolduruyor saniyede. pedalcı bunu çok daha seri, kombosunu aksatmadan ve yorulmadan yapıyor. bu haso nun 10 tane orc assasinin arasına girip dalga geçer gibi çıkıp gittiğini gördüm. her bir assasin spike la 400 vursa bile 4k dmg demektir. peki bu adam hiç yatmıyor mu ? yatıyor tabii. ama emin olun ki np açısından hiç zarara girmeden yatıyor. dual +7 shard +7 chitin set elf belt vb. itemleri olan logostaki bir arkadaşım 45k np kasmış sadece birkaç günde. şaka gibi geldi. bu kesinlikle durdurulmalı. zaten rogue nin diğer classlara göre birçok yönden üstünlüğü inkar edilemez. en pahalı anti defans armorlar dagger defans olanlar. peki niçin ? çünkü en fazla potansiyel damage roguelarda var. neyse fazla uzatmıyım. eğer pedalı kaldıramıyorlarsa buna başka bir çözüm kesinlikle getirilmeli. eğer getirilmiyorlarsa, emin olun yakında k2 de pedal satışlarına başlar zaten...

    ben tam anlamıyla asas ta minor combo yapabilen birisi değilim arkadaşımın çarı ile ortalama düzeyde minor yapabiliyorum
    ama inanınki pedaldan çok daha iyi olduğun idda eden ve gerçekten eliyle mükemmel serilikte minor yapan birkaç arkadaşım var.

    pedalın engellenmesi imkansız gibi geliyor bana çünkü klavyeden basılan tuş u başka pedaldan basılıyor yani sonuçta oyun veya pc için ayrım yapılmıyor tuşları olan donanımdan basılmaı ile aynı şeyi ifade ediyor, ha pedal yerine minoru seri basan arkadaşınız yanınızda olmuş ha pedal takmışsınız bunu gibi sanırım(çok fazla bilgim yok tahminim fikrim bu)


    yukarda arkadaşın biri lvl a göre cooldown olsun dedi aslında buda fena fikir deil ama sanki hafiften saçma gibi olur.
    normal bir oyuncu ne kadar minor yapıyor-pedalcı ne kadar minor yapıyor buna bir kanaat getirildikten sonra,standart bir minorcu düzeyine indirilcek şekilde ayarlanırsa cd sanırım pedal almanın bir maksatı kalmaz.Ben net bilmemekle beraber cd süresi mesela 0.15-0.1-0.17 hangisi uygun olursa buna göre ayarlansın derim eğer adamlar bunu düşünüp 0.2 yapmışlarsada demekki bu denenmiş biçilmiş birşeydir.Her neyse her job birbirine her lvl da denk olsun playerlığı iyi olan kazansın diyelim bu kadar diyeceklerim




  • quote:

    Orjinalden alıntı: L.J


    quote:

    Orjinalden alıntı: cnrtrn

    genelde asas lar dengede yiz zaten gelmesin diyorlar
    birde warrior oynamanızı öneririz.Warriorda kaçan 1pot ölümcül hatadır asas ta öyle değil
    aynı zamanda vs örneği vereyim size:
    60warrior-60asas
    asassın shell le defansı 500(tam bilmiyorum 570de olabilir)+400def ekleyin vs de(bitince hemen 200def sonra tekrar 400def)
    warriorun 700(küsüratı attım)
    asasın atağı birçok skill ve fast itemle r katarak kombosunda warriorun tam anlamıyla 2kat daha fazla damage veriyor.(birde warrior very slow item kullansa)
    asas ta wolf atağıı 200 artırıyor ,light feet basınca combosu daha akıcı oluyor atağı hızlanıyor.
    asas 3sn de 60a kadar olan skilelrini boşaltabilme gibi bir yeteneği var(combo ile) ve tek spike ile warriorun hp sini yarılayabiliyor.
    BUNLARIN ÜSTÜNE MİNOR KATILDIĞI ANDA WARRİOR İNTİHAR ETMESİNMİ?

    60 asas ve 60 warrior arkadaşımla vs denedik bir ben onun çarını aldım bir o
    ikimizde aşağı yukarı aynı düzeyde combo yapabiliyoruz
    itemler shell set raptor-toto-ii denedik
    asas ta +8clever dual ve shell set

    ve hem warriorda hem asas ta oynadık ikimizde
    10tane vs den warrior 2tanesini aldı (pot kaçırmadık onda)
    sorarım size denge dediğiniz bu mu?
    ben 59adreamcı asas ların 64 warrior kestiğini çok gördüm kimse dengeden bahsetmesin

    3yıllık warrior oyuncusu olarak asas ın minorune cd gelmesini kesinlikle doğru buluyorum

    60 level bir warriorun skilleri bile tam değilken asasın nerdeyse tüm skilleri açılmış oluyor 60 lvl da. Önemli olan 80vs80 dir ki burdada öküzler gibi minor yapmassan warrior havada karada alır, alamıyorsa sorun warrioru oynayandadır. Arena ortamında düşünerek oynayacaksanız bu oyunu bunu baz alarak skill koyulacaksa minore dediğin doğru ama oyunun son noktası 80 lvl ve buna göre koyulacak olan yenilikleri düşünmek lazım. Asas 200 400 ac basıorsa warriorda 350 ac basıyor. Warriorda 1400'e yakın defans oluyor +0 unique lerle asasda 1100. Warrior 2800 ap görüyor +0 larla asas 2100. Warrior seri seri 700 vuruyor hell blade ile asas crit açıor 1 vs esnasında 2 tane bilemedin 3 tane 1k+ vuruyor gerisi 250 300 400 gibi dmg ler. Warriorda var bi 7-8k hp 2k sc ile asasda var 5-6k. Pot kaçırmaktan bahsetmişsin ama kusra bakma tek skill kullanırken pot kaçıracaksan asas napsın 8 tane skille minore abanırken birde. Oyun şu anda dengeli tbl edit, pedal vb abzürt uygulamalar olmadığı sürece ama madem var ve madem çok yaygın bu uygulama gelsin, benim istediğim asasın ezilmemesi gene bugünkü gibi warriorlara karşı dengeli durabilmesi 1vs1 için. Party PK sında zaten warrior çok daha avantajlı arkasında healer olunca. Kaçan asasıda durduramıyoruz diye yakınan warriorların 3 tane stun ve yavaşlatma skilleri olduğunu hatırlatırım.


    waryor-asas vs si için doğru ancak
    asas vs mage vs lerde düşünürsek . mage olarak çok fazla zorluk çekiyorum
    oyuna milyarlar harcamayan bi mage , oyunda iyi denebilcek itemlere sahip bi asas a karşı sansı çok düşük
    bi vs hayal edelim
    asas mage e hiç vurmasın ve pedal bassın yada en iyi minorculardan biri olsun. mage 700 vurarak seri bi combo ile asas ın hpsini aşşagı indirmesi 1 dkk alıyo . 1 dkk az bir süre değil , asas ın atak yapmasını olaya eklersek mage o kadar dayanamaz
    yani demek istediğim pedalında olmadıgını varsayalım iyi minor yapan asaslar bütün mageleri kesme hakkına sahip olmamalı
    söylediğim gibi olay pedalla alakalı değil asas ların minor avantajı çok büyük bunun azaltılması lazım diye düşünüyorum
    şöyle de bişi var bu sefer waryor-asas vs lerde waryor avantajlı olucak. çözülmesi zor bi konu. 4 çeşit karaterinde birbirine avantajları azaltılması lazım diye düşünüyorum




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.