Şimdi Ara

MindsEye (Çıktı) [PC ANA KONU] (9. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
327
Cevap
7
Favori
12.207
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu dramalar yüzünden deli refund atıyor millet, oyun the day before gibi scam projesi diyen de çoğaldı. Patlayacak gibi bu oyun  

  • ThomasAngelo89 kullanıcısına yanıt
    Yalnız asıl dikkat çeken kısım stüdyoda 450 çalışanın olması

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • MindsEyeyoutube
    MindsEye - Quality Assurance with Leslie Benzies - Dev Diary
    https://www.youtube.com/watch?si=KPRelpbAsRnHJ3IM&v=-ztKumy2bpk&feature=youtu.be

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • MindsEyeyoutube
    Steam Pre-Order: https://go.mindseye.game/steam PlayStation Pre-Order: https://go.mindseye.game/playstation Xbox Pre-Order: https://go.mindseye.game/xbox A thrilling new trailer dropped during Summer Game Fest, showcasing heart-pounding combat, a gripping near-future world, and the emotional journey of protagonist Jacob Diaz. Culminating in a jaw-dropping reveal: the legendary Agent 47 from IO Interactive’s Hitman franchise will join MindsEye as a playable character in a post-launch MindsEye x Hitman collaboration mission, set to launch in July 2025. The MindsEye x Hitman mission is crafted using Build A Rocket Boy’s revolutionary Game Creation System, a powerful and intuitive system empowering players and crafters alike to design custom games, weave new narratives, and create entirely original experiences. This collaboration promises to blend MindsEye’s immersive storytelling with Agent 47’s signature stealth and precision, delivering an unforgettable crossover for fans. MindsEye is launching June 10, 2025. Pre-orders are open now, with the Deluxe Edition Upgrade offering exclusive in-game content, including unique cosmetics and early access to select features. Secure your copy today and prepare to dive into a world of action, intrigue, and limitless creativity. For more information, visit mindseye.game or follow @MindsEyeGame on social media
    https://www.youtube.com/watch?si=kOOjZb8a7WkTgVX0&v=PAcor9SdBTs&feature=youtu.be
  • Dutch van der Linde kullanıcısına yanıt

    Grafikleri ai dan yapılmış duruyor animasyonları çok küt


    Çıksın bakalım grafikleri hikayesi beli iyidir

  • Çok pis patlayacak bir oyun olacağı o kadar bariz ki. Birde 300 milyon dolar yapım maliyeti var deniyor ciddi ise rezillik..

  • # Ace # kullanıcısına yanıt

    Hocam eğer öyle ise adamlar batacak o zaman. Çünkü o kadar para harcayıp kaliteli bir oyun yapamazsan, parada kazanamazsın. O zaman yeni projeler geliştiremezsin.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaan1840 -- 7 Haziran 2025; 18:43:30 >
  • Leslie benzies iyi hoş gta da hep baş gelistirici oldu ama rockstar da diger elemanlarda hep kaliteliydi. Bu oyunu adam edecek gold seviyeye ulastiracak ekip arkadaslari muhtemelen yoktur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kaan1840 kullanıcısına yanıt

    evet, animasyonlara, fiziklere, bazı modellemelere ve şehirdeki obje yoğunluğuna bakınca oyun "en az" 10 yaşında var gibi maalesef...


    batmama imkanı yok gibi, üzgünüm.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MacGyver. -- 7 Haziran 2025; 21:16:33 >
  • FORZAFATHER F kullanıcısına yanıt

    variller fena patlamıyor gibi ya, hiç olmazsa varil patlamaları 2020'li yılların oyunlarındaki gibi olmuş, en azından onları yapabilmişler.  

  • İade ettim bende riske girmeye değmez. Ters köşe yaparlarsa tekrardan alırım. 12'sinde Stellar Blade oynayacağım çok da üzülmedim. Oyunlar peş peşe geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kaan1840 kullanıcısına yanıt

    CP tokat manyağı yapar bunu... kıyaslanamaz bile...


    gerçi şu korkunç animasyonları görünce CDPR'nin neden CP'ı FPS yaptığını da anlıyor gibiyim...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MacGyver. -- 7 Haziran 2025; 21:23:51 >
  • Fena patlayacak gibi duruyor... olumsuz anlamda...

  • MacGyver. kullanıcısına yanıt

    Hocam bu oyun 2013 veya 2010 gibi yıllarda çıksa çok güzel, bayağı kaliteli bir oyun bizi bekliyor deriz ama 2025 yılında ki bir oyuna göre çok vasat duruyor. Tabii oyuncunun beklentisi ile de alakalı. Gta 5, Witcher 3 gibi, RDR 2 gibi oyunları gördükten sonra bu oyunun kalitesiz gelmesi çok normal birde düşük bütçeli bir oyunda değil.

  • MacGyver. kullanıcısına yanıt

    Hocam büyük ihtimal CD Project, Cyberpunk'da animasyon hatalarını insanların gözüne sokmamak için oyunu FPS yaptılar. Zaten dikkat ettiysen araba sürerken TPS moduna geçebiliyorsun. Adamlar istese Gta 5 ve RDR 2 gibi hem FPS modunda, hemde TPS modunda oynama imkanıda sunabilirlerdi ama bu sefer araç dışında karekter silah kullanırken filan animasyonlar çok sırıtır diye bu tarz bir yapıyı seçmişler.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaan1840 -- 8 Haziran 2025; 0:8:44 >
  • kaan1840 kullanıcısına yanıt

    evet ben de bu demek istedim zaten. bir açık dünya oyunda farklı durumlara göre doğal animasyonlar hazırlamak çok zor demek ki... bu zorluğu, mindseye da bize tekrar göstermiş oldu. hatta öyle bir zor ki CP'ın türünün değişmesine etki etmiş.


    zaten bir nevi gta alternatifliğine soyunan CP aslında TPS olmalıydı.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MacGyver. -- 7 Haziran 2025; 22:46:34 >
  • MindsEyeyoutube
    MindsEye - 10 Minute Gameplay - IOI Showcase | 2025
    https://www.youtube.com/watch?si=p9wXZaWqs7RTNwrc&v=PtUvHhuCUwE&feature=youtu.be

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • MacGyver. kullanıcısına yanıt

    Hocam yanlış bilmiyorsam bu oyunun konsepti böyle değildi. Adamlar farklı bir oyun yapmaya çalışıyordu. Aslında bir platform yapmaya çalışıyordu. Oyun içine kendi oyunumuzu yapabileceğimiz, geliştirebileceğimiz bir dünya kurmayı düşünüyorlardı. Mindseye dediğimiz oyunda bu platformun içinde yer alan bir oyun olacaktı. Ondan sonra bu fikirden vaz geçip Mindseye'i ayrı bir oyun olarak çıkarmayı ve ona göre geliştirmeyi düşündüler. Yani en baştan bu amaç ile geliştirmediler. Geliştirme sürecinde de bir sıkıntı var.

  • Dutch van der Linde kullanıcısına yanıt

    şu oyun hakkında bir tane güzel söz söyleyecek olan yok mu? takip ediyorum videolarını izliyorum fragmanlarını takip ediyorum adamlar çok güzel ara sahneler yapmışlar belli ki hikaye güzel olacak diye buraya geliyorum herkes gömmüş 10 yıllık oyun diyenler batacak bitecek diyenler, hani fanboyluk da yapmıyorum çünkü firmanın veya geliştiricilerin mazisini de bilmiyorum, ilk başta neden 30$ fiyatla çıktı kesin kötü dendi animasyonlar kötü dendi, arkadaşlar gerçekten merak edip soruyorum, gerçekten sırıtan kötü olan yeri neresi? şuan 30 dakikalık oynanış kısmını izliyorum, bir de ona bakalım neler var

  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.