Şimdi Ara

Millenicom Hız ve Sözleşme Problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
96
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar. Yeni bir yere taşınacağım ve internet servis sağlayıcıları hakkında biraz araştırma yaptım. Taşınacağım yerde 1000 Mbps Türk Telekom alt yapısı mevcut fiyat olarak modem dahil en uygun gördüğüm firma Millenicom oldu (Modem dahil 649,90 TL ve 5 ay sabit fiyat garantisi). Biliyorsunuz ki ISS'lere teker teker zam geliyor bir an önce halledeyim diyerek dün gece telefon üzerinden başvurumu yaptım, sözleşmeyi de sabah inceleme imkanı buldum. Çağrı merkezinden de aldığım teyit üzerine 1000Mbps lik bir internet alabileceğim söylendi fakat sözleşmede alabileceğim hız 100 mbps olarak görünüyor. Çağrı merkezini tekrar aradım ve sözleşmenin hatalı olduğunu söyledim, onlar da ısrarla "Hayır, 1000 Mbps'lik altyapınız var ve o hızı alacaksınız sözleşmedekine bakmayın. Zaten 1000 Mbps'lik altyapınız olmasaydı sistem hata verirdi ve bu paketi sunamazdık" diye cevap verdiler. Tekrar tekrar sözleşmede yazan farklı, sizin savunduğunuz şey farklı desem de "Konuşmalarımız kayıt altına alınıyor merak etmeyin" falan gibi şeyler söyledi ilgili kişi. Paketi yaptırırken ben de konuşmayı kayıt altına aldım zaten. Sözleşmeyi düzeltemediklerini ama bir sorun olmayacağını garanti ettiler. Böyle bir sorun yaşayanınız var mı? İleride bir sorun teşkil eder mi? Altyapı yeni ve fiber olduğu için hız olarak problem yaşayacağımı düşünmüyorum ama sözleşmedeki durum beni çok rahatsız etti.


    Millenicom Hız ve Sözleşme Problemi






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MaydanozİKB -- 4 Temmuz 2024; 16:49:26 >







  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Turknet paket kaybı problemi
    12 ay önce açıldı
    TTNET hız ve ping sorunu
    8 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.