Şimdi Ara

<<<MİDİBÜS LER (SULTAN PRESTİJ İVECO ) HK DENEYİMİ OLANLAR BURAYA>>>> (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
247
Cevap
2
Favori
212.723
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yokus cikisi mi?
    hocam ist-ankara yonu tunel oncesi bolu otoban yokusunda hafif egimde bile 40 km suratlere kadar dustu.
    ya ayni arabadan bahsetmiyoruz yada bizim aracin turbosunda filan bi problem var.
    kesinlikle yokuslarda kösülüp kaliyor...

    quote:

    Orjinalden alıntı: AntiMicrop


    quote:

    Orjinalden alıntı: 4rm4n


    quote:

    Orjinalden alıntı: comanderr

    prestij delüx

     <<<MİDİBÜS LER (SULTAN  PRESTİJ  İVECO ) HK DENEYİMİ  OLANLAR BURAYA>>>>


     <<<MİDİBÜS LER (SULTAN  PRESTİJ  İVECO ) HK DENEYİMİ  OLANLAR BURAYA>>>>


    +1
    Bu arabayla 140 gördük bu arabalar için çıkılması çok zor bir hız yokuşlardaki tıkanmayışı beni cezbetti gerçeketen çok güzel bir midibüs.


    Aynen. Yokuş çıkışına hayranım prestijin




  • iveco eurobus değilde M23 modelleride iyi fakat belli bir km den sonra kağnı oluyor..(anlatacam zaten orda belirtilir)

    çarşamba günü carrefourdan gelirken servise bindim 5 dk sonra kalktık fakat arabanın takografı çalışmadığından dolayı gerçek hızınıda göremedim kadrana baktım fakat kestiremedim pek uzaktı neyse bir çıktık E-5 e ondan sonra öndeki araba sağa döndü bizim söfor 5.vitese takıp gazı kökledi resmen uçuyoruz sandım ama 100-105 e geldi takıldı kaldı ondan sonra öyle devam etti ama 105 ten sonraki hızları biraz zor yapıyor.
    düz yolu ise anlatıyorum;
    avcılardaydım carfura gitmek için servisine bindim biraz gitti sonra saide zorlu okulun sonunda bir yol var büyükçekmece yolu oraya girdi bastı gaza bas babam bas ama kırmızı ışıklara takıldı bekle bekle dedim tıkandık ikinciyede kırmızı çıkınca sanşımıza geldi yol boşaldı soförde bastı gaza bas devam bas derken 100 e ulaştı hızımız takograf 95-96 kmh yi gösteriyor hızı(endiksan dt-1021) hatta 100 ü hafif geçtiğinde 96 yazmıştı o kadar yani düz yolda ise 100 kmden sonra biraz zor hızlanıyor..




  • araçLar mükemmeL.....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Fdd24

    araçLar mükemmeL.....

    EVET ÇOK GÜZELDİR ARAÇLAR
  • geçen istanbula giderken gördüm metropollerden yolda konvoy halinde galiba bayilere gidiyorlardı.
    temsa iyi iş yapıyor birde mısırda fabrika açmışlar kamyondada üretim faliyetleri var bravo.

     <<<MİDİBÜS LER (SULTAN  PRESTİJ  İVECO ) HK DENEYİMİ  OLANLAR BURAYA>>>>
  • <<<<HERŞEYE EN İYİ CEVAPİŞTE BU>>>>

  • quote:

    Orjinalden alıntı: comanderr

    <<<<HERŞEYE EN İYİ CEVAPİŞTE BU>>>>

    />






  • çok güzel midibüs ler bu ivecolar

     <<<MİDİBÜS LER (SULTAN  PRESTİJ  İVECO ) HK DENEYİMİ  OLANLAR BURAYA>>>>
  • Hadi bi de burdan yak...

     <<<MİDİBÜS LER (SULTAN  PRESTİJ  İVECO ) HK DENEYİMİ  OLANLAR BURAYA>>>>
  • quote:

    Orjinalden alıntı: magentis02

    Bir Midibüsde benden
    KAMAZ

     <<<MİDİBÜS LER (SULTAN  PRESTİJ  İVECO ) HK DENEYİMİ  OLANLAR BURAYA>>>>



    Kamaz'ın bu tip aracının olduğunu bilmiyordum..
  • Hız dersen sultan ekonomi dersen prestij. Hem ekonomik hemde konforlu olsun dersen de eurobus derim. sınıfının en hızlısı sultan çok rahat 130 135 görüyo.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gokhan0087

    Hız dersen sultan ekonomi dersen prestij. Hem ekonomik hemde konforlu olsun dersen de eurobus derim. sınıfının en hızlısı sultan çok rahat 130 135 görüyo.


    DOĞRU HIZLI AMA EUROBÜSLE BİZ35 KİŞİYDİK VE 20 KİŞİLİK SERVİS ÇEKEN SULTAN I GEÇTİK VALLAHİ DE SORA SULTANDAKİ MAGİRUS MOTORU ÇOK SESLİ MALESEF ARKADA OTURAN BİLE RAHATSIZ OLUYOR İYİ YÖNLERİ İSE BOL SERVİS VE KOÇ GÜVENCESİ AMA SAĞLAMLIKDA I V E C O YANİİİİ
  • o arabanın şöförünü değiştirmek lazım. biz 403lerle rekabet yapıyoruz burda eğer o ivecoya yol verdiyse yaşamasın daha iyi. eğer doğru anladıysam eurobus tector 35.17ymiş bindiğiniz araç. araçta 170 hp tector motoru var.isterse uçak motoru olsun değişmez iveco yokuşta çekmez düzde 120yi geçmez. bide araçları sınıflarında araçlarla karşılaştırmanı tavsiye ederim. e35.17nin karşılığı doruk, powerbus ve -belki- turkuaz olabilir. sultanda motor sesi olduğuna katılmamak elde değil. ama motoru önde olan bütün araçlarda bu sorun var gibi.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gokhan0087

    o arabanın şöförünü değiştirmek lazım. biz 403lerle rekabet yapıyoruz burda eğer o ivecoya yol verdiyse yaşamasın daha iyi. eğer doğru anladıysam eurobus tector 35.17ymiş bindiğiniz araç. araçta 170 hp tector motoru var.isterse uçak motoru olsun değişmez iveco yokuşta çekmez düzde 120yi geçmez. bide araçları sınıflarında araçlarla karşılaştırmanı tavsiye ederim. e35.17nin karşılığı doruk, powerbus ve -belki- turkuaz olabilir. sultanda motor sesi olduğuna katılmamak elde değil. ama motoru önde olan bütün araçlarda bu sorun var gibi.



    performans olarak 403 le değil rekabet etmek adını bile ağzınıza alamazsınız

    muhtemelen 403 şöförleri sizleri ciddiye almıyorlar aksi halde 403 lerle kapışmanız ihtimal değil




  • hocam rekabetten kasıt yolda arabaların birbirini geçmesi değil arabanın önünden gidip yolcu toplamak şeklinde.ben arabamı paketledikten sonra ister geçsin ister geçmesin. 45 kişilik otobüsü arkamdan 3 5 kişiyle az mı götürdüm ben. yoksa 403le sultanı karşılaştıracak kadar cahil değilim. bide 403e sanki yollarda ilahmış gibi konuşma şu zamanda 403ün olsa ne olmasa ne her türlü işsizsin ekmeksizsin.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gokhan0087

    hocam rekabetten kasıt yolda arabaların birbirini geçmesi değil arabanın önünden gidip yolcu toplamak şeklinde.ben arabamı paketledikten sonra ister geçsin ister geçmesin. 45 kişilik otobüsü arkamdan 3 5 kişiyle az mı götürdüm ben. yoksa 403le sultanı karşılaştıracak kadar cahil değilim. bide 403e sanki yollarda ilahmış gibi konuşma şu zamanda 403ün olsa ne olmasa ne her türlü işsizsin ekmeksizsin.




    anlayamadığın şey parayı kazanan araban değil üstündeki plaka yolcu topladığına göre hatlı olması gerek arabanın

    403 ler ekmeksiz doğru diyorsun bir itirazımda yok zaten otobüsümde yok sadece biz 403 lerle kapışıyoruz kim yol veriyor onlara deyince itirazımı dile getirdim
  • arkadaşım otobüsçülükte kırıklı yol diye bi tabir vardır. yani bütün yolcu duraklara dağılmış vaziyettedir bi nevi dolmuş gibidir ama her türlü ikram vs mevcuttur. bizimde çalışma şartlarımız bu şekilde. yazaneden araba ya nasip deyip çıkar nasibi neyse onu toplar. bizde sabit peron şeklinde çalışmak isteriz ama içinde bulunduğun şartlara göre hareket etmek zorundasın. sende 7 -8 dk önce çıkarsın otobüsten bütün yolcuyu toplarsın. rekabetten kastım buydu. yoksa araçlar arasındaki sınıf farkı ortada. burdan 403 sahibi arkadaşlarımdan abilerimden de her türlü yanlış anlaşılma için özür dilerim peronlarda 403lere iş verilmediğiydi ekmeksizden kastım saygılarımla...
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.