işte midibüs sınıfının yeni yarışmacısı İSUZU NOVO 5.2 litre 155 BG güç ve 419 NM torka sahip normal versiyonu ve aynı hacime sahip 190 BG güce ve 513 NM torka sahip lüx ve ultra modelleri var.
Alıntıları Göster
ısuzu güzel model yapmış hoşgeldin NOVO DİYORUZ
quote:
Orijinalden alıntı: comanderr
ısuzu güzel model yapmış hoşgeldin NOVO DİYORUZ
Alıntıları Göster
valla prestijin neden bu kadar sevildiğini anlayamadım, 5 vites şanzıman en ufak rampada bayılıyor. Yakın zamanlarda bindiğim araçlar sultan prestij ve 1 kereliğine roybus tecrübem var (çoook eskiden bir iveco olayı da var ama çok net hatırlamıyorum aldatıcı olmasın). 1 kere bindiğim roybus hakkında söyleyebileceğim tek net şey, bence koltukları çok rahat. Prestij ve Sultanı karşılaştırmak gerekirse,..
Prestij Sultan 125e göre bile çok yavaş ve de amortisörleri rezalet tek kelimeyle (karşılaştırdığım araçların 2 si de 0 a yakındı...). Prestijde rahat bir yolculuk yapmanız için dümdüz ya da yokuş aşşağı ve de selçuk otobanında falan olmanız lazım, aksi takdirde en ufak bir asfalt yamasında bile sallantıdan kendinizi kaybediyorsunuz. Ama bir de pozitif yanı var, böbrek taşınız varsa, prestijde düşürmeniz kuvvetle muhtemel. Hız konusunda da prestij gerçekten nal topluyor Sultanın arkasından (şöför faktörü ne kadar etkiler bilemiyorum ama aşikar bir fark var bence...)
quote:
Orijinalden alıntı: comanderr
iveco daily
Alıntıları Göster
arkadasLar iveco otokar isuzu mu diye sorarsanız ßen isuzu derim ßaßamın mesLeqi qereqi her türLü midißüsü satın aLıp sonra modeL yükseLtmek zorunLuLuquyLa sattık . iveco m23 ten tutunda ısuzu md27 sine kadar ama aLmadıqımız tek arac otokarın cıkardıgı suLtan.ßu aracı aLan servis söförLeri aracın performansından hiç memnun kaLmadıklarını söyLüyorLar. 2006 yılında 2002 model eurobus aLmıstık aracın dıs kasası ve içi oLdukca rahattı koLtuk araLıkLarı feLan cok genişti ama o aracta ßayır gördümü ßayıLıyordu en sevmedigim yönüde ßuydu zaten ama 35.17 Lerde öyLe ßi sorun yok motoru qücLendirdiLer. eurobustan önce 99 modeL ßi ısuzu vardı md27 işte o aracın söför acısından rahatLıgı cok iyiydi. rampaLara kedi gibi sarılırdı. nede olsa sampiyon motordu ama o aracı model yükseLtmek için satmak zorunda kaLmıstık su anda ise mercedes sprinter var 2006 modeL
ßide ßmc Levend in minißüsLeri için vites araLıkLarı cok geniş diyorLar ne kadar dogru ne kadar yanLıs ßiLemiyorum saygılarımla...
quote:
Orijinalden alıntı: eurobus2005
arkadasLar iveco otokar isuzu mu diye sorarsanız ßen isuzu derim ßaßamın mesLeqi qereqi her türLü midißüsü satın aLıp sonra modeL yükseLtmek zorunLuLuquyLa sattık . iveco m23 ten tutunda ısuzu md27 sine kadar ama aLmadıqımız tek arac otokarın cıkardıgı suLtan.ßu aracı aLan servis söförLeri aracın performansından hiç memnun kaLmadıklarını söyLüyorLar. 2006 yılında 2002 model eurobus aLmıstık aracın dıs kasası ve içi oLdukca rahattı koLtuk araLıkLarı feLan cok genişti ama o aracta ßayır gördümü ßayıLıyordu en sevmedigim yönüde ßuydu zaten ama 35.17 Lerde öyLe ßi sorun yok motoru qücLendirdiLer. eurobustan önce 99 modeL ßi ısuzu vardı md27 işte o aracın söför acısından rahatLıgı cok iyiydi. rampaLara kedi gibi sarılırdı. nede olsa sampiyon motordu ama o aracı model yükseLtmek için satmak zorunda kaLmıstık su anda ise mercedes sprinter var 2006 modeL
ßide ßmc Levend in minißüsLeri için vites araLıkLarı cok geniş diyorLar ne kadar dogru ne kadar yanLıs ßiLemiyorum saygılarımla...
Alıntıları Göster
OTOKARDAN YENİLENEN MAGİRUS
quote:
Orijinalden alıntı: comanderr
OTOKARDAN YENİLENEN MAGİRUS
Alıntıları Göster
yolda
quote:
Orijinalden alıntı: comanderr
yolda
Alıntıları Göster
otokarın M 3000 modeli tutmadı anlaşılan
ayrıca görünümü çok garipti..araç çok geniş ve yüksek duruyordu
quote:
Orijinalden alıntı: tahsilat makbuzu
otokarın M 3000 modeli tutmadı anlaşılan
ayrıca görünümü çok garipti..araç çok geniş ve yüksek duruyordu
Alıntıları Göster
Arkadaşlar bugün büyük istanbul otogarında yeni doruklardan gördüm.(bu arada araç full doluydu)otokar doruk kullanmaya başlamış Yolda uzak aslında Araç istanbul seyahat ta 13.30 Lüleburgaz,Babaeski,Kırklareli çalışıyodu.Araç hakkında yorumlarınız...
Arkadaşlar bugün büyük istanbul otogarında yeni doruklardan gördüm.(bu arada araç full doluydu)otokar doruk kullanmaya başlamış Yolda uzak aslında Araç istanbul seyahat ta 13.30 Lüleburgaz,Babaeski,Kırklareli çalışıyodu.Araç hakkında yorumlarınız...
o doruklar ankara ist de halk otobusu olarak kullanılmakda uzunyolu bılmem cobranın varmıs sehırler arası otobusu bılgısı olan varmı arkadaslar bu arada yenı safırler peronlarda yerını almıs birkaç firmada gordum ama travegoların içinde küçuk kalmış
uzun yolu da var 40 45 kişilik
quote:
Orijinalden alıntı: piskopat19
quote:
Orijinalden alıntı: emreasker
Arkadaşlar bugün büyük istanbul otogarında yeni doruklardan gördüm.(bu arada araç full doluydu)otokar doruk kullanmaya başlamış Yolda uzak aslında Araç istanbul seyahat ta 13.30 Lüleburgaz,Babaeski,Kırklareli çalışıyodu.Araç hakkında yorumlarınız...
o doruklar ankara ist de halk otobusu olarak kullanılmakda uzunyolu bılmem cobranın varmıs sehırler arası otobusu bılgısı olan varmı arkadaslar bu arada yenı safırler peronlarda yerını almıs birkaç firmada gordum ama travegoların içinde küçuk kalmış
quote:
Orijinalden alıntı: emRe15422
uzun yolu da var 40 45 kişilik
quote:
Orijinalden alıntı: piskopat19
quote:
Orijinalden alıntı: emreasker
Arkadaşlar bugün büyük istanbul otogarında yeni doruklardan gördüm.(bu arada araç full doluydu)otokar doruk kullanmaya başlamış Yolda uzak aslında Araç istanbul seyahat ta 13.30 Lüleburgaz,Babaeski,Kırklareli çalışıyodu.Araç hakkında yorumlarınız...
o doruklar ankara ist de halk otobusu olarak kullanılmakda uzunyolu bılmem cobranın varmıs sehırler arası otobusu bılgısı olan varmı arkadaslar bu arada yenı safırler peronlarda yerını almıs birkaç firmada gordum ama travegoların içinde küçuk kalmış
Alıntıları Göster
arkadaşlar E sınıfı ehlıyetlerı ilk okul mezunlarında alınıyormus bi bilgisi olan varmi..
quote:
Orijinalden alıntı: emreasker
Arkadaşlar bugün büyük istanbul otogarında yeni doruklardan gördüm.(bu arada araç full doluydu)otokar doruk kullanmaya başlamış Yolda uzak aslında Araç istanbul seyahat ta 13.30 Lüleburgaz,Babaeski,Kırklareli çalışıyodu.Araç hakkında yorumlarınız...
o araç otokar tarafından firmalara denemek için verilmiştir
ilk önce volkan metro daha sonra anadolu ulaşım şimdi de istanbul seyahatte çalışıyor
Evet.Denemek içinmiş o araç.
quote:
Orijinalden alıntı: tahsilat makbuzu
quote:
Orijinalden alıntı: emreasker
Arkadaşlar bugün büyük istanbul otogarında yeni doruklardan gördüm.(bu arada araç full doluydu)otokar doruk kullanmaya başlamış Yolda uzak aslında Araç istanbul seyahat ta 13.30 Lüleburgaz,Babaeski,Kırklareli çalışıyodu.Araç hakkında yorumlarınız...
o araç otokar tarafından firmalara denemek için verilmiştir
ilk önce volkan metro daha sonra anadolu ulaşım şimdi de istanbul seyahatte çalışıyor
quote:
Orijinalden alıntı: emreasker
Evet.Denemek içinmiş o araç.
quote:
Orijinalden alıntı: tahsilat makbuzu
quote:
Orijinalden alıntı: emreasker
Arkadaşlar bugün büyük istanbul otogarında yeni doruklardan gördüm.(bu arada araç full doluydu)otokar doruk kullanmaya başlamış Yolda uzak aslında Araç istanbul seyahat ta 13.30 Lüleburgaz,Babaeski,Kırklareli çalışıyodu.Araç hakkında yorumlarınız...
o araç otokar tarafından firmalara denemek için verilmiştir
ilk önce volkan metro daha sonra anadolu ulaşım şimdi de istanbul seyahatte çalışıyor
anadolu ulaşımdakı aracı kopru gişelerde gormusdun yanılmıyorsan açık mavı renktı sanırım..
quote:
Orijinalden alıntı: piskopat19
quote:
Orijinalden alıntı: emreasker
Evet.Denemek içinmiş o araç.
quote:
Orijinalden alıntı: tahsilat makbuzu
quote:
Orijinalden alıntı: emreasker
Arkadaşlar bugün büyük istanbul otogarında yeni doruklardan gördüm.(bu arada araç full doluydu)otokar doruk kullanmaya başlamış Yolda uzak aslında Araç istanbul seyahat ta 13.30 Lüleburgaz,Babaeski,Kırklareli çalışıyodu.Araç hakkında yorumlarınız...
o araç otokar tarafından firmalara denemek için verilmiştir
ilk önce volkan metro daha sonra anadolu ulaşım şimdi de istanbul seyahatte çalışıyor
anadolu ulaşımdakı aracı kopru gişelerde gormusdun yanılmıyorsan açık mavı renktı sanırım..
Alıntıları Göster
anadolu ulaşımdakı aracı kopru gişelerde gormusdun yanılmıyorsan açık mavı renktı sanırım..
evet açık maviydi benim gördügümde
quote:
Orijinalden alıntı: comanderr
yolda
İSTANBUL halk otobüsleri içinde kullanışlı ve hızlı AREO modeli üstte ise yeni versiyonu sanırım HYUNDAİ KARSAN la üretim anlaşmaları yaptı öncelikle istanbul toplu taşımada iyi iş yapar zaten iett olumlu bakıyor hyundai otobüslere hayırlı olsun ..
quote:
Orijinalden alıntı: 4rm4n
quote:
Orjinalden alıntı: comanderr
prestij delüx
+1 Bu arabayla 140 gördük bu arabalar için çıkılması çok zor bir hız yokuşlardaki tıkanmayışı beni cezbetti gerçeketen çok güzel bir midibüs.
Alıntıları Göster
ÖzOlgun Dizel otomotiv; İzmir Buca da 1979 yılında küçük bir atölyede işe başladı Mehmet Tenekeci, ÖzOlgun Otomotiv olarak. O günlerden bu güne ve bu sektörde marka olmuş bir isimdir kendisi. Bugün 26 çalışanı, 2 gezer servisi, günümüz arıza tespit teknolojisine uygun gelişmiş cihazları ile kusursuz hizmet verme çabasındadır. Tek amacımız var: Memnun ve Bağımlı müşteri yaratmak.
12 Şubat 1979 yılında Bedford ile başlanan bir ticari yaşam var. 80 li yılların son çeyreğine kadar Bedford ile gitti. 1986 yılında ise Iveco atölyeye girmeye başladı. 1991 yılında Iveco Yetkili sevisi olarak başlayan yeni dönem 2008 yılına kadar devam etti. Yani 30 Yılın büyük bölümünü Iveco/Otoyol yetkili servisi olarak geçirdik. Markada Türkiye'de bilinen isimler arasına adımızı yazdırdık. Yetkili servisliği bıraktığımız günlerde bile Iveco dan hiç bir müşteri kaybetmememiz bunun en büyük göstergesidir.
Ama bugün artık yeni bir dönem başladı ÖzOlgun Dizel de. Bugün Öz Olgun Otomotiv olarak o günlerden kalan ve devam ettirme çabası içinde olduğumuz bu bilgi ve yeteneklerimizi Iveco’nun yansıra başta Ford ve Tofaş ticari araçlar olmak üzere, bu segmente dâhil diğer bütün Hafif Ticari araçlarada hizmet vererek müşterilerimizin kullanımına sunduk. Bakım servisimizde mekanik onarımın yansıra bütün markalara hizmet verecek kapasitede Boya ve kaporta servisimizde bulunmaktadır. Kısaca Tampondan Tampona sorunsuz ve güvenilir hizmet veriyoruz. ÖzOlgun Otomotiv olarak bu markalarda ilk akla gelen isim olma çabasındayız. ***Bunun için CRM sistemini devreye soktuk. Servisimize giriş yapan tüm araçların bilgilerini müşteri bilgileri ile birlikte depoluyoruz. Bu andan itibaren artık araçları bizim kontrolümüz altında. Yaklaşan bakımlarından hemen önce arayarak bilgilendiriyor, eğer uzun süredir servisimize gelmiyorsa nedenleri niçinler ini sorguluyor, varsa hata veya eksiğimiz giderme çabası içine giriyoruz. Müşterimizi tekrar kazanmayı hedefliyoruz. ***Yine hemen bu günlerde devreye alma aşamasında olduğumuz bir diğer çalışmamız ise, servisimizin internet üzerinden izlenmesine olanak sağlayacağız. Bu sayede araç ya da firma sahipleri araçlarının onarım durumunu bilgisayarlarından takip edebilecekler.
Bütün bunların yanısırawww.yedekparcarafi.com e ticaret sitemizle kullanıcılara her konuda hizmet verme çabamız devam ediyor. Bulamadığınız parçaşaları bulmak, en iyi fiyatı size sunabilmek için çaba gösteriyoruz.
ÖzOlgun Dizel otomotiv; İzmir Buca da 1979 yılında küçük bir atölyede işe başladı Mehmet Tenekeci, ÖzOlgun Otomotiv olarak. O günlerden bu güne ve bu sektörde marka olmuş bir isimdir kendisi. Bugün 26 çalışanı, 2 gezer servisi, günümüz arıza tespit teknolojisine uygun gelişmiş cihazları ile kusursuz hizmet verme çabasındadır. Tek amacımız var: Memnun ve Bağımlı müşteri yaratmak.
12 Şubat 1979 yılında Bedford ile başlanan bir ticari yaşam var. 80 li yılların son çeyreğine kadar Bedford ile gitti. 1986 yılında ise Iveco atölyeye girmeye başladı. 1991 yılında Iveco Yetkili sevisi olarak başlayan yeni dönem 2008 yılına kadar devam etti. Yani 30 Yılın büyük bölümünü Iveco/Otoyol yetkili servisi olarak geçirdik. Markada Türkiye'de bilinen isimler arasına adımızı yazdırdık. Yetkili servisliği bıraktığımız günlerde bile Iveco dan hiç bir müşteri kaybetmememiz bunun en büyük göstergesidir.
Ama bugün artık yeni bir dönem başladı ÖzOlgun Dizel de. Bugün Öz Olgun Otomotiv olarak o günlerden kalan ve devam ettirme çabası içinde olduğumuz bu bilgi ve yeteneklerimizi Iveco’nun yansıra başta Ford ve Tofaş ticari araçlar olmak üzere, bu segmente dâhil diğer bütün Hafif Ticari araçlarada hizmet vererek müşterilerimizin kullanımına sunduk. Bakım servisimizde mekanik onarımın yansıra bütün markalara hizmet verecek kapasitede Boya ve kaporta servisimizde bulunmaktadır. Kısaca Tampondan Tampona sorunsuz ve güvenilir hizmet veriyoruz. ÖzOlgun Otomotiv olarak bu markalarda ilk akla gelen isim olma çabasındayız. ***Bunun için CRM sistemini devreye soktuk. Servisimize giriş yapan tüm araçların bilgilerini müşteri bilgileri ile birlikte depoluyoruz. Bu andan itibaren artık araçları bizim kontrolümüz altında. Yaklaşan bakımlarından hemen önce arayarak bilgilendiriyor, eğer uzun süredir servisimize gelmiyorsa nedenleri niçinler ini sorguluyor, varsa hata veya eksiğimiz giderme çabası içine giriyoruz. Müşterimizi tekrar kazanmayı hedefliyoruz. ***Yine hemen bu günlerde devreye alma aşamasında olduğumuz bir diğer çalışmamız ise, servisimizin internet üzerinden izlenmesine olanak sağlayacağız. Bu sayede araç ya da firma sahipleri araçlarının onarım durumunu bilgisayarlarından takip edebilecekler.
Bütün bunların yanısırawww.yedekparcarafi.com e ticaret sitemizle kullanıcılara her konuda hizmet verme çabamız devam ediyor. Bulamadığınız parçaşaları bulmak, en iyi fiyatı size sunabilmek için çaba gösteriyoruz.
Avrupada italyan -ispanyol ortaklığında üretilen İRİSBUS MARKASININ
PROXSY modeli midibüsü iveco-eurobus ün benzer üst modeli..
quote:
Orijinalden alıntı: comanderr
Avrupada italyan -ispanyol ortaklığında üretilen İRİSBUS MARKASININ
PROXSY modeli midibüsü iveco-eurobus ün benzer üst modeli..
iveco bunu turkiyeye getirseye ya :D çok güzel bence :) bu arada bende İVECO"cym yada severlerinden ;) yolda bas git rampa fln vız gelir ;) isuzu turkuaz ve iveco 35-17 olsun yeter yolda ;) otokarda son yıllarda i araç yaptı ama rahat değil pek araçlar ;)
quote:
Orijinalden alıntı: 4rm4n
quote:
Orjinalden alıntı: comanderr
prestij delüx
+1 Bu arabayla 140 gördük bu arabalar için çıkılması çok zor bir hız yokuşlardaki tıkanmayışı beni cezbetti gerçeketen çok güzel bir midibüs.
Alıntıları Göster
Arkadaşlar Bırakalım ya Belki bütün mesajlarımda söylüyorm ama araba değil iveco 2006'dan sonra finish oldular.
sultan ve powerbus prestij turkuaz midibüs bunlardır ivecoyu her zaman yok saydım sayacagım.
teşekkürler..
quote:
Orijinalden alıntı: mitsubishiyue58
Arkadaşlar Bırakalım ya Belki bütün mesajlarımda söylüyorm ama araba değil iveco 2006'dan sonra finish oldular.
sultan ve powerbus prestij turkuaz midibüs bunlardır ivecoyu her zaman yok saydım sayacagım.
teşekkürler..
Şimdi SAna iveco böle isuzu şöle desek illa prestij dicen ee bi zamn sende anlarsın ;) Bi rampa ucunda, bi yol kenarında yada neyse... bak bizim burda 100 tane prestij minibus wardısa şimdi 20 kaldı herkes otokar isuzu iveco aldı ;) belki prestijde iidir dicem ama o ustüne taktıkları klima tavanın incecik olmasından yolda sanki kafanın ustunde gidiyormuş gibi bi kaza yap ne cam kalıyo ne kaporta sizde ucuz az yakıyo deyinde alın sonrada anlarsınız Neyse .. anatiği laf anlatmak zordur en ii kulandıgın kendi Senin olandır ;)