Şimdi Ara

MG4 Alıcıları ve Kullanıcıları (61. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
1.361
Cevap
103
Favori
190.165
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5960616263
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bende 2023 luxury bakıyorum. Togg standart versiyondan vazgeçtim. 30 bin km altı 1150 civarına alınabilir bir otomobil

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • road35 R kullanıcısına yanıt
    Hocam yukarıda arkadaş luxury modelin bataryası kısa ömürlü yazmış o yüzden vazgeçtim, biraz kafam karıştı açıkçası.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • asdic A kullanıcısına yanıt
    Biz bu gidişle araba alamayız. Neye baksam mutlaka bir kusuru var :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Confort için bagaj üstü spoiler nereden temin edebiliriz. Servisler çok yüksek rakam veriyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • HiqhWoltage kullanıcısına yanıt
    Cevabını verdim de birisi şikayet edip sildirmiş. Ben senin gibi boş insanları çok iyi bilirim.Aldığın mal para kaybettirmesin diye bir ton yanlış bilgiyle kendinle birlikte bir sürü insanın da canı yansın diye uğraşır senin gibiler.
    Senin gibiler mantıklı açıklama yapamayınca da hemen cahil yaftası yapıştırır çünkü yazacak veya konuşacak bir şey bulamazlar.
    Kimin kime nasıl koyduğu mesajlarıma veremediğin cevaplardan belli oluyor 😄 cevap vermedikçe de hakaret ediyorsun. Senin gibi çapulcuların da ortak özelliği budur.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar bir tane periyodik bakıma giden vatandaş yok mu herkes aracını şöyle böyle anlatıyor yani bu arabayı bakıma götürmüyor musunuz zamanı geldiğinde? Fiyat söyleyeceksiniz yahu devlet sırrı gibi saklamanıza gerek yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Corvo_Attano -- 2 Haziran 2025; 1:12:14 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Corvo_Attano kullanıcısına yanıt

    20 bin bakımı ankara herter 6777 tl mayıs ayı fiyatı,

    40 bin bakımı için 9200 tl gibi bir fiyat söyleniyordu.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • asdic A kullanıcısına yanıt

    Luxury model nmc batarya kullanıyor, comfort lfp batarya kullanıyor. Nmc batarya ilk yıllarda daha az kaybediyor (benim luxury aracımın bataryası %99,9 sağlık çıkıyor 2 yıllık araç 27 bin kmde), comfort ilk yıllarda daha çok kaybediyor, aracım comfort model olsaydı %96, 97 bandında rahat olurdu. İleriki yıllarda ne olur göreceğiz ama şimdilik sorun yok. Nmc bataryayı bu arada togg, hyundai, kia, volvo, peugeot vs. markalar da kullanıyor. Lfp batarya istiyorsanız tesla ya da byd ağırlıklı bakmanız lazım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meisida -- 2 Haziran 2025; 10:15:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Corvo_Attano kullanıcısına yanıt

    Yakın şehirler dahil tüm servisleri arayın. Tamamen keyfi fiyatlama yapılıyor. Bazısı doğanın verdiği paspas hediyelerini bile vermiyor. Pazarlık yapın ve 24 binde bir servis olduğunu unutmayın.

  • asdic A kullanıcısına yanıt

    Araba sektörü lfp tipi pillere kayıyor ve nmc pilleri kötülüyorlar. Ancak bu tamamen maliyet odaklı bir yaklaşım. Bir çok marka iti modellerinde uzun menzilli modellerinde nmc koyuyor. İlanları inceleyin, mg4 forumlarında satanları gözlemlerseniz ya luxury almak için ya da tesla almak için insanlar satıyorlar. Alıcı aynı modelde 200-300 bini çok görüp düşük modeli seçiyor ama iki araç arasında mekanik ve donanım anlamında uçurum var.

  • meisida kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam o zaman luxury almak daha mantıklı olur, sanırım araç bu şekilde 500-600bin km ve üzerini pil performans kaybetmeden görür?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • cancan_burak kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam muazzam bir donanım farkı var luxury almak daha akıllıca olur, bir de tek istediğim en azından 5 sene sonra aracı değiştirmek istediğimde fazla değer kaybetmemiş olsun malum ülke şartları garip. Benim elektrikli araca geçiş yapmak amacım işyerine ges kuruldu ve şarj maliyetim 0 tl olacak.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • asdic A kullanıcısına yanıt

    Elektrikli araçlarda en büyük soru işareti ikinci eldeki değer kaybı. 50 bin kilometre üzerine çıkınca kimse almak istemiyor veya değerinin %10-15'i kadar indirim bekliyor genellikle. Bunları da düşünüp almak lazım veya hazır değeri düşmüş bir araç alarak kaybı en aza indirebilirsiniz. Sıfır almak o nedenle pek mantıklı değil ama ne şekilde şarj edildiği belli olmayan bir çok aracın da piyasada olacağını düşürsek net karar verilemiyor.

  • brkprlk35 kullanıcısına yanıt
    Hocam hesaplamam hatalı mı bilmiyorum ama pil ortalama 2000 döngü civarı tam performans verse ve ortalama 350 km menzil olsa 700.000 km yapıyor, 50 bin km bunun yanında devede kulak gibi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • asdic A kullanıcısına yanıt

    Ben genel düşünceyi aktardım teori ile ülkenin genel düşüncesi aynı olmuyor maalesef.

  • Corvo_Attano kullanıcısına yanıt
    Sahsen ben goturmuyorum hocam 2.senesi geldi yine goturmeyecegim.Seneye muayene oncesi sanayiye goturucem fren hidroligi ve lastiklerini degistirecegim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Marrusia kullanıcısına yanıt
    E garantilik bir durum olursa ne yapacaksınız nasıl yararlanacaksınız

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Corvo_Attano kullanıcısına yanıt
    Garanti zaten batarya haric 2 yil.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • meisida kullanıcısına yanıt
    Lfp batarya dandik bataryadır. Dezavantajı çoktur. Ucuz modeller hep lfp kullanır. Pahalı modellerde bulunmaz. Bu bile açıklayıcı zaten.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 5960616263
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.