Şimdi Ara

Metrobüste calışıyorum soruları alıyım ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
1
Favori
632
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JANJANT

    Metrobus kapilari niye saniyesinde kapaniyor hep 2 3 durak gec iniyorum :(

    Dikkat ettiyseniz bazı saatlerde metrobüs yogun oluyor arac aayısı bakımından peronlarda araclar sıkışmasın diye mümkün oldugunca seri olunması lazım tabi birazda şöförlerin insiyatifine kalmış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MoneyTalks

    metrobüs olarak kullanılan araçların kapısı dışa doğru açılannını almamak nasıl bir zekanın ürünüdür ? kapı içe açılıyor. iş saatleri millet çırpınıyor o kalabalıkta. Biraz beyni olan insan o kapıların dışa doğru yapılmasını isterdi sipariş verirken. Uzun olanlarda dışa açılıyor. Hollanda malımı her neyse.

    Hiçbir toplu taşıma aracı standarlar dışı için üretilmez yani metrobüs araclarının veya herhangi bir toplu taşıma aracının max yolcu sayısı standar bit kapasitede olur ona göre üretim yapılır tabi hiçbiri öyle kullanılmaz o yüzden kapıların tasarımıda ona ihtiyac duyulmadıgından bu şekilde devam eder . Tabi böyle acılmasının başka nedenleride var örnegin dışardaki imdat vanalarının kapanmasını engelmemek gibi .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oktay-oktay27


    quote:

    Orijinalden alıntı: MoneyTalks

    metrobüs olarak kullanılan araçların kapısı dışa doğru açılannını almamak nasıl bir zekanın ürünüdür ? kapı içe açılıyor. iş saatleri millet çırpınıyor o kalabalıkta. Biraz beyni olan insan o kapıların dışa doğru yapılmasını isterdi sipariş verirken. Uzun olanlarda dışa açılıyor. Hollanda malımı her neyse.

    Hiçbir toplu taşıma aracı standarlar dışı için üretilmez yani metrobüs araclarının veya herhangi bir toplu taşıma aracının max yolcu sayısı standar bit kapasitede olur ona göre üretim yapılır tabi hiçbiri öyle kullanılmaz o yüzden kapıların tasarımıda ona ihtiyac duyulmadıgından bu şekilde devam eder . Tabi böyle acılmasının başka nedenleride var örnegin dışardaki imdat vanalarının kapanmasını engelmemek gibi .

    ne alakası var. iş giriş-çıkış saatlerinde bir binin bakalım ihtiyaç varmı yokmu anlarsınız. o kapı içeri doğru açıldığı için kapı önüne kadar yığılı kalabalık kapı açılıp kapanırken zaten zor-sıkışık olan durumları dahada zorlaşıyor. kapının dışa doğru açılması pek ala mümkün ve uzun olan araçlarda kullanılıyor gayet güzel. Araç alınırken özel bir sipariş verilse kapı mekanizması değiştirilirdi. Zor birşey değil, gidin yıldıza marmara v.b öğrenciler dahi yapar size yeni kapı mekanizması.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MoneyTalks

    quote:

    Orijinalden alıntı: oktay-oktay27


    quote:

    Orijinalden alıntı: MoneyTalks

    metrobüs olarak kullanılan araçların kapısı dışa doğru açılannını almamak nasıl bir zekanın ürünüdür ? kapı içe açılıyor. iş saatleri millet çırpınıyor o kalabalıkta. Biraz beyni olan insan o kapıların dışa doğru yapılmasını isterdi sipariş verirken. Uzun olanlarda dışa açılıyor. Hollanda malımı her neyse.

    Hiçbir toplu taşıma aracı standarlar dışı için üretilmez yani metrobüs araclarının veya herhangi bir toplu taşıma aracının max yolcu sayısı standar bit kapasitede olur ona göre üretim yapılır tabi hiçbiri öyle kullanılmaz o yüzden kapıların tasarımıda ona ihtiyac duyulmadıgından bu şekilde devam eder . Tabi böyle acılmasının başka nedenleride var örnegin dışardaki imdat vanalarının kapanmasını engelmemek gibi .

    ne alakası var. iş giriş-çıkış saatlerinde bir binin bakalım ihtiyaç varmı yokmu anlarsınız. o kapı içeri doğru açıldığı için kapı önüne kadar yığılı kalabalık kapı açılıp kapanırken zaten zor-sıkışık olan durumları dahada zorlaşıyor. kapının dışa doğru açılması pek ala mümkün ve uzun olan araçlarda kullanılıyor gayet güzel. Araç alınırken özel bir sipariş verilse kapı mekanizması değiştirilirdi. Zor birşey değil, gidin yıldıza marmara v.b öğrenciler dahi yapar size yeni kapı mekanizması.

    Dostum dedğimi anlamadım ben zaten sana hak veriyorum sıkışıklıgıda biliyorum fakat aracların yolcu kapasitesi belli kurallar cercevesinde hazırlanır bu kurallara göre şuan içeri dogru acılan kapılar sorun teşgil etmiyor fakat şuan kurallara uyulmuyor sorun bu zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • oktay-oktay27 O kullanıcısına yanıt
    Ya hocam türkiyedeyiz ne kuralı ya😀
    Projeyi çaycı falan çizmişdir

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oktay-oktay27


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gktupc

    Günlük kaç litre yakıt gigiyordur toplamda

    Dostum tüm metrobüs bazında 50-60 ton gider eger tüm araclar servise cıkarsa

    Üf, paraya bak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Flames,

    Ya hocam türkiyedeyiz ne kuralı ya😀
    Projeyi çaycı falan çizmişdir

    Dostum işler avrupa standarlarında yapılır fakat dedeğin gibi burası türkiye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bırak ya, metrobüse sabah akşam binip fordçuluk yapıyorsun sonra da orada çalışıyorum diye bizi yiyorsun, git işine
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Flames,

    Ya hocam türkiyedeyiz ne kuralı ya😀
    Projeyi çaycı falan çizmişdir

    Çaycılık yapıyorum dostum bi sorun mu var ? Dalga geçer gibi diyorsun..
  • adminastör kullanıcısına yanıt
    Dalga geçtiğim yok neden geçeyim
    İşin eri olmayan biri anlamında yazdım ki tek okumada bunu anlayabilirdin

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BJK

    Bırak ya, metrobüse sabah akşam binip fordçuluk yapıyorsun sonra da orada çalışıyorum diye bizi yiyorsun, git işine

    Dostum dha iyi olabilirsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.