Şimdi Ara

MERCEDES BENZ VANEO KULLANICILARI KULÜBÜ (36. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
878
Cevap
47
Favori
269.928
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3435363738
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar yeni tecrübelerinizi bekliyoruz. Her konuda olabilir.vaneo tutkudur. Selamlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba Arkadaşlar;

    Geçen gün edindiğim bir tecrübeyi aktarmak istiyorum. Kalorifer kademesi arıza yaptı sadece en son devir olan 5. devirde ısıtma yapıyordu 1,2,3,4 kademelerinde üflemiyordu ve kalorifer rezistansının bozulduğunu öğrendim normalde parçanın değişmesi gerekirken üzerindeki sigorta gibi olan bir kısmını bobinajcıdan aynı özellikle parçayla değiştirdik maliyeti Almanya da 60 euro olan parçayı biz çok ucuza mal ettik. ve bu arada KIRŞEHİR yakınlarında olan vaneocu arkadaşlar vaneosu olan iyi bir ustam var yakında Almanya ya gitmeyi planlıyor ihtiyacınız olan bir parça varsa iletişim sağlaya biliriz .

    VANEO CANDIR...




  • Arkadaşlar merhaba bende 1.6 vaneo var hgsde 1. Sınıf olarak geçiyor ama geçerken hep sıkıntı oluyo kaçak gösteriyo yardımcı olabilecek birileri var mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • s123ayd S kullanıcısına yanıt
    Merhaba;
    HGS etiketini ön camdan çalıştıramadım. Yeni aldığım etiketi ruhsat kabının içinde muhafaza ediyorum, HGS'den geçeceğim zaman sunroof un kapağını açıp, elimle camın altında tutuyorum. Her seferinde okuyor. Etiket ön camda iken hiç okumamıştı...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba 2004 Model Mercedes Vaneo aracımda ilginç bir arıza mevcut daha başına gelen varsa yardımını bekliyorum.Merkezi kilidi kilitliyorum bir kaç saat sonra kilitlerin hepsini açık buluyorum.Bazen 2-6 saat sonra bazen 1 gün sonra belli bir periyodu yok kafasına göre kapı kilitlerini açıyor.Şimdiden teşekkürler.
  • Borasu kullanıcısına yanıt
    Ankara da ay yıldız Mercedes özel servis var şaşmaz da Google dan bakın. aracın şase no'sunu verin, parçayı uygun fiyata temin ediyorlar genel de tüm parçaları temin ediyorlar
  • HGS'yi sunroofa yapıştırın. Dikkatli geçin. Nasıl olsa plakaya kayıtlı demeyin bazı durumlarda uzak mesafe ödersiniz. OGS varsa elinizi dışarı tutacaksınız başka şansınız yok. Buna neden olan şey Ön camda metal film olması yalıtım amaçlı.

    Cam düğmeleri sorundur bu araçlarda. Mecbur kendinzi japon ve plastik parçalarla tamir edeceksiniz... Kalorifer ızgaralarıda aynı şekilde. Dağılmayanı bulmak zor gibi...

    Manuel vites dizeller sorunsuz... Otomatiklerde risk diğer araçlar kadar bunda da var.

    Airbag için ebayden araştırın sensörleri. Bir çok parçayı daha ucuza bulursunuz...

    Ailede 6 vaenomuz oldu... Birisi ile hala devam ediyoruz yıllardır. 64binde aldık sanırım 110binde olsa gerek 2004 ambiente full paket...

    Kalabalık aile için birebir... Çok abartılacak bir araç değil artık model yılı itibariyle ama üretildiği yıllarda donanımı ile göz dolduruyordu.




  • Herkese merhaba. 2 yıldır manüel dizel vaneo kullanıyorum. 5 kişilik ailemin her ihtiyacını karşılıyor. Yakıtı her zaman en ucuz olan yerlerden alıyorum.gemi insaada çalıştığım için tadilatlardan çıkan mazotlari dahi kkullandım,hiç bir problem yaşamadık.ortalama 2500 devirde kullaniyorum motor alt devirlerde çok atik. Hız olarak maksimum 165 kilometreye mecburiyetden bir kez çıkmak zorunda kaldım.normalde 110 sitandardim bu hızlarda ortalama 24 kuruş yakıyor tabi ucuz mazotdan dolayısıyla olabilir.aldıktan sonra ilk olarak iç döşemeleri komple kendi el emeğim ile yeniledim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vaneom trnd modeli park sensoru takılmış çalışmıyordu yenisini alıp yeniledim.geri giriş kamerası var çalışmıyordu onuda tamir ettim.farları sokup zımpara ile temizleyip tekrar vernikledim.orta konsolu sokup içine düşen düğmeleri yerlerine takip altdan sert köpük ile sabitledim.bardaklığın içine gore ağaç aparat yapıp kolçak takdim.son uç bin km dır.carbon clean kullanıyorum.motor yağı için carbon clean Kartel temizleyici kullanacağım yağ değişimi gelince ardından ucuz yağ ile çalıştırıp onuda bosaltacagim.bunları int okuduğum forumlara dayanarak yapıyorum .o yüzden yaptıklarımı paylaşarak bende bir nebze faydalı olurum inşallah.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba vaneo 2002 1.7cdi arcimin yag doldurma kapaginin hemen altindan radyatorlerdeki fazla su tahliye hortumu gibi bir hortum takmislar ve hortumun diger ucu bosta herhengi bir girecek yer yok bunu neden yapmis olabilirler ve burdan yag atiyor yardimci olabilimisiniz lutfen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gurdal DOGAN G kullanıcısına yanıt
    Zannedersen bu hortum.
  • Hortum bu olmalı.
    Bu mesaja eklenen görseller:

     MERCEDES BENZ VANEO KULLANICILARI KULÜBÜ
  • Selamün aleyküm arkadaşlar. Forumda tecrübeleriniz kesinlikle paylaşmanın faydası inanılmaz güzel. aracım 1.6 benzinli otomatik. F şanzıman arızası verdi napalım napalım dedik yağı değiştirk şanzıman yağ filtresini değiştir çare olmadı. Forumu karıştırırken Borasu nun tecrübesini okudum söktüm vites kolunun altındaki kartı götürdüm elektronikçiye atan devrelerine leğim yaptı işlem tamam taş gibi Maşallah. Teşekkürler Borasu kardeşim :) Favorisin ( bu arada sakın Ankara daki şanzımancılara gitmeyin ağızlarını 5 bin den aşağı açmadı gittiklerim.) VANEO CANDIR GERİSİ HEYECANDIR




  • tumham26 kullanıcısına yanıt
    Merhaba;
    Rica ederim... Memnun oldum tecrübelerin işe yaramasına, geçmiş olsun..
    Ancak, hatırlatmak istediğim bir konu olacak, hatırlamıyorum, belkide forumda da yazmışımdır;
    Ben vites kolu içerisindeki elektronik kart ile yaklaşık 1 sene uğraştım. Bir çok forum ve yorum okudum, bir çok kişinin sorunu lehim tazeleme ve kart temizliği ile kalıcı çözülmüş iken benim sorunum maalesef kalıcı olarak çözülmedi, sadece ötelenmiş oldu. Sonuç olarak, o dönem yaklaşık 1.200 TL 'ye yeni vites kolu (kulesi) satın aldım ve değiştirdim. Nazar değmesin bir daha sorun olmadı....

    Umarım sizin sorununuz da kalıcı olarak çözülmüştür...

    Şanzımanla ilgili bir tecrübemi daha paylaşayım;
    Şanzımanın "F" arıza kodu vermesi sürecinde bende şanzıman yağını ve filtresini değiştirmiştim. Ancak şanzıman yağının tamamı değişmemişti. Şanzımanın alt kapağı açılınca boşalan ve değiştirilen yağın, şanzıman içerisindeki mevcut yağın yaklaşık yarısını olduğunu öğrendim. Yani, alt kapak ve kapaktaki tıpadan tüm şanzıman yağı boşalmıyor. Bu şekilde, yanlış hatırlamıyor isem 3-4 litre ATF (Otomatik Şanzıman Yağı) koyuldu şanzımana, dolayısıyla şanzıman içindeki yağ %50 karışık hale geldi aslında. Bu değişimde kullanılan yağ Mercedes'in yıldızlı ürünü değildi, usta her zamanki gibi "- bişey olmaz, hepsi aynı, hatta bu daha iyi dedi....!!!!" Bende yedim malesef (akıllanamadım bir türlü!) ... Neyse, o gün bugündür, vites geçişlerinden rahatsızdım, pinpirikleriniyor da olabilirim.... Netekim, 3-5 ay önce yaptığımız kaza neticesinde, şanzıman yağı tamamen veya büyük oranda boşalınca, onarım sonrası şanzımana koyulacak yağın (ATF'nin) Mercedesin Yıldızlı ürünü olmasını istedim, ne de olsa kavgada yumruk sayılmaz!! Çok ta fiyat farkı yok diğerlerinden aslında....

    Sonuç, bence FARK EDİYOR.... Gerçekten fark etmediyse bile kafam rahat...

    İyi geceler..... [simage][/simage]




  • Merhaba arkadaşlar. Babama bu tar bir araç alıcam. bir tane buldum. garantisi bitene kadar yetkili servis bakımlı, garantisi bittikten sonra özel servis bakımları. bütün bakımları zamanında yapılmış. masrafı arızası çalışmayan hiçbir şeyi yok. Bu araçların kronik arızaları varmıdır alırken baktırmam gereken. Şimdiden teşekkür ederim.

    Mercedes Vaneo 2004 model / İLK SAHİBİNDEN
    1.7 trend DİZEL
    150 BİN KM'DE (km kesinlikle orjinal) komşumun arabası. garajda duruyor sürekli.
    gümüş gri renk.

    DEĞİŞEN BOYANAN YOK.!

    22.000-tl sizce bu fiyat iyimidir. alınırmı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tusem -- 26 Mayıs 2016; 15:12:46 >
  • Bes yildir araliksiz biniyorum 200 bini gectim tik demedi (Otomatik dizel). Su aralar piyasada 30 yasinda sahin dogan 15 bine satiliyorsa 22 bine bedava o arac. Zaten otomatik vaneo ilanlari tum turkiyede ilan sayisi 33 tane ve en kotusu 30 binden basliyor artik (maddi durumundan oturu 25 civarina satmayi kabul eden birkac ilan disinda ama onlarda zaten yazmis bu fiyat nakit fiyatidir, takas fiyati yine 30 dur diye) Uskudarda bir galeri 38 bin yazmis hatta, adamin isi galeri satilmayacagini dusunse bosuna o araci dukkana koyar o fiyattan ilan verirmi.. sifir linea 55-60 dan basliyor ama araba degil tekerli teneke... anlayana ama

    Mercedes Vaneo ÖTV dusuk ciksin ve fiyati caddy doblo vs ile rekabet etsin diye ticari sinifta ithal edildiginden luks diye turkiyede maalesef digerleri gibi binlerce satamadi. Simdi ikincieli 25-30 arasi ucuz ve mercedes bu diye alanlar orjinal mercedes servisine goturebilecek maddi gucu yerinde olan insanlar olmuyor genelde, kitapta 300bine kadar yapilmasi gereken tum agir bakimlar anlatilmisken mercedes tas gibidir der, o vakit yanlizca arada sirada yag filtre balata degistirip taa ariza cikincaya kadar bekler sonra en ucuz hangi mahallearasi tamirhanede halledilebilir diye yana yakila gezerken uckagitci ustalar adami parcalar tamirciden cikar cikmazda arabayi hemen satar... Yurtdisinda ikincieli hala 5000 eurdan basliyor 10000 eurya comand sistemli tv li yedi koltuklu ilk sahibinden satilik ilanlar var ve hatta oralarda bazi ilanlarindaki vaneolar 500binin ustunde. Adam gibi bakarsan gidiyormus demekki. Ama ayni ulkelerde burada 40-50bine satilan audi vw bilmemne 1000 eur fiyatlarla alan yok. Tamam belki yillardir bindigim icin subjektif bakiyorum olaya ama bu ulkede cogu konuda oldugu gibi bindigimiz arabalarin basit tekniginde de cahiliz. Bu arabada tork ve sanziman oranlari basitce anlatilirsa yuksek performans ve kisa omur yerine limitlenmis performansla uzun omur sistemi uzerine kurulmus. Ama ana kural zamaninda rutin ve agir bakimlari tam yaptirmak. Adam gibi bakimlarini aksatmazsan, boardda dipte yazan 220 km yi basiyormu diye merak edip boyuna basan - hatta gitmedi ama gidermiki lan diye chip tuning vs arabayi kurcalayanlardan degilsen, ailenle orta seritte el gazini acip uzun yolun keyfini suren efendi bir aile babasiysan yillarca sorunsuz binersin bu arabaya...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mustafayurteri M kullanıcısına yanıt
    Elinize sağlık...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar, bu forumu 2 yıldır izliyorum nasip bu güneymiş. Son 1 yıldır Vaneo kullanıcısıyım. 1.7 Cdi Otomatik vites 2004 model.
    Sorunsuz biniyorum. 35.000km yol yaptım. Göz ardı ettiğim bir sorun var aslında bir süredir. Şimdilik ellemiyorum.
    Otomatik viteste 1. vitesten 2'ye geçerken bağırarak geç geçmeye başladı. Bir de ağır ağır hızlanırken bir titreme oluyor. hafiften gazı
    kesince düzeliyor. Bu yaz nasipse servisinde yaptıracağım. Çeşitli yerlere gösterdim. Önce sanayide baktırdım. Sonra resmi servisine baktırdım.
    Bu iş biraz pahalı olacak. Sanayidekiler 3.5 dan başlar nereye gider belli olmaz dediler. Teşhisleri Konvektör tamir edilecek, 1. göz selenoid valf değişecek
    dediler ama garanti veremediler. Resmi servis (Hasoto) ise dışarıda tamir edilmiş konvektörle işi riske atamayız o değişecek dediler(mantıklı
    geldi bana tamir kiti diye bir şey aslında yokmuş). Selenoit valfleri grup olarak hepsi yenilenecek dediler. Artı olarak elektronik şanzıman kartını da
    değiştirsek iyi olur, sağlamsa bile bozulması yakındır, araç 320,000km'de dediler. 2 yıl garantili. 11,000 tl 3 parça fiyatı. işçilik koyup iskonto yaptılar
    ve 11,000 tl + conta yağ ıvır zıvır + sökünce ortaya çıkabilecek ek masraflarla birlikte 15,000 tl' ye doğru hazırlıklı ol dediler. Kafaya koydum yaptıracağım.
    5 milyarda lastik, amortisör, krom basamak+ ön arkaya demir falan yaptırmak için masraf edersem diyorum, yıllarca binerim nasipse diyorum. Araba bana
    gelecek 50'ye. Satsam yerine ne alırım. Bu işin ticaretini yapmadığıma göre tamir ettirmek daha mantıklı geliyor. Daha önce 2 adet Caddy ve 2 adet Kango
    kullandım iş yerinde. Piyasa arabaları olmaları daha kolay alınıp satılmaları onların tek üstünlüğü. Diğer her yönden Vaneo ile kıyas etmek abes olur.
    4,000km de ki Caddy dümdüz yolda sanki bomba patlamış gibi bir sesle debriyajı parçaladı. Servisi öyle bir para istedi ki, sanayide yaptırmıştık.
    Sözün kısası araba yürüyor ve ayda 3.000km yol yapıyor. Başkaca bir sorun da yok. Araba lifte kaldırıldığında altına girip iyice inceledim. Plastik kaplamalar var
    birkaç tane. Bazıları yıpranmış. Onları buradan http://mercedes.7zap.com/tr/eu/fg/car/ bakarak numaralarını buldum. Buradan da https://isube.has.com.tr/index.php?error=3
    fiyatlarını buldum. Beklediğimden hesaplı çıktı. Bu işe artık klasik merakımla yaklaşıyorum. Yıllardır bu eski Mercedeslere çok para döktüm. Vaneo benim en genç klasiğim.
    Haydi hayırlısı...Bunları bitirince Vaneo'yu satmadan ki zaten satmam bir w123 alıp onda enerjimi törpüleyeyim. :)




  • mustafayurteri M kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim Mustafa bey verdiğiniz bilgiler için. Aracı aldım. iyiki almışım.. 155 km sürate kadar çıktım binek otomobil kullanıyormuşum gibi his verdi, bu güne kadar kullandıgım bu tarz ticari araçlar içinde en konforlu 2. araç, diğeri ww cadyy idi.. Bu aracın otomatik vitesli olanı kullanmak isterdim.
  • Merhaba arkadaşlar;

    SORU : Vaneo'yu satsak, yerine ne alınır? Acaba muadili veya bir gömlek üstü alternatifi var mı?

    - 5 yıldır Vaneo kullanıyorum, bir yandan da bu konuya cevap arıyorum, henüz bulamadım !!

    Fikir verirseniz memnun olurum, Vaneo kullanmak duygusal bir tercih mi, yoksa mantıklı bir seçenek mi?

    NOT: Vaneo mu seviyorum. 😍

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 3435363738
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.