Şimdi Ara

MERCEDES BENZ 190 D 2.5 hk. SORULARIM VAR

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
2.871
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese hayırlı haftasonları diliyorum. Alınır mı alınmaz mı sorusuna değinmek ve farklı bir modele değinmek hiç istemiyorum. Bu arabanın bendeki yeri olsun sürüş keyfi olsun hissiyatı falan apayrı bir yere sahip.

    Daha önce bir abimin arabasını kullandım 190 D 2.5 70beygir gücündeydi. Araba otomatik dizeldi ve 22.500e almıştı yanılmıyorsam 5-6 bin de kendi masraf etti. Ben sadece kullandım o arabayı arabanın yürür aksanından falan bu kasanın problemli yerlerinden falan anlamam ama araba gerçekten çok temizdi.

    Her neyse 25bine kadar yolu var bütçenin. 190 D 2.5 dizel otomatik almak istiyorum. Bu arabada sık karşılaşılan durumlar nedir? bu arada beğendiğim arabanın ön arka camları manuel bunları otomatik olarak değiştirmek ne kadar tutar ve döşemeleri değiştirmek falan. Kullandığım arabada roketleme vardı pedalda bu her mercedes için geçerli mi? İşte bunun gibi bir çok soru var ama soramıyorum bilgisizlikten. Engin bilgilerinize ihtiyacım var. Yardımcı olur musunuz

    Not : İlgilendiğim araba bu ==>http://m.arabam.com/ilan/sahibinden-satilik-mercedes-190-d-2-5/2010-gumruk-cikisli/5528939?ref=bu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi can_coskuun -- 6 Haziran 2015; 13:02:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • aslında almışken s class alicaksin abi müthiş bişey ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • balina kasalar da güzelde onlar daha çok 40-50 yaşa hitap ediyor. benim yaşım 21 :)

    bir de babamla konuştum şu pedal roketleme muhabbetini de o turbo motorlularda oluyor dedi. bindiğim arabada turbo yoktu ama hatta taktırmak istiyordu falan çok konusu açılmıştı..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dostum bence farklı modellere yönelmelisin. Bahsettiğin araba çok güzel bir kasaya sahip ancak camları manuel'den otomatiğe çevirmek masrafı bir yana çok baş ağrıtan bir iş olabilir. Parası neyse verirsin ancak olduk olmadık yerde bozulabilir sonuçta yan sanayi olucak yani fabrika çıkışı değil. Döşemelerin öyle bir riski yok ancak masraf bunlar. Aynı zamanda turbosuz motora turbo taktırmak özellikle böyle eski araçlarda biraz daha can sıkıcı olabilir. Bunu tam olarak bilemiyorum belki de son derece uyumludur vs. Ancak motorun açılması ve yan sanayi modifiyelerin yapılması yüzde 99 can sıkıcı sonuçlar doğuruyor.

    Biliyorum çok negatif yazdım, hevesin kırılmış olabilir ancak benim sana tavsiyem o paraya bir iki model üst mercedeslere bakman. Tüm camları otomatik olan, kendiliğinden turbolu ve düzgün döşemelere sahip. Ayrıca ileride satmayı düşünmüyorsanız 22bin liralık araca 5-6 bin lira masraf son derece normal ancak iki sene sonra satışa koyacaksanız o masrafla beraber aracın satılması da zorlaşabilir. Normal ilanlar 20bine desek 25bin vermek isteyen az çıkar.

    Abimin 97 model C200'ü var aynı zamanda yakın çevremizde 90 küsür model mercedes sahibi arkadaşlar mevcut ancak herkes arabayı olabildiğince fabrika çıkışı yani stock tutmaya çalışıyor.




  • Lpg'li 200E vardı arkadaşımda roketleme pedalı vardı onda da muhteşem birşey.
  • benzinli modellere bakmaniz daha yerinde olacaktir. turbosuz dizel, gucsuz motor, eski nesil otomatik sanziman derken 0-100u 16 kusur saniye olan bir arabaya o parayi vermenizdense ayni aracin 2.3-2.6 benzinli modelleri cok daha iyi olacaktir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pspfreak P kullanıcısına yanıt
    cevabınız için teşekkür ederim. ben zaten yürür aksanına işlem yaptırmayı pek düşünmüyorum turbo vsvs. onlar kendinde orjinal olarak olsun istiyorum. bir de 190D 2.5 dizel otomatiklerde de pedal roketlemesi var mı yoksa sadece fabrika çıkışı 190D 2.5 TD' ler de mi var ? bu arada otomatik cam şeylerini de çıkma orijinal bakmayı düşünüyodum. yan sanayi mal sokmam arabaya. yaşım ufak biliyorum ama bu işlerle ilgilenecek birisini tanıyorum. üst modeller bana mafya arabası gibi geliyor ya.. tarz meselesi biraz bu araba diyorum ya diğerlerinden ayrılıyor bana göre. satmayı değil uzun seneler hatta koleksiyonluk olana dek binmeyi düşünüyorum. şu pedal roketlemesinin tadını bilmiyorum alan var mı da. 25senelik bir araba da beni bu kadar heyecanlandıran en güzel şey. ki yol tutuşu falan Zaten bilirsiniz. ben bilgilenmek istiyorum sizlerin yardımıyla. şu model şunu içerir falan aynı zamanlarda hangi tip motorların ne gibi arızaları olur falan. bu tarz bilgilere ihtiyacım var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • hız değil aslında derdim. elbetteki arada bir raydan çıkmak insanın içinden geliyor ama ben 190D 2.5 70beygir ve pedal roketlemesi olan bir araba kullandım ve tüm ihtiyaçlarımı karşıladı. performans açısından da gayet yeterli bana göre. araba çok temizdi ve 4-5 bin tl masrafta yapıldı belki de o yüzden o kadar stabil geldi bana bundan da kaynaklanıyor olabilir ama sorunlu parçaları değişmişti yanlış hatırlamıyorsam performansa yönelik bir şey yaptırmamıştı arabaya. bir de o arabada turbo yoktu diye hatırlıyorum ben ya çünkü turbo taktırmak istiyordu. kafam hala roketleme pedalında :D şuna bilen birisi nolur cevap versin ya.. turbosuz 2.5 larda var mı roketleme

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Otomatik şanzımanlı aracların hepsinde Kickdown(Sizin deyiminizle roketleme) Bulunur.Ben 2.5 D Önermem o araçlar eşşek yüküyle mazot yakıp gitmeyen araçlardır onun yerine 2.0 LPG'li 190 Felan düşünün daha ekonomik ve daha yeterli performans sunar eğer bastığım zaman gitsin felan diyorsanız 2.3 16V Veya 2.6 Benzinli felan bakın onun haricinde 190 Kasa olarak efsane bir araçtır yol tutuş,sürüş keyfi vs gibi konularda şuan 60-70.000 TL'lik araçların içinder geçer
  • can_coskuun kullanıcısına yanıt
    roketleme pedali dediginiz sey otomatik vitesin olabilecek en kucuk vitesi secmesi disinda bir sey degil. yani manuel bir arabadada bu sekilde kullanabilirsini, araca ekstra bir guc saglamaz o tus. benim bahsettigim sey hizli gitmekten ziyade guvenlik ve konfor sinirlari icinde gitmeniz. turbosuz haliyle bu araba herhangi bir 1.6 atmosferikten %50 daha az performansli. dedigim gibi benzinli modellere yonelin, sadece dizel modelini kullanmissiniz sanirim ama o yillardaki benzinli modeller her acidan daha iyidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • usta bu lpg olayı falan beni çok sarmıyor ya. ne olursa olsun ben korkuyorum lpg den nedense psikolojik bir şey. diğer türlü benzinli almaya kalksam o zaman hepten s*çtığımın resmidir. o yüzden dizel istiyorum ki kafam rahat olsun diye. dizelin uzun yıllarda bir sıkıntı yaratacağı gibi düşünceleriniz varsa söyleyin lütfen. ama (kullandığım arabadan örnek veriyorum hep kusura bakmayın..)100tl ye 2 gün geziyordum arabayla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • can_coskuun kullanıcısına yanıt
    Dostum LPG'den neden korkuyorsun milyonlarca araç var LPG'li millet 2014-2015 0 Km aracına taktırıyor LPG Tankları kazada patlar vs gibi bir düşüncen varsa kesinlikle öyle birşey yok tank sıkıştığında bile patlamaz içindeki gazı boşaltır kısacası bakımlarını eksiksiz yaptırırsan keyifle bedava gezersin Benzin/LPG Tertemiz 2.3 190'lar var ama illede Dizel acağım diyorsan al sıkıntı felan yaratmaz atmosferik dizeller 500.000 Hatta 1.000.000 Km bile yapabilir.Yerinde olsam aşşağıdaki aracı sıkı pazarlıkla alırdım.


    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-hatasiz-boyasiz%2C1987-model-190-e-2.3-sunroof%2Corjinal-214840736/detay




  • Hocam turbosuz bir dizelin gürültüsünden başka bir getirisi yok ki. O araç 10 litre civarı mazot yakar ki mazot da ucuz bir yakıt değil. Güncel dizel araçların az yakma sebepleri turbonun düşük devir bandında devreye girerek verdiği yüksek tork sayesinde daha düşük devirde seri kullanıma izin vermeleridir. O aracın bulabilirseniz temiz benzinlisini alıp güzel bir lpg kitiyle kullanılması her bakımdan daha avantajlı olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gürültülü çalışması belki çoğu insan için kötü ve boş bir ses olgusu yaratıyor ama benim içinde eski amerikan arabalar gibi kükrüyormuş gibi moda sokuyor nedense :D dediklerinizi araştıracağım tabii ki ama benzinli bir arabaya yöneleceğimi hiç sanmıyorum, şu kapalı otoparklara avmlere falan giremiyoruz o araçlarla hep sıkıntı.. atmosferik dizel kaç yılından itibaren kullanılmaya başlandı? ve farkı ne açıklayabilir misiniz? bir de araçlara airbagli bir kaç üst modelin direksiyonundan birini taksak airbag çalışır değil mi? sadece görüntü olmasın..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: can_coskuun

    gürültülü çalışması belki çoğu insan için kötü ve boş bir ses olgusu yaratıyor ama benim içinde eski amerikan arabalar gibi kükrüyormuş gibi moda sokuyor nedense :D dediklerinizi araştıracağım tabii ki ama benzinli bir arabaya yöneleceğimi hiç sanmıyorum, şu kapalı otoparklara avmlere falan giremiyoruz o araçlarla hep sıkıntı.. atmosferik dizel kaç yılından itibaren kullanılmaya başlandı? ve farkı ne açıklayabilir misiniz? bir de araçlara airbagli bir kaç üst modelin direksiyonundan birini taksak airbag çalışır değil mi? sadece görüntü olmasın..

    Dostum sana tavsiyem sudur ki bu kadar bilgisizliginle eski araclara bulasma. 25 yasinda arac aliyorsun, en ufak bi arizada sanayiye gitmekten bikarsin artik ki verdigin miktar da az bir miktar degil. Yerinde olsam alirim 2005 punto sifir gibi binerim.

    Soruna gelecek olursak tabiki calismaz. Calismasi icin heryere sensor, beyin taktirman ve gosterge panelini degistirmen vs vs lazim ki imkansiz gibi birsey.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Needfordrive

    Otomatik şanzımanlı aracların hepsinde Kickdown(Sizin deyiminizle roketleme) Bulunur.Ben 2.5 D Önermem o araçlar eşşek yüküyle mazot yakıp gitmeyen araçlardır onun yerine 2.0 LPG'li 190 Felan düşünün daha ekonomik ve daha yeterli performans sunar eğer bastığım zaman gitsin felan diyorsanız 2.3 16V Veya 2.6 Benzinli felan bakın onun haricinde 190 Kasa olarak efsane bir araçtır yol tutuş,sürüş keyfi vs gibi konularda şuan 60-70.000 TL'lik araçların içinder geçer

    fokusun içinden geçer mi?




  • 190 alacaksan 190 E alacaksın D değil ve 2.3 ü alacaksın tabi orijinal body kitli olacak, sonra takacaksın lpg yi, hem şekli güncel araçlarla yarışabilecek bir araban olacak hem de gerçekten performanslı kaliteli bir araç olacak, bu aracın 2.3 ü ile 1.8 benzinli veya bu dizeli arasında dağlar kadar fark var
  • jimhendrix kullanıcısına yanıt
    50/50 Ağırlık dağılımına sahip Bmw'lerin içinden geçiyordu Fokusun içinden geçermi sen karar ver
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.