Şimdi Ara

HONDA ACCORD 2.0 EXECUTİVE Mİ? TOYOTA AVENSİS 2.0 PREMİUM MU?(50.000 TL D SINIFI TAVSİYE)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
33
Cevap
0
Favori
5.429
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Merhaba;

    Yakın bir arkadaşıma D sınıfı 50.000 tl civarı bir araç almak istiyoruz. Minimum D sınıfı olacak ,LPG uygulanabilen bir model olacak ve otomatik vites olacak. Aklımıza 2009-2012 arası Honda Accord ile 2009-2012 arası Toyota Avensis 2.0 Premium Multidrive S geldi. Aslında çok güzel benzinli araçlar var (Audi A4 2.0 TFSI vb.) ama maalesef çoğu direkt enjeksiyon ve lpg şansı yok. Zaten bu sebepten de ikinci el fiyatları çok uygun. Dizeller ise epeyce pahalı....

    Sizce Honda Accord mu Toyota Avensis mi alınmalı? Arkadaş 1.6 atmosferik ve 1.6 dizel performans açısından bana yeterli gelmez dediği için genelde 2000cc düşünüyoruz. Aslında Accord ve Avensis in de performans değerleri hiç iç açıcı değil ama düşününce de aklımıza başka bir araç gelmedi. Sizin başka bir araç öneriniz olur mu?

    Saygılar..







  • Accord

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • avensise de lpg takılamıyor diye biliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uurum

    avensise de lpg takılamıyor diye biliyorum.

    2009 dan sonraki Valvematic motorlara takılıyormuş. 2003-2009 arası D4 motorlara direkt enjeksiyon olması sebebiyle takılamıyor diye biliyorum..
  • 1.6T insignia olabilir yakıtı 1.6 kadar ve istenirse her markanın tüp uygulaması var
  • İki araç için şunu söyliyeyim, Accord çok daha şık karizmatik bir araç, iç tasarımı çok başarılı.Fakat gel gör ki D sınıfının genişlik standartlarını karşılayabilen bir model değil.Arkası basık, ve daraşmalık.Sportif D sınıfı bir araç.Avensis öyle değil.Daha geniş ferah ve konforlu.Tercihini buna göre yapsın arkadaşınız.Zaten araçlara bindiyse biliyordur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: desert_18

    1.6T insignia olabilir yakıtı 1.6 kadar ve istenirse her markanın tüp uygulaması var

    Aslında çok iyi bir araç ama malesef otomatik vites seçeneği yok. Ayrıca lpg ile subap sıkıntısı yaşayanları devamlı okuyoruz.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Gerçi yakıtı üzmez accorda avensise göre. uzun yolda 5.5e kadar düşürdük aracı. Tüp takınca sübapları çelik yapınca sıkıntı olmuyor performans olarak çok tatmin edici bir araç 180bg. Donanımıda yeterli tabi otomatik vites olayına birşey diyemem. 2012 avensis kullanan arkadaşım aldığına pişman yakıtı çok fazla malum kasa büyük motor küçük kalıyor. Accord ta arkadaşın dediği gibi bana göre tam bir d sınıfı değil kaldıki 50bin tl gibi bir para verip 2009 model accorda bineceğime 43-44 liraya çok temiz insigniya turbolar var 2012 model.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: desert_18

    Gerçi yakıtı üzmez accorda avensise göre. uzun yolda 5.5e kadar düşürdük aracı. Tüp takınca sübapları çelik yapınca sıkıntı olmuyor performans olarak çok tatmin edici bir araç 180bg. Donanımıda yeterli tabi otomatik vites olayına birşey diyemem. 2012 avensis kullanan arkadaşım aldığına pişman yakıtı çok fazla malum kasa büyük motor küçük kalıyor. Accord ta arkadaşın dediği gibi bana göre tam bir d sınıfı değil kaldıki 50bin tl gibi bir para verip 2009 model accorda bineceğime 43-44 liraya çok temiz insigniya turbolar var 2012 model.

    Insignianin yakiti uzmeyecek mi. Bu uc arac arasinda en cok yakani insignia. Ayrica accordun arkasina basik diyenler insigniaya arka yok demeliler. Bir arkadasin dedigi gibi genislik isteniyorsa avensis aksi takdirde accord dogru tercih olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: w.antilles

    quote:

    Orijinalden alıntı: uurum

    avensise de lpg takılamıyor diye biliyorum.

    2009 dan sonraki Valvematic motorlara takılıyormuş. 2003-2009 arası D4 motorlara direkt enjeksiyon olması sebebiyle takılamıyor diye biliyorum..

    O zaman en mantıklı seçenek avensis olur bence. Motor şanzuman uyumu olarak accorddan iyidir. Yakıt tüketimi de accorda göre düşüktür. Cvt şanzuman daha başarılı tam otomatiklerden.
  • uurum U kullanıcısına yanıt
    Bizim de aklımıza takılan noktalardan biri CVT şanzıman. Ben audi de kullanmıştım ama arkadaş hiç kullanmadığı için biraz ona garip gelmiş. Youtubedan cvt videosu izleyince devir hiç düşmeden aracın hızlanması garibine gitmiş.


  • Arkadaşınızı bu sistemden haberdar edin ama maliyeti biraz yüksek 4500-5000 TL gibi bir rakam
    Bayiden bayiye fiyyat değişiyor
  • Kesinlikle Avensis
  • Accord kasa değiştirirse yakınlarda 2. el Accord fiyatları düşer mi sizce?
    Ya da şöyle diyim bu sene içinde 2. el Accord almak mantıklı mıdır?
  • Accord daha sportif ben Accord alırdım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bLooP B kullanıcısına yanıt
    Mutlaka düşecektir ama öyle çok bir düşme olacağını sanmam. Çünkü zaten bu araçlar kaybedecekleri kadar değer kaybetmişler. Bugün sıfır Avensis 2.0 Premium multidrive s 105.000 tl. 2010 modeli 50 civarı. Felaket bir değer kaybı var. Bu sebepten bu tarz araçları 2.el almak lazım.
    Eski kasa 2008 model Accordların fiyatları 40.000 civarında seyrediyor. Yeni kasalarda zaten 50.000 civarı.
  • İki aracı da yakından tanıyorum, değerlerini karşılaştırayım sizin için.

    0-100 km/s

    Accord: 10.9 saniye fabrika verisi
    Avensis: 10.0 saniye fabrika verisi.

    Son sürat

    Accord: 212 km/s
    Avensis: 205 km/s

    Şehir içi / Şehir dışı / Ortalama yakıt tüketim

    Accord: 10.4 / 6.0 / 7.7
    Avensis: 9.2 / 5.7 / 7.0

    Ağırlık

    Accord: 1544 kg
    Avensis: 1435 kg


    Ayrıca Accord'un içi Avensis'e göre daha büyüktür. Bagaj hacmi olarak da Avensis daha büyüktür. Verilerden anlaşılacağı gibi yol tutuş Accord'un daha üstün fakat 0-100 performansı Avensis'in daha iyi. Otoyola çıkıldığı zaman ise Accord, Avensis'i rahatlıkla geçebiliyor çünkü otoyolda 0-100 değil son süratler konuşuyor. Fakat buna doğru oranda Accord daha fazla yakıyor.

    Ben olsam aslan besleyen yemini düşünmez mantığı ve daha prestijli durması sebebiyle Accord'u alırdım.




  • IslakFasulye kullanıcısına yanıt
    İşin ilginç tarafı 98 model Avensis in teknik verileri güncel avensisten iyi. Nasıl bir mühendisliktir anlamıyorum. Atmosferik motor inadı Toyota ve Honda'yı D sınıfında yerlerde süründürmeye devam ediyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: w.antilles

    İşin ilginç tarafı 98 model Avensis in teknik verileri güncel avensisten iyi. Nasıl bir mühendisliktir anlamıyorum. Atmosferik motor inadı Toyota ve Honda'yı D sınıfında yerlerde süründürmeye devam ediyor.

    Benim kullandığım 2004 Civic'de yeni kasadan daha performanslı.

    Japon arabaları şarap gibi oluyor, yıllandıkça değeri artıyor.
  • IslakFasulye kullanıcısına yanıt
    Güzeldi...
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.