Şimdi Ara

Mercedes-AMG GT 63 S E Performance tanıtıldı: 842 beygirlik PHEV (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
1.001
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • AMG öyle bir seviyeye geldi ki rakipler bıraktı kendiyle uğraşıyor artık.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MeGaDave06 kullanıcısına yanıt

    toplam tork elektrik motoruyla birlikte 1400. benzinli motorun torku 900. şanzımanı ilgilendiren kısım o. elektrik motorunun şanzımanı ayrı 2 kademeli.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 1 Eylül 2021; 18:13:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aycibin

    bildik 4.0lt v8 motorun en üst versiyonu gt63 black series'te 730bg güce, 800nm torka çıkmıştı


    bu verilere göre ilave elektrik motoru 110bg güce, 600nm torka sahip demek oluyor.o motordan o tork nasıl çıkmış şaşırtıcı ama performans zayıf. sade turbo beslemeli gt63 black series 0-200km/s ivmelenme 8.8sn iken elektrik motoru ilaveli olanı 10sn

    içten yanmalı motor 639 hp eskisi gibi, elektrik motoru 204 hp. Performansın güce göre düşük olması ekstra 260 kg ağırlık yüzünden. arabanın ağırlığı 2380 kg. GT black series bununla kıyaslanamaz elma ile armut kadar farklılar.

    Mercedes-AMG GT 63 S E Performance tanıtıldı: 842 beygirlik PHEV



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 1 Eylül 2021; 18:14:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MeGaDave06

    Tam otomatik tork konvertörlüler bile o kadar nm ye dayanımı ne ara geliştirmişler valla. Şanzımanın maks dayanımını merak ettim

    Alıntıları Göster
    Zaten tork konvertörlüler genelde yüksek nm ye dayanıklıydı biraz daha geliştirmeye birlikte uçuşa geçirdiler... Standart Peugeot EAT8 şanzıman bile 480nm tork sınırı var... Mercedeslerde kullanılan 9 ileri şanzımanlar yanlış hatırlamıyorsam 700 nm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BekirARSLAN -- 1 Eylül 2021; 18:17:50 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bu süper spor araba konuları da sıktı artık... memlekette bu araçları alabilen bir avuç insan kaldı, kimseyi ilgilendirmiyor artık... merak da kalmadı...


    Biz artık hangi üretici 0,4 motorlu araç çıkartıp satacak diye araştırıyoruz, arka camda otomatikse keyfimize keyif katıyoruz...

  • haberelectro kullanıcısına yanıt

    iyi de elektrik motorun eklenme sebebi tork eğrisini daha da iyileştirip gaz tepkisini ve gücü artırmak. porsche 918'le, ferrari laferrari ve sf90'la, mclaren da p1'le ile aynı bu mantıkla hibrid uygulama yaptılar. yani amaç toyota prius gibi şehir içinde ekonomik olsun değil. bu sebeple güç takviyesinin performansa getirisi olması gerekmez mi?

  • aycibin A kullanıcısına yanıt

    var ama öyle aşırı bir etkisi yok. asıl amaç emisyonları düşürmek. V8 leri yaşatmaları bu şekilde mümkün artık. elektrik motorunun sürekli ürettiği güç 100 hp civarı. tam gücü 10 saniye boyunca verebiliyor. Ara hızlanmalarda etkili daha çok.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Krone

    1400 nm tork oha.

    Bu araçla yanlışlıkla kalkışta dip gaz bassan boynun kırılır herhalde. Aman Almancı kardeşlerimiz dikkat etsin.Mercedes-AMG GT 63 S E Performance tanıtıldı: 842 beygirlik PHEV 

  • quote:

    Orijinalden alıntı: BekirARSLAN

    Zaten tork konvertörlüler genelde yüksek nm ye dayanıklıydı biraz daha geliştirmeye birlikte uçuşa geçirdiler... Standart Peugeot EAT8 şanzıman bile 480nm tork sınırı var... Mercedeslerde kullanılan 9 ileri şanzımanlar yanlış hatırlamıyorsam 700 nm

    Alıntıları Göster
    Güzel gelişme o halde. Çünkü 2010-2011 yıllarında yol otomobilleri arasında en yüksek tork v12 tdi q7 ye aitti ve 1000 nm idi o motor.

    Zf 2011 li yıllara kadar normal seri üretimdeki otomobiller için ürettiği tam otomatiklerde en yüksek desteklediği tork 750 civarıydı sanırım. Sırf q7nin o motoruna özel 1000nm dayanıklı şanzıman üretmişlerdi.

    O q7 den sonra 1000 nmli başka bi araç çıkmadığı için herhalde 1000 tork üstü şanzıman yapmayada kasmamışlardır diye düşündüm. Demekki perde arkasında geliştirmeler varmış zaten

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    toplam tork elektrik motoruyla birlikte 1400. benzinli motorun torku 900. şanzımanı ilgilendiren kısım o. elektrik motorunun şanzımanı ayrı 2 kademeli.

    Güzel bilgi teşekkürler.

    Sen yinede şunu asla unutma ki Mercedesin C serisinde ulaştığı en yüksek zirve W204 FL dir. İtirazını asla kabul etmem istediğin kadar yıldızcı ol. Onun yerine gelecek olan w207 w208 bile onun yerini tutmaz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MeGaDave06 -- 1 Eylül 2021; 21:42:39 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aventador SVJ ile gelen enischde gördükten sonra cenned vadan safsatalarına inananı...

  • İlk alınca , en fazla bir iki defa şarj eder sahipleri.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ön sipariş verdim.


    sıcak fırsat...

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.