Şimdi Ara

Mercedes A 180 CDI Test Sürüşü ve İzlenimlerim (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
447
Cevap
7
Favori
130.828
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: diesotto

    En ucuz modelleri karsilastirmak cok sacma. Simdi gidip Golf'un 1.2 sini almissin. BMW'de oyle bir motor olmadigi icin haliyle daha pahali gelir. Ustelik donanimlari ayni degil ayrica. O yuzden benzer donanim ve motor seviyeleri karsilastirilmali. Golf'un 1.4 TSI Comfortline modeline bakman lazim.


    ilk sayfada bu şekilde bir paylaşım yapmıştım;
    tekrar paylaşıyorum;

    Bmw 1 serisi almanya fiyat;
    Baz 116i otomatik 5 kapı 26.000 euro / baz 118i otomatik 5 kapı 28.900 euro ancak bu araçlar bomboş
    http://www.bmw.de/de/de/newvehicles/_shared/pdf/pricelist/1_SH_5door_pricelist.pdf?download=true

    VW Golf 7 Highline almanya fiyat; ( motor versiyonuna göre değişiyor )
    24.175 - 28.825 €
    http://www.volkswagen.de/de/models/golf_7/trimlevel_overview.s9_trimlevel_detail.suffix.html/der-neue-golf~2Fhighline.html

    Golf çok daha ucuz değilmiş gibi görünse de biri highline diğeri tabiri caiz ise boşline.. Üstelik 28.825 € golf sanıyorum 2,0 TDI motorlu versiyonun fiyatı..
    Bizim karşılaştırmamız gereken 140 ps dsg highline fiyatı ise 26.075 euro ;
    http://www.volkswagen.de/de/models/golf_7/trimlevel_overview.s9_trimlevel_detail.suffix.html/der-neue-golf~2Fhighline.html




  • quote:

    Orijinalden alıntı: corail

    quote:

    Orijinalden alıntı: diesotto

    En ucuz modelleri karsilastirmak cok sacma. Simdi gidip Golf'un 1.2 sini almissin. BMW'de oyle bir motor olmadigi icin haliyle daha pahali gelir. Ustelik donanimlari ayni degil ayrica. O yuzden benzer donanim ve motor seviyeleri karsilastirilmali. Golf'un 1.4 TSI Comfortline modeline bakman lazim.


    ilk sayfada bu şekilde bir paylaşım yapmıştım;
    tekrar paylaşıyorum;

    Bmw 1 serisi almanya fiyat;
    Baz 116i otomatik 5 kapı 26.000 euro / baz 118i otomatik 5 kapı 28.900 euro ancak bu araçlar bomboş
    http://www.bmw.de/de/de/newvehicles/_shared/pdf/pricelist/1_SH_5door_pricelist.pdf?download=true

    VW Golf 7 Highline almanya fiyat; ( motor versiyonuna göre değişiyor )
    24.175 - 28.825 €
    http://www.volkswagen.de/de/models/golf_7/trimlevel_overview.s9_trimlevel_detail.suffix.html/der-neue-golf~2Fhighline.html

    Golf çok daha ucuz değilmiş gibi görünse de biri highline diğeri tabiri caiz ise boşline.. Üstelik 28.825 € golf sanıyorum 2,0 TDI motorlu versiyonun fiyatı..
    Bizim karşılaştırmamız gereken 140 ps dsg highline fiyatı ise 26.075 euro ;
    http://www.volkswagen.de/de/models/golf_7/trimlevel_overview.s9_trimlevel_detail.suffix.html/der-neue-golf~2Fhighline.html


    Bu arada 140 ps DSG7 Comfortline da 24.350 euro görünüyor konfigüratörde..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: diesotto

    En ucuz modelleri karsilastirmak cok sacma. Simdi gidip Golf'un 1.2 sini almissin. BMW'de oyle bir motor olmadigi icin haliyle daha pahali gelir. Ustelik donanimlari ayni degil ayrica. O yuzden benzer donanim ve motor seviyeleri karsilastirilmali. Golf'un 1.4 TSI Comfortline modeline bakman lazim.


    Almanyada da hacme göre vergilendirilme nasıl? Çok fark ediyor mu? Etmiyorsa pahalıya gelmez.
    Baz donanımlarda ne gibi büyük farklar var? Bence gayet benzer. İkisinde de hiçbir şey yok. İlla ikisinin de en ufak donanımına kadar eşitleyemem sonuçta. Fiyat eşitleme yöntemiyle de farklı yönden boş bmw nin highline golften pahalı olduğunu da göstermişler zaten
  • Yapmayin Allahaskina VW'nin Trendline donaniminin bombos oldugunu dunya alem biliyor, siz farketmez diyorsunuz. BWM'nin baz donanimi VW'de minimum comfortline seviyesindedir. motor konusuna gelince elbetteki fiyat farki olur. Birisi daha performansli bir motor. Fiyat farkini belirleryen sadece vergi midir? Motorun maliyeti ne olucak?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Ben konsola defalarca tekme attım ama böyle bir ses çıkmadı. Alman yapıyor aga.



    Alemsiniz valla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: diesotto

    Yapmayin Allahaskina VW'nin Trendline donaniminin bombos oldugunu dunya alem biliyor, siz farketmez diyorsunuz. BWM'nin baz donanimi VW'de minimum comfortline seviyesindedir. motor konusuna gelince elbetteki fiyat farki olur. Birisi daha performansli bir motor. Fiyat farkini belirleryen sadece vergi midir? Motorun maliyeti ne olucak?

    1.2 turbo ile 1.6 turbo motorun imal fiyat farkının ne kadar olmasını bekliyorsun? 1,6 ucuz bile olabilir. Biri ekstrem bir makine olur anlarım da 1,6 motordan bahsediyoruz.
    Donanımları da yazar mısın rica etsem? Büyük bir fark çıkarsa haklısın derim. Benim iddiam büyük bir fark olmadığı yönünde.
    4 cam elektrik, manuel klima, merkezi kilit, airbag 4 ve 6 dır. ABS, ESP. 2 airbag farkı çıkabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZSARA

    Beyzbol sopası ile vurdum ama o ses çıkmadı Görkemcim, sen kesin eve gidip o booommmboooşşşşşş vaktinde o videoya gıcırtı sesi eklemişsin.

    Hem o bir alman aracı hemi de Mercedes, naptın sen yaa.

    ahahahahah sesli güldüm
  • Bugün bende yolda tesadüfen gördüğüm mercedes A 200 amg test aracını hemen yakalayıp test ettim. Görkem kardeşim ilk mesaja taşırsın sen.



    Motor 1.6 156 hp turbo beslemeli motor ve 7 ileri çift kavrama şanzıman.

    Araç sadece motor ve şanzıman olarak başarılı , gerisi mercedes markasına yakışacak düzeyde hiç ama hiç değil. İç mekan'nın her yeri çıtır çıtır ediyor , her yer oynuyor ve ön konsol , kapı kenarları sert plastiğin üstüne ince bi yumuşak plastik geçirilerek kamufle edilmiş. Mercedes markasına yakışmaz böyle şeyler.....


    Yalıtımdan bahsedeyim , şunu açıkca söyleyim kendi aracımdan yalıtım olarak hiçbi fark yok. Bİ araç bu kadar rezil bi yalıtım ile donatılabilir. Yol sesi olduğu gibi içeride , 100'ü geçtikten sonra rüzgar seside net içeri girmeye başlıyor.

    Çift kavrama 7 ileri şanzıman başarılı , her ne kadar dsg sorunları halen halledilmemiş olsada , çalışma prensibi olarak en beğendiğim dsg şanzımandı. Ama bu mercedes'in 7 ileri cift kavrama şanzımanıda gerçekten çok başarılı.


    Motor ivmelenme olarak keyif verici ama keşke içeri keyif veren bi motor sesi gelseymiş. Yol tutuş ve direksiyon tepkisi olarka beğenmedim ki bu araç AMG paket ,sürüş dinamikleri söz konusu olunca bmw 1 serisi'nin yanına yaklaşamaz...


    İçi dar ve boğucu , ön cam'ın görüş açısı çok az , yan aynalar çok küçük , araçta hiç bi şekilde rahat edemedim.


    Herşeye rağmen yıldızı yeter demek isterdim ama Vw golf 6 bile bu araç'dan daha kaliteliyken , golf 7 gelince bu aracı ezer atar. Hiç bi karşılaştırmada golf 7'ye yaklaşabileceğini ya da iyi olabileceğini düşünmüyorum yeni A serisinin. (Golf 6 ile düşününce golf 7'nin daha iyi geleceğini düşünerek yazıyorum.)

    Daha detaylı şeyler yazmak isterdim ama bugün Aveo test etseydim eminim bundan daha çok keyif alırdım. KEyif almadığım bi araç hakkında daha fazla yazacak bişey yok diye düşünüyorum.





  • Yorumlara bakılırsa bu sınıfın kralı yeni V40 olacak.
  • quote:

    Motor 1.6 156 hp turbo beslemeli motor ve 7 ileri çift kavrama şanzıman.

    Araç sadece motor ve şanzıman olarak başarılı , gerisi mercedes markasına yakışacak düzeyde hiç ama hiç değil. İç mekan'nın her yeri çıtır çıtır ediyor , her yer oynuyor ve ön konsol , kapı kenarları sert plastiğin üstüne ince bi yumuşak plastik geçirilerek kamufle edilmiş. Mercedes markasına yakışmaz böyle şeyler.....


    Yalıtımdan bahsedeyim , şunu açıkca söyleyim kendi aracımdan yalıtım olarak hiçbi fark yok. Bİ araç bu kadar rezil bi yalıtım ile donatılabilir. Yol sesi olduğu gibi içeride , 100'ü geçtikten sonra rüzgar seside net içeri girmeye başlıyor.

    Çift kavrama 7 ileri şanzıman başarılı , her ne kadar dsg sorunları halen halledilmemiş olsada , çalışma prensibi olarak en beğendiğim dsg şanzımandı. Ama bu mercedes'in 7 ileri cift kavrama şanzımanıda gerçekten çok başarılı.


    Motor ivmelenme olarak keyif verici ama keşke içeri keyif veren bi motor sesi gelseymiş. Yol tutuş ve direksiyon tepkisi olarka beğenmedim ki bu araç AMG paket ,sürüş dinamikleri söz konusu olunca bmw 1 serisi'nin yanına yaklaşamaz...


    İçi dar ve boğucu , ön cam'ın görüş açısı çok az , yan aynalar çok küçük , araçta hiç bi şekilde rahat edemedim.


    Herşeye rağmen yıldızı yeter demek isterdim ama Vw golf 6 bile bu araç'dan daha kaliteliyken , golf 7 gelince bu aracı ezer atar. Hiç bi karşılaştırmada golf 7'ye yaklaşabileceğini ya da iyi olabileceğini düşünmüyorum yeni A serisinin. (Golf 6 ile düşününce golf 7'nin daha iyi geleceğini düşünerek yazıyorum.)

    Daha detaylı şeyler yazmak isterdim ama bugün Aveo test etseydim eminim bundan daha çok keyif alırdım. KEyif almadığım bi araç hakkında daha fazla yazacak bişey yok diye düşünüyorum.


    Yaldizi! yeter lo pardon Yildizi! yeter diyecektim




  • İlk mesaja taşıdım testi..
  • Bende showroomda inceledim. Kapıların kapanma sesi hoşuma gitmedi. O tokluğu veremiyor. Bu konuda audi a3 bence hepsinden daha iyi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • FOrumun yeni hedefi Mercedes A...

    Çok güzel çok beğendiniz sataşın bakalım
  • Arkadaslar AMG paket ne gibi avantajlari ve dezavantajlari var bahsedebilecek var mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün yakın zamanda bu aracı almayı düşünen bir arkadaşımla test ettik.
    A180 1.5 dizeldi araç, yorumlarımız şöyle:
    -motor performansı kötü. araç gitmek istemiyor, gaz almıyor.
    -yalıtım kötü, içeriye motor ve yol sesini fazlaca alıyor.
    -bagaj hacmi sınıfına göre küçük. stepne yok lastik tamir kiti yok, sadece çeki demiri var.
    -arka diz mesafesi kötü.
    -iç mekan malzeme kalitesi mercedes standartının altında. B class bundan daha iyi bu konuda.
    -konsolun üstündeki ekran emanet duruyor. Mercedes daha iyi ekranlar kullanmalı, A,B,C,E class hepsi aynı düşük çözünürlüklü ekran.
    -kullandığımız aracın fiyatının 74bin lira olduğunu söyledi görevli. Araçta xenon, sunroof, deri döşeme, park sensörü yoktu. Bu araç xenonsuz olmaz, ön tarafta birşeyler eksik kalıyor.
    +ayıp olmasın frenler başarılı diyeyim.
    Tüketim test sonunda 6.0 litre. ortalama hız 40 km. Nispeten sıkıştırarak kullanım.
    Genel olarak beklentimizin altında kalan bir araç oldu. Yoğun şehiriçi trafikte az yakayım ve yıldıza bineyim diyen için uygun olabilir. Onun dışında sınıfında daha iyi alternatifleri mevcut. Tabii bir de AMG'yi görmek lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasanmerto

    FOrumun yeni hedefi Mercedes A...

    Çok güzel çok beğendiniz sataşın bakalım

    Ah canım benim, yıldız hastalığına mı yakalandın ?

    Kim neye sataşıyor ? Herkes objektif bir şekilde yazmış incelemesini. Kaldı ki her incelemede "mercedes'e yakışmamış" denmiş.
  • Aracın test videolarını ve görsellerini inceledim.
    Mercedeste son dönemde ciddi bir kalite problemi var.
    Önce C serisinde fark ettik bu durumu,şimdi de A serisi geldi.
    İnsanlar giulettanın v40ın iç mekanını yerden yere vuruyorlar.
    Bir tane delikanlı Alfa-volvo showroomuna gidip ön konsolunu incelesin sonra söylesin A serisinin iç mekanı mı Giulettanın-v40ın iç mekanı mı daha kaliteli diye.
    Neymiş görsellik için Amg paket alacakmışım(yani söğüşlenecekmişim).
    Motor sesi desen ziyan,donanım/yol tutuş desen 12 bin liraya opsiyon!
    Kimse kusura bakmasın,insanlar artık ahmak değil.
    Sırf yıldıza kimse para vermez.
    BMW'ye de bir parantez açayım,
    Sürüş dinamikleri ve motor bazında mükemmel bir otomobil.
    Ancak gereksiz yere çok pahalı ve dar.
    Golf denmiş,golf ne kadar kaliteli yapılırsa yapılsın a3e,1 serisine,giulettaya,veya yerden yere vursak da A serisine tercih edilmez.
    Golfün yeri belli,bu saydığım arabaların yeri belli.
    Bu sınıfta şu anda paranızın karşılığını bulabileceğiniz 3 tane üye var:
    A3,v40 ve giuletta.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 7 Ekim 2012; 10:27:38 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Aracın test videolarını ve görsellerini inceledim.
    Mercedeste son dönemde ciddi bir kalite problemi var.
    Önce C serisinde fark ettik bu durumu,şimdi de A serisi geldi.
    İnsanlar giulettanın v40ın iç mekanını yerden yere vuruyorlar.
    Bir tane delikanlı Alfa-volvo showroomuna gidip ön konsolunu incelesin sonra söylesin A serisinin iç mekanı mı Giulettanın-v40ın iç mekanı mı daha kaliteli diye.
    Neymiş görsellik için Amg paket alacakmışım(yani söğüşlenecekmişim).
    Motor sesi desen ziyan,donanım/yol tutuş desen 12 bin liraya opsiyon!
    Kimse kusura bakmasın,insanlar artık ahmak değil.
    Sırf yıldıza kimse para vermez.
    BMW'ye de bir parantez açayım,
    Sürüş dinamikleri ve motor bazında mükemmel bir otomobil.
    Ancak gereksiz yere çok pahalı ve dar.
    Golf denmiş,golf ne kadar kaliteli yapılırsa yapılsın a3e,1 serisine,giulettaya,veya yerden yere vursak da A serisine tercih edilmez.
    Golfün yeri belli,bu saydığım arabaların yeri belli.
    Bu sınıfta şu anda paranızın karşılığını bulabileceğiniz 3 tane üye var:
    A3,v40 ve giuletta.



    Merso kendi bacağına sıkıyor bu tür gereksiz hareketlerle.




  • Aracı ya çok beğeniyorlar yada yerden yere vuruyorlar, çok enteresan bir hava esiyor sanal alemde A serisi için. Daha önce hiç showrooma sırf bir aracı test etmek için gitmemiştim ama öyle bir ortam yaratıldı ki yarın ilk iş Mercedes showroom'una gidip kendi gözlerimle göreceğim bu aracı. Sonrada ya "yerden yere vuranlar" yada "yıldızcılar" blok listeme girecek diye tahmin ediyorum.
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.