Şimdi Ara

Megane III - citroen c4 III - corolla 2010-2012 - dizel otomatikler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
19
Cevap
0
Favori
1.106
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  Megane III - citroen c4 III - corolla 2010-2012 - dizel otomatikler

     Megane III - citroen c4 III - corolla 2010-2012 - dizel otomatikler

     Megane III - citroen c4 III - corolla 2010-2012 - dizel otomatikler

     Megane III - citroen c4 III - corolla 2010-2012 - dizel otomatikler

    Bu araçların;


    motor performansı:

    megane: 11,7 saniye ...çift kavrama,sarsıntısız geçiş(1. ve 2. vites kararsızlığı yaşanabiliyor)...baskı balata 4000TL imiş
    c4 : 11, 2 saniye ... tek kavrama,sarsıntı çok etkili değil...baskı balata 1000 TL ..kronik şanzıman sorunu yok
    corolla: 14,7 saniye ...tek kavrama,sarsıntı çok etkili değil...baskı balata 1500TL
    Bravo 1.6MJet: 10,5 saniye...tek kavrama, sarsıntısı düşük imiş(kullanıcı yorumu)...baskı balata ?


    Süspansiyon sistemleri:

    megane: süspansiyon konfor ağırlıklı
    c4: bozuk yolda ve özellikle çukurlardan geçerken "küfür ettiren bir tak sesi", sanki arabanın yarısı orada kopuyor hissi.."darbeyi süspansiyon değil yolcular emiyor" şikayeti...."eski c4'ten daha iyi"(kullanıcı yorumu)
    corolla: süspansiyondan şikayet okumadım
    Bravo: sessiz süspansiyon

    Bakım aralıkları:
    megane: 20.000 KM
    c4: 15.000 KM
    corolla: 10.000 KM
    Bravo: ??????

    Yol konforu ve şanzıman sorunsuzluğu bakımından doğrudan kullanıcı yorumlarını duymak isterim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tubul -- 18 Mayıs 2013; 22:33:16 >







  • Fiat Bravo 1.6MJet Dualogic : 10.5 saniye. tek kavrama,sarsıntısı en az olan robotizelerden birisi...baskı balata fiyatını bilmiyorum. Süspansiyonları çok sessiz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    Fiat Bravo 1.6MJet Dualogic : 10.5 saniye. tek kavrama,sarsıntısı en az olan robotizelerden birisi...baskı balata fiyatını bilmiyorum. Süspansiyonları çok sessiz.

    Bu aracı biri önerdi esasnda ama başka biri de satmak istersen pek piyasası yok dedi.(Listeye bu yüzden almamıştım bunu da ekleyelim, teşekkürler )
  • c4 süspansiyon sistemi seslidir ancak sadece ses var,araca kıyamıyorsunuz sadece,yolculara fiziksel birşey hissettirmiyor bahsettiğiniz kadar.yol tutuşu oldukça iyidir yanlız.süspansiyon dışında yukarda saydığınız araçlardan en sessizidir.
    mcp'de geçişleri hafifçe hissedersiniz ancak gördüğüm tanıdığım c4-ds4 sahiplerinden hiçbiri mcp ile servislik sorun yaşamadılar.özetle çok konforlu değildir ancak sorunsuzdur.
  • megane derim ben. eğer otomatik olmasa kesinlikle bravo derdim. kendi aracımda dualogic hiç memnun değilim.
  • Listenizdeki araçlardan en iyi malzeme kalitesi ve yalıtıma sahip olanı C4. Ayrıca yol tutuşu ve konfor konusunda da çok başarılı. Kesinlikle bozuk yollarda rahatsız etmiyor. Tek sıkıntısı bozuk yollarda arka süspansiyonun biraz sesli çalışması onun haricinde hiç bir sıkıntı yok.
  • @ds4
    @orhansencag

    Dostlar, citroen forumunda kullanıcılar çok şikayetçi arka süspansiyonlardan, hatta yan sanayi arka amortisör takozu değiştirip iyileştirmeye çalışanlar olmuş, % 50 oranında düzelttim demiş vatandaş.Ama araç yüklüyken yine rahatsızlık verdiginden bahsetmiş.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Kia Ceed 2010 sw Otomatik dizel
    12 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Megane bakım aralığı 20bin km / Yılda 1, süspansiyon daha çok konfor ağırlıklı...
  • Güncel
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tubul

    @ds4
    @orhansencag

    Dostlar, citroen forumunda kullanıcılar çok şikayetçi arka süspansiyonlardan, hatta yan sanayi arka amortisör takozu değiştirip iyileştirmeye çalışanlar olmuş, % 50 oranında düzelttim demiş vatandaş.Ama araç yüklüyken yine rahatsızlık verdiginden bahsetmiş.

    genelde eski kasada o sorun var hocam yeni kasada da var ama eskisi ile kıyaslanmaz. c4 2 bu konuda sorunlu. 3. nesilde neredeyse halledilmiş.

    ikinci kasada süspansiyonları çok sert tutmuşlar, dolayısı ile bir sorun. yeni kasayı 1 senedir kullanıyorum aracı o tak sesini 10 ses ya duydum ya duymadım. araç dolu iken çukurlara hızlı girersen oluyor.

    ha araç çok kötü yollara uygun değil, armasitörler yumuşak sayılır lakin gerçekten çok sarsıyor delik deşik berbat yollarda, ama çukurlar ufak tefekse darbe emilimi çok başarılı, arnavut kaldırımlı yerlerde dahi konfordan ödün vermiyor örneğin.


    bu arada başlık hatalı zira 2011 itibarı ile c4 3. nesille yollarda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 18 Mayıs 2013; 13:08:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: tubul

    @ds4
    @orhansencag

    Dostlar, citroen forumunda kullanıcılar çok şikayetçi arka süspansiyonlardan, hatta yan sanayi arka amortisör takozu değiştirip iyileştirmeye çalışanlar olmuş, % 50 oranında düzelttim demiş vatandaş.Ama araç yüklüyken yine rahatsızlık verdiginden bahsetmiş.

    genelde eski kasada o sorun var hocam yeni kasada da var ama eskisi ile kıyaslanmaz. c4 2 bu konuda sorunlu. 3. nesilde neredeyse halledilmiş.

    ikinci kasada süspansiyonları çok sert tutmuşlar, dolayısı ile bir sorun. yeni kasayı 1 senedir kullanıyorum aracı o tak sesini 10 ses ya duydum ya duymadım. araç dolu iken çukurlara hızlı girersen oluyor.

    ha araç çok kötü yollara uygun değil, armasitörler yumuşak sayılır lakin gerçekten çok sarsıyor delik deşik berbat yollarda, ama çukurlar ufak tefekse darbe emilimi çok başarılı, arnavut kaldırımlı yerlerde dahi konfordan ödün vermiyor örneğin.


    bu arada başlık hatalı zira 2011 itibarı ile c4 3. nesille yollarda.

    c4 güncel kasayı II sanıyordum,düzelttim, teşekkürler




  • Auris dizel multi mode dusunulebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tugrul4545

    Auris dizel multi mode dusunulebilir.


    aurisin 354 litre bagaj hacmi rakiplerine göre düşük kalıyor, otomatik kararan dikiz aynası yok, geri görüş kamerası yok.Bunlar corollada mevcut oldugundan,aynı motor ve şanzımana dasahip oldugundan toyota markasında corolla ağır basıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tubul
    piyasası yok dedi

    hey maşallah,galerici arabası arıyor kardeşimiz.
    Galerici markaları?
    toyota opel honda ford vw.
    Buradaki arabalar?
    cacık.
    Corollanız hayırlı olsun,cacıklar benden.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: tubul
    piyasası yok dedi

    hey maşallah,galerici arabası arıyor kardeşimiz.
    Galerici markaları?
    toyota opel honda ford vw.
    Buradaki arabalar?
    cacık.
    Corollanız hayırlı olsun,cacıklar benden.

    Piyasasısının iyi olup olmaması birinci öncelik olsaydı aracı tekrar listeye sokmazdım.Yorumunuz için teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tubul

    Piyasasısının iyi olup olmaması birinci öncelik olsaydı

    piyasa kelimesi 5. öncelikte de geçse galerici arabası alınır.
    Fikir istiyorsanız galericilik kriterinizden vazgeçiniz.
    Piyasa dediğiniz an Corollanın yanında bu arabalara ancak gülünür.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: tubul

    Piyasasısının iyi olup olmaması birinci öncelik olsaydı

    piyasa kelimesi 5. öncelikte de geçse galerici arabası alınır.
    Fikir istiyorsanız galericilik kriterinizden vazgeçiniz.
    Piyasa dediğiniz an Corollanın yanında bu arabalara ancak gülünür.

    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tubul -- 25 Mayıs 2013; 22:33:40 >
  • dizel otomatik takip ettigim ama sonu olmayan bir konu.
    suna bir goz atin

    http://www.aksiyon.com.tr/aksiyon/haber-33742-devletimizin-sizin-icin-sectigi-otomobiller.html

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tubul
    'piyasası yok'


    arkadaşım biz de aynı problemi yaşadık,peder kendine araba aldı,adam senin söylediğin gibi galerici zihniyetli.
    Gitti galerici arabasını aldı.
    Piyasa dedin mi diğerlerini konuşmayacaksın bile.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.