Şimdi Ara

Megane II ENJEKSİYON SORUNU (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
87
Cevap
6
Favori
218.979
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Orod-Dain O kullanıcısına yanıt
    http://www.calismaprensibi.com/sarj-dinamosu-alternator-ariza-belirtileri-nelerdir.html benim arıza bu parçadan galiba umarım bu değildir 913 tl kendisi oda internette servisin ne kadar diyeceğini hayal edemiyorum şuan
  • Afacan Dennis kullanıcısına yanıt
    Benim araçta sadece geç açılma sorunu var. Diğer belirtiler şu an yok. Zaten bu geç açılma enjektör bakımından sonra ortaya çıktı. Bu parçadan emin olursanız çıkmacılara filan bakın bence. Çok pahalıymış.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Orod-Dain O kullanıcısına yanıt
    1 aya kadar servise girecek baya ağır bakım amörtsörleri falanda değişecek o zaman size daha ayrıntılı bilgi veririm ama bu parça mefta gibi bende
  • Orod-Dain O kullanıcısına yanıt
    Ben sorunu hallettim dostum
    Sorun mazot hortumlarinda yırtık olmasi ozellikle de geri dönüşüm hortumunda yirtik oluyo hortumcydan aldigimiz borularla tesisati yeniledik sorun duzeldi.mazot filtresi,hortum ve iscilik toplami 110 lira da para ödedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu hortumlar yüzünden mi geç açılıyormuş? Sorundan kurtulmanıza sevindim. Bu arada hangi şehirdesiniz acaba? İstanbul ise ben de sizin ustanıza bir uğrayayım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar benim de 2008 Megane aracımda hızlı vites atamalarında enjeksiyon kontrol et yazısı çıkıyor .yardimci olabilirmi siz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende sorun yeniden başladı
  • Selam arkadşlar benim megan2 var enjeksiyon arzası gösteriyor genelde normal giderken hızı kesip tekrar gaza yüklendigide yapıyor 2.3 saniye enjeksiyondasorun var diye ve si top lanbasıyanıyor araba gazı aldıktan sonra sönüyor sanayiye götürdüm turbo sürgünde sorun var dediler degişdirtim şimdi daha sık sık yapıyor başka tanıdık tamirçiye ğötürdüm arabıyla beraber turattık bir sorun yok mazotu yerişdiremiyor gazı aldı dan sonra sönüyor mesaj yok yazısı tekrar normala dönüyor bana bilğisi olan arkadaş cevap verirse sevinirim şimdiden teşkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tatlıkemal

    Selam arkadşlar benim megan2 var enjeksiyon arzası gösteriyor genelde normal giderken hızı kesip tekrar gaza yüklendigide yapıyor 2.3 saniye enjeksiyondasorun var diye ve si top lanbasıyanıyor araba gazı aldıktan sonra sönüyor sanayiye götürdüm turbo sürgünde sorun var dediler degişdirtim şimdi daha sık sık yapıyor başka tanıdık tamirçiye ğötürdüm arabıyla beraber turattık bir sorun yok mazotu yerişdiremiyor gazı aldı dan sonra sönüyor mesaj yok yazısı tekrar normala dönüyor bana bilğisi olan arkadaş cevap verirse sevinirim şimdiden teşkürler

    Benzer sorun bende de var. Üç yıldır çözemedim. Kısaca hikayemi anlatayım.

    3 yıl önce İlk başlarda hata falan yoktu ayak gazda iken birden araba güçten düşüyordu. Gaz yemiyor gibi oluyordu.
    İstanbul Bağdatlılara birkaç kez götürmüştüm. Ama enteresandır sorunu bazen veriyordu. Bağdatlılar' daki Ustaya her defasında götürdüğümde sorun ne hikmetse ona denk gelmedi. Sorunu göremediklerini içinde çözüm geliştiremediler.

    Ondan birkaç ay sonra devam eden bu kronik problemle arabamı kullanmaya alışmıştım. Arada sırada görünen ve birdenbire yok olan "ELEKTRONİK SORUN VAR" uyarısını almaya başlamıştım. Ustam bunun oksitlenmeden kaynaklanabileceğini söyleyip sorun olmaz diyordu. Güçten düşme olayını ustama dillendirmeye başlamıştım. Ancak nedenini bulamadı.

    rampalardan oluşan bir daha çıkıp arabayı iki saat kadar stop ettikten sonra geri döndüğümde motordan gelen sese kadar. Ustama götürdüğümde motorun yatak sardığını anladık. 2100 TL krank mili + Sübap + rektefiye + enjeksiyon ayar vs. + 1000 TL civarı işçilik masraflarını ödedikten sonra arabamı ustamdan teslim aldım. Motoru güzel yapmışlardı. Neden böyle bir sorun olduğunu sorduğumda motor yağ pompasının arızalanmış olacağından başka bir sebebinin olamayacağından bahsetti. Ne arıza kaydı ne bişey yoktu. Sadece 3500 TL masraf... Sıkıntı, sıkıntı... Bu arada araba 158.000 deydi.

    Her neyse motor yapımı sonrası elektronik sorun var uyarısını almaya devam ettim. Arada motor yine güçten düşüyordu.

    Bir gün 120 km/sa hızla bodrum yoluna doğru giderken uyarı ikazı yandı. ENJEKSİYON SORUNU VAR uyarısı almamla beraber arabanın motorunun durması bir oldu. Yol kenarına zar zor çekebildim. Soğuk kanlı olmak şarttı. Çünkü tekrar bastığımda motor çalışmadı. Kaputtan dumanlar geldi. Kendimizi dışarı zar zor attık. Kaputu açtım. Motorun altından bir çeşit duman geliyordu. Elektrik kablosu vs kokusu değildi. Soluğu yarım saat sonra çekicinin tepesinde aldık.

    Ustama götürdüm. Yarım saat sonra usta aradı araba hazır dedi. Aracın aküsü bitmiş!!! Aküyü değiştirdik araba yine çalışmaya başladı.

    Bir hafta sonra soketlerde temassızlık olabileceğini düşündüğüm için ustamın tanıdığı güvenilir bir elektrikçiye arabayı teslim ettim. Tüm kabloları elektrik tesisatını söktürüp temizlettim. Bilgisayara bağlatıp sorunlarına baktırdım. Elektronik sorun var arızası gaz pedalından kaynaklanıyormuş. Araba birkaç hafta elektronik sorun vermedi.

    Sonra kafasına göre yine verdi. Bu kez gaz pedalını, bilmem ne kaptörünü değiştirdik. Ancak sorun devam ediyor.

    Arabama güvenle binemiyorum. 100 km yi aşamıyorum. Her an motor durabilir gibi geliyor.

    İlginç bir elektronik problem var ve sorunun kaynağını tespit edemiyoruz.
    En son elektrikçi tüm elektrik tesisatını yenileyelim dedi. Tüm tesisatın sadece malzemesi 2 bin TL üzeri.

    Şimdi ben ne yapayım bu arabayı.

    Bu şekilde de satmak istemiyorum.

    ELEKTRONİK SORUN VAR + ENJEKSİYON SORUNU VAR + VE BUNU SÜREKLİ YAPMIYOR

    Enjeksiyon sorunu olunca sanırım enjeksiyonlar dengesiz çalışıyor ve belki de motor o yüzden yatak sardı.

    Ustalardan, tecrübeli kullanıcılardan, benzer sorunu yaşayanlardan bana yol göstermelerini bekliyorum.

    Teşekkürler




  • slm arkadaş sorunun halloldumu bendede var aynı sorun yüksek devirde yapıyor enjekjiyon sorunu var diye yazıyor kazdan ayagımı cedimmi sorunu yazısı kayıp oluyor tamirçiye gitdim tubo dürbünü delik dedi degişdir500 tl 150de filitre hortumlarını temizledi ama sorun devam ediyor
  • Tatlıkemal T kullanıcısına yanıt
    Valla aracı satalı 9 sene oldu, yapıyor mu bilmiyorum 😃 Ama bilfiğim en temizi enjektörleri değiştirmek. 150binde kronşk sorunu diye biliyorum ama..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • biz kullanıcısına yanıt
    Arkadaslar 2005 dcı emmisyon hatası tamire götürdühümde aracımın mazot pompası capak üretiyodu örettiyi capahıda enjektörlere verdihi icin onlarıda zamanla kullanılmaz hale getiriyo enjektörler 1000tl mazot pompası 3.750tl ve kesinlikle deponuzu deyis tirin ne olursa olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Emmisyon hatası mazot pompanız capak ürettihibicin yapar arkadas lar ve o capak enjetörleri zamanla maffeder ve depoyuda oyuzden 3 ünü deyistirin maliyeti biraz fazla 6bin i buluyo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tuduor T kullanıcısına yanıt
    slm 2006 megan 2 bendede var aynı sorun bendede var yüksek fitesde giderken fazla kaza basınca enjeksiyon sorunu var diye yazı cıkıyor ayagımı kazdan cekdigimde kayıp oluyor sanayıda mazot ponpasını temizletdim yine yapdı başka sanayıya götürdüm ponbaçı bütün yakıt sisdemi temizlenecek dedi bana 2.000 tl masrafı var dedi
  • Enjeksiyon arızası

    Enjektörler, yakıtı çok ince bir sprey halinde ve konik biçimde püskürtürler. Zamanla ısı, yakıt kirliliği ve kullanım sonucu sistem kirlenmektedir. Enjektörlerin yakıt püskürtme deliklerinin 0,5 mm veya daha küçük çapta olduğunu düşünürsek en ufak kirlenmede tıkanmaları kaçınılmazdır.

    Enjeksiyonların uzun ömürlü olmasındaki en büyük etken yakıt kalitesidir.Aynı zamanda kötü yakıt kullanımımda enjeksiyonların ömrü azalacak ve arızaya neden olacaktır.

    Dikkat edilmesi gereken diğer husus yakıt filitresinin düzenli değişmesini sağlamaktır.Enjeksiyon deliklerinin 0.5 mm çapında olduğunu düşününce yakıta karışacak küçük bir pislik bile enjeksiyonu tıkayarak arızalanmasına sebep olabilir.

    Yakıt sisteminde hava oluşması enjeksiyonun kuru çalışmasına ve arızalanmasına sebep olabilir.

    Enjeksiyon sisteminin sızdırmazlık elemanlarının yıpranması, sistemin düzensiz çalışmasına enjeksiyon işemesi diye tabir edilen durumun oluşmasına neden olabilir.Enjeksiyonun yakıtı kenarlarından sızdırması durumudur.

    Enjeksiyon sisteminde arıza olması durumunda yakıt tüketiminde yükselme, motor çekişinde düşme, egzozdan siyah duman atma gibi belirtiler gösterebilir.




  • arkadaşlar bir tecrübemi paylaşmak istiyorum. 2008 megane 2 dci aracım var. Sürekli enjeksiyonu kontrol ettir hatası veriyordu.Enjeksiyonları temizletip mazot filtresini değiştirmeme rağmen hata devam ediyordu.Beyinde hata olabileceği söylendi. Beyin sökülerek elektronik tamircide onarıldı problem düzeldi. Hatanın beyinde olduğu ortaya çıktı. Tamir bedeli olarak 400 tl ödedim. Sonuç 1. ihtimal enjeksiyon sisteminin temizliği 2. ihtimal elektronik beyinin kontrolü. Hepinize kolay gelsin .
  • Tatlıkemal T kullanıcısına yanıt
    aniden gaza bastığında genelde elektronik arızası uyarısı çıkar.gaz pedalının altındaki swiç muhtemelen bozulmuştur.ucuz bir parçadır.
  • ekrem_05 E kullanıcısına yanıt
    slm enjeksiyon tşk
    sorunu enjeksiyonların uç memeleri arzalı çıkdı 4 münün memesi degişdi 1000 tl masrafı çıkdı şimdi sorun kalmadı
  • İyi günler arkadaşlar 2008 1.5 dci sedan otamatik sahibiyim enjeksiyon ikazları sonrasında yolda kalınca enjeksiyonları takım olarak servis çalışanı arkadaşıma değiştirdim.Orjinal mais ürünü taktık.Herşey halloldu diye düşünürken aslında yeni başlıyormuşum.Arabam gaz yememeye gaz kesmeye başladı.Sabah çalıştırıp biraz ilerledikten sonra enjeksiyon sesi gibi cırlama geliyor ve stop ediyor.Çalıştırıyorum çalışıyor gaz veriyorum stop ediyor.Tekrar deniyorum bu sefer gaz vermiyorum 5 10 saniye sonra kendi stop ediyor.8-10 denemeden sonra çalışıyor.İşime gidiyorum akşama kadar aracımı kullanmıyorum akşam eve dönmek için çalıştırıyorum aynı döngü tekrar ediyor.Çalışan başka bir megan 2 den mazot pompasını benim araca taktık 1 gün test ettim aynı değişen bir şey olmadı.Yani pompayla ilgili değil bendeki durum bu daha başka birçok denemede bulundum ama olmadı şimdi beyini kontrol ettireceğim bakalım ne olacak bu gibi durumla ilgili tecrübesi olan arkadaşlardan tavsiye bekliyorum şimdiden teşekkür ederim.Unutmadan bu esnada stop ettiğinde filan hiç bir ikaz vermiyor bilgisayara bağladık hiç bir arıza vermedi.Sadece iki gün önce stop etti çalıştırdım bir müddet sonra enjesiyon sistemini kontrol et ibaresi verdi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi isodem64 -- 9 Ekim 2016; 18:17:47 >




  • takip
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.