Şimdi Ara

Megane II ENJEKSİYON SORUNU (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
87
Cevap
6
Favori
219.131
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: badboyss

    aynı sorun bende de mevcut, 2006 megane 2 hb benzin/lpg li aracımda 4 aydır enjeksiyonu kontrol ettir uyarısı alıyorum. motor devrı 2500 oluyor servis ışığı yanıyor, araba 3000 deviri geçmiyor.ama bu hatayı sadece lpg de yapıyor benzinde hiç bir sorun yok. lpg sistemini yenilettik yine yaptı. bilgisayara bağlatıyoruz motorlu kelebek kutusu hatası verıyor. değiştirdik yine yaptı. bobinlerden dediler değiştirdik 1.5 ay yapmadı sonra yine başladı. manifolt hava sensörü dediler onuda değiştirdik yine düzelmedi. kafayı sıyırmak üzereyim , benzinde sorun yok lpg de durdugu yerde hata veriyor. yardımlarınız beklıyorum. teşekkürler.
    arkadaşlar aynı sorun bende de var araç çalıştıktan sonra bir iki dakika içinde gaz yükseliyor enjeksiyonu kontrol et yazısı çıkıyor beyinlere bakıdı gaz pedalı değişip kontrol edildi service'te motor ikaz lambası yanıyor çukura filan girince normale dönüp tekrar yanıyor gaz tekrar yükseliyor. Daha önceleri yolda giderken gaz kesiliyordu debr,yaja basınca stop ediyordu katalitik konvektörü değiştirdim o sorundan kurtuldum şimdide bu bunalıma soktu beni. Renault grubunun tüm arabalarımı bu kadar kalitesiz benmi yanılıyorum ustaya gittim adam bu bugünkü 5 . megan dedi demekki marka kalitesiz. Sorun çözülmüyor yani artık bir yardım eli uzatırsınız demi? arıza uyarısı aynı ama arızalar farklı yerlerden çıkıyor enjeksiyon diyor ama kimbilir nerede sorun var belki katalizör bile olur




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonterekeme

    arkadaşlar aynı sorun bende de var araç çalıştıktan sonra bir iki dakika içinde gaz yükseliyor enjeksiyonu kontrol et yazısı çıkıyor beyinlere bakıdı gaz pedalı değişip kontrol edildi service'te motor ikaz lambası yanıyor çukura filan girince normale dönüp tekrar yanıyor gaz tekrar yükseliyor. Daha önceleri yolda giderken gaz kesiliyordu debr,yaja basınca stop ediyordu katalitik konvektörü değiştirdim o sorundan kurtuldum şimdide bu bunalıma soktu beni. Renault grubunun tüm arabalarımı bu kadar kalitesiz benmi yanılıyorum ustaya gittim adam bu bugünkü 5 . megan dedi demekki marka kalitesiz. Sorun çözülmüyor yani artık bir yardım eli uzatırsınız demi? arıza uyarısı aynı ama arızalar farklı yerlerden çıkıyor enjeksiyon diyor ama kimbilir nerede sorun var belki katalizör bile olur

    Alıntıları Göster
    ya arkadaşlar sorunu düzelen yada bilgi verecek olan kimse yokmu yardım edin allah rızası için en sonunda açık araziye çıkıp yakacam yada kendim usta olup sökecem tüm parçalarını




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonterekeme

    ya arkadaşlar sorunu düzelen yada bilgi verecek olan kimse yokmu yardım edin allah rızası için en sonunda açık araziye çıkıp yakacam yada kendim usta olup sökecem tüm parçalarını

    Alıntıları Göster
    aynı sorun bendede var yarın gidip yaptıracam bakalım bosch car disiel servisine sokacam arabayı enjektörleri pompayı herşeyi kontrol ettirecem gerekirse enjektörleri revizyona sokacam baktıracam bakalım sorun neydenmiş en sewmediğim şeyler carbon cleanda yaptırcam araç sabahları geç çalışıyor varmı böyle bi problemi olan. sadece sabahları değil normal zamanlardada geç çalışıor araç yeterki 4 5 saat beklesin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafagorhan

    aynı sorun bendede var yarın gidip yaptıracam bakalım bosch car disiel servisine sokacam arabayı enjektörleri pompayı herşeyi kontrol ettirecem gerekirse enjektörleri revizyona sokacam baktıracam bakalım sorun neydenmiş en sewmediğim şeyler carbon cleanda yaptırcam araç sabahları geç çalışıyor varmı böyle bi problemi olan. sadece sabahları değil normal zamanlardada geç çalışıor araç yeterki 4 5 saat beklesin.

    Alıntıları Göster
    ŞOKKK ŞOKK BU CEVABI MEGANE 2 Sİ OLAN VE ENJEKSİYON VS SORUNLARI OLAN HERKEZ OKUSUN!!!

    ARKADAŞLAR BENDEDE MEGANE2 100HP VARDI,ENJEKSİYON SORUNUN HEPSİNİ BELİRTİYORDU,BENDE PROFESYONELLER DİYE YETKİLİ MAİS E GÖTÜRDÜM.BANA ENJEKSİYONLARIN ARIZALI OLDUĞUNU SÖYLEDİ VE TEKİNİN DEĞİŞMEYECEĞİNİ SÖYLEDİ KOMPLE 2200TL FİYAT ÇIKARDILAR.BENDE BU DURUMA ÇOK KIZDIM.ARABAMI YAPTIRMADAN ÇIKARDIM.BAŞKA BİR YERDE ENJEKSİYON TEMİZLİĞİ YAPTIRDIM İLK GÜN OLDU GİBİ OLDU 2 . GÜN YİNE AYNI TEKLEMELER YAPTI,BAŞKA BİR YERDE ENJEKSİYON İŞEMELERİNE BAKTIRDIM ONLARDADA SORUN YOK. GELELİM SORUN8UN ÇÖZÜMÜNE ARKADAŞLAR BURAYA DİKKAT ARACIN YAŞINDAN VE HAVA KOŞULLARINDAN DOLAYI VS. SOKETLERİNDE OKSİTLENME OLDUĞUNU TAHMİN EDEBİLİRSİNZ.SADECE OLAY SERVİSİN OLAYI BÜYÜTMESİNDEN KAYNAKLANIYOR,ENJEKSİYON 2 BÖLÜMDEN OLUŞUYOR=1 MEKANİK KISIM 2.Sİ ELEKTRONİK KISIM .SORUN ELEKTONİK KISIMDA YANİ SOKETLERİNDE ENJEKSİYONLARIN.BİR BAŞKA SERVİSTE CUMARTESİ GÜNÜ MESAİ SAATİNİN BİTMESİNE YAKIN YÜKSEK RİCA NETİCESİNDE BİR BAKTIRI VERDİK 1 SAAT İÇİNDE 47 TL YE SORUN ÇÖZÜLDÜ.!!!! (SORUN NEYMİŞ? ==>>>ENJEKSİYON SOKETİNİN OKSİTLENMESİ VEYA YERİNDEN ÇIKMASI. YORUM SİZE KALMIŞ.

    BİTTİMİ BİTMEDİ.... ARADAN 1 AY GEÇMEDİ ARABANIN KALORİFER FANI BİRDEN DURDU.ÇALIŞMADI.SERVİS BUNA 900TL FİYAT BİÇTİ.SORUNUN KALİFER FAN MOTORU VE FAN TERMOSTATI(KÜÇÜK YEŞİL BİR PARÇA)OLDUĞUNU SÖYLEDİLER AMA MALESEF. BAŞKA BİR SANYİ ELEKTRİKÇİSİNE 150 TL TORPİDO SÖKME İŞÇİLİĞİNE YAPILDI VE SORUNUN KALORİFER FAN SOKETİNİN OKSİTLENMESİNDEN KAYNAKLANDIĞI ORTAYA ÇIKTI.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilal1907

    ŞOKKK ŞOKK BU CEVABI MEGANE 2 Sİ OLAN VE ENJEKSİYON VS SORUNLARI OLAN HERKEZ OKUSUN!!!

    ARKADAŞLAR BENDEDE MEGANE2 100HP VARDI,ENJEKSİYON SORUNUN HEPSİNİ BELİRTİYORDU,BENDE PROFESYONELLER DİYE YETKİLİ MAİS E GÖTÜRDÜM.BANA ENJEKSİYONLARIN ARIZALI OLDUĞUNU SÖYLEDİ VE TEKİNİN DEĞİŞMEYECEĞİNİ SÖYLEDİ KOMPLE 2200TL FİYAT ÇIKARDILAR.BENDE BU DURUMA ÇOK KIZDIM.ARABAMI YAPTIRMADAN ÇIKARDIM.BAŞKA BİR YERDE ENJEKSİYON TEMİZLİĞİ YAPTIRDIM İLK GÜN OLDU GİBİ OLDU 2 . GÜN YİNE AYNI TEKLEMELER YAPTI,BAŞKA BİR YERDE ENJEKSİYON İŞEMELERİNE BAKTIRDIM ONLARDADA SORUN YOK. GELELİM SORUN8UN ÇÖZÜMÜNE ARKADAŞLAR BURAYA DİKKAT ARACIN YAŞINDAN VE HAVA KOŞULLARINDAN DOLAYI VS. SOKETLERİNDE OKSİTLENME OLDUĞUNU TAHMİN EDEBİLİRSİNZ.SADECE OLAY SERVİSİN OLAYI BÜYÜTMESİNDEN KAYNAKLANIYOR,ENJEKSİYON 2 BÖLÜMDEN OLUŞUYOR=1 MEKANİK KISIM 2.Sİ ELEKTRONİK KISIM .SORUN ELEKTONİK KISIMDA YANİ SOKETLERİNDE ENJEKSİYONLARIN.BİR BAŞKA SERVİSTE CUMARTESİ GÜNÜ MESAİ SAATİNİN BİTMESİNE YAKIN YÜKSEK RİCA NETİCESİNDE BİR BAKTIRI VERDİK 1 SAAT İÇİNDE 47 TL YE SORUN ÇÖZÜLDÜ.!!!! (SORUN NEYMİŞ? ==>>>ENJEKSİYON SOKETİNİN OKSİTLENMESİ VEYA YERİNDEN ÇIKMASI. YORUM SİZE KALMIŞ.

    BİTTİMİ BİTMEDİ.... ARADAN 1 AY GEÇMEDİ ARABANIN KALORİFER FANI BİRDEN DURDU.ÇALIŞMADI.SERVİS BUNA 900TL FİYAT BİÇTİ.SORUNUN KALİFER FAN MOTORU VE FAN TERMOSTATI(KÜÇÜK YEŞİL BİR PARÇA)OLDUĞUNU SÖYLEDİLER AMA MALESEF. BAŞKA BİR SANYİ ELEKTRİKÇİSİNE 150 TL TORPİDO SÖKME İŞÇİLİĞİNE YAPILDI VE SORUNUN KALORİFER FAN SOKETİNİN OKSİTLENMESİNDEN KAYNAKLANDIĞI ORTAYA ÇIKTI.


    geçmiş olsun zaten genelde sorunlar soketlerin oksitlenmesinden çıkıyor özellikle soket arızaları wd40 la temizlenince düzeliyor ama servis hemen değiştiriyor birdaha sıkıntı olduğu zaman sorarsanız burdan yardımcı olabiliriz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: efsanea_06

    quote:

    Orijinalden alıntı: bilal1907

    ŞOKKK ŞOKK BU CEVABI MEGANE 2 Sİ OLAN VE ENJEKSİYON VS SORUNLARI OLAN HERKEZ OKUSUN!!!

    ARKADAŞLAR BENDEDE MEGANE2 100HP VARDI,ENJEKSİYON SORUNUN HEPSİNİ BELİRTİYORDU,BENDE PROFESYONELLER DİYE YETKİLİ MAİS E GÖTÜRDÜM.BANA ENJEKSİYONLARIN ARIZALI OLDUĞUNU SÖYLEDİ VE TEKİNİN DEĞİŞMEYECEĞİNİ SÖYLEDİ KOMPLE 2200TL FİYAT ÇIKARDILAR.BENDE BU DURUMA ÇOK KIZDIM.ARABAMI YAPTIRMADAN ÇIKARDIM.BAŞKA BİR YERDE ENJEKSİYON TEMİZLİĞİ YAPTIRDIM İLK GÜN OLDU GİBİ OLDU 2 . GÜN YİNE AYNI TEKLEMELER YAPTI,BAŞKA BİR YERDE ENJEKSİYON İŞEMELERİNE BAKTIRDIM ONLARDADA SORUN YOK. GELELİM SORUN8UN ÇÖZÜMÜNE ARKADAŞLAR BURAYA DİKKAT ARACIN YAŞINDAN VE HAVA KOŞULLARINDAN DOLAYI VS. SOKETLERİNDE OKSİTLENME OLDUĞUNU TAHMİN EDEBİLİRSİNZ.SADECE OLAY SERVİSİN OLAYI BÜYÜTMESİNDEN KAYNAKLANIYOR,ENJEKSİYON 2 BÖLÜMDEN OLUŞUYOR=1 MEKANİK KISIM 2.Sİ ELEKTRONİK KISIM .SORUN ELEKTONİK KISIMDA YANİ SOKETLERİNDE ENJEKSİYONLARIN.BİR BAŞKA SERVİSTE CUMARTESİ GÜNÜ MESAİ SAATİNİN BİTMESİNE YAKIN YÜKSEK RİCA NETİCESİNDE BİR BAKTIRI VERDİK 1 SAAT İÇİNDE 47 TL YE SORUN ÇÖZÜLDÜ.!!!! (SORUN NEYMİŞ? ==>>>ENJEKSİYON SOKETİNİN OKSİTLENMESİ VEYA YERİNDEN ÇIKMASI. YORUM SİZE KALMIŞ.

    BİTTİMİ BİTMEDİ.... ARADAN 1 AY GEÇMEDİ ARABANIN KALORİFER FANI BİRDEN DURDU.ÇALIŞMADI.SERVİS BUNA 900TL FİYAT BİÇTİ.SORUNUN KALİFER FAN MOTORU VE FAN TERMOSTATI(KÜÇÜK YEŞİL BİR PARÇA)OLDUĞUNU SÖYLEDİLER AMA MALESEF. BAŞKA BİR SANYİ ELEKTRİKÇİSİNE 150 TL TORPİDO SÖKME İŞÇİLİĞİNE YAPILDI VE SORUNUN KALORİFER FAN SOKETİNİN OKSİTLENMESİNDEN KAYNAKLANDIĞI ORTAYA ÇIKTI.


    geçmiş olsun zaten genelde sorunlar soketlerin oksitlenmesinden çıkıyor özellikle soket arızaları wd40 la temizlenince düzeliyor ama servis hemen değiştiriyor birdaha sıkıntı olduğu zaman sorarsanız burdan yardımcı olabiliriz

    Alıntıları Göster



    ŞOKKK ŞOKK BU CEVABI MEGANE 2 Sİ OLAN VE ENJEKSİYON VS SORUNLARI OLAN HERKEZ OKUSUN!!!

    ARKADAŞLAR BENDEDE MEGANE2 100HP VARDI,ENJEKSİYON SORUNUN HEPSİNİ BELİRTİYORDU,BENDE PROFESYONELLER DİYE YETKİLİ MAİS E GÖTÜRDÜM.BANA ENJEKSİYONLARIN ARIZALI OLDUĞUNU SÖYLEDİ VE TEKİNİN DEĞİŞMEYECEĞİNİ SÖYLEDİ KOMPLE 2200TL FİYAT ÇIKARDILAR.BENDE BU DURUMA ÇOK KIZDIM.ARABAMI YAPTIRMADAN ÇIKARDIM.BAŞKA BİR YERDE ENJEKSİYON TEMİZLİĞİ YAPTIRDIM İLK GÜN OLDU GİBİ OLDU 2 . GÜN YİNE AYNI TEKLEMELER YAPTI,BAŞKA BİR YERDE ENJEKSİYON İŞEMELERİNE BAKTIRDIM ONLARDADA SORUN YOK. GELELİM SORUN8UN ÇÖZÜMÜNE ARKADAŞLAR BURAYA DİKKAT ARACIN YAŞINDAN VE HAVA KOŞULLARINDAN DOLAYI VS. SOKETLERİNDE OKSİTLENME OLDUĞUNU TAHMİN EDEBİLİRSİNZ.SADECE OLAY SERVİSİN OLAYI BÜYÜTMESİNDEN KAYNAKLANIYOR,ENJEKSİYON 2 BÖLÜMDEN OLUŞUYOR=1 MEKANİK KISIM 2.Sİ ELEKTRONİK KISIM .SORUN ELEKTONİK KISIMDA YANİ SOKETLERİNDE ENJEKSİYONLARIN.BİR BAŞKA SERVİSTE CUMARTESİ GÜNÜ MESAİ SAATİNİN BİTMESİNE YAKIN YÜKSEK RİCA NETİCESİNDE BİR BAKTIRI VERDİK 1 SAAT İÇİNDE 47 TL YE SORUN ÇÖZÜLDÜ.!!!! (SORUN NEYMİŞ? ==>>>ENJEKSİYON SOKETİNİN OKSİTLENMESİ VEYA YERİNDEN ÇIKMASI. YORUM SİZE KALMIŞ.

    BİTTİMİ BİTMEDİ.... ARADAN 1 AY GEÇMEDİ ARABANIN KALORİFER FANI BİRDEN DURDU.ÇALIŞMADI.SERVİS BUNA 900TL FİYAT BİÇTİ.SORUNUN KALİFER FAN MOTORU VE FAN TERMOSTATI(KÜÇÜK YEŞİL BİR PARÇA)OLDUĞUNU SÖYLEDİLER AMA MALESEF. BAŞKA BİR SANYİ ELEKTRİKÇİSİNE 150 TL TORPİDO SÖKME İŞÇİLİĞİNE YAPILDI VE SORUNUN KALORİFER FAN SOKETİNİN OKSİTLENMESİNDEN KAYNAKLANDIĞI ORTAYA ÇIKTI.


    geçmiş olsun zaten genelde sorunlar soketlerin oksitlenmesinden çıkıyor özellikle soket arızaları wd40 la temizlenince düzeliyor ama servis hemen değiştiriyor birdaha sıkıntı olduğu zaman sorarsanız burdan yardımcı olabiliriz







  • quote:

    Orijinalden alıntı: toktor




    ŞOKKK ŞOKK BU CEVABI MEGANE 2 Sİ OLAN VE ENJEKSİYON VS SORUNLARI OLAN HERKEZ OKUSUN!!!

    ARKADAŞLAR BENDEDE MEGANE2 100HP VARDI,ENJEKSİYON SORUNUN HEPSİNİ BELİRTİYORDU,BENDE PROFESYONELLER DİYE YETKİLİ MAİS E GÖTÜRDÜM.BANA ENJEKSİYONLARIN ARIZALI OLDUĞUNU SÖYLEDİ VE TEKİNİN DEĞİŞMEYECEĞİNİ SÖYLEDİ KOMPLE 2200TL FİYAT ÇIKARDILAR.BENDE BU DURUMA ÇOK KIZDIM.ARABAMI YAPTIRMADAN ÇIKARDIM.BAŞKA BİR YERDE ENJEKSİYON TEMİZLİĞİ YAPTIRDIM İLK GÜN OLDU GİBİ OLDU 2 . GÜN YİNE AYNI TEKLEMELER YAPTI,BAŞKA BİR YERDE ENJEKSİYON İŞEMELERİNE BAKTIRDIM ONLARDADA SORUN YOK. GELELİM SORUN8UN ÇÖZÜMÜNE ARKADAŞLAR BURAYA DİKKAT ARACIN YAŞINDAN VE HAVA KOŞULLARINDAN DOLAYI VS. SOKETLERİNDE OKSİTLENME OLDUĞUNU TAHMİN EDEBİLİRSİNZ.SADECE OLAY SERVİSİN OLAYI BÜYÜTMESİNDEN KAYNAKLANIYOR,ENJEKSİYON 2 BÖLÜMDEN OLUŞUYOR=1 MEKANİK KISIM 2.Sİ ELEKTRONİK KISIM .SORUN ELEKTONİK KISIMDA YANİ SOKETLERİNDE ENJEKSİYONLARIN.BİR BAŞKA SERVİSTE CUMARTESİ GÜNÜ MESAİ SAATİNİN BİTMESİNE YAKIN YÜKSEK RİCA NETİCESİNDE BİR BAKTIRI VERDİK 1 SAAT İÇİNDE 47 TL YE SORUN ÇÖZÜLDÜ.!!!! (SORUN NEYMİŞ? ==>>>ENJEKSİYON SOKETİNİN OKSİTLENMESİ VEYA YERİNDEN ÇIKMASI. YORUM SİZE KALMIŞ.

    BİTTİMİ BİTMEDİ.... ARADAN 1 AY GEÇMEDİ ARABANIN KALORİFER FANI BİRDEN DURDU.ÇALIŞMADI.SERVİS BUNA 900TL FİYAT BİÇTİ.SORUNUN KALİFER FAN MOTORU VE FAN TERMOSTATI(KÜÇÜK YEŞİL BİR PARÇA)OLDUĞUNU SÖYLEDİLER AMA MALESEF. BAŞKA BİR SANYİ ELEKTRİKÇİSİNE 150 TL TORPİDO SÖKME İŞÇİLİĞİNE YAPILDI VE SORUNUN KALORİFER FAN SOKETİNİN OKSİTLENMESİNDEN KAYNAKLANDIĞI ORTAYA ÇIKTI.


    geçmiş olsun zaten genelde sorunlar soketlerin oksitlenmesinden çıkıyor özellikle soket arızaları wd40 la temizlenince düzeliyor ama servis hemen değiştiriyor birdaha sıkıntı olduğu zaman sorarsanız burdan yardımcı olabiliriz





    Alıntıları Göster
    Arkadaslar selam;

    bu sorun bende de var maalesef aracim 120km yi buldugunda enjeksiyon sorunu hatasi veriyor ancak her zaman olmuyor 120den 80e dusunce mesela ikaz lambasi kayboluyor tekrar 120ye ciktigimda gelmiyor araliklarla geliyor yani acaba bobinlerden olabilirmi?

    tesekkurler




  • bendede megan 2 2003 hecback var aracım enjeksıyon sorunu dıyor ve bunu sadece lpg de yapıyor ne yapıcagımı sasırdım kelebek bugazını degıstırdım bobınlerı yenıledım arıza yıne duzelmedı npsak bız bu aracları megan neyın pesınde bız arabayı gezme ve ıhtıyac gore amaclı alıyoruz sınır olma amaclı degıl az paada degıl ya al 20 ye sanayıye getır haftata 1000 tl arız parası ver ev gıderlerı bukaradar degıl offffff cıle
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canakciemre

    bendede megan 2 2003 hecback var aracım enjeksıyon sorunu dıyor ve bunu sadece lpg de yapıyor ne yapıcagımı sasırdım kelebek bugazını degıstırdım bobınlerı yenıledım arıza yıne duzelmedı npsak bız bu aracları megan neyın pesınde bız arabayı gezme ve ıhtıyac gore amaclı alıyoruz sınır olma amaclı degıl az paada degıl ya al 20 ye sanayıye getır haftata 1000 tl arız parası ver ev gıderlerı bukaradar degıl offffff cıle
    SLM ARKADAŞLAR RENAULR MEGAN 2 EN BÜYÜK SORUNLaRINDAN BİRİSİ TURBODUR 2 Cİ OLARAK ENJEKTÖR 3 OLARAK DA YAKIT POMBASI CAPAK ÜRETİR

    1 TURBO ARIZASI

    ÇEKİŞ AZALMASI TURBONUN SESİNİN ARTMASI
    ARACIN KARA DUMAN ATMASI

    2 ENJEKTÖR
    ENJEKTÖRÜN İÇİNDE KONROL VALFİ VAR HARAKETLİ DÖNEN BİR PARÇA ARIZA YAPARSA ONARIMI MÜMKÜN DEĞİLDİR
    MEME VE ŞĞNE TIKANIRSA ACILMA DURUMU TABİKİ VAR AMA UZUN VADELİ DEĞİL

    3 POMPA
    MAZOTUN İÇİNDE BELİRLİ BİR MİKTAR KALIN YAĞ OLMALIDIR
    ŞİMDİ Kİ YAKITLAR GERİ DÖNÜŞDEN ATIKLARDAN YAPILAN KİMYASALLARDAN YAPILAN MAZOT TÜRLERİ
    POMPANIN İÇİNDE DÖNEN BİR MİL VE BUNA BAĞLI ELEMANLAR VARDIR YAĞLAMA YAPAMAYINCA AŞINMA VE DEMİR METAL CAPAKLARI ÜRETMEYE BAŞLAR VE BUDA ENJEKTÖRLERİ TIKAYARAK ARIZAYA SEBEB OLUR

    SABAHLARI YADA YOLDA GİDERKEN YADA ARACI YÜKSEK DEVİRE GETİNCE EKRANDA ENJEKSİYON ARIZA STOP YAZARSA TEK BİR NEDENİ VAR ENJEKTÖRLER ARIZA VERİYOR BENİ DEĞİŞTİR DEMEK İSTİYOR

    HE POMPACI TABİR EDİLEN TAMİRCİLER VAR ENJEKSİYON ENJEKTÖR BAKIM ONARIM TEMİZLİK DİYE OLMADIK FAİŞ FİYATLAR ALARAK HALBUKİ GECİCİ BİR SÜRE LİĞİNE ONARIM YAPIYORLAR

    CÖZÜMMÜ BENCE DEĞİL
    E PEKİ CÖZÜM NEDİR ARACIMIZIN EKRANIN DA ENJEKSİYON ARIZA STOP YAZARSA ARACIMIZIDA UZUN VADELİ SAĞLIKLI KULLANMAK İSTİYORSAK YAPILACak OLAN SUDUR TAKIM HALİNDE ENJEKTÖRLERİ DEĞİŞTİRECEK VE POMPAYIDA SÖKTÜRÜP CAPAK YANİ AŞINMA WARMI YOKMU BAKTIRMAK

    E BEN ARACI KISA BİR SÜRE KULLANICAM SATICAM DERSENİZ SADECE BOZUK OLAN ENJEKTÖRÜ ORJİNAL MAİS ARIZA TESPİT CİHAZI İLE TESPİT ETTİRİN NOT DIŞ CEWREDEKİ CİHAZLAR BUNU YAPAMIYORÇÇ
    VE ARIZALI OLAN ENJEKTÖRÜ DEĞİŞTİRİN
    AMA Kİ SUDA VAR BİRİ BOZULDUYSA DİĞERLERİDE HASTALANMIŞTIR YANİ YOLDA BİR YERE GİDERKEN KALABİLİRSİNİZ YOLDA

    SADECE ARIZALI ENJEKTÖR DEĞİŞİR İSE POMPADA CAPAK KIYMIK ÜRETİYOR İSE YİNE MASRAF YAPARSINIZ DAHA ÖNCEKİ WERDİĞİNİZ PARA CÖPE GİDER

    EN SAĞLIKLISI
    4 ADET ENJEKTÖR SERVİS FİYATI 2000 TL KADAR DISARIDA 1200TL NETTE DE VAR 820 TL AMA ARKADAŞLAR ESKİ ENJEKTÖRLERİ BOYAYIP AMBALAJLAYIPDA SATIYORLAR DİKKAT...?
    POMPA BAKIMI
    MAZOT FİLİTRESİ 4 AYDA BİR DEĞİŞTİRİN YAKIT EKONOMİSİ SAĞLAR BAYA HEMDE
    HAVA FİLİTRESİ BEN ARACIMDA AYDA BİR DEĞİŞTİRİYOM 10 TL

    HAVA FİLİTRESİ Nİ AYDA BİR DEĞİŞTİRİN ARACINIZ HEM AZ YAKAR HEM COK KACAR

    BUNLARI UYGULAYIN YADA UYGULATIN ARACINIZ ARIZA VERMEZ
    BENDE 2005 MODEL MEGAN II DİNAMİK VAR
    MEKANİKERİM

    BEN 3 KERE ENJEKTÖR DEĞİŞTİRDİM HATAM POMPAYA BAKIM YAPTIRMADIM
    MEGAN İLE ALAKALI SORUNLARINIZI GENELİNE CEVAP VEREBİLİRİM
    LAGUNA 1 DE OLABİLİR

    .....SAYGILAR........ ,,,,,,,,,NE MUTMU TÜRKÜM DİYENE,,,,,,,,,,,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dumanlı34

    SLM ARKADAŞLAR RENAULR MEGAN 2 EN BÜYÜK SORUNLaRINDAN BİRİSİ TURBODUR 2 Cİ OLARAK ENJEKTÖR 3 OLARAK DA YAKIT POMBASI CAPAK ÜRETİR

    1 TURBO ARIZASI

    ÇEKİŞ AZALMASI TURBONUN SESİNİN ARTMASI
    ARACIN KARA DUMAN ATMASI

    2 ENJEKTÖR
    ENJEKTÖRÜN İÇİNDE KONROL VALFİ VAR HARAKETLİ DÖNEN BİR PARÇA ARIZA YAPARSA ONARIMI MÜMKÜN DEĞİLDİR
    MEME VE ŞĞNE TIKANIRSA ACILMA DURUMU TABİKİ VAR AMA UZUN VADELİ DEĞİL

    3 POMPA
    MAZOTUN İÇİNDE BELİRLİ BİR MİKTAR KALIN YAĞ OLMALIDIR
    ŞİMDİ Kİ YAKITLAR GERİ DÖNÜŞDEN ATIKLARDAN YAPILAN KİMYASALLARDAN YAPILAN MAZOT TÜRLERİ
    POMPANIN İÇİNDE DÖNEN BİR MİL VE BUNA BAĞLI ELEMANLAR VARDIR YAĞLAMA YAPAMAYINCA AŞINMA VE DEMİR METAL CAPAKLARI ÜRETMEYE BAŞLAR VE BUDA ENJEKTÖRLERİ TIKAYARAK ARIZAYA SEBEB OLUR

    SABAHLARI YADA YOLDA GİDERKEN YADA ARACI YÜKSEK DEVİRE GETİNCE EKRANDA ENJEKSİYON ARIZA STOP YAZARSA TEK BİR NEDENİ VAR ENJEKTÖRLER ARIZA VERİYOR BENİ DEĞİŞTİR DEMEK İSTİYOR

    HE POMPACI TABİR EDİLEN TAMİRCİLER VAR ENJEKSİYON ENJEKTÖR BAKIM ONARIM TEMİZLİK DİYE OLMADIK FAİŞ FİYATLAR ALARAK HALBUKİ GECİCİ BİR SÜRE LİĞİNE ONARIM YAPIYORLAR

    CÖZÜMMÜ BENCE DEĞİL
    E PEKİ CÖZÜM NEDİR ARACIMIZIN EKRANIN DA ENJEKSİYON ARIZA STOP YAZARSA ARACIMIZIDA UZUN VADELİ SAĞLIKLI KULLANMAK İSTİYORSAK YAPILACak OLAN SUDUR TAKIM HALİNDE ENJEKTÖRLERİ DEĞİŞTİRECEK VE POMPAYIDA SÖKTÜRÜP CAPAK YANİ AŞINMA WARMI YOKMU BAKTIRMAK

    E BEN ARACI KISA BİR SÜRE KULLANICAM SATICAM DERSENİZ SADECE BOZUK OLAN ENJEKTÖRÜ ORJİNAL MAİS ARIZA TESPİT CİHAZI İLE TESPİT ETTİRİN NOT DIŞ CEWREDEKİ CİHAZLAR BUNU YAPAMIYORÇÇ
    VE ARIZALI OLAN ENJEKTÖRÜ DEĞİŞTİRİN
    AMA Kİ SUDA VAR BİRİ BOZULDUYSA DİĞERLERİDE HASTALANMIŞTIR YANİ YOLDA BİR YERE GİDERKEN KALABİLİRSİNİZ YOLDA

    SADECE ARIZALI ENJEKTÖR DEĞİŞİR İSE POMPADA CAPAK KIYMIK ÜRETİYOR İSE YİNE MASRAF YAPARSINIZ DAHA ÖNCEKİ WERDİĞİNİZ PARA CÖPE GİDER

    EN SAĞLIKLISI
    4 ADET ENJEKTÖR SERVİS FİYATI 2000 TL KADAR DISARIDA 1200TL NETTE DE VAR 820 TL AMA ARKADAŞLAR ESKİ ENJEKTÖRLERİ BOYAYIP AMBALAJLAYIPDA SATIYORLAR DİKKAT...?
    POMPA BAKIMI
    MAZOT FİLİTRESİ 4 AYDA BİR DEĞİŞTİRİN YAKIT EKONOMİSİ SAĞLAR BAYA HEMDE
    HAVA FİLİTRESİ BEN ARACIMDA AYDA BİR DEĞİŞTİRİYOM 10 TL

    HAVA FİLİTRESİ Nİ AYDA BİR DEĞİŞTİRİN ARACINIZ HEM AZ YAKAR HEM COK KACAR

    BUNLARI UYGULAYIN YADA UYGULATIN ARACINIZ ARIZA VERMEZ
    BENDE 2005 MODEL MEGAN II DİNAMİK VAR
    MEKANİKERİM

    BEN 3 KERE ENJEKTÖR DEĞİŞTİRDİM HATAM POMPAYA BAKIM YAPTIRMADIM
    MEGAN İLE ALAKALI SORUNLARINIZI GENELİNE CEVAP VEREBİLİRİM
    LAGUNA 1 DE OLABİLİR

    .....SAYGILAR........ ,,,,,,,,,NE MUTMU TÜRKÜM DİYENE,,,,,,,,,,,

    Bayağı bilgilendirici olmuş yazdıklarınız. Ben enjektör problemlerinin kötü yakıttan olduğunu duymuştum ama siz pompadan çapak da gelebilir demişsiniz. Ama tamirata pek şans vermemişsiniz. Servis herşeyi değiştirip problem olacak herşeyi değiştiriyor ama bu da çok masraflı oluyor. Bu yüzden de tamir makul geliyor herhalde. Ama dediğiniz gibi kısa süre sonra tekrar ederse kıymeti yok. Bence işinin ehli olmayan tamircilerle alakalı olabilir bu kısa sürede tekrar problemi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eng.

    quote:

    Orijinalden alıntı: dumanlı34

    SLM ARKADAŞLAR RENAULR MEGAN 2 EN BÜYÜK SORUNLaRINDAN BİRİSİ TURBODUR 2 Cİ OLARAK ENJEKTÖR 3 OLARAK DA YAKIT POMBASI CAPAK ÜRETİR

    1 TURBO ARIZASI

    ÇEKİŞ AZALMASI TURBONUN SESİNİN ARTMASI
    ARACIN KARA DUMAN ATMASI

    2 ENJEKTÖR
    ENJEKTÖRÜN İÇİNDE KONROL VALFİ VAR HARAKETLİ DÖNEN BİR PARÇA ARIZA YAPARSA ONARIMI MÜMKÜN DEĞİLDİR
    MEME VE ŞĞNE TIKANIRSA ACILMA DURUMU TABİKİ VAR AMA UZUN VADELİ DEĞİL

    3 POMPA
    MAZOTUN İÇİNDE BELİRLİ BİR MİKTAR KALIN YAĞ OLMALIDIR
    ŞİMDİ Kİ YAKITLAR GERİ DÖNÜŞDEN ATIKLARDAN YAPILAN KİMYASALLARDAN YAPILAN MAZOT TÜRLERİ
    POMPANIN İÇİNDE DÖNEN BİR MİL VE BUNA BAĞLI ELEMANLAR VARDIR YAĞLAMA YAPAMAYINCA AŞINMA VE DEMİR METAL CAPAKLARI ÜRETMEYE BAŞLAR VE BUDA ENJEKTÖRLERİ TIKAYARAK ARIZAYA SEBEB OLUR

    SABAHLARI YADA YOLDA GİDERKEN YADA ARACI YÜKSEK DEVİRE GETİNCE EKRANDA ENJEKSİYON ARIZA STOP YAZARSA TEK BİR NEDENİ VAR ENJEKTÖRLER ARIZA VERİYOR BENİ DEĞİŞTİR DEMEK İSTİYOR

    HE POMPACI TABİR EDİLEN TAMİRCİLER VAR ENJEKSİYON ENJEKTÖR BAKIM ONARIM TEMİZLİK DİYE OLMADIK FAİŞ FİYATLAR ALARAK HALBUKİ GECİCİ BİR SÜRE LİĞİNE ONARIM YAPIYORLAR

    CÖZÜMMÜ BENCE DEĞİL
    E PEKİ CÖZÜM NEDİR ARACIMIZIN EKRANIN DA ENJEKSİYON ARIZA STOP YAZARSA ARACIMIZIDA UZUN VADELİ SAĞLIKLI KULLANMAK İSTİYORSAK YAPILACak OLAN SUDUR TAKIM HALİNDE ENJEKTÖRLERİ DEĞİŞTİRECEK VE POMPAYIDA SÖKTÜRÜP CAPAK YANİ AŞINMA WARMI YOKMU BAKTIRMAK

    E BEN ARACI KISA BİR SÜRE KULLANICAM SATICAM DERSENİZ SADECE BOZUK OLAN ENJEKTÖRÜ ORJİNAL MAİS ARIZA TESPİT CİHAZI İLE TESPİT ETTİRİN NOT DIŞ CEWREDEKİ CİHAZLAR BUNU YAPAMIYORÇÇ
    VE ARIZALI OLAN ENJEKTÖRÜ DEĞİŞTİRİN
    AMA Kİ SUDA VAR BİRİ BOZULDUYSA DİĞERLERİDE HASTALANMIŞTIR YANİ YOLDA BİR YERE GİDERKEN KALABİLİRSİNİZ YOLDA

    SADECE ARIZALI ENJEKTÖR DEĞİŞİR İSE POMPADA CAPAK KIYMIK ÜRETİYOR İSE YİNE MASRAF YAPARSINIZ DAHA ÖNCEKİ WERDİĞİNİZ PARA CÖPE GİDER

    EN SAĞLIKLISI
    4 ADET ENJEKTÖR SERVİS FİYATI 2000 TL KADAR DISARIDA 1200TL NETTE DE VAR 820 TL AMA ARKADAŞLAR ESKİ ENJEKTÖRLERİ BOYAYIP AMBALAJLAYIPDA SATIYORLAR DİKKAT...?
    POMPA BAKIMI
    MAZOT FİLİTRESİ 4 AYDA BİR DEĞİŞTİRİN YAKIT EKONOMİSİ SAĞLAR BAYA HEMDE
    HAVA FİLİTRESİ BEN ARACIMDA AYDA BİR DEĞİŞTİRİYOM 10 TL

    HAVA FİLİTRESİ Nİ AYDA BİR DEĞİŞTİRİN ARACINIZ HEM AZ YAKAR HEM COK KACAR

    BUNLARI UYGULAYIN YADA UYGULATIN ARACINIZ ARIZA VERMEZ
    BENDE 2005 MODEL MEGAN II DİNAMİK VAR
    MEKANİKERİM

    BEN 3 KERE ENJEKTÖR DEĞİŞTİRDİM HATAM POMPAYA BAKIM YAPTIRMADIM
    MEGAN İLE ALAKALI SORUNLARINIZI GENELİNE CEVAP VEREBİLİRİM
    LAGUNA 1 DE OLABİLİR

    .....SAYGILAR........ ,,,,,,,,,NE MUTMU TÜRKÜM DİYENE,,,,,,,,,,,

    Bayağı bilgilendirici olmuş yazdıklarınız. Ben enjektör problemlerinin kötü yakıttan olduğunu duymuştum ama siz pompadan çapak da gelebilir demişsiniz. Ama tamirata pek şans vermemişsiniz. Servis herşeyi değiştirip problem olacak herşeyi değiştiriyor ama bu da çok masraflı oluyor. Bu yüzden de tamir makul geliyor herhalde. Ama dediğiniz gibi kısa süre sonra tekrar ederse kıymeti yok. Bence işinin ehli olmayan tamircilerle alakalı olabilir bu kısa sürede tekrar problemi.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar merhaba,konuyu hortlatayım bende 2005 dcı megane var bazen yüksek devirlerde enjeksiyon arızası var yazıyordu ve stop lambası yanıyordu,herkez bir şeyler söyledi ben depoya enjektör temizleyici katkı ilave ettim.belki kurum yada pislikten olabilir düşüncesiyle,dün akşam yolda kaldım araç enjektör arızası uyarısı verim stop etti ben 2 defa çalıştırmak istedim başarılı olmadı,formda okudum çok farklı şeyler var,soket,mazot filtresi,enjektörler,pompa sırayla baktıracam,bakalım ne cıkacak,yazarım buraya sonucu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rodroy06

    Arkadaşlar merhaba,konuyu hortlatayım bende 2005 dcı megane var bazen yüksek devirlerde enjeksiyon arızası var yazıyordu ve stop lambası yanıyordu,herkez bir şeyler söyledi ben depoya enjektör temizleyici katkı ilave ettim.belki kurum yada pislikten olabilir düşüncesiyle,dün akşam yolda kaldım araç enjektör arızası uyarısı verim stop etti ben 2 defa çalıştırmak istedim başarılı olmadı,formda okudum çok farklı şeyler var,soket,mazot filtresi,enjektörler,pompa sırayla baktıracam,bakalım ne cıkacak,yazarım buraya sonucu

    Alıntıları Göster
    Başka bir yer değildir enjeksiyonlar değişecek. Uzun süre bu şekilde bindiysen motora bile zarar vermişsindir.. Enjeksiyonun dördünü de değiştiriyorlar, yani yaklaşık 2000 TL 'yi buluyor. Meganenın tek olumsuz yanı.. Aracımın üstüne 5 araba değiştirdim aynı hatayı hiçbir dizel araçta yaşamadım. Binmeyi düşünüyorsan yaptır uzun süre başın ağrımaz, düşünmüyorsan ikinci ele bak..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: innovancenothing

    Başka bir yer değildir enjeksiyonlar değişecek. Uzun süre bu şekilde bindiysen motora bile zarar vermişsindir.. Enjeksiyonun dördünü de değiştiriyorlar, yani yaklaşık 2000 TL 'yi buluyor. Meganenın tek olumsuz yanı.. Aracımın üstüne 5 araba değiştirdim aynı hatayı hiçbir dizel araçta yaşamadım. Binmeyi düşünüyorsan yaptır uzun süre başın ağrımaz, düşünmüyorsan ikinci ele bak..

    Alıntıları Göster
    arkadaslar selamün aleyküm benim sorunum da enjeksiyon arızası
    bende hepsini gittim yeni enjektörlerle degiştirdim fakatyakıt o kadar arttı ki neredeyse 100 km de 3 litre acaba sorun ne olabilir sıfır enjektör le aykıt düşer diye tahmin edeiyordum aksine cok arttı yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilal1907

    ŞOKKK ŞOKK BU CEVABI MEGANE 2 Sİ OLAN VE ENJEKSİYON VS SORUNLARI OLAN HERKEZ OKUSUN!!!

    ARKADAŞLAR BENDEDE MEGANE2 100HP VARDI,ENJEKSİYON SORUNUN HEPSİNİ BELİRTİYORDU,BENDE PROFESYONELLER DİYE YETKİLİ MAİS E GÖTÜRDÜM.BANA ENJEKSİYONLARIN ARIZALI OLDUĞUNU SÖYLEDİ VE TEKİNİN DEĞİŞMEYECEĞİNİ SÖYLEDİ KOMPLE 2200TL FİYAT ÇIKARDILAR.BENDE BU DURUMA ÇOK KIZDIM.ARABAMI YAPTIRMADAN ÇIKARDIM.BAŞKA BİR YERDE ENJEKSİYON TEMİZLİĞİ YAPTIRDIM İLK GÜN OLDU GİBİ OLDU 2 . GÜN YİNE AYNI TEKLEMELER YAPTI,BAŞKA BİR YERDE ENJEKSİYON İŞEMELERİNE BAKTIRDIM ONLARDADA SORUN YOK. GELELİM SORUN8UN ÇÖZÜMÜNE ARKADAŞLAR BURAYA DİKKAT ARACIN YAŞINDAN VE HAVA KOŞULLARINDAN DOLAYI VS. SOKETLERİNDE OKSİTLENME OLDUĞUNU TAHMİN EDEBİLİRSİNZ.SADECE OLAY SERVİSİN OLAYI BÜYÜTMESİNDEN KAYNAKLANIYOR,ENJEKSİYON 2 BÖLÜMDEN OLUŞUYOR=1 MEKANİK KISIM 2.Sİ ELEKTRONİK KISIM .SORUN ELEKTONİK KISIMDA YANİ SOKETLERİNDE ENJEKSİYONLARIN.BİR BAŞKA SERVİSTE CUMARTESİ GÜNÜ MESAİ SAATİNİN BİTMESİNE YAKIN YÜKSEK RİCA NETİCESİNDE BİR BAKTIRI VERDİK 1 SAAT İÇİNDE 47 TL YE SORUN ÇÖZÜLDÜ.!!!! (SORUN NEYMİŞ? ==>>>ENJEKSİYON SOKETİNİN OKSİTLENMESİ VEYA YERİNDEN ÇIKMASI. YORUM SİZE KALMIŞ.

    BİTTİMİ BİTMEDİ.... ARADAN 1 AY GEÇMEDİ ARABANIN KALORİFER FANI BİRDEN DURDU.ÇALIŞMADI.SERVİS BUNA 900TL FİYAT BİÇTİ.SORUNUN KALİFER FAN MOTORU VE FAN TERMOSTATI(KÜÇÜK YEŞİL BİR PARÇA)OLDUĞUNU SÖYLEDİLER AMA MALESEF. BAŞKA BİR SANYİ ELEKTRİKÇİSİNE 150 TL TORPİDO SÖKME İŞÇİLİĞİNE YAPILDI VE SORUNUN KALORİFER FAN SOKETİNİN OKSİTLENMESİNDEN KAYNAKLANDIĞI ORTAYA ÇIKTI.


    eyw hocam faydalı oldu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rodroy06

    Arkadaşlar merhaba,konuyu hortlatayım bende 2005 dcı megane var bazen yüksek devirlerde enjeksiyon arızası var yazıyordu ve stop lambası yanıyordu,herkez bir şeyler söyledi ben depoya enjektör temizleyici katkı ilave ettim.belki kurum yada pislikten olabilir düşüncesiyle,dün akşam yolda kaldım araç enjektör arızası uyarısı verim stop etti ben 2 defa çalıştırmak istedim başarılı olmadı,formda okudum çok farklı şeyler var,soket,mazot filtresi,enjektörler,pompa sırayla baktıracam,bakalım ne cıkacak,yazarım buraya sonucu

    yazmamışsın sorun neymiş?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AdminAS

    quote:

    Orijinalden alıntı: rodroy06

    Arkadaşlar merhaba,konuyu hortlatayım bende 2005 dcı megane var bazen yüksek devirlerde enjeksiyon arızası var yazıyordu ve stop lambası yanıyordu,herkez bir şeyler söyledi ben depoya enjektör temizleyici katkı ilave ettim.belki kurum yada pislikten olabilir düşüncesiyle,dün akşam yolda kaldım araç enjektör arızası uyarısı verim stop etti ben 2 defa çalıştırmak istedim başarılı olmadı,formda okudum çok farklı şeyler var,soket,mazot filtresi,enjektörler,pompa sırayla baktıracam,bakalım ne cıkacak,yazarım buraya sonucu

    yazmamışsın sorun neymiş?

    Hocam aynı durumdayım an itibari ile aracın 4 enjektörünü ve yakıt pompasını değiştirmeme rağmen problem halan giderilmiş değil. Bu arada araç 2005 megane II dci. Sizden sonuçla ilgili cevap bekliyoruz bende tekrar servise gideceğim çözebilirsem buradan yazacağım




  • birileri oksitlenen kablolardan ve sensorlerden bahsetmis, onlara baktirin ister. Gecmis olsun cozumu yazarsaniz iyi olur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AdminAS

    birileri oksitlenen kablolardan ve sensorlerden bahsetmis, onlara baktirin ister. Gecmis olsun cozumu yazarsaniz iyi olur
    rölantide titreme yavaş hızlanma vs. megane ların (I ve II) ve megane motorlu clioların kronik sorunudur zaten.bizim araç da clio 1.4 16v 98 hp versiyonu olandı ve bu arızaları göstermeye başladı. tamire götürdüğümüzde ateşleme bobininden kaynaklandığını söylediler.tanesini 20 tlden değiştirmiştik ve sorun düzelmişti.yani demem o ki büyük masraflara girmeden önce bunu bi deneyin bu tür sorunlar bu modellerde çok görülüyor ve genel olarak bundan kaynaklanıyor.
  • ARKADAŞLAR AYNI ŞEY DÜN BAŞIMA GELDİ.ARACIMLA 2,3 GÜN YAYLADA KALDIM
    DÖNÜŞTE MARŞA BASTIM.ENJEKSİYONU KONTROL ET MESAJI ÇIKTI.
    ÇÖZÜM:1)ARABAYI STOP ET.
    2)ARAÇ ÇALIŞMAZKEN 5.VİTESE TAK
    3)FREN VE DEBRİYAJA AYNI ANDA BASILI TUT.
    4)SAĞ ELİNLE SİLECEK KOLUNUN UÇ KISMINA BASILI TUT
    5)SOL ELLE MARŞA BAS VE HEMEN KİLOMETRE SAATININ ORADAKİ KİBRİT ÇÖPÜ GİBİ OLAN PLASTİK UCA SOL ELİNLE MODE TEST YAZISI GELİNCE YANİ 7-8 SANİYE SONRA BAS RESETİNİ AT.HEPSİ BİTER
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ASCARAD

    ARKADAŞLAR AYNI ŞEY DÜN BAŞIMA GELDİ.ARACIMLA 2,3 GÜN YAYLADA KALDIM
    DÖNÜŞTE MARŞA BASTIM.ENJEKSİYONU KONTROL ET MESAJI ÇIKTI.
    ÇÖZÜM:1)ARABAYI STOP ET.
    2)ARAÇ ÇALIŞMAZKEN 5.VİTESE TAK
    3)FREN VE DEBRİYAJA AYNI ANDA BASILI TUT.
    4)SAĞ ELİNLE SİLECEK KOLUNUN UÇ KISMINA BASILI TUT
    5)SOL ELLE MARŞA BAS VE HEMEN KİLOMETRE SAATININ ORADAKİ KİBRİT ÇÖPÜ GİBİ OLAN PLASTİK UCA SOL ELİNLE MODE TEST YAZISI GELİNCE YANİ 7-8 SANİYE SONRA BAS RESETİNİ AT.HEPSİ BİTER
    Arkadaşlar şimdi kullanmıyorum ama iki megane binmiş biri olarak; enjeksiyon arızası kroniktir ve her 100 binde yapar, yakıta vs. dikkat etmezseniz 50 binde bile yapar. Bu yazı çıktıysa kurtuluşunuz yoktur, yazıyı söndürür, bir süre çıkmasını engelleyebilirsiniz, başka yerlerini yaptırınca geçti sanarsınız ancak kaçınılmaz son ise her geçen km'de yakınlaşıyordur. Enjeksiyonun mazotu istediği miktarda püskürtmesine bağlı, sürekli enjeksiyondan geçen mazotu kontrol eden bir sistem ve sensörler de tam burada. Bu yüzden bu yazı ya mazottaki pislikten (hareket halinde anlık yanar) yada gerçekten enjeksiyonunuz aşınmaya başladığı için çıkar ve başka parçaların tamiri bunu düzeltmez sadece mazot kalitenizi artırıp kaçınılmaz sonu ve uyarıları geciktirebilir. Belki 20 bin belki 30bin km sonra illaki daha da sık yanmaya rolantide teklemeye başlayacaktır. Ama yolda hiçbirşey belli etmez. İşin kötüsü 4'ü birden değişir ve pahalıdır.Ama merak etmeyin kırmızı yazı çıkıp "STOP" yazmadıkça rahatça dolaşabilirsiniz ama enjeksiyon parasını da ilk uyarıdan sonra biriktirmeye başlamanız menfaatinizedir.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.