Şimdi Ara

MEGANE II BÖLÜMÜ (700. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
27.027
Cevap
139
Favori
3.055.351
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 698699700701702
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar, 2008 1.5 DCi BVA aracım var.
    Gösterge panelinde araç kapıları ve sürül modunu gösteren bölüm içten lekeleniyor. Daha önce 2 kez değiştirttim. Tekrar oldu ve 3. kez değiştirecekler.

    Bu tip sorun yaşayan var mı acaba, bana mı denk geliyor. Gerçi bu sefer sol ön kapının açık olduğunu gösteren yerin altında küçük bir leke ama yine de insanı rahatsız ediyor..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Schumii

    1-2 gündür sürücü camı zor açılıp kapanıyordu. En sonunda hiç açılıp kapanmaz oldu ve açık kaldı. Bugün servise gittim 191 TL parça fiyatı istediler komple motoru değişecekmiş. Üstüne işçilikte var tabi onu söylemediler. Bunu dışarıdan alıp yaptırabilir miyiz? Daha önce cam motoru bozulan oldu mu acaba?


    Sevgili dostum aynı probelemi bende kısa süre önce yaşadım.Serviste bu işlem 250-300 tl arası bir rakama hallediliyor. Cam Kriko Seti 190 tl serviste ve piyasada içinde motor olan set bu.Sen tuşlara bastığında motordan ses geliyorsa yani motorun sağlamsa bu seti almana gerek yok.

    Aşağıda arkadaşımızın verdiği linkteki halatları ve makarasını alıp yenileyebilirsin.O zaman problem kalmaz.
    Ben makara +halatları 30 tl ye aldım 30 tl'de işçilik ödemiştim.




  • Benzinli megane 2 lerde 90bin bakımında neler yapılıyor ve ortalama ne kadar tutuyor? Bilgisi olan var mı?
  • Arkadaşlar megane teybine kod girecez programı kullanarak kod bulduk program kodu 1744 olarak verdi ama teyp üzerinde 6 ya kadar rakam var 7 yi nasıl girecez teybe ? şu an dağbaşında teybin üzerinde bekliyoz kodu girmek için hemen cevap yazarsanız sevinirim
  • benim teypte 7 vardı diye hatırlıyorum

    ekleme : hatırladım direksiyondaki teyp kolunu çevirerek girmiştm kodu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tuncay altuntoprak -- 11 Ağustos 2011; 16:09:44 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarısekili

    Arkadaşlar megane teybine kod girecez programı kullanarak kod bulduk program kodu 1744 olarak verdi ama teyp üzerinde 6 ya kadar rakam var 7 yi nasıl girecez teybe ? şu an dağbaşında teybin üzerinde bekliyoz kodu girmek için hemen cevap yazarsanız sevinirim


    Benim arabanın teybinin kullanım kılavuzundan yazıyorum:

    1-Göstergede önce "CODE" , ardından da "0000" belirir.

    2-Uzaktan kumandadaki düğmeyi kullanarak yanıp sönen rakamı ayarlayın

    3- Girilen numarayı onaylamak için kumandanın altındaki tuşa basın ve sonraki rakama geçin.

    4- İşlemi tamamladıktan sonra kodu geçerli kılmak için bir bip sesi duyuncaya kadar alttaki tuşa basılı tutun.


    Umarım yardımı olur...




  • Sağolun arkadaşlar hallettim kodu kabul etti kodu el kitabından değilde internetten indirdiğim bir prog. la buldum cd çaların içini söktük optik okuyucuyu falan temizleyip tekrar monte ettik . El kitabında yazıyomuş biliyodum onu ama Evindeki Çamaşır makinesi yanasıca galeri sahibi el kitabını verecem verecem diye oyaladı veremedi bir türlü
  • quote:

    Orijinalden alıntı: efemertmetin


    quote:

    Orijinalden alıntı: Schumii

    1-2 gündür sürücü camı zor açılıp kapanıyordu. En sonunda hiç açılıp kapanmaz oldu ve açık kaldı. Bugün servise gittim 191 TL parça fiyatı istediler komple motoru değişecekmiş. Üstüne işçilikte var tabi onu söylemediler. Bunu dışarıdan alıp yaptırabilir miyiz? Daha önce cam motoru bozulan oldu mu acaba?


    Sevgili dostum aynı probelemi bende kısa süre önce yaşadım.Serviste bu işlem 250-300 tl arası bir rakama hallediliyor. Cam Kriko Seti 190 tl serviste ve piyasada içinde motor olan set bu.Sen tuşlara bastığında motordan ses geliyorsa yani motorun sağlamsa bu seti almana gerek yok.

    Aşağıda arkadaşımızın verdiği linkteki halatları ve makarasını alıp yenileyebilirsin.O zaman problem kalmaz.
    Ben makara +halatları 30 tl ye aldım 30 tl'de işçilik ödemiştim.



    Evet cam açma kapama düğmesine bastığımda ses geliyor motordan. Sanırım dediğiniz gibi motorda sorun yok, yarın burdaki ustaya götürücem umarım halat ve makasları aldığımda sorunum çözülür. Ayrıca servisteki elemanları sanırım tekrar şikayet edeceğim. İşleri güçleri parça değiştirtmek. Zaten her gittiğimde bir ustayla kapışıyoruz. Mahalle ağzıyla konuşup her şeyi biliyorlar fikir verdiğinde de imkansız böyle olmaz diyorlar. Arabayı başka yerde yaptırıp götürüyorsun e biz de böyle yapacaktık zaten diyorlar Ordaki ustaya diyorum Renault'tan 100TL indirimim var. Bana öyle bir bilgi gelmedi diyor. Özellikle size postayla yollayacaklardı çok büyük bir hata yapmışlar dedim adam ne olduğunu anlamadı sustu kaldı, dalga geçtiğimi de anlamadı söylediğim lafı da Yarın ustaya götürünce tekrar yazarım buraya maliyet ve değişen parçaları.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Schumii


    quote:

    Orijinalden alıntı: efemertmetin


    quote:

    Orijinalden alıntı: Schumii

    1-2 gündür sürücü camı zor açılıp kapanıyordu. En sonunda hiç açılıp kapanmaz oldu ve açık kaldı. Bugün servise gittim 191 TL parça fiyatı istediler komple motoru değişecekmiş. Üstüne işçilikte var tabi onu söylemediler. Bunu dışarıdan alıp yaptırabilir miyiz? Daha önce cam motoru bozulan oldu mu acaba?


    Sevgili dostum aynı probelemi bende kısa süre önce yaşadım.Serviste bu işlem 250-300 tl arası bir rakama hallediliyor. Cam Kriko Seti 190 tl serviste ve piyasada içinde motor olan set bu.Sen tuşlara bastığında motordan ses geliyorsa yani motorun sağlamsa bu seti almana gerek yok.

    Aşağıda arkadaşımızın verdiği linkteki halatları ve makarasını alıp yenileyebilirsin.O zaman problem kalmaz.
    Ben makara +halatları 30 tl ye aldım 30 tl'de işçilik ödemiştim.



    Evet cam açma kapama düğmesine bastığımda ses geliyor motordan. Sanırım dediğiniz gibi motorda sorun yok, yarın burdaki ustaya götürücem umarım halat ve makasları aldığımda sorunum çözülür. Ayrıca servisteki elemanları sanırım tekrar şikayet edeceğim. İşleri güçleri parça değiştirtmek. Zaten her gittiğimde bir ustayla kapışıyoruz. Mahalle ağzıyla konuşup her şeyi biliyorlar fikir verdiğinde de imkansız böyle olmaz diyorlar. Arabayı başka yerde yaptırıp götürüyorsun e biz de böyle yapacaktık zaten diyorlar Ordaki ustaya diyorum Renault'tan 100TL indirimim var. Bana öyle bir bilgi gelmedi diyor. Özellikle size postayla yollayacaklardı çok büyük bir hata yapmışlar dedim adam ne olduğunu anlamadı sustu kaldı, dalga geçtiğimi de anlamadı söylediğim lafı da Yarın ustaya götürünce tekrar yazarım buraya maliyet ve değişen parçaları.


    Takipteyim. İşçiliğe ne kadar istiyecekler bakalım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cadawra055


    quote:

    Orijinalden alıntı: sencer33


    quote:

    Orijinalden alıntı: cadawra055

    Öncelikler hekese iyi akşamlar, hayırlı ramazanlar diliyorum

    Az önce bir sitede Megane 2 ile ilgili videolar izlerken gözüme benim aracımda eksik olan bir şeyler çarptı. Aracın kadranları arasında bulunan kapılarının açık olduğunu ikaz eden göstergenin ışığı sürekli yanıyor mu ? İzledğim videolardaki araçlarda kapılar kapalı şekilde kırmızı araç ve etrafı beyaz ışık yanıyordu. Benmkinde ise kapılar kapalı iken o bölge karanlık, kapılar açıkken ise kapıları açık şekilde kırmızı araba ve etrafında beyaz ışık. Yani sorum şu, kapılar kapalıykende kırmızı arabalı gösterge beyaz şeklinde yanıyor mu?



    Faz I, faz II farkı olmalı.
    Sanırım faz I'ler devamlı yanıyor, faz II'lerde ise kapı kapanınca araba resmi sönüyor.


    Teşekkür ederim cevabınız için aracım 2007 model Faz II privilege. Bu durumda aracımda herhangi bir sorun yokmuş gibi gözüküyoru.


    Bu arada aklıma bir şey daha takıldı. Aracımın bakımına 3bin km kadar kaldı, geçende kapıdan gelesen sesi göstermek için servise gittim, son çıkışta rutin kontrolleri yaparlarken yağ biraz azalmış dediler ve eklediler. Yağ eksiltmesi normal mi ?



    Faz II'ler için normal durum.

    3000 km kalınca iki diş eksik gösteriyor genelde.
    O da normaldir.
    Sizin araçta ne kadarlık bir eksilme söz konusuymuş söylediler mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: korner12


    quote:

    Orijinalden alıntı: wurtz


    quote:

    Orijinalden alıntı: mbfatih

    orjinal Alman malı wurt e iyi diyorlardı


    wurth'ün carbon clean'ının iyi olduğunu biliyorum ama double up gibi bal kıvamındaki meretleri temizliyor mu bilmiyorum...


    Ustalar banada sadece wurt iyi dedi.


    Geçen hafta servise gittiğimde usta benzin katkısı koyalım, oldukça faydalı dedi. Madem tavsiye ediyorsun koyalım dedim. Markası Wurth. Fiyatı da 25 TL




  • Şimdi sanayideki ustadan geliyorum. Eksozcu bir tanıdık vardı o camcıya yönlendirdi. Camı komple işçilik ve malzeme dahil 100e yapıyorlarmış. En son 80e olur abi daha aşağısı olmaz dedi. İşim olduğundan bugün arabayım bırakmayacağım. Aslında Leventteki sanayiye gitsem belki 10-15lira daha ucuza yaptırabilirim fakat oraya giderkende ortalama o miktarda benzin yakmış olacağım. Sanırım bu cam olayı da Megane 2'lerde kronik sorunmuş. Yapacak olan usta öyle söyledi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erAn_


    quote:

    Orijinalden alıntı: korner12


    quote:

    Orijinalden alıntı: wurtz


    quote:

    Orijinalden alıntı: mbfatih

    orjinal Alman malı wurt e iyi diyorlardı


    wurth'ün carbon clean'ının iyi olduğunu biliyorum ama double up gibi bal kıvamındaki meretleri temizliyor mu bilmiyorum...


    Ustalar banada sadece wurt iyi dedi.


    Geçen hafta servise gittiğimde usta benzin katkısı koyalım, oldukça faydalı dedi. Madem tavsiye ediyorsun koyalım dedim. Markası Wurth. Fiyatı da 25 TL


    Wurth iyi marka sizin için iyi de olmuş olabilir araçtan araca fark eder benim araç dizel 2004 model o yüzden fazla pislik birikmiş temizleyici koyuncada bütün yakıt sistemini çökertti 2 bin tl ye patladı bana...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Schumii

    Şimdi sanayideki ustadan geliyorum. Eksozcu bir tanıdık vardı o camcıya yönlendirdi. Camı komple işçilik ve malzeme dahil 100e yapıyorlarmış. En son 80e olur abi daha aşağısı olmaz dedi. İşim olduğundan bugün arabayım bırakmayacağım. Aslında Leventteki sanayiye gitsem belki 10-15lira daha ucuza yaptırabilirim fakat oraya giderkende ortalama o miktarda benzin yakmış olacağım. Sanırım bu cam olayı da Megane 2'lerde kronik sorunmuş. Yapacak olan usta öyle söyledi.


    Aracınız kaç binkm de diye sormak için mesaj başladım aslında ama bu camın bozulma olayı tamamen kullanıma göre değişir herhalde değil mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: celenlee


    quote:

    Orijinalden alıntı: Schumii

    Şimdi sanayideki ustadan geliyorum. Eksozcu bir tanıdık vardı o camcıya yönlendirdi. Camı komple işçilik ve malzeme dahil 100e yapıyorlarmış. En son 80e olur abi daha aşağısı olmaz dedi. İşim olduğundan bugün arabayım bırakmayacağım. Aslında Leventteki sanayiye gitsem belki 10-15lira daha ucuza yaptırabilirim fakat oraya giderkende ortalama o miktarda benzin yakmış olacağım. Sanırım bu cam olayı da Megane 2'lerde kronik sorunmuş. Yapacak olan usta öyle söyledi.


    Aracınız kaç binkm de diye sormak için mesaj başladım aslında ama bu camın bozulma olayı tamamen kullanıma göre değişir herhalde değil mi?


    Aracım 78binde. Evet bence de kullanıma göre değişir. Fakat 78binde bozulması bana erken gibi geldi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Schumii

    Şimdi sanayideki ustadan geliyorum. Eksozcu bir tanıdık vardı o camcıya yönlendirdi. Camı komple işçilik ve malzeme dahil 100e yapıyorlarmış. En son 80e olur abi daha aşağısı olmaz dedi. İşim olduğundan bugün arabayım bırakmayacağım. Aslında Leventteki sanayiye gitsem belki 10-15lira daha ucuza yaptırabilirim fakat oraya giderkende ortalama o miktarda benzin yakmış olacağım. Sanırım bu cam olayı da Megane 2'lerde kronik sorunmuş. Yapacak olan usta öyle söyledi.


    her soruna kronik demeleri yok mu?piyasada kaç tane megane 2 var diye sorsaydın...otomatik cam tamiri yapan usta banada otomatik camda en çok sorun çıkaran araçlar vw ve ford demişti bu arada camcı abartmış ne yapıyorki öyle 100 tl istiyor max 50 tl normaldir dışarıda bile tamir takımı komple 30 tl onlar yarı fiyatına alıyorlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: efsanea_06


    quote:

    Orijinalden alıntı: Schumii

    Şimdi sanayideki ustadan geliyorum. Eksozcu bir tanıdık vardı o camcıya yönlendirdi. Camı komple işçilik ve malzeme dahil 100e yapıyorlarmış. En son 80e olur abi daha aşağısı olmaz dedi. İşim olduğundan bugün arabayım bırakmayacağım. Aslında Leventteki sanayiye gitsem belki 10-15lira daha ucuza yaptırabilirim fakat oraya giderkende ortalama o miktarda benzin yakmış olacağım. Sanırım bu cam olayı da Megane 2'lerde kronik sorunmuş. Yapacak olan usta öyle söyledi.


    her soruna kronik demeleri yok mu?piyasada kaç tane megane 2 var diye sorsaydın...otomatik cam tamiri yapan usta banada otomatik camda en çok sorun çıkaran araçlar vw ve ford demişti bu arada camcı abartmış ne yapıyorki öyle 100 tl istiyor max 50 tl normaldir dışarıda bile tamir takımı komple 30 tl onlar yarı fiyatına alıyorlar


    Parçacıya sordum parçaları 40dedi nette 35 civarı sanırım. Evet onlar daha ucuza alıyorlardır orası garanti. 1-2 yere daha sorucam bakalım yarın işçilik biraz fazla geldi bana da. 40liraya parçayı alsam 40 işçilik tutuyor. Ucuza yapan yer bulamazsam da çaresi yok yaptırıcam servise girsem 250den aşağı çıkamayacağım




  • Arkadaşlar meraba. Aranıza yeni katıldım. 2004 model Megan sedan sahibiyim. Aracım lpg'de klima açıkken hareket halinde iken debriyaja bastığında stop ediyo. benzinde giderken stop etmiyo, sadece lpg de stop ediyo. ışıklara yaklaşırken yavaşlayıp debriyaja ve frene basınca devir göstergesi hızla düşüyo ve araç stop ediyo. lpg ustası aracın ayarlarını hareket halinde iken yaparsak sorun çözülür dedi ama sorun çözülmedi ama daha seyrek stop etmeye başladı. Bu konuda yorumlarınızı bekliyorum. şimdiden teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dost98

    Arkadaşlar meraba. Aranıza yeni katıldım. 2004 model Megan sedan sahibiyim. Aracım lpg'de klima açıkken hareket halinde iken debriyaja bastığında stop ediyo. benzinde giderken stop etmiyo, sadece lpg de stop ediyo. ışıklara yaklaşırken yavaşlayıp debriyaja ve frene basınca devir göstergesi hızla düşüyo ve araç stop ediyo. lpg ustası aracın ayarlarını hareket halinde iken yaparsak sorun çözülür dedi ama sorun çözülmedi ama daha seyrek stop etmeye başladı. Bu konuda yorumlarınızı bekliyorum. şimdiden teşekkürler.


    Aynı sorun bende de var. Sadece klima açıkken yapıyor bu sorunu. Ve şunu buldum devri iyice düşürünce yani 1000 lere gelince debriyaja basıp boşa atarsanız stop etmiyor araç. Yüksek devirdeyken yaparsanız stop ediyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wurtz


    quote:

    Orijinalden alıntı: dost98

    Arkadaşlar meraba. Aranıza yeni katıldım. 2004 model Megan sedan sahibiyim. Aracım lpg'de klima açıkken hareket halinde iken debriyaja bastığında stop ediyo. benzinde giderken stop etmiyo, sadece lpg de stop ediyo. ışıklara yaklaşırken yavaşlayıp debriyaja ve frene basınca devir göstergesi hızla düşüyo ve araç stop ediyo. lpg ustası aracın ayarlarını hareket halinde iken yaparsak sorun çözülür dedi ama sorun çözülmedi ama daha seyrek stop etmeye başladı. Bu konuda yorumlarınızı bekliyorum. şimdiden teşekkürler.


    Aynı sorun bende de var. Sadece klima açıkken yapıyor bu sorunu. Ve şunu buldum devri iyice düşürünce yani 1000 lere gelince debriyaja basıp boşa atarsanız stop etmiyor araç. Yüksek devirdeyken yaparsanız stop ediyor.


    Aynı sorunu bir arkadaşım 1.3 Corolla ile yaşıyordu, klima yok.
    Frene tek seferde değil de bir kaç kere basıp çektiğinde stop ediyordu.
    Ya da park ederken ani direksiyon manevralarında stop ediyordu. Siz de muhtemelen klima açıkken direksiyonu çok hızlı şekilde çevirirseniz stop etme olayı gerçekleşebilir.

    Gaz ayarını yükseltince ve rölanti ve avans ayarlarını güzelce yaptırınca düzelmişti durum.




  • 
Sayfa: önceki 698699700701702
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.