Şimdi Ara

MEGANE COUPE---CABRIOLET BÖLÜMÜ (102. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.444
Cevap
19
Favori
263.424
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 100101102103104
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Teşekkür ederim ilk arabam olduğu için pek bir bilgim yok. Araç daha önce komşu bir ildeki servise götürülmüş düzenli. Bende şimdi servise götürmek istiyorum park sensörü taktıracağım bir de triger kayışını değiştireceğim, bulunduğum ildeki servise mi eskiden beri gittiği servise mi götüreyim? Renault'da servisler arası çok fark oluyor mu? Yoksa kalite fiyat vs standart mıdır? Bir de bosch car service var ama onlar için diğer forumlarda bir iyi bir kötü yazmışlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Supreme99


    quote:

    Orijinalden alıntı: selcukelmacı

    wd 40 bende kullanıyorum gerçekten çok güzel bir icat ama şöyle bir etkisi varki belirtmek isterim bilmem farkettinizmi önceden..
    wd40 ı arabanın birçok yerinde kullandım ama arabamın motor bölümüne sürmedim..
    neden!
    çünkü motosikletimin nikelaj ve motor bölümünün temizliğinde kullandım , gayet güzel temizledi ve parlattı ancak, bildiğiniz gibi wd40 silindikten sonra yüzeyde çok ince bir yağ tabakası bırakıyor , bu yağ da motor ısınınca koku yapıyor ve motor kapagının ve değdiği bölgeleri sarartıyor .. gerçi arabanın motoru koyu renk ama açık yerleri sarartır bilginize


    Paylaşım için teşekkürler. Geçen wd-40 ile motoru temizledim ve biraz da ıslak mendil kullandım çok güzel oldu.Ancak bir hata yaptım ve çok az kısma su değdirdim yanlışlıkla motorun üstüne biraz geldi.O gün bir dengesizlik yoktu ama ertesi gün motor oldukça titreşimli bir şekilde çalışınca yaptığım hatayı anladım hemen sanayiye götürdüm.Bujilerden birisi ıslanmış ustam hava ile temizledi ve sorun çözüldü.


    bazı arkadaşlar motor kısmına sakın su vurmayın diyorlar ama, ben arabamın motor bölümünü senede iki kere 25 TL ye yıkatıyordum tertemiz oluyordu, buji ve beyin bölümüne plastik takıyorlardı herhangi bir su geçme problemi olmuyordu..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ulasbbtr

    Teşekkür ederim ilk arabam olduğu için pek bir bilgim yok. Araç daha önce komşu bir ildeki servise götürülmüş düzenli. Bende şimdi servise götürmek istiyorum park sensörü taktıracağım bir de triger kayışını değiştireceğim, bulunduğum ildeki servise mi eskiden beri gittiği servise mi götüreyim? Renault'da servisler arası çok fark oluyor mu? Yoksa kalite fiyat vs standart mıdır? Bir de bosch car service var ama onlar için diğer forumlarda bir iyi bir kötü yazmışlar.


    bence bulunduğunuz ildeki renault servise götürün, servislerin sistemi aynı , yani servise götürdüğünüzde , araba önceden hangi ildeki hangi servise kaç defa, kaç km degittiğini görebilirler..




  • sagolun arkadaslar bilgileriniz için.
    ben iki senedir bu arabaya hastayım.geçen sene ilk sahibi bayandan satıldı 24.000 km.de idi.alamadım
    şimdide 30.000 km.de. satılık.ama fiyatı yüksek. çünkü eskişehire getirmek +1000 tl ye malolur.
    peki ANTEP te bu arabaya baktıran yada bu araba hakkında bilgi sahibi kimse varmıdır arkadaşlar.
    şimdiden teşekkürler. saygılar megancılar...
  • Dün sanayiye gittim ve alternatör kasnağını değiştirttim.Kasnak bayağı bir alternatöre yanaşmıştı ve v kayışını çıkarma riski vardı daha kötü sonuçlara yol açmadan değiştirttim.Bu arada orjinal kasnak da hiç hoşuma gitmedi içindeki plastik incelmiş ve artık metal kısmı alternatöre sürtmeye başlamıştı. Açıkçası kasnakta ucuza gidildiğini düşünüyorum;maliyeti kısmak için plastik kullanılmış. Bu kadar aktif bir parça daha sağlam olabilirdi Kasnak yenisi ve daha sağlamıyla değişti şu an çok iyi durumda.

    Usta bu problem yüzünden geçen hafta birinin geldiğini ve idare edene kadar kullanırım zihniyetindeki birisinin daha uyarıdan 80 km sonra motoru dağıttığını söyledi. Zaten bu konu daha önce de burada da değinilmişti. Basit ama önemli bir konu

    Bu arada rölenti de bir sorun olmamasına rağmen titizliğimden dolayı boğaz kelebeği ve rölanti düzenleyicisini de temizlettim. İyi olmuş içinden bayağı bir kurum çıktı. Dönüşte rot-balans'a da uğradım. Araç ilk günkü gibi şu anda

    Plastik kısmı içe gitmeye başlayan orjinal kasnak. Yanaşma yaptığından dış kısımdaki metal sürtmeye başlamış:




    Eskiye kasnak yeni ve daha sağlam olanıyla değiştirildi:


    Kayış kasnağın ortasında ve çıkma riski yok:


    Temizlenen boğaz kelebeği ve rölanti düzenleyicisi:




    Motor Wd-40 ile daha önce temizlenmişti:



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Supreme99 -- 28 Mart 2011; 10:53:14 >




  • arkadaşlar merhaba çok uzun zamandan beri hayranı olduğum megane coupe yi sonunda almaya karar verdim ankaradayım ve hoşuma giden bi taen buldum yalnız araba 2000 motor
    satarken sorun yaşayacağım söyleniyor deneyimli arkadaşların fikirlerine ihtiyacım var
  • selam durmush benim fikrim 1.6 alman mümkünse düşük km ve kazasız ( herkesin tercihi b udeğil midir? ) 1.000-TL 2.000-TL ucuza alıcam diye pertten çıkma coupelere bakma bence.
    Mutlaka da servise götür ve ekspertizz raporu al.

    megane coupelerin 2.0 motoru senesine göre faklı ide motor ve F7R motorlar var, forumu detaylı incelersem tüm sorularına fazlasıyla cevap bulabilirsin.
    yakıt konusunda bizim araçlarımız tam bir coupe yani az yakmıyor maalesef 1.6 araç sahipleri bile şikayetçi bu durumdan 2.0 ları sen düşün :)

    çok güzel bir araç seçmişsin bence umarım en kısa sürede bulur ve kazasız belasız kullanırsın coupeni.
  • yorum için çok teşekkürler evet haklısınız o beğendiğim araba çok güzeldi temizdi ama 2.0 hakkında herkes sizin gibi düşünüyor o yüzden vazgeçtim bende artık 1.6 bakıyorum hatta bunu buldum
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-masrafsiz-coupe-46242276/detay
    anlayan arkadaşlar bi bakıp bana en azından bi ön fikir verirse çok memnun olurum
    inşallah en yakın zamanda temiz bi araba alırımda rahatlarım :D
  • arkadaşlar gösterge panelindeki kırmızı lamba araba kapalıyken yanıp sönüyor durmadan. Normal midir? Aküyü bitirebilir mi? Internetten araştırdım immobiliser hatasında olabiliyormuş ama arabayı çalıştırıp sürebiliyorum, sadece kapattıktan sonra kırmızı lamba başlıyor yanıp sönmeye.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ulasbbtr

    arkadaşlar gösterge panelindeki kırmızı lamba araba kapalıyken yanıp sönüyor durmadan. Normal midir? Aküyü bitirebilir mi? Internetten araştırdım immobiliser hatasında olabiliyormuş ama arabayı çalıştırıp sürebiliyorum, sadece kapattıktan sonra kırmızı lamba başlıyor yanıp sönmeye.


    Normaldir bir şey olmaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ulasbbtr

    arkadaşlar gösterge panelindeki kırmızı lamba araba kapalıyken yanıp sönüyor durmadan. Normal midir? Aküyü bitirebilir mi? Internetten araştırdım immobiliser hatasında olabiliyormuş ama arabayı çalıştırıp sürebiliyorum, sadece kapattıktan sonra kırmızı lamba başlıyor yanıp sönmeye.

    İmmobilizer'ın faal olduğunu gösteren uyarı lambasıdır.Anahtar çıkınca çalışmaya başlar.Aracınızın güvende olduğunu göstermektedir.
  • Teşekkür ederim, bende araç kitapçığı olmadığı için ne olduğunu anlamamıştım. Başka bir başlıkta varmış kitapçık, dediğiniz gibi immobilizerın ışığımış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: megaturk


    Arkadaşlar 98 model 1.6 8 valf coupe'm var. Araçta lpg yok ve benzin ile şehir içinde 100 km de 40 tl kadar yakıyor. Tüp taktırsam ne kadar tasarrufum olur ?


    99 Model 1.6 8 valf coupe kullanıyorum.Aracımda Mimgas marka sıralı sistem lpg takılı..Son zamlardan sonra şehir içi 180-220 arası ( kullanışına bağlı olarak ) şehirlerarası (150-200 kullanışına bağlı ) yakıyor..Ben aracıma sürekli bakım yapıyorum denebilir; yağ, buji, lpg filtreleri vs sürekli bakımlı tutarsan bu oranları elde edebiliyorsun ;)


  • F1 sürücüsü v.petrov hockenheim pistinde sürüş yapıyor.
  • merhaba arkadaşlar nasılsınız uzun süredir sizlerle görüşemiyor forumu takip edemiyorum iş nedeniyle, yavuzazgın arkadaşıma pm attım ama sizlerinde görüşünü almam gerekiyor bir konuda aracımı 179 000 de iki yıl önce satın aldım canım sevgilimi :) megane copue 2000 model ve atiker sıralı taktırdım, aracı yeni aldığımda triger yeni değiştiğini söyledi eski kullanıcısı, aracım şu an 220 000 km de bu aralar masraf yapıp bakım yaptırmak istiyorum çok mamnunum aracımdan çok şükür küçük sıkıntılar dışında bana bir durum yaşatmadı, sizlere danışmak istediğim konu ise :

    aracımın trigerini değiştirmek istiyorum sizce doğrumu yapıyorum bakım anlamında araca neler yapmalıyım (yağ değişimi buji vs değişimini düzenli yaptırdım)
    ayrıca daha önce balıkesirde ikamet ediyordum iş dolayısıyla 6 aydır gebze de ikamet ediyorum, sizce güvenilir olarak nereden bu işi yaptırmalıyım hatta bu bölgede birebir yardımcı olacak varsa (istanbulda olabilir) birbir görüşebilirmiyiz.

    şimdiden yardım eden dostlarıma teşekkür eder kazasız belasız günler dilerim




  • merhaba arkadaşlar 2001 model gri megane coupe mle bende bugünden itibaren sizin aranızdayım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fasilgibi



    F1 sürücüsü v.petrov hockenheim pistinde sürüş yapıyor.


    piijjj bunlar yaaaaa





  • Herkese iyi akşamlar,
    Ocak ayında 2.0 ide aldım. Araçtan şimdilik memnunum, servisinin bile arabalar konusunda yeterli deneyim ve bilgi sahibi olmadığından dolayı bir miktar fazladan para harcadım. Neyse bir sorum bir de önerim var:
    Soru: Arabadan sanki gücün karşılığını alamıyor gibiyiim. 3. vitesten sonra 1.6 dizel 407 ile 130-140'a nasıl çıktığımı anlamıyorum bile. Ama . benzinli beydir coupe sanki çok daha zorlanıyor. Biri 1500 kg iken coupe 1100 kg civarı (tam rakamları bilmiyorum). Ben düşünmüştüm ki, coupeye basımca uçacak, kalkışları daha hızlı olacak falan. Açıkca bu performansından hiç hoşlanmadım coupenin.
    Öneri: Ankara'daki magane coupe'ciler, bi toplansak diyorum, uygun bir hafta sonu. Bilgi deneyimlerimizi paylaşırız. İlk soruya takılmayalım lütfen, önemli olan buluşma önerisi. 23. Nisan. 2011 Cumartesi günü ANKARA'da uygun bir yer önerisi olan arkadaşlar buluşmaya var mısınız? Hadi megan coupeciler ... Önerilerinizi bekliyorum ...




  • ses yok Ankaralı coupecilerden:)
    bugun 2000 model cabrioyu servise götürdüm ekspert raporunda aracın kmsinin düşürüldüğü tespit edildi, ve bunun haricinde bazı masraflar, ya arkadaş bir cabrio bulamadım temiz 13 bin tl civarında.. iki ay önce de kayseriye gitmiştim arabayı almadan geldim, yazık değilmi bu servise verilen ekspertz paralarına... bayrampaşa servis 40 tl civarı almıstı benden geçen sene, zeytinburnundaki servis rapor için 100 tl aldı bugün.. renault genel müdürlüğü aradım dedim arkadaş bune rezillik böyle, servisin birinde 40 tl olan rapor, diğerinde niye 100 tl !! fiyatlar fix değilmiş servisler kendileri belirliyormuş fiyatları... çevrenizde ikibin model üstü temiz havayastıkları açılmamıs kazasız, boyalı olabilir (boyalı demek temiz demek) varsa lütfen bildirin arkadaşlar bu ay içinde almam lazım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi selcukelmacı -- 9 Nisan 2011; 20:08:02 >
  • arkadaşlar uzun bi aradan sonra merhaba

    aramam coupe 2001 rxi 1.6 16v

    arabam bi kaç aydır özellikle sabahları çalışmıyordu.10 sefer de 20 sefer de densek itsek de vurdursak da çalısmıyordu. marş basıyordu ama motor bi türlü devreye giremiyordu bu nedenle ben de ustaya götrdüm. akü de doluydu.

    ustada gaz kelebeği temizlendi-bujiler değişti ve rolanti motoru zannedersem siyah plastik görünümlü parça değişti ve bir de gaz ayarı yaptırdım ve gaz filtresini değiştirdim. şimdi saadete gelerek asıl soru mu sormak istiyorum:

    arabamı ustaya götürmeden önce rolanti sürekli 500 devirdeydi şimdi ise 1100 den aşağı inmiyor sizce hangisi normal usta bi kaç hafta kullan düzelir dedi.

    sizce ideali 500 mü yoksa 1100 devirmi araç bu kadar ani değişikliği kaldıramadı mı. gaz ayarı yapan usta gazla ilgili sorunun yok bütün ayarları yapıldı dedi. bu arada hep tüpte hemde benzinde 1100 araç devri.

    sizin araçlarda rolanti devri nedir. ve 1100 de durursa çok mu yakar. teşekkürler.




  • 
Sayfa: önceki 100101102103104
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.