Şimdi Ara

MEGANE 4 İLK İZLENİM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
253
Cevap
3
Favori
11.154
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bugün bayide Megane 4 inceleme şansı buldum . Test sürüşü imkanım olmadı maalesef . Showroomda incelediğim kadarıyla araçtan bahsetmek isterim . Öncelikle İthal Megane III sahibi olarak önceki nesille bazı yönlerini karşılaştırarak izlenimlerimi paylaşacağım .

    Araç dış tasarım olarak oldukça güzel ve kendine özgü tasarıma sahip bir araç olmuş. Led ön ve arka aydınlatma grupları çok şık duruyor .incelediğim araçtaki bakmadım ama sanırım 18 inçlik jantlar oldukça şık . Otomobil bir önceki nesle göre daha basık ve yere yakın duruyor . Özellikle arka kısımda enlemesine devam eden stopların etkisiyle geniş ve yayvan duruyor . Tasarım olarak genel manada orantılı hatlara sahip .

    İç mekana geldiğimizde kaliteli , şık ve modern bir iç mekanla karşılaşıyorsunuz . Özellikle arka kapılarda da devam eden ambiyans ışıklandırma tam dozunda ve çok şık olmuş .Oturma pozisyonunu alçak sevenlere hitap edecek bir araç olmuş . Bir önceki nesle göre ferah olmayan ve basık bir iç mekana sahip araç . Yani boyut olarak büyümüş olsada verdiği his Megane III'e göre daha darmış gibi . Ferahlık olarakta Megane III'ün gerisinde .Bir tek arka baş ve omuz mesafesi olarak bir tık daha iyi . Konsol yumuşak malzeme kaplı , ön kapıların üst kısımlarında da yumuşak malzeme devam ediyor . Arka kapıların üst kısmı ise sert dokuda . Megane III bu kısımlarda yumuşak kaplamaya sahipti .İşçilik olarak kapı ve konsolda kusur bulunmuyor . Elinizle sağı solu yokladığınızda çıtırdayan yada gevşek olan hiç bir malzeme ve düğme yok . İç mekanda benim beğenmediğim tek düğme torpido kilidi oldu . Aracın genel kalitesinin altında kalmış bir hisse sahip maalesef .

    Yine dışa gelecek olursak Bagaj kapağı ve ön çamurluklar plastik malzemeye sahip . Bu kimilerine göre kalite kriteri olsada benim için ağırlık avantajı ve değişim durumunda maliyet düşüklüğü sebebiyle bir handikaptan çok avantaj teşkil eden bir durum . Yani birileri kalitesiz diyeceğine araç sahibine avantaj sağlayan bu seçim bence yerinde olmuş .




    Magazin kısmına gelecek olursak aracın kapı sesi , bu sesle ünlü markaları kıskandıracak cinsten . Ağır ve tok sese sahip . Kaput amörtisörlü , torpido içi sünger kaplı vs...

    Genel manada toparlayacak olursam . Araç sınıf standartlarını rahatlıkla karşılayacak , iç ve dış dizayn olarak kişisel beğeni farklılıklarının dışında , kaliteli ve bu anlamda eksik noktası olmayan bir araç olmuş . Yani Renault kendini konumlandırmak istediği çıtada bir otomobil yapmış.Sürüş özellikleri nasıldır bilmiyorum ama test izlenimleride bu konuda tatmin edici bir otomobil olduğunu işaret ediyor . Kısacası bana göre araç her yönüyle olmuş diyebiliriz .

    Fiyat değerlendirmesine gelirsek . 1,5 dci 110 edc fiyatı 107 bin tl . 4 kontrol yok , cam tavan yok. 130 ve 160 hp'lik güçlü versiyonlarında olmadığını düşünürsek absürt bir fiyat karşımıza çıkıyor .GT line 160 hp'lik versiyon sanırım bu fiyatlandırmayla 120-130 bin civarında olur . Bence bu konuda sınıfta kalıyor . Tamam araçta kalitesiz deyilebilecek neredeyse hiç bir nokta yok ama bu fiyatlarıda hiçbir C sınıfı HB araç bence haketmez .


    Sonuç olarak kaliteli ama satın alınabilirliği düşük bir otomobil olmuş Megane 4 .
     MEGANE 4 İLK İZLENİM MEGANE 4 İLK İZLENİM MEGANE 4 İLK İZLENİM MEGANE 4 İLK İZLENİM MEGANE 4 İLK İZLENİM MEGANE 4 İLK İZLENİM MEGANE 4 İLK İZLENİM MEGANE 4 İLK İZLENİM MEGANE 4 İLK İZLENİM MEGANE 4 İLK İZLENİM







  • İnceleme için çok teşekkürler.Fiyat çok pahalı...
  • Özet:Ama Fransız araçları çok kötü ya,o amblem merso olsa 150 bin papel sayardım ama!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dizel otomatik 107 bin

    Sonra golf Nasıl çok satıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Reno milletle alay ediyor. Premium megane.

    Fransızlar kafayi yedi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiyatı en başa yazsaydin boşuna okuduk o kadar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fotolara devam.l
    Bu mesaja eklenen görseller:

     MEGANE 4 İLK İZLENİM MEGANE 4 İLK İZLENİM MEGANE 4 İLK İZLENİM MEGANE 4 İLK İZLENİM MEGANE 4 İLK İZLENİM MEGANE 4 İLK İZLENİM MEGANE 4 İLK İZLENİM MEGANE 4 İLK İZLENİM




  • Reno tasarımda oldukça yol katetti bence, arkadaki stoplar biraz daha kısa olsa iyi olurdu ama önemli değil o kadar. Ama bu fiyat çok fazla olmuş, tamam sınıfının üstünde bir kaliteye sahip olabilir fakat bu fiyatla olmaz. Dizel manuel fiyatı da önemli. Olması gereken fiyat dizel EDC en dolusu 90 bin barajını geçmemeliydi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yuh

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ön koltukların arkasında sert plastik varmı.
  • Renault beni kokpitte çok şaşırttı bu sefer. O molozumsu olan ve bütün arabalarda ısrarla aynı molozumsu kokpiti kullanmaktan artık vazgeçmişler. Ve ekranı dikey yapmaları çok güzel olmuş. İlk bakışta hoşuma gitti. Bardak tutucu, kol dayama, elektrikli park freni gibi olması gereken görünümü geçte olsa rakipleri gibi yaptılar. Arka görünüş ve stoplar çok hoş. Yandan C4 ü andırdı bu fotoğraflardan bi an. Ön görünüşü hiç sevmedim. Hele o logoyu keşke daha büyük yapsalarmış. Mesela tavandan falan başlasaymış Eşşşşşşşşşşşek kadar logolara sinir oluyorum. Hele böyle çirkin bulduğum bir logoyu kucağa sığacak kadar yapmanın mantığını anlamıyorum. Koltuklar güzel duruyor. Renault'ların süspansiyonlarını hep beğenmişimdir, konforludur. Bununda öyle olacağından eminim




  • Araba muhakkak guzeldir de o fiyat ne arkadas?

    4 yil once dizel otomatik megan 50 liraydi hey gidi gunler hey.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 100 MİLYARA RENO MEGANE

    bu postumu buraya not düşün 24.03.2016.
  • Arka taraf komple fardan oluşacak neredeyse.

    Fiyatınatakılmamak lazım. Renault bu, bayiiye gitsen çok farklı fiyat çekerler. Ağzına kadar dolu kadjar dizel otomatikleri bile 100binlere verdiler. Bu araç daha pahalı olmaz.
  • O fiyat nedir yav
    Bu fiyatla gelirse pek satacağına inanmıyorum.Her ne kadar güzel olsa da o kadar etmemeli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zamanında Golf'e gerçekten laf eden kişilerdendim. Birkaç yıl gerisine baktığımızda sınıf standartlarında, belki bir tık daha üstün, bir araç olmasına rağmen fiyatını eleştirdik. Şu anda satılan her araç fiyatlarını resmen Golf bandına çekmiş durumda. Hele ki megane 4!! Bir insanın kafayı yemiş olması lazım. Golf VII alır keyfine bakarsın, en kötü ağzına kadar dolu Astra K alırsın, masajlı koltuğundan, Matrix led aydınlatmasına kadar opsiyon sunan, yeni ve dinamik kasaya sahip bir araç. Yani fiyatı görünce şoka girdim gerçekten. İç malzeme artık C sınıfı HB araçların her birinde aynı kaliteye sahip duruma geldi, yani demek istediğim o fiyatı Megane'a vermek için hiçbir artı bulamıyorum.
  • Gider superb alırım o paraya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Apewabce kullanıcısına yanıt
    Yok , koltukların arka kısmı deri.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Talisman Touch 1.6 dCi EDC 130 bg 115.000 TL iken 1.5 DCI EDC Megane'a 107.000 TL istemek.


    Renault TR fiyatlari açıklasın bi bakalım neyin nesidir..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi spinattimyalnizliga -- 24 Mart 2016; 11:32:57 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arac ve arac ici ayrintilar cok guzel. Genel olarak iyi bir arac. Ancak o fiyata tamamen cop maalesef. Bir de o arka tasarim cok kotu olmuş. Son cikan araclar bu fiyatlara satmaz. Satmamali!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.