Şimdi Ara

Megane 3 Test Sürüş İzlenimleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7
Cevap
0
Favori
6.290
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • MErhabalar,
    Dün gece renault sayfasında dolaşırken megane hb test sürüşü formu ilişti gözüme.
    Aklımdada uzun zamandır megane 3 kullanmak vardı,özellikle dizel 105 hp lik olanın 0-100 değeri ile şehir içi 5.5 ortalama değeri iddialı gelmişti.
    Sabaha aradılar ve randevu saatini teyit ettiler.
    Bayiye gittiğimde test aracı oalrak 85 lik expression olduğunu söylediler.
    Ben 105 hp olan bir araç için ısrar edince fluance teklif etti tamam dedim.
    Megane hb ile yola çıktık.
    Megane2 sedan dinamik sahibi olarak araç ile ilgili yorumlarımı yazmak istiyorum.
    İlk önce experssionda kartlı çalıştırma yok.
    Direksyonu çok yumuşak ve tepkilere çok duyarlı.araca hakim olduğunuzu hissettiriyor.
    Megane 2 kullananlar bilir direksyonunda biraz hissizlik vardır ve yüksek hızlarda güven vermez direksyon konusunda büyük gelişme var.
    Hayal kırıklığı yaşadığım konu ise dijital ekranlı dizel hb modellerinin artık üretilmemesi oldu.
    Normalde dijital hız ekranın üzerindeki ışıklar kırmızı dönmesinin nedenini merak ediyordum sordum satış danışmanının da haberi yoktu.
    Araç çok alçak olmamasına rağmen virajlarda iyi tepki veriyor,kayacak hissi yaratmıyor esneme yok bu da çok iyi bir özellikti.
    İlk turun ardından servise döndük,ben fluance beklerken elimizde 105lik megane coupe var dedi,isterseniz.
    Tabiki seve seve kabul ettim.Aracın kapısı çok uzun geldi,tek kapı araç kullanmamıştım daha önce.
    Sürücü kabini odaklı ve çok genişti.
    Aracın burnu sanki daha büyük geldi,aracı çıkartırken önünü göremediğimi farkettim.
    Yol bilgisayarını sıfırladım ve yola çıktık.
    105 hp bariz ben burdayım diyordu 85 ten sonra.Max torku 2000 devire gelmeden alabiliyorsunuz,benzinliden daha zevkli geldi,belkide çekişi belkide gaza yüklendiğimde bile az yakacak olmasıydı.Gittiğimz yol zaten bayır yukarı idi yaklaşık 7-10 derece arası.Aracı biraz zorladım coupe olmasına rağmen megane hb kadar ısınamadım.Belkide almayı gerçekten düşünmediğim içindir.
    Test sonunda ortalama 8 lt yazıyordu.Gerçi 3-4 km lik bir yolda çekiş gücünü deneme adı altında basma ile geçti,araç zevkliydi.
    Sonra fiyat kısmına geldik konuştuk,benim arabamı vermem halinde fiyat istedim komik bir rakam söylediler.Bende renault2 sitesinde sattıkları araçların fiyatlarını incelemelerini söyledim.Benzer araçlar için 5-6 lira düşüğünü söylediler.
    Sonuç olarak megane2 deki direksyon sorunu megane3 te giderilmiş,yola daha hakim bir araç.Arka koltuklarını bilemiyorum ama ön ksım daha geniş geldi bana.(boy 1.86 kilo 91) Aklımdaolan bir araçtı,hala düşünüyorum fakat fiyatları biraz yüksek yaz dönemi ve bayram dönemi gelecek kampanyaya ihtiyaç duymuyorlar.
    Sanırım 2. el dizel 105lik megane3 dinamik veya privilage bakıcam hem dijital ekranlı olur,hem daha ucuz.
    Bu aracı düşünenler için umarım yardımcı olur.
    Bir not daha söylemek istiyorum otohaber dergisinin ekine göre benzer sınıftaki dizel araçlara göre daha az yakıyor.
    Ve 0-100 km için otohaberde 10.9 sn verilmesine karşı reno sitesinde 11.4 sn.
    Eski çalıştığım şirketimde 100 hp lik privilage sedan lar vardı dizel 3-5 kez kullandığım,emin olun ki ataklık bakımından çok fark var.







  • Araç dıştan güzel gibi fakat, içi kasvetli ve dar bana öyle geldi.. Aracın içine oturdunmu rahat hissetmelisin..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emirtetik


    MErhabalar,
    Dün gece renault sayfasında dolaşırken megane hb test sürüşü formu ilişti gözüme.
    Aklımdada uzun zamandır megane 3 kullanmak vardı,özellikle dizel 105 hp lik olanın 0-100 değeri ile şehir içi 5.5 ortalama değeri iddialı gelmişti.
    Sabaha aradılar ve randevu saatini teyit ettiler.
    Bayiye gittiğimde test aracı oalrak 85 lik expression olduğunu söylediler.
    Ben 105 hp olan bir araç için ısrar edince fluance teklif etti tamam dedim.
    Megane hb ile yola çıktık.
    Megane2 sedan dinamik sahibi olarak araç ile ilgili yorumlarımı yazmak istiyorum.
    İlk önce experssionda kartlı çalıştırma yok.
    Direksyonu çok yumuşak ve tepkilere çok duyarlı.araca hakim olduğunuzu hissettiriyor.
    Megane 2 kullananlar bilir direksyonunda biraz hissizlik vardır ve yüksek hızlarda güven vermez direksyon konusunda büyük gelişme var.
    Hayal kırıklığı yaşadığım konu ise dijital ekranlı dizel hb modellerinin artık üretilmemesi oldu.
    Normalde dijital hız ekranın üzerindeki ışıklar kırmızı dönmesinin nedenini merak ediyordum sordum satış danışmanının da haberi yoktu.
    Araç çok alçak olmamasına rağmen virajlarda iyi tepki veriyor,kayacak hissi yaratmıyor esneme yok bu da çok iyi bir özellikti.
    İlk turun ardından servise döndük,ben fluance beklerken elimizde 105lik megane coupe var dedi,isterseniz.
    Tabiki seve seve kabul ettim.Aracın kapısı çok uzun geldi,tek kapı araç kullanmamıştım daha önce.
    Sürücü kabini odaklı ve çok genişti.
    Aracın burnu sanki daha büyük geldi,aracı çıkartırken önünü göremediğimi farkettim.
    Yol bilgisayarını sıfırladım ve yola çıktık.
    105 hp bariz ben burdayım diyordu 85 ten sonra.Max torku 2000 devire gelmeden alabiliyorsunuz,benzinliden daha zevkli geldi,belkide çekişi belkide gaza yüklendiğimde bile az yakacak olmasıydı.Gittiğimz yol zaten bayır yukarı idi yaklaşık 7-10 derece arası.Aracı biraz zorladım coupe olmasına rağmen megane hb kadar ısınamadım.Belkide almayı gerçekten düşünmediğim içindir.
    Test sonunda ortalama 8 lt yazıyordu.Gerçi 3-4 km lik bir yolda çekiş gücünü deneme adı altında basma ile geçti,araç zevkliydi.
    Sonra fiyat kısmına geldik konuştuk,benim arabamı vermem halinde fiyat istedim komik bir rakam söylediler.Bende renault2 sitesinde sattıkları araçların fiyatlarını incelemelerini söyledim.Benzer araçlar için 5-6 lira düşüğünü söylediler.
    Sonuç olarak megane2 deki direksyon sorunu megane3 te giderilmiş,yola daha hakim bir araç.Arka koltuklarını bilemiyorum ama ön ksım daha geniş geldi bana.(boy 1.86 kilo 91) Aklımdaolan bir araçtı,hala düşünüyorum fakat fiyatları biraz yüksek yaz dönemi ve bayram dönemi gelecek kampanyaya ihtiyaç duymuyorlar.
    Sanırım 2. el dizel 105lik megane3 dinamik veya privilage bakıcam hem dijital ekranlı olur,hem daha ucuz.
    Bu aracı düşünenler için umarım yardımcı olur.
    Bir not daha söylemek istiyorum otohaber dergisinin ekine göre benzer sınıftaki dizel araçlara göre daha az yakıyor.
    Ve 0-100 km için otohaberde 10.9 sn verilmesine karşı reno sitesinde 11.4 sn.
    Eski çalıştığım şirketimde 100 hp lik privilage sedan lar vardı dizel 3-5 kez kullandığım,emin olun ki ataklık bakımından çok fark var.


    Dijital hız ekranı ithal gelen serilerde vardı üretim yerliye geçince kalktı dijital gösterge mesela benim aracımda dijital gösterge var ithal gelenlerden almıştım.Dijital göstergedeki kırmızı ve yeşil ışıklar ise biri hız sabitleme diğeride hız limitörünü temsil ediyor.

    İthal olan 1.5 dci 105bg'lerin 0-100km hızlanması 10.9 saniye son hızı 190km
    Yerli olanlar ise araç yükseltiği için 0-100km hızlanması 11.4 saniye son hızı 185km.




  • son modellerde özellikle dizellerde acayip başarılılar ama kaporta çok kötü tamponlardan bahsetmiyorum ön kaput çok kalitesiz
  • Araba güzel çizgilere sahip ancak bir kaç hafta önce tekrar incelerken stepne'nin bagajın altında olduğunu gördüm ve yani yakıştıramadım. Stepne resmen dışarı da arabanın altında.
  • aracin direksiyonu gerckten cok hafif ve hisli insana zevk veriyor,bende previlege donanimini kullandim ama benzinli otomatikti.otomatik vitesi uzun oranli eski sistem 4 vites ve zaten 100bg olan araci hic hizlandirmak istemiyor,cok isteksiz bir motor otomatik sanzimanla birlesince illallah dedim surerken.ic mekani cift renkli ve deri kumas koltuklar cok hos,navigasyonun calismasi cok guzel cunku cogu aracta nav var fakat calismiyor.on taraf genis ama arka icin ayni seyi soyleyemeyecegim.arka kismi diz mesafesi olsun,boy olsun cok dar ve kasvetli.tavani arkada cok dar 177boyundayim arkada oturdugumda kafam tavana degiyordu. ithal versiyonlarinda cam tavan ve dijital kadran geliyordu ispanya yapimi.yerlide cam tavan yok diye hatirliyorum kadranda normal.

    birde test otomobili olmasina bagladim fakat yol bilgisayarinda 16.6 ortalama yakit degerini gordum ne olursa olsun cok ucuk,12 fln olsa neyse.benzinli otomatik alacaklar bunlara dikkat etsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkcad34

    Araba güzel çizgilere sahip ancak bir kaç hafta önce tekrar incelerken stepne'nin bagajın altında olduğunu gördüm ve yani yakıştıramadım. Stepne resmen dışarı da arabanın altında.



    Buda yerlilerle ithaller arasındaki farklardan biri nedense yerlilerde stepne aracın dışında aslında mantıken daha kullanışlı ama bencede güzel değil.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.