Şimdi Ara

Megan 2 Rektifiye sonrası sorunlar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
1.980
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 2007 model megan 2 aracımız var.Taksicilik yapmaktayım.Bir gecen köye müsteri bıraktım ve geri gelirken kaputtan dumanlar cıkmaya basladı.Yo musait değildi durmak için az daha gidimde ileride sağa çekerim dedim ve dememe kalmadan araba birden kitledi kendisini.Çekici filan geldi götürdük arabayı sanayiye.Ertesi gün baktın soruna Pistonun sekmene bağlanan yerde vida var o vida ordan gevşeyip çıkıyor ve piston dağıtıyor ve arac bu hale geliyor.Rektifiye yaptırdık toplam 4 miryar civarı masraf çıktı 1 haftada çalışamadım tabiki.Rektifiye yapmdırmadan önce aracım 220 km basıyordu.Rektifiyeden sonra aracım 180 km zor buluyor ve sürekli arıza veriyor inanılmaz masraf vermeye başladı rektifiyeden sonra.Baskı balata dağıttı değiştirdik 400 tlye.Airbag sorun verdı o verdi şu verdi.Gaz pedalı bozuldu.Simdide enjeksiyon bozuldu.Kontrol ettiriyoz enjeksiyonlar sağlam görünüyor.Enjeksiyon temizleyicisi koyuyoz gene sorun çözülmüyor sürekli uyarı geliyor enjeksiyonu kntrol ettir diye.Bugun ustam kompile indiricek enjeksiyon tessisatını bakalım hersey ortaya çıkıcak.Bu konuda görüşleriniz nelerdir?







  • Rektefiye yaptırdığınız yere geri verin; baştan sona motoru tekrar açıp kontrol etsinler. Nerde hata yapmışlarsa düzeltsinler. 4000 TL masraf yapıp üstüne başka masrafların da açılması sizin hatanız değildir.
  • Rektefiye olduktan sonra arabanın çekişinde bi yükselme hissetmen lazım hocam. Zaten öyle olmassa rektefiyenin anlamı kalmaz.

    Sizin usta yada artık kim yaptıysa;
    1-işçiliği kötü yapmış olabilir.
    2-çıkma parça kullanmış olabilir.
    3- asıl değişmesi gereken parça yerine gerksiz birşey değiştirmiş olabilir.

    Bizim ailedede taksicilik var. Şunu bilir şunu söylerim taksiye albeadan başka araba yalan. Ne meganmış ne de clio.

    Bizim albeamızın daha yeni motoru değişiyor 657 bin km anahtar değmeden gitti. Tabi bakımları hiç aksatmadan yapılıyordu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MuratbanK kullanıcısına yanıt
    rektifiyeyi yapalı 2 sene oldu işin kötü yanı bu :D Saten rektifiyeyi yapan ustayı bıraktık baska ustaya gittik.Enjeksiyona baktırdık gene arıza bulamadı fakat 3.numaralı enjeksiyon ile 4 numaralı enjeksiyonun yerlerini değişti.Hata veren 3 numaraydı.Eğer şimdi 4 numara hata verirse kompile tessisatı değişcez dedi.Eğer vermezse sorun yazılımsal dedi beyne format atılması lazım dedi.Bu arada hiç km sıfırlamadık 340 binde araba.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xbora55x -- 27 Haziran 2015; 11:46:43 >
  • Sanayi'ye ne zaman gittiysem hep sorun yaşadım. İçlerinde iyi ustalarda vardır elbet ama %70-75'i hiçbir halt bilmiyor. Aracınız arıza cihazına bağlandı mı? Orada araçda olan arızaların yazması gerek. Bu kadar tamirden sonra araç yine arıza veriyorsa özel servise gidin derim.
  • Ferrari kullanıcısına yanıt
    İşin garip kısmı saten bu arabada sürekli enjeksiyonu kontrol ettir diyor arıza ciğazına bağlıyoruz enjeksiyonlarda sorun görülmüyor.
  • 4bin verdikten sonra yetkili serviste yaptırırdın arabayı
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Arabanın motorunu yapan usta iyi işçilik yapamamış.
  • K0rkunc kullanıcısına yanıt
    Burası buyuk sehir değil:D Bafra bafrada servis yok.Samsundada 4 binden daha fazla fiyat biçtiler.Yok ya arabanın beyninde problem var galiba enjeksiyonların yerini değiştik 2 gün oldu uyarı vermiyor.Sadece motorda durgun bir ses var sanki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xbora55x

    Burası buyuk sehir değil:D Bafra bafrada servis yok.Samsundada 4 binden daha fazla fiyat biçtiler.Yok ya arabanın beyninde problem var galiba enjeksiyonların yerini değiştik 2 gün oldu uyarı vermiyor.Sadece motorda durgun bir ses var sanki.

    O araba anlattığına göre adam olmaz ben olsam satar geçerdim uğraşılmaz
  • sanayide ki ustaların çoğu birşeyi bilmeyen cahil insanlardır gerçekten sorunu bulmak yerine sürekli olabılır duzelebılırlı konuşurlar

    usta arac soyle yapıyor dersin , araştırmadan şundan olabılır o parçayı değiştirelim düzelir, değiştirirsin sonuç değişmez şu parçada ona baglı sunuda degıstırelım duzelır diye diye hem işçilik ücretini alır hem parça masrafı ettırır sorunun duzelmemesıde cabası kalır, şahin doğan tamır etmekten baska işten anlamazlar,

    misal yeni araçlar çıkıyor bu araçların motor aksamı nasıldır çalışma prensibi nedir aktarma organları nasıldır nerde hangı parca kullanılmıştır, işlerinin bu olmasına rağmen araştırmayan tembel insanlardır

    kendı aracımın motor ve iç alt aksam ıle ılgılı bılgılerını kullanım kıtapcıgından firmanın verdiği yabancı motor bılgılerınden vb kaynaklardan araştırarak kendım sorunu bulmaya ve sanayıye gıtmeden once hangı bolumde sorun oldugundan emın olup sadece oranın duzeltılmesını ıstıyorum aksi halde hem vakit hem para kaybı oluyor üstelikte usta demeye bin şahit isterler kasaplardır bıldıgın yarım yamalak iş yaparlar çok çektim sanayiden valla hatta artık nerdeyse harabe 20 30metra kare virane vb yer bulup alıp, hem kapalı garaj gıbı yapmayı ve takım taklavat vs alıp aracımı oda tamır etmeyı dusunuyorum




  • burda sahin ve doğanlarıda doğru dürüs tamir edemiyolar:D
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.