Şimdi Ara

Mediamarkt'tan alınan ve bozulan teşhir ürünü Notebook iadesi hakkında. (İade gerçekleşti)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
8.043
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • GÜNCEL 2 Ekim 2010

    Evet arkadaşlar uzun süren çabalarım sonucunda ürünü iade ettim.Nasıl mı?

    Mediamarkt'a gittim, onarım emriyle gönderimesine rağmen 30 gün içinde bozulan ürünler için iade hakkım olduğunu ve iade istediğimi söyledim.Takım lideri beyefendi, "Bizim elimizden birşey gelmez, buyrun servisin numarası siz muhatap olun" dedi.Buraya sonra geleceğim.Neyse ben de tamam deyip telefonu aldım ve ürünün servisin eline ulaşmasını bekledikten sonra (3 gün) telefon açtım, konuştuğum kişi ürün elimize daha ulaşmadı dedi.Bi aksilik olmuştur deyip 7. günü bekledim, tekrar aradım yine elimizde yok dendi.11. günde aradığımda çıkan kişi kargo bölümüne bakayım dedi, "Ürününüz burda unutulmuş" işleme alıyorum, iade isteğiniz için donanımsal bir arıza olması gerekir, teknik servise 1 haftada girer ben isteğinizi not alıyorum ileticem siz 1 hafta sonra arayın dedi.Ona da tamam dedim, internetten 1 hafta sonra arıza takipe girip baktığımda "Parça Bekliyor" yazısıyla karşılaştım hemen aradım.Teknik Servis müdürü beyefendi ürünün servise girişinin 30 günü geçtiğini ve iade hakkım olmadığını söyledi.Ben de "benim hukuksal hakkım servise giriş tarihi değil arızanın 30 gün içinde satıcıya bildirilmesi" dedim ve ayrıca 10 gün boyunca sizin kargonuzda bekledi beni bağlamaz diyerek eğer iade istediğimi gerçekleştirmezseniz ürünü aynen bana gönderin Hakem Heyetine başvurucam dedim.O da 30 gün içinde Mediamarkt'a verdiğinize dair sevk irsaliyesini MediaMarkt'tan mail ile göndermelerini söyleyin dedi, gittim, mail atmalarını söyledim.3 gün sonra aradım, mail kendilerine ulaştığını, iade olması için ürünün aksesuarlarının gönderilmesi gerektiği söylendi.Tekrar gittim aksesuarları gönderdim, 3 gün sonra aradığımda çıkan bayan " biz iade yapmıyoruz, değişim isteği gönderildi ürünün sıfırını alacaksınız" dedi.Kargo bölümünde 10 gün nasıl bekler dediğimde, sıra vardır tabi bekleyecek dedi.Ben de kargo bölümünde nasıl sıra olur, teknik servise kaydı girer orda sıra olur dedim, morardı.Biraz üsteledim, LG 'yi arayın onlarla konuşun dedi, aradım uslupsuz bir şekilde "tamam iade olacak, daha ne istiyorsunuz" gibi laflar etti.Ben de ona birtakım laflar ettim, ve bugün MediaMarkt'a gittim iade formu gelmiş kredi kartı pos cihazına sokulduktan sonra taksitler iptal edildi, ödediğim miktar da iade edildi.

    Konuşmaların çoğunu atladım sıkıcı bir yazı olmaması için.Sonuç olarak birçok bilgisiz insan ile muhatap olmak zorunda kaldım.Aslında kendisinin yapması gereken işi bana yaptıran Takım Lideri beyefendi hakkında şikayetimi de müdürlerine ileteceğim.Teşhir ürünü olması hiçbirşeyi değiştirmedi aynı prosedür uygulandı imzaladığım bir kağıt vardı teşhir ürünü olduğundan sorun çıkabileceğinin farkındaydım..Umarım cevap arayan kişilere yardımcı olmuşumdur.



    3 Eylül 2010

    Merhaba dostlar.

    Ablama 1 ay önce Mediamarkt'tan LG R450 marka notebook almıştım.Teşhir ürünü alma gibi bir huyum yoktur ama Ankara'ya gidip bütün elektronik marketleri aramak için vaktim olmadığından ve 14" başka notebook da bulunmadığından biraz da aceleden almak zorunda kaldım.

    Neyse, şuan 2 hoparlörünün birinden cızırtı geliyor.Yazılımla alakalı olmasını umuyordum ama değil, çünkü hem ses kartı driver'ını hem de işletim sistemini değiştirip denedim.Sonuç belli, hoparlör yada ses kartı donanımsal arızalı.

    Yarın Müşteri Hizmetleri'ne götüreceğim ve aynı miktarda indirim çeki yada ürünün sıfırını istediğim konusunda ısrar edeceğim.Teşhir ürünü olması lehime ama alırken teşhir ürünü olduğunu bilerek aldığım için imzaladığım belge aleyhime.

    Sizce bu ürünü indirim çekine dönüştürme ya da sıfırını alabilme şansım nedir? Israrcı olmam fayda sağlar mı? Bu konuda fikir ve düşüncelerinizi bekliyorum,

    İyi geceler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YnsTz -- 10 Ekim 2010; 22:24:50 >







  • Garantisi yok mu zaten hocam?Teşhir ürünü olup olmaması farketmez, pek kullanıcı hatasına bendemediği için kesinlikle hakkınızı arayın.
  • Görerek ve teşhir ürünü olduğunu bilerek aldığınız için doğrudan değişim gerçekleşmez maalesef ürün servise gönderilir ve değişim istenir servis onayı ile değişim yapılabilir.
  • Garantisi var garantiden onarım yaptırabilirim fakat daha ilk ayında arıza çıkartması, 2 USB çıkışı olması ve teşhir ürünü olması ablamın üzerinde olumsuz bir etki bırakmış hiç beğenmedim soğudum diyor.

    Ayrıca hoparlörler de ekranın orada yani LCD ekran sökülecek bu durumda servisteki eleman LCD ekrana da el atarsa ileride ekranla ilgili problemlerle de uğraşmak zorunda kalabilirim...
  • Hemen değiştirmezler ısrarcı olun ama dediğim gibi ürün servise gönderilir servis onayı ile ancak değişim yapabilirler, eğer öyle olursa ısrar ile belirtin tamir istemiyorum değişim istiyorum diyerek. Gerçi mediamarkın iade ve değişim prosedürlerini bilmiyorum ama bilinen tüm elektronik mağazalarda böyle.
  • değişim olmaz anca yaygara çıkarırsan belki..onuda pek takıcaklarını sanmam 1 hafta geçmiş olsa neyse....

    zaten öyle ha deyince sen dedin diyede yapmazlar üzerinden bir ay geçmiş kullanıcının bozmadığını kim bilebilir ki...Pc nize uzaktan bakıp veya bakmadan karar vermek mümkün değil...

    ürün servise gider ve garanti dolayısıyla tamir edilmeye çalışılır...
    Zaten değişimi kafanızdan bir kere silin çünkü değişim yapmak için bir neden yok...
    Ürün siz aldığınızda hoparlörü çalışıyorsa ve sonradan bozulduysa normal garanti prosedürü işler...


    Servis değişim onayı verir ama bu 1/1000 den daha düşük bir olasıktır...
    ancak tamir edemezlerse, yedek parça bulamazlarsa,tamir süresi 30 günü geçerse, vs vs... bilindik nedenlerle olabilir...


    Birde MM teşhir ürünlerinde iade hakkı yoktur...Böyle saçma uygulamasıda var...ama ilk yazdığım cümle bu kuralı bozar :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dehşetengiz -- 4 Eylül 2010; 0:49:51 >




  • Teşhir ürününe değişim yapmayacaklarını kesinlikle söylerler yada 0.5 punto ile biryerlere yazarlar. Servis tamir edip geri yollar

    Neden teşhir ürünü alırsınız anlamamki? Herkes kurcalıyor monitöre yükleniyor klavyeyle oynuyor... 2.El laptop gibi birşey.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • İlk mesajı güncelledim.Gelişmeleri merak edenler okuyabilir...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.