Şimdi Ara

MAZDA RX-7 TOURING CAR TÜRKIYE SAMPIYONASI SONA ERDI!!!! (48. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
2.662
Cevap
3
Favori
75.447
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4647484950
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: F0rtress

    Arkadaşlar bugün ödüllerimizin son kısmı tişörtleride hazırlattıktan sonra toplanan tutardan kalan kısmı (32 TL) hepimizi adına kızılayın Somalideki yardım kampanyasına gönderdim...Daha önce omurilik felçlilerine göndereceğimi yazmıştım fakat son günlerde yaşanan bu güncel sorun bana daha acil gibi geldi ve yardımı oraya yaptım...Aşağıdan dekontu inceleyebilirsiniz Hem zevk hemde hayır yapmak herkese nasip olmaz..Bizim sayemizde bir ailenin karnı doyarsa ne mutlu bize...Hepinize teşekkür ediyorum
    Tişört resimlerini akşam eve gittiğimde foruma eklerim umarım beğenirsiniz...
     MAZDA RX-7 TOURING CAR TÜRKIYE SAMPIYONASI SONA ERDI!!!!




    Onur'cum,

    Ellerine kollarına sağlık gerçekten takdir edilecek bir fikirdi ve hayata geçmesi çok daha güzel oldu. Tekrar teşekkürler,

    +32




  • quote:

    Orijinalden alıntı: arda_tirmas


    quote:

    Orijinalden alıntı: Umut_Mutlu

    DFGT ile forza oynanmıyor mu şimdi? Bende çook eskilerden kalma microsoft sidewinder var.. O çalışır mı? Ya da ne çalışır?


    Sidewinder çalızmaz Fanatec ve microsoft' un xbox' a özel direksiyonu ile oynanıyor sadece o direksiyon da burada satılmıyor ve logitech kalitesinde değil, xbox olayına girmek adım başı para demek klasik microsoft işte, kendi hard diskini bile takamıyorsun illaki xbox a özel hdd olacak, hdd' siz modelde oyunun ikinci diski oynanamıyor, forza4 sırf kinect sattırmaya yönelik çıkıyor gibi tanıtımlarda başka yenilik göstermediler şimdilik, oyunun özellikleri açıklanmadı ben de merak ediyorum haftaya gamescom fuarında açıklanabilir belki


    @onur iyi düşünmüşsün eline sağlık, müslüman geçinip 10 defa hacca gidenlerden daha çok sevap kazandın bence


    Forza 3 deneyen oldu mu? Açıkçası Kinect'in ta a.q. Eller havaya olmayan direksiyonu sallayı atari oyunu oynamak bana göre değil. Kısacası direksiyon olmadan olmaz benim için. Merak ettiğim nokta şu...Direksiyonla,simulasyon ayarlarında ve yardımlar kapalı iken ne kadar gerçekçi hissettiriyor?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Umut_Mutlu


    quote:

    Orijinalden alıntı: arda_tirmas


    quote:

    Orijinalden alıntı: Umut_Mutlu

    DFGT ile forza oynanmıyor mu şimdi? Bende çook eskilerden kalma microsoft sidewinder var.. O çalışır mı? Ya da ne çalışır?


    Sidewinder çalızmaz Fanatec ve microsoft' un xbox' a özel direksiyonu ile oynanıyor sadece o direksiyon da burada satılmıyor ve logitech kalitesinde değil, xbox olayına girmek adım başı para demek klasik microsoft işte, kendi hard diskini bile takamıyorsun illaki xbox a özel hdd olacak, hdd' siz modelde oyunun ikinci diski oynanamıyor, forza4 sırf kinect sattırmaya yönelik çıkıyor gibi tanıtımlarda başka yenilik göstermediler şimdilik, oyunun özellikleri açıklanmadı ben de merak ediyorum haftaya gamescom fuarında açıklanabilir belki


    @onur iyi düşünmüşsün eline sağlık, müslüman geçinip 10 defa hacca gidenlerden daha çok sevap kazandın bence


    Forza 3 deneyen oldu mu? Açıkçası Kinect'in ta a.q. Eller havaya olmayan direksiyonu sallayı atari oyunu oynamak bana göre değil. Kısacası direksiyon olmadan olmaz benim için. Merak ettiğim nokta şu...Direksiyonla,simulasyon ayarlarında ve yardımlar kapalı iken ne kadar gerçekçi hissettiriyor?


    Abi Forza 3 oynamaya çalışıyosan boşuna uğraşma...Oynamadım ama GT5 in çok gerisinde olduğunu biliyorum Bekir abi anlatıyodu bi ara Belki Forza 4 GT5 i yakalar Fizik olarak bekleyip oynayanlardan yorumları alırız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi F0rtress -- 11 Ağustos 2011; 8:55:52 >




  • Bu haftaki yarışı çok sürpriz bi isim kazanıcakmış gibi bi his var içimde...Yani ben
    Şaka bi yana gerçekten sürpriz olabilir bu pistte..
    Eraycım pistin espirisi yok demişsin haklısın aslında ama, turnuva yarışında,ağır hasarda etrafında 12 kişiyle 52 tur at bakalım fikrin değişecekmi Bence geçiş rekoru kırılır bu haftaki yarışta zincirleme kaza olmazsa iyidir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi F0rtress -- 11 Ağustos 2011; 9:29:07 >
  • Bu haftaki yarış sezonun en tehlikeli yarışı olacak bence.Orta virajlı bölümde arkanızdakiyle 1 saniye fark oluşturamazsanız kopup gitmek oldukça zor. Tünel etkisinden dolayı en fazla geçişin yaşanacağı yarış olacaktır diye tahmin ediyorum.Yüksek hızlarda ve viraj içerisindeki hamleler tehlikeli olabilir. Herkesin aynalarına bakması ve geçiş yapanların da öndeki sürücünün aynasına bakmayabileceğini düşünerek hareket etmesi,oluşabilecek hasarlı kazaları minimuma düşürecektir diye tahmin ediyorum.Grup halinde araç kullanma becerimizin en zor sınavı olabilir.Özellikle ilk turlar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Umut_Mutlu


    quote:

    Orijinalden alıntı: arda_tirmas


    quote:

    Orijinalden alıntı: Umut_Mutlu

    DFGT ile forza oynanmıyor mu şimdi? Bende çook eskilerden kalma microsoft sidewinder var.. O çalışır mı? Ya da ne çalışır?


    Sidewinder çalızmaz Fanatec ve microsoft' un xbox' a özel direksiyonu ile oynanıyor sadece o direksiyon da burada satılmıyor ve logitech kalitesinde değil, xbox olayına girmek adım başı para demek klasik microsoft işte, kendi hard diskini bile takamıyorsun illaki xbox a özel hdd olacak, hdd' siz modelde oyunun ikinci diski oynanamıyor, forza4 sırf kinect sattırmaya yönelik çıkıyor gibi tanıtımlarda başka yenilik göstermediler şimdilik, oyunun özellikleri açıklanmadı ben de merak ediyorum haftaya gamescom fuarında açıklanabilir belki


    @onur iyi düşünmüşsün eline sağlık, müslüman geçinip 10 defa hacca gidenlerden daha çok sevap kazandın bence


    Forza 3 deneyen oldu mu? Açıkçası Kinect'in ta a.q. Eller havaya olmayan direksiyonu sallayı atari oyunu oynamak bana göre değil. Kısacası direksiyon olmadan olmaz benim için. Merak ettiğim nokta şu...Direksiyonla,simulasyon ayarlarında ve yardımlar kapalı iken ne kadar gerçekçi hissettiriyor?

    Forza3'u oynuyorum abi ama gamepadle oynuyorum. Ama genel olarak aracın verdigi tepkilerin gerçekçi olduğunu söyleyebilirim. Yine de detaylı yorumu bu oyunu direksiyonla oynayan Bekir abiye bırakıyorum :)




  • Aşağıdaki yazımı Forza 4 kısmında paylaşmıştım, buraya da yapıştırayım, Umut umarım sorularına cevap bulabilirsin hocam
    ____________________________
    Bu uzun yazıyı Forza 3 bazlı olarak ve Forza mantığı nedir merak edenler için yazıyorum, lütfen hemen savunma moduna geçip ortalığı bulandırmayalım. Sadece GT5’i oynamış olan arkadaşlar kendi kıyaslamalarını yaparak Forza’nın ne gibi farkları varmış bu yazıyı okuduktan sonra biraz daha iyi anlayabilirler ve Xbox 360 alıp almayacaklarına karar verebilirler belki.
    Forza 3’ü %100 bitirmiş biri olarak şu yorumları yapabilirim:

    - Hasar mükemmel: Çarpmanın şiddetine göre araçlarda dökülen eden parçalar oluyor (tampon ve arka kanadın dahi kopup yerlerde yuvarlandığını gördüm). Bir keresinde de araca arkadan hafif ama yeterince etkili bir temasta bulunmuştum ve aracın arka sacında çatlak oluştu, müthiş bir detay bu. Bariyerlere veya diğer araçlara sürterek geçtiğinizde araç gövdesinde çizikler ve boya atması görülüyor. Görsel hasardan öte mekanik hasar mükemmel, bir similasyona yakışır biçimde. Örneğin 6. viteste kullanıyorken vitesi yeterli frenleme yapmadan çok hızlı bir şekilde 1. vitese düşürdüğünüzde motoru unutun artık ondan hayır gelmez. Vitesi “manual with clutch” seçeneği ile değiştiriyorsanız ve debriyaja basmadan vites değiştirmeye devam ediyorsanız bir müddet sonra vites kutusunun laçkalaştığını ve sizden bağımsız şekilde rastgele vites atmaya başladığını görüyorsunuz. Araca hasar vermek için illa ki birine veya bir bariyere çarpmanıza gerek yok, dikkatli olmazsanız her zaman hasar alabilirsiniz.

    - Modifiye daha spesifik yapılabiliyor: Motor modifiyesi motor1, motor2, motor3 şeklinden ziyade; istenilen piston, istenilen kam mili, istenilen volan, istenilen ateşleme sistemi, istenilen gövde bloku şeklinde yapılabiliyor, çok detaylı. FF olan bir araç FR’ye çevrilebiliyor, çok sevdiğiniz bir FF aracını bir de FR olarak kullanın. Lastikler yarış orta, spor sert vb.’nin yanında inç ve enine genişlik şeklinde araylanabiliyor, ayrıca ön ve arka lastiklerin inç boyutu birbirinden bağımsız şekilde ayarlanabiliyor. Değiştirilen her parça aracın ağırlığında bir değişime neden oluyor. Aracı hafifletmek için atılan parçaları görsel olarak görebiliyorsunuz (hoparlörler, stepneler, koltuklar atıldıktan sonra araçta ön sağ koltuğu göremiyorsunuz artık). Taktığınız her yeni parçanın; hızlanmaya, frenlemeye, dönüşlere olan etkisini puan indisi ile görebiliyorsunuz, puanı etkileyecek ciddiyette olmadığında ise yeşil ve kırmızı renk ile olumlu veya olumsuz etki yaptığını görebiliyorsunuz.

    - Tuning ayarları daha detaylı: Lastik basıncı dahi ayarlanabiliyor. Yaptığınız her ayardan sonra benchmark seçeneğini çalıştırarak ayarlarınızın araçta ne gibi etkilere sebep olduğunu görebiliyorsunuz.

    - Yarış sırasında anlık olarak aracın davranışlarını tam ekran olarak gözlemleyebiliyorsunuz: Devirin değişmesi ile tork ve beygir güçlerindeki anlık değişimleri görebiliyorsunuz. Süspansiyon hareketlerinin tamamını görebiliyorsunuz (tümsekli yoldan geçerken sürüş yüksekliğindeki değişimler, yayların durumu, dönüşlerde kamber ve toe açısının değişimi, damper durumu). Motorun hararet durumunu, lastiklerin iç orta ve dış kısımlarındaki sıcaklık değerlerini derece olarak görebiliyorsunuz. Frenlemelerde lastik ısısının nasıl arttığına şahit olun. Hasar diyagramında aracın neresi % kaç hasar almış görebiliyorsunuz (örneğin ön sol lastik %13’ü bitmiş, ön tampon %23, ön sağ yay % 18, kardan mili %5, motor %15 vb.).

    - Hud ve direksiyon ayarları mükemmel detayda: Hud’da istediğiniz göstergeyi bağımsız olarak kapatabiliyorsunuz. Önünüzdeki ve arkanızdaki aracın size ne kadar yakın olduğunu görebiliyorsunuz. Direksiyon’un her türlü dead zone ayarlarını oyun menüsünden yapabiliyorsunuz, bu deadzone’lar fren-gaz-debriyaj için de yapılabiliyor.

    - Sesleri daha gerçekçi: Kaza yaptığınızda boş bidon sesi yerine metal ve cam seslerinden oluşan bir kaza sesi duyuyorsunuz, araç sesleri orjinal ve her araçta farklı.

    - GranTurismo’nun 14 senedir bıkmadan usanmadan kullandığı aynı pistlerinden sıkılmış olanlar için daha farklı ve keyifli pistleri mevcut. Bu pistlerin çok farklı varyasyonları da mevcut.

    - Araç yelpazesi çok daha iyi ve dengeli: Hem sokaklarda görebileceğimiz araçlar, hem süper spor araçlar, hem de Le Mans yarış araçları var. Her araç aynı görüntü kalitesinde.

    - Sürüş yardımlarını kapatmak avantajlı: Yarışın size vadettiği para ve exp’nin %100’e kadar varan fazlasını alabilirsiniz. Forza usta pilotu ödüllendiriyor bu şekilde. Örneğin ABS’yi kapatmak size %15 artı para ve exp getirebiliyor, vitesi otomatik değil de manuel değiştirmek %10 debriyajlı olarak değiştirmekse %15 daha fazla getirebilir. Rakipleri daha zor yapmak %10 getirebilir. Bu örnekteki gibi ayarlarla bitirdiğiniz bir yarıştan toplamda %40 daha fazla para kazanmış oldunuz.

    - AI rakipler oldukça çetin, sanki rakip bir arkadaşınızmış gibi kullanıyorlar.

    - Çevresel öğe kalitesi daha detaylı, asfalt kalitesi hariç.

    - AA, renk yelpazesi, ışık kalitesi GT5’ten biraz kötü.

    - Force feedback daha iyi: Yoldaki tümsekleri, devir kırmızı bölgeye geldiğindeki hafif de olsa motor zorlanmasından kaynaklı titreşimleri, vites değişimlerinde ivmelenme farkından kaynaklı titreşimleri, çarpmalardaki titreşimleri, hasar aldıktan sonra yere sürten parçaların titreşimini ve sürüşte olan her değişimi hissedebiliyorsunuz.

    - Hava koridoru daha mantıklı: 100 metreden hava koridorunu yakalayamazsınız, araca birkaç metre yaklaşırsanız anca yakalarsınız. Japonya Super GT yarışlarından birini örnek olarak izleyin ve gerçekte hava koridoru etkisi nasıl ve ne şartlarda olurmuş görürsünüz.

    - Replay'lerde tam kontrol mevcut, ileri geri sarılabiliyor. Online multi modda yapılan turnuvalarda tartışmalı pozisyonlar olursa bu özellik çok önem arzediyor.

    - Kritik bir yarışta ciddi bir kaza mı yaptınız, isteğe bağlı olarak kazayı "rewind" özelliği ile geri sarıp yarışa kazasız devam edebilirsiniz.

    Sonuç: Eğer ki AA, renk yelpazesi, ışık kalitesi gibi şeyleri çok umursamıyorsanız Forza müthiş bir similasyon. Kaldı ki Forza 4 bu konuları epey iyileştirmiş gibi görünüyor.
    Unuttuğum bazı noktalar olabilir haliyle, affola.

    Saygılar.
    _____________________________



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi H-Shifter -- 11 Ağustos 2011; 11:47:14 >




  • Bekir abi bi akşam sen Gran Turismonun daha iyi olduğunu anlatmamışmıydın bana? Benmi yanlış hatırlıyorum? Bu yazdığın kadar artı özelliği olsaydı sanırım Gran Turismo oynamazdın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Umut_Mutlu


    quote:

    Orijinalden alıntı: arda_tirmas


    quote:

    Orijinalden alıntı: Umut_Mutlu

    DFGT ile forza oynanmıyor mu şimdi? Bende çook eskilerden kalma microsoft sidewinder var.. O çalışır mı? Ya da ne çalışır?


    Sidewinder çalızmaz Fanatec ve microsoft' un xbox' a özel direksiyonu ile oynanıyor sadece o direksiyon da burada satılmıyor ve logitech kalitesinde değil, xbox olayına girmek adım başı para demek klasik microsoft işte, kendi hard diskini bile takamıyorsun illaki xbox a özel hdd olacak, hdd' siz modelde oyunun ikinci diski oynanamıyor, forza4 sırf kinect sattırmaya yönelik çıkıyor gibi tanıtımlarda başka yenilik göstermediler şimdilik, oyunun özellikleri açıklanmadı ben de merak ediyorum haftaya gamescom fuarında açıklanabilir belki


    @onur iyi düşünmüşsün eline sağlık, müslüman geçinip 10 defa hacca gidenlerden daha çok sevap kazandın bence


    Forza 3 deneyen oldu mu? Açıkçası Kinect'in ta a.q. Eller havaya olmayan direksiyonu sallayı atari oyunu oynamak bana göre değil. Kısacası direksiyon olmadan olmaz benim için. Merak ettiğim nokta şu...Direksiyonla,simulasyon ayarlarında ve yardımlar kapalı iken ne kadar gerçekçi hissettiriyor?


    Üstat kinect konusunda haklısın, teknoloji olarak mükemmel bir gelişme ama hardcore bir pilot için eller havada olayı rezalet gerçekten, şu vidyoda adamın sol ayağını izle de yerlere yat gülmekten
    http://www.youtube.com/watch?v=cmi9Ih2ZnoE

    Kinectin tek güzelliği head tracking olayı olacak ki o da şu anda epey laglı, insanın kafası karışabilir hızlı dönüşlerde.

    Sorduğun soruya gelince;
    Xbox 360'ın orjinal direksiyonu tam tur bile atmıyor, F1 direksiyonu gibi, dolayısı ile GT5'te 900 dereceye alışmış biri için kullanması çok zor, ufacık bir harekette bile kendini duvarda bulabilirsin, alışmak zaman alabilir. Direksiyon sertliği Logitech'lerinki kadar yok. Ama oyundan olsa gerek, araçtaki her türlü titreşimleri hissettiriyor, özellikle abs kapalıyken lastikleri kilitlediğinde o kayarkenki hissiyati çok hoş Pedallar plastik olduğu için haliyle pek hissetmeden gaz fren yapıyorsun.

    Eğer ki ben hardcore'luğu bırakmam diyorsan mükemmel Fanatec Porsche GT2 direksiyonu var ki hem PlayStation 3 hem Xbox 360 hem de PC'de çalışıyor, youtube'tan bakabilirsin her türlü yorumuna, fiyatı da biraz tuzlu tabi karar senin olur. Fanatec'le Forza mükemmel olur bence. Kısmet olursa yakında Fanatec almayı düşünüyorum, kullanınca onun da yorumunu yaparım.

    Yardımlar kapalı kısmında da şunları söyleyebilirim: ABS kapalı kullanmak ESP kapalı kullanmaktan daha kolay ABS kapalıyken öyle frenler hemen kitlenmiyor, çok zorlarsan kitleniyor, ki bu GT5'in ABS'sine göre çok daha mantıklı. ESP kapalıyken de Allah kolaylık versin hocam kan ter içinde kalırsın hele ki F1 tarzı dereceli bir direksiyonla kullanıyorsan Frenleme mesafesi GT5'e kıyasla azıcık daha kısa, araç daha rahat duruyor.

    Sonuç: Forza'nın sürüşü gerçekten zevk veriyor bence.

    @Efkan, sence de keyifli değil mi gamepadle bile kardeşim, arkadaşları yanıltmış olmayalım, sen de fikrini belirt bu konuda bence




  • quote:

    Orijinalden alıntı: F0rtress

    Bekir abi bi akşam sen Gran Turismonun daha iyi olduğunu anlatmamışmıydın bana? Benmi yanlış hatırlıyorum? Bu yazdığın kadar artı özelliği olsaydı sanırım Gran Turismo oynamazdın


    Gran Turismo'yu sırf online ortamımızın ve sizlerin efendiliğinden dolayı oynuyorum, bunu şu aralar iyice anladım Onurcum GT5'in bazı saçmalıkları beni son zamanlarda iyice çileden çıkardı, biliyorsun
    Gran Turismo iyi demiş olabilirim ama bu tamamen grafiksel anlamda ve G27 ile oynamaya başlamış olmamdan kaynaklanabilir, Fanatec'i alınca dinle bir de yorumumu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi H-Shifter -- 11 Ağustos 2011; 12:30:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: H-Shifter


    quote:

    Orijinalden alıntı: F0rtress

    Bekir abi bi akşam sen Gran Turismonun daha iyi olduğunu anlatmamışmıydın bana? Benmi yanlış hatırlıyorum? Bu yazdığın kadar artı özelliği olsaydı sanırım Gran Turismo oynamazdın


    Gran Turismo'yu sırf online ortamımızın ve sizlerin efendiliğinden dolayı oynuyorum, bunu şu aralar iyice anladım Onurcum GT5'in bazı saçmalıkları beni son zamanlarda iyice çileden çıkardı, biliyorsun
    Gran Turismo iyi demiş olabilirim ama bu tamamen grafiksel anlamda ve G27 ile oynamaya başlamış olmamdan kaynaklanabilir, Fanatec'i alınca dinle bir de yorumumu


    Doğrudur abi..Mevcut konsollarda mükemmel diyebileceğimiz bir oyun yapılabileceğini sanmıyorum Forza 4 te çıksa GT6 da çıksa eksiklikler mutlaka olacaktır...
    Neyse bunları konuşup gerçek konumuzun dışına fazla çıktık..Yarışlara geri dönelim High Speed Ringde herkes aynı dereceyi atıyodur heralde Ben daha denemedim ama bu akşam ilk antremana çıkıyorum




  • Bekir abi valla gamepadle bile vites değişimindeki titreşimi fren kilitlenmesini vs hissedebiliyorum. GT5'te direksiyonla hissedemediğimiz şeyler bunlar


    Ayrıca Shift2'yi de PC'de polished tyre mod ile bir deneyin derim FF inanılmaz.
  • "- Hava koridoru daha mantıklı: 100 metreden hava koridorunu yakalayamazsınız, araca birkaç metre yaklaşırsanız anca yakalarsınız. Japonya Super GT yarışlarından birini örnek olarak izleyin ve gerçekte hava koridoru etkisi nasıl ve ne şartlarda olurmuş görürsünüz."

    buna katılıyorum, 500 metreden hava koridoru olmamalı.

    "- Kritik bir yarışta ciddi bir kaza mı yaptınız, isteğe bağlı olarak kazayı "rewind" özelliği ile geri sarıp yarışa kazasız devam edebilirsiniz."

    bu özellik bence gerçekçiliği biraz bozuyor, tabi kullanıp kullanmamak bizim elimizde ama olması daha iyi olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar ben High Speed Ring yarışına katılamayacağım, bu cumartesi yurt dışına çıkacağım büyük olasılık. Umarım son yarışa yetişebilirim.
    Öncelikle takım arkadaşlarımdan olmak üzere hepinizden özür dilerim, malesef böyle denk geldi
    Benden ses çıkmıyorsa bilin ki bu nedenden dolayıdır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sethdrift2

    "- Hava koridoru daha mantıklı: 100 metreden hava koridorunu yakalayamazsınız, araca birkaç metre yaklaşırsanız anca yakalarsınız. Japonya Super GT yarışlarından birini örnek olarak izleyin ve gerçekte hava koridoru etkisi nasıl ve ne şartlarda olurmuş görürsünüz."

    buna katılıyorum, 500 metreden hava koridoru olmamalı.

    "- Kritik bir yarışta ciddi bir kaza mı yaptınız, isteğe bağlı olarak kazayı "rewind" özelliği ile geri sarıp yarışa kazasız devam edebilirsiniz."

    bu özellik bence gerçekçiliği biraz bozuyor, tabi kullanıp kullanmamak bizim elimizde ama olması daha iyi olur.


    Aynen öyle, "rewind" özelliğini ben de kullanmıyorum, ciddiyet falan kalmıyor çünkü alışkanlık yapıyor kullandıkça.
    Oyuna arcade gözüyle bakanlar için koymuşlar bence.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Umut_Mutlu

    Bu haftaki yarış sezonun en tehlikeli yarışı olacak bence.Orta virajlı bölümde arkanızdakiyle 1 saniye fark oluşturamazsanız kopup gitmek oldukça zor. Tünel etkisinden dolayı en fazla geçişin yaşanacağı yarış olacaktır diye tahmin ediyorum.Yüksek hızlarda ve viraj içerisindeki hamleler tehlikeli olabilir. Herkesin aynalarına bakması ve geçiş yapanların da öndeki sürücünün aynasına bakmayabileceğini düşünerek hareket etmesi,oluşabilecek hasarlı kazaları minimuma düşürecektir diye tahmin ediyorum.Grup halinde araç kullanma becerimizin en zor sınavı olabilir.Özellikle ilk turlar..

    +1
  • Hadi beyler antremanaaa

    Ben hazırım



     MAZDA RX-7 TOURING CAR TÜRKIYE SAMPIYONASI SONA ERDI!!!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ***GTO***

    Hadi beyler antremanaaa

    Ben hazırım



     MAZDA RX-7 TOURING CAR TÜRKIYE SAMPIYONASI SONA ERDI!!!!



    Biz burada baksır atlet yarışırken yarış sonunda havuza girip çıkmış gibi oluyoruz abi, sen çılgınsın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ***GTO***

    Hadi beyler antremanaaa

    Ben hazırım



     MAZDA RX-7 TOURING CAR TÜRKIYE SAMPIYONASI SONA ERDI!!!!



    abi süpersin




  • Benim favorim bu eleman ama

     MAZDA RX-7 TOURING CAR TÜRKIYE SAMPIYONASI SONA ERDI!!!!
  • 
Sayfa: önceki 4647484950
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.