DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Portal arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de bu deneyime davetlisiniz. Gizle Detaylar ve Geri Bildirim
MAZDA 626 HB Mİ SEDANMI ALINIR YORUMLARINIZ
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
67
Cevap
0
Favori
37.435
Tıklama
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Markalar >> Mazda >> MAZDA 626 HB Mİ SEDANMI ALINIR YORUMLARINIZ
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Çavuş
      53 Mesaj
      18 Aralık 2007 17:12:56 Konu Sahibi
      merhabalar
      626 sedan-hb modelinden 92-95 yılları arasındaki modellerle ilgileniyordum ve sitede ve internette arastırma yapmaya calısıyorum gerci yorumlarıda okudumda bu 626 hb mi yoksa sedanmı daha fazla tutuluyor birde motor v.s. ve asırı sorunlar problemlerini nedir yedek parca hakkında bana bilgi verirseniz sevinirim sizin tecrübeleriniz daha fazla tesekkür ederim..



      _____________________________

    • Yarbay
      2339 Mesaj
      19 Aralık 2007 08:50:18
      ıkısıde alınmaz


      _____________________________

    • Çavuş
      43 Mesaj
      24 Aralık 2007 00:35:02
      Bahsi geçen model 1997ye kadar çıkmış olan modeldir. 1998 yılından beri kullanmaktayım. HB model ile sedan arasında şekil dışında bir fark yoktur. Şahsi düşüncem HB'tir. 9 yıldır bir defa tık demedi. Yağ, hava filtresi ve lastik dışında masraf yapmadım. Hala görenler dönüp birdaha bakıyorlar araca. Çok zengin bir görüntüsü vardır. 2lt motor 115 beygir güç üretir. Klimalı, absli ve airbagli (O yıllarda bunlar opsiyoneldi) model denk gelirse kaçırmayın derim. Elektrikli aynalar, otomatik camlar, ayarlanabilir direksyon standarttır. Deposu 60 lt benzin alır. Şehir içi 9lt sehir dışı 6.5lt yakar. Çok seridir, 2. viteste 110km'yi görürsünüz. İç hacmi oldukça geniştir. Eksileri; yol tutuşu ve süspansiyonları zayıftır. 2lt motor çok yakar. Bağımlılık yapar. Kolay gelsin.....


      _____________________________

    • Teğmen
      235 Mesaj
      24 Aralık 2007 12:11:33
      5 yıldır 97 model sedanına binerim....10.000 de bir periyodik bakımları dışında masrafı yoktur..şehir içi 29 30 kuruş yakar..sağlam 2-3 adet mazdacı ustan oldumu sıkıntın olmaz...4 buji 15 ytl yağ filitresi 8 ytl , hava filitresi 9 ytl dir....içi rahat geniş konforludur...bir kaç yıl binerim diyorsanız alın...ben değiştirmeyi düşünmüyorum.çünkü yerine alacağım aracın artı özellikleri yok...ha birde lpg taktınızmı çok güzel olur....kolay gelsin


      _____________________________

    • Çavuş
      43 Mesaj
      24 Aralık 2007 20:30:29
      quote:

      Orjinalden alıntı: mebay38

      ben değiştirmeyi düşünmüyorum.çünkü yerine alacağım aracın artı özellikleri yok...ha birde lpg taktınızmı çok güzel olur....



      kesinlikle katılıyorum



      _____________________________

    • Teğmen
      213 Mesaj
      26 Aralık 2007 22:26:41
      92 model hb modelini kullaniyorum. Aracim 202.000 km'de. Sanirim bu modeller hakkinda yabancisiniz, kisaca bilgilendiriyim.

      2.0 16v dohc motora sahip, 117 beygir, 173nm tork uretiyor.FS kodlu bu motorlar 2002' 626 lara kadar ufak degisiklerle kullanildi. Zamanina gore iyi degerlerdir. Ilk 3 vitesi cok kuvvetlidir, oyleki kaygan yollarda yuklendiginizde 3. viteste bile kaymaya basliyabiliyor. 5. viteste hizlanmakta nazlanir, disli orani cok uzun. Yalniz uzun yolda bunun sayesinde 2.0 litre motor icin inanilmaz degerlere ulasabiliyorsunuz. Ankara sehir ici 9.6, sehir disi 6.4 (4 kisi+bagaj) civari yakiyor. Ankara - Istanbul arasi 80-100 km/s ile tem'de 5.9 bile gordugum olmustu Fakat benzin fiyatlarinda dolayi mecburen 4 ay once teleflex marka lpg taktirdim. Ilk calistirmalarda harcadigi benzin haric, lpg ile sehir ici 11 lt, sehir disi 8 litre lpg tuketiyor, performansda en ufak degisiklik olmadi.

      Bakimlari ucuz sayilir, 10.000 de bir bakimlari var ama 7.500 de bir sokmanizi tavsiye ederim. Hidrolik iticiler yag kirlendikten sonra ses yapmaya basliyor, yagi 10w-40 magnatec kullaniyorum, daha incesini yasi itibariyle, daha kalinini da bu ses artacagindan tavsiye etmem. Hava filtresi orijinal 24ytl'dir, yan sanayi tavsiye etmem, orijinali sari-yagli tiptedir, iyi toz tutar. Bir keresinde yan sanayi filtre taktirip yazligin tozlu yollarinda 3 ay kullandim. 3 ay sonra baktigimda cok az kirlenmisti. Oysa orijinali sehir icinde bile 1-2 ayda komur gibi olmaya basliyor. Keza yag filtresinin de orijinali 10ytl'dir. Yan sanayi kullanildiginda ilk calistirmada yag lambasi gec sonuyor, yani degmez. Ngk marka japon mali orijinal bujileri 4 adet 20ytl. 10.000 de bir degisir ama benim unutup 35.000 gittigim de oldu:)

      Fiyat bilgisi hakkinda bir fikir vermek icin periyodik bakim harici araci aldigimdan beri degistirdigim buyuk parcalar sunlar:

      2002 - 127.000'de orijinal fren balatalari henuz yeni degisti, yalniz fbk marka kore mali yan sanayi ile (on arka 65 ytl).
      2003 - 140.000'de devirdaim pompasi kacirmaya basladi, japon mali devirdaimle degistirdim. (85 ytl)
      2005 - 155.000'de radyator delindi, kazan kismi plastik oldugundan tamiri mumkun degil. Bu sebeple kazan kismi dokum olan yeksan marka yerli radyatorle degistirdim (220ytl orijinali 550 ytl)
      2005 - 160.000'de buji kablolari kacirmaya basladi, orijinali 170ytl, ngk marka japon mali 100 civari, ben o anki maddi sartlarimdan dolayi zetex marka 55 ytl'ye taktirdim. Sanirim yerli ama 2 senedir isimi goruyor, bir problem yok.
      2005 - 170,000 de on amortisorleri degistirdim, orijinali kyb marka japondur, tanesi 170 civaridir, fiyatini hakeder (13 sene gitti mesela) yalniz babami ikna edemedigimden monroe taktirdik (100*2 ytl) Arka amortisorler hic degismedi.
      2006 - 190.000'de on diskler ilk defa degisti, on balatalarla birlikte orijinal taktirdim yetkili serviste. Arka disk ve balatalara dokunmadim. (Disk 90*2, balata 70*2)
      2007 - 196.000 on sag akis ses yapmaya basladi, nsk marka japon mali akis kafasiyla degistirdim (yetkili servis sadece kafalari degistirmiyor, komple akisi degistirmek istiyor, ama piyasada orijinal kafalari bulabilirsiniz benim gibi, dis kafa 85ytl ic kafa 75 ytl, cin mallari var 45ytl'den basliyor uzak durun...)
      2007 - 200.000 triger seti degisti, lakin faq, ors bu araca rulman uretmiyor, nsk ve ntn japon mallarini piyasada bulamadim. Gmb marka kore mali rulman kullandim, kayis dayco, cok ucuza halloldu ama icim rahat degil su anda acikcasi. Uzerinden cikan rulmanlar nsk, 100.000kmdir uzerinde ve en ufak bir bosluk ve ses yok. Nolur nolmaz diyip uzeirnden cikanlari sakladim zaten:) Nsk rulman buldugum anda sanirim tekrar degistiricem. Serviste orjinal parcalari 500 - 600 civari tutuyor. Yalniz onlar rulman ve kayislardan baska bir seyleri daha degistiriyor ama tam bilmiyorum. (iscilik dahil 220ytl tuttu).



      + Yonleri: Bu motorlarda kesinlikle yag yakma - eksiltme problemi olmaz. Motor simdiki trendden (aluminyum alasim) degil, dokme celiktir. Hararet sorunu yoktur ama bi sekilde yaptirsanizda nazli degildir kolay kolay conta yakmaz. 92'de mercedes bile mekanik enjeksiyon kullanirken bu arac sirali sistem enjeksiyonlu. Hatta sirali lpg taktirdigimi duyanlar, 92'de sirali sistemle calisan arac mi vardi diyerek sasiriyorlar. Aracim hic bir elektronik problem cikarmadi, bir gun bile calismam demedi. Uzerindeki tum sensorler orijinal, o2 sensoru bile. Katalitik konvertorum orijinal, degismedi. Etrafimda daha 5 yasina gelmemis ama tekerlek porya bilyelerinden ses yapan, benzim pompasini yakan, sensor arizasindan yolda kalan o kadar cok araba goruyorumki, ben nasil yeni bir araba alicam diye dusundugum oluyor:) Triger'den korktugumu belirtmistim ama kayis kopsa bile bu motorlarin yapisindan dolayi ciddi bir zarar gorme ihtimali dusuktur. Pistonlar subablara vurmaz. Zamaina gore donanim iyidir, hidrolik direksiyon, elektrikli aynalar, 4 cam otomatik, merkezi kilit standarttir. Benim aracimda yok ama abs ve klima cogu modelde var. Cok ferah ve surus zevki olan bir arabadir, 93'te altin direksiyon odulu almisti yanlis hatirlamiyorsam. Araci kullanirken aldigim zevki yeni araclardan alamiyorum, ozellikle benim gibi uzun boylu iseniz. Kisacasi bakimlarini aksatmaz, kaliteli parcalar kullanirsaniz uzun sure hizmet eder...

      - Yonleri: Yol sesi direk iceride:( O zamanki tum japonlarda vardir bu olay, yalitim zayif yani. Suspansiyon sistemi yumusaktir, virajlarda cok yatar. Dedigim gibi yagi kirlenince hidrolik iticiler ses yapar, sik yag degistirmek lazim. Baska bir buyuk dezavantaji aklima gelmiyor su anda.


      Ve benden bir kac tavsiye; araci almadan once bir mazda ustasina gosterin yetkili servisi tavsiye ederim, her usta mazda motorundan anlamaz, hor kullanilmadigina emin olun, bakimlari zamaninda yapilsin yeter,ozellikle filtreler orijinal degismis olsun. Kalitesiz yag kullanilmamis olsun, Kesinlikle parca problemi yoktur ama parca kullanirken mutlaka onceligi japon malina verin, sonra kore ve taiwan. Cin malindan uzak durun. Kafaniza takilan bir sey varsa yardimci olurum.


      Son olarakta aracimin bir kac resmi...










      _____________________________

    • Çavuş
      43 Mesaj
      27 Aralık 2007 03:07:55
      bir 626 hastasıyla karşılaşmak çok güzel bizimkide 97 model gümüş gri 94000kmde inanın bu araba bağımlılık yapıyor


      _____________________________

    • Yarbay
      4394 Mesaj
      05 Ocak 2008 13:33:38
      @ozkanabi
      mazda 626 almamak için zaten kendimi zor tutuyorum. Siz de öyle yazmışsınız ki şimdi kendimi nasıl zaptedecem bilmiyorum.



      _____________________________

    • Yüzbaşı
      942 Mesaj
      05 Ocak 2008 22:21:18
      Ah o 97 modelleri yok mu son kasa. Ne çok aradım ama bulmak imkansız maalesef. 626'nın resimlerine bakınca hala estetiğine hayran oluyorum. 98-2002 arası maalesef 92-97'ler gibi çıkmadı. Problemleri olduğu da söyleniyor. 626 kullanıcıları keyfini çıkarın araçlarınızın. Kazasız belasız sürüşler, hayırlı yolculuklar.

      Saygılarımla.



      _____________________________

    • Yarbay
      2339 Mesaj
      11 Ocak 2008 17:02:09
      yalnız kaza yapmayın sakın.motor ve yürüyen kısımların yedek parçası bol ama kaporta kısmını zor bulursunuz.
      burada herkes yedek parca deyınce aklına dırek balata baskı vb parcalardan bahsedıyor ama kimse kaporta dan bahsetmıyor.

      artı olarak motor conta yakmaz demış arkadaş zor yakara dogru ama contayıda yakarsanız belinizi büker bu araba.
      yarım motoru yani sadece conta yakmış bir motor serviste yaklaşık 1600 ytl ye dışarıdada 600 ytl ye yapıyorlar.vede randıman vermıyor soyleyım.
      iyi günler.
      BENCE UZAK DUR.MAZDADAN
      en azından MERSERLER tam olarak bıtınceye kadar uzak dur.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi selimbilmez -- 11 Ocak 2008; 17:04:38 >
      _____________________________

    • Onbaşı
      25 Mesaj
      08 Mayıs 2008 19:57:51
      quote:

      Orjinalden alıntı: ozkanabi

      92 model hb modelini kullaniyorum. Aracim 202.000 km'de. Sanirim bu modeller hakkinda yabancisiniz, kisaca bilgilendiriyim.

      2.0 16v dohc motora sahip, 117 beygir, 173nm tork uretiyor.FS kodlu bu motorlar 2002' 626 lara kadar ufak degisiklerle kullanildi. Zamanina gore iyi degerlerdir. Ilk 3 vitesi cok kuvvetlidir, oyleki kaygan yollarda yuklendiginizde 3. viteste bile kaymaya basliyabiliyor. 5. viteste hizlanmakta nazlanir, disli orani cok uzun. Yalniz uzun yolda bunun sayesinde 2.0 litre motor icin inanilmaz degerlere ulasabiliyorsunuz. Ankara sehir ici 9.6, sehir disi 6.4 (4 kisi+bagaj) civari yakiyor. Ankara - Istanbul arasi 80-100 km/s ile tem'de 5.9 bile gordugum olmustu Fakat benzin fiyatlarinda dolayi mecburen 4 ay once teleflex marka lpg taktirdim. Ilk calistirmalarda harcadigi benzin haric, lpg ile sehir ici 11 lt, sehir disi 8 litre lpg tuketiyor, performansda en ufak degisiklik olmadi.

      Bakimlari ucuz sayilir, 10.000 de bir bakimlari var ama 7.500 de bir sokmanizi tavsiye ederim. Hidrolik iticiler yag kirlendikten sonra ses yapmaya basliyor, yagi 10w-40 magnatec kullaniyorum, daha incesini yasi itibariyle, daha kalinini da bu ses artacagindan tavsiye etmem. Hava filtresi orijinal 24ytl'dir, yan sanayi tavsiye etmem, orijinali sari-yagli tiptedir, iyi toz tutar. Bir keresinde yan sanayi filtre taktirip yazligin tozlu yollarinda 3 ay kullandim. 3 ay sonra baktigimda cok az kirlenmisti. Oysa orijinali sehir icinde bile 1-2 ayda komur gibi olmaya basliyor. Keza yag filtresinin de orijinali 10ytl'dir. Yan sanayi kullanildiginda ilk calistirmada yag lambasi gec sonuyor, yani degmez. Ngk marka japon mali orijinal bujileri 4 adet 20ytl. 10.000 de bir degisir ama benim unutup 35.000 gittigim de oldu:)

      Fiyat bilgisi hakkinda bir fikir vermek icin periyodik bakim harici araci aldigimdan beri degistirdigim buyuk parcalar sunlar:

      2002 - 127.000'de orijinal fren balatalari henuz yeni degisti, yalniz fbk marka kore mali yan sanayi ile (on arka 65 ytl).
      2003 - 140.000'de devirdaim pompasi kacirmaya basladi, japon mali devirdaimle degistirdim. (85 ytl)
      2005 - 155.000'de radyator delindi, kazan kismi plastik oldugundan tamiri mumkun degil. Bu sebeple kazan kismi dokum olan yeksan marka yerli radyatorle degistirdim (220ytl orijinali 550 ytl)
      2005 - 160.000'de buji kablolari kacirmaya basladi, orijinali 170ytl, ngk marka japon mali 100 civari, ben o anki maddi sartlarimdan dolayi zetex marka 55 ytl'ye taktirdim. Sanirim yerli ama 2 senedir isimi goruyor, bir problem yok.
      2005 - 170,000 de on amortisorleri degistirdim, orijinali kyb marka japondur, tanesi 170 civaridir, fiyatini hakeder (13 sene gitti mesela) yalniz babami ikna edemedigimden monroe taktirdik (100*2 ytl) Arka amortisorler hic degismedi.
      2006 - 190.000'de on diskler ilk defa degisti, on balatalarla birlikte orijinal taktirdim yetkili serviste. Arka disk ve balatalara dokunmadim. (Disk 90*2, balata 70*2)
      2007 - 196.000 on sag akis ses yapmaya basladi, nsk marka japon mali akis kafasiyla degistirdim (yetkili servis sadece kafalari degistirmiyor, komple akisi degistirmek istiyor, ama piyasada orijinal kafalari bulabilirsiniz benim gibi, dis kafa 85ytl ic kafa 75 ytl, cin mallari var 45ytl'den basliyor uzak durun...)
      2007 - 200.000 triger seti degisti, lakin faq, ors bu araca rulman uretmiyor, nsk ve ntn japon mallarini piyasada bulamadim. Gmb marka kore mali rulman kullandim, kayis dayco, cok ucuza halloldu ama icim rahat degil su anda acikcasi. Uzerinden cikan rulmanlar nsk, 100.000kmdir uzerinde ve en ufak bir bosluk ve ses yok. Nolur nolmaz diyip uzeirnden cikanlari sakladim zaten:) Nsk rulman buldugum anda sanirim tekrar degistiricem. Serviste orjinal parcalari 500 - 600 civari tutuyor. Yalniz onlar rulman ve kayislardan baska bir seyleri daha degistiriyor ama tam bilmiyorum. (iscilik dahil 220ytl tuttu).



      + Yonleri: Bu motorlarda kesinlikle yag yakma - eksiltme problemi olmaz. Motor simdiki trendden (aluminyum alasim) degil, dokme celiktir. Hararet sorunu yoktur ama bi sekilde yaptirsanizda nazli degildir kolay kolay conta yakmaz. 92'de mercedes bile mekanik enjeksiyon kullanirken bu arac sirali sistem enjeksiyonlu. Hatta sirali lpg taktirdigimi duyanlar, 92'de sirali sistemle calisan arac mi vardi diyerek sasiriyorlar. Aracim hic bir elektronik problem cikarmadi, bir gun bile calismam demedi. Uzerindeki tum sensorler orijinal, o2 sensoru bile. Katalitik konvertorum orijinal, degismedi. Etrafimda daha 5 yasina gelmemis ama tekerlek porya bilyelerinden ses yapan, benzim pompasini yakan, sensor arizasindan yolda kalan o kadar cok araba goruyorumki, ben nasil yeni bir araba alicam diye dusundugum oluyor:) Triger'den korktugumu belirtmistim ama kayis kopsa bile bu motorlarin yapisindan dolayi ciddi bir zarar gorme ihtimali dusuktur. Pistonlar subablara vurmaz. Zamaina gore donanim iyidir, hidrolik direksiyon, elektrikli aynalar, 4 cam otomatik, merkezi kilit standarttir. Benim aracimda yok ama abs ve klima cogu modelde var. Cok ferah ve surus zevki olan bir arabadir, 93'te altin direksiyon odulu almisti yanlis hatirlamiyorsam. Araci kullanirken aldigim zevki yeni araclardan alamiyorum, ozellikle benim gibi uzun boylu iseniz. Kisacasi bakimlarini aksatmaz, kaliteli parcalar kullanirsaniz uzun sure hizmet eder...

      - Yonleri: Yol sesi direk iceride:( O zamanki tum japonlarda vardir bu olay, yalitim zayif yani. Suspansiyon sistemi yumusaktir, virajlarda cok yatar. Dedigim gibi yagi kirlenince hidrolik iticiler ses yapar, sik yag degistirmek lazim. Baska bir buyuk dezavantaji aklima gelmiyor su anda.


      Ve benden bir kac tavsiye; araci almadan once bir mazda ustasina gosterin yetkili servisi tavsiye ederim, her usta mazda motorundan anlamaz, hor kullanilmadigina emin olun, bakimlari zamaninda yapilsin yeter,ozellikle filtreler orijinal degismis olsun. Kalitesiz yag kullanilmamis olsun, Kesinlikle parca problemi yoktur ama parca kullanirken mutlaka onceligi japon malina verin, sonra kore ve taiwan. Cin malindan uzak durun. Kafaniza takilan bir sey varsa yardimci olurum.


      Son olarakta aracimin bir kac resmi...













      abi otomobilin gerçekten cok süper duruo yaaa bendede 97 si var yeni aldım şimdilik bir problem yok keyifli sürüşler



      _____________________________

      m@Zd@
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      15 Mayıs 2008 17:59:43
      bütün söylediklerinize katılıyorum bende de vardı.. çok güzeldi.. ama Scenic Alınca fikrim değişti.. hastalık felan kalmıyor yeni araba alınca..


      _____________________________

      Scenic II
      Başak Sarı Cam Tavan + Zavolli LPG
    • Er
      13 Mesaj
      20 Mayıs 2008 00:39:16
      bende mazda 626 2.0 16V 94 model hecbek var zeten tutulanı hecbek


      _____________________________

    • Teğmen
      202 Mesaj
      20 Mayıs 2008 02:10:27
      Arkadaş 92 model 626 sedan almıştı 1.5 sene önce.Tam 272.000 km'deydi.Ona çok gülmüştük bozulur bu araç seni almaya geliriz diye..İçi temizdi ve şimdiki 5-6 yıllık araba kadar yıpranmıştı..Hatta kallifer petekleri kanatları bile sağa-sola otomatik oynuyor demişti arkadaş biz yine gülmüştük.(Ben ilk defa bu arabada gördüm bu teknolojiyi??).Arkadaş 300.000'i geçti biz hala bozulmasını bekliyoruz......:)


      _____________________________

      clio symbol 1.4 8v 2002, 113.000 km
    • Onbaşı
      25 Mesaj
      20 Mayıs 2008 19:40:05
      97 model mazda 626 2.0 hb 201 binde 115 beygir doch motor mevcut sıralı lpg li km de benzinde 230-260 tüpde 160-190 arası yakıyor taş gibi vala yaşına göre özellıklerıne göre temiz bulursanız alın derim...
      buda benım bebek:D








      _____________________________

      m@Zd@
    • Çavuş
      85 Mesaj
      14 Haziran 2008 16:57:00
      bende de 94 mazda 626 glx HB var.
      üstte resimleri verilen yeşil mazdanın renginde.
      135bin km de sadece =)
      1998 yılından beri bize ait.
      bagımlılık yaratan bi araç kesinlikle.
      rengini pek begenmiyorum sadece o kadar.

      davut1806'nın aracının rengi süper bu modellerde.
      satmayı düşünür müsünüz hocam ? :D

      benim araçta son 10 sene boyunca büyük bir sorun çıkmadı.
      sadece akis körükleri patlıyor anlamadıgım şekilde. yavaş virajlarda dönüşlerde ses yapıyor.
      150 YTl civarı tamiri. 2-3 sefer tekrarladı bu sorunu.

      onun dışında yakıtı şehir içi yüksek. şehir dışı 2.0 motora göre normal düzeyde.
      kalkış hızlanma ise mükemmel denilebilir. gıcır gıcır civic megane falan varsa yanınızda aldırıs etmiyorsunuz her türlü tokatlıyor.tabi 2.0 olmasından da kaynaklanıyor bu =P



      _____________________________

    • Onbaşı
      25 Mesaj
      20 Haziran 2008 11:08:00
      yok arkadasım 2 ay kadar oldu ztn alalı keyfını yaşamak istiyorum bıraz


      _____________________________

      m@Zd@
    • Binbaşı
      1965 Mesaj
      20 Haziran 2008 21:56:26
      senede 2 defa sağ aks başı değiştiriyorum. car car ses yapıyor neden olabilir. ruhsat 1.6 ama trigger kapagıda 1.8 yazıyor.belkide 2000 motor olabilir ama su sesi ve aks koruğunun yırtılmasını anlamış değilim..yardım


      _____________________________

      Yamaha xmax scooter
      TV lg 47lm670
      Pc AMD x4 965
      Nikon d7000
      İpad 3
      Arabam yok
    • Yüzbaşı
      381 Mesaj
      11 Temmuz 2008 14:31:58
      quote:

      Orjinalden alıntı: davut1806

      97 model mazda 626 2.0 hb 201 binde 115 beygir doch motor mevcut sıralı lpg li km de benzinde 230-260 tüpde 160-190 arası yakıyor taş gibi vala yaşına göre özellıklerıne göre temiz bulursanız alın derim...
      buda benım bebek:D







      şehir dışı değerlerdir herhalde.



      _____________________________

    • Er
      3 Mesaj
      15 Temmuz 2008 19:39:35
      değerli özkan abi sizin aracın aynısını alıyorum şu an 93 model hb 626 sizlerin tavsiyelerinize ihtiyacım olacak her zaman bana yardımcı olursanız sevinirim.


      _____________________________

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.