Şimdi Ara

Maslak'taki Üçkağıtçı BMW Servisleri ve Borusan

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
14.928
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle 6-7 aydır bmw sahibi olduğumu belirtiyim, son 1-2 aydır alırken bildiğim eksikleri ve hataları gidermeye çalışıyorum, bu vesileyle de ilk defa maslak sanayiye işim düşmüş bulunuyor....

    Öncelikle şunu söyliyim; sanayidekilerin neredeyse hepsi şark kurnazı ve çakal. dükkana girdiğiniz anda adam nereden size gol atacağım onu düşünüyor, doğru düzgün esnafa rastlamak bayağa zor, bir çoğunun gözünden üçkağıt akıyor....Artık Maslağa gidince aşağıda yazdıklarımdan dolayı midem bulanıyor...

    Araç bakımı için fiyat aldığımda borusan 1000 tl dedi, ben ise filtreleri ve yağı dışarıdan kendim 350 tl ye alıp, sıkı pazarlıkla 120 tl ye maslakta oldukça bilinen bir bmw servise bakım yaptırdım. Kendim bile bu bakımı yapabilecekken 20-30 dk süren bu işlem için bu parayı verdim, neyse problem o değil. Bakım yapılırken 10 dk uzağa gittim, geldiğimde usta yağlı elleriyle direksiyonu pislik içinde bırakmış, arabayı leş götürüyor... Neyse geri kalan işlemde başında durdum ve her yaptığı iş yarım, üstelik pislik içinde... Yanda bir arabanın işini bitirmiş ve fırçayla yıkıyorlardı, araba siyahtı ve çizik içinde bıraktılar.... Malzemeleri ben almasam bakıma 650 lira fiyat çekmişlerdi, 350 tl civarı bir fark var servisle......

    Free Hidroliği değiştireceğim dedim, maslakta bir çok özel servis 120-150 tl arasında fiyat çekerken, Borusan'da bu işlemi 120 tl'ye halletim. Üstelik o özel servislerin kullandığı yağın ne olduğu bile belli değil...

    Disk-balata değiştireceğim dedim ve maslak'taki özel servisler parçayı orjinal kullanırsam borusan faturalı 900 tl malzeme + 150 tl işçilik teklif ettiler... Borusan'a gittim indirimle 900 tl fiyat çıkardılar... Neyse diski kendim alıyim dedim, aldım ve bir-iki tane popüler bmw servisi parçayla gelirseniz işçilik yapmıyoruz, parçayı bizden almalısınız dediler..... arabanız servisteyken oturup çay içebilecek bir yeriniz bile olmayan bu özel servislerin prensipleri bile var yani (!) Neyse gittim 450 tl ye parçaları alıp 100 tl ye işçiliğe verip düzgün bir esnaf bulup işi 550 lira civarın bitirdim...

    Bugün ise bir servise gidip arabamı bilgisayar bağlayıp çok küçük bir ayar yapmasını istedim, 2-3 dk süren iş için 100 tl ödedim.....

    Borusan'ı her fırsatta pahalı diye kötülüyoruz fakat BMW'nin parça fiyatları pahalı, OEM parçaları Amerika'dan veya Avrupa'dan sipariş ettiğinizde bile çok yüksek rakamlar çıkıyor ortaya... Inanın bu son yaşadıklarımdan sonra Borusan'a boşuna önyargı beslemişim...

    Ben anlamıyorum arkadaşlar, herkesin dilinde garanti bitince özel servise gideceğim diye bir ezber var, şayet gidip mutlu olanlar varsa, hangi servise gidiyorsunuz? Sizi böyle dolandırmadan, bmw kullanıyorsunuz diye kaz gibi görmeyip işlem yapan servis var mı? Ben bıktım doğru servisi aramaktan artık, şu istanbul'da düzgün esnaf bulmak artık neredeyse imkansız.... Yanlışım varsa düzeltin lütfen...







  • Kusura bakmayın ama en nefret ettiğim cümleyi belirtmişsiniz.

    Öncelikle 100tl değil, 10 tl bile benim için çok değerli, parayı kolay kazanmıyorum ve değerini biliyorum, belki de bu yüzden 150bin tl var? Bilemezsin.

    Amerika'da yaşadım, millet sizin bindiğiniz arabaların kat ve kat üstüne biniyor, kat ve kat kazandığınız paranın fazlasını kazanıyor, benzin yükseliyor diye benzin almıyorlar, benzinciler fiyat düşürüyordu, dönüpte ''arabaya 50 bin dolar verdik ağaaa, benzinin 10 guruşuna mı bakacağıuz'' mantığı adamlarda yok.

    Avrupa'da yaşadım, millet son model a5 ve a6'sına kışlık lastik için jant almıyordu, boşuna niye kışın janta para veriyim diye, adamın bindiği araba oranın şartlarına göre de pahalı, he yine sizden fazla kazanıyor ama üçe beşe bakıyor.

    Evet maslak'taki servislerin pisliğinden bahsettim ama dediğim gibi sırf disk-balata yüzünden cebimde 1500 liraya yakın para kaldı, sizin mantığınız olsaydı, o parayı havaya atmıştım.

    Bu konuda asıl bahsetmek istediğim amaç, özel servise giden arkadaşların mutlaka Borusan'dan da fiyat almaları, bazı ürünlerde fiyatların özel servislere göre daha uygun kaldığı ve özel servislerin çirkefleşmiş esnaflık anlayışı.
  • Dediklerinize aynen katılıyorum yanlız disk balata olayında borusandan şaşmayın bmw ler fren konusunda baya hassastır. Titreme sorunu yaşayan çok var.
  • Aynen bende bakımlara borusana gidiyorum, pazarlıkta yapıyorum.
    Yılda iki kere yüzde 20 indirim kampanyaları var,

    2010 3.20d için ön fren diski ve balataları 1.000tl ye değiştirdim, dışarıda ne idüğü belirsiz disklere ve balatalara 500 tl vericem ve orjinalin yarı ömrü kadar bile gitmeyecek

    -orjinal diskler 100bin, orjinal balatalarda 50 bin km rahat gidiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Opel,Borusan,Turkcell,Apple,esnaf vs farketmiyor Türkiye'de...Eline düşeni öpüyorlar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Magnat_HiFi

    Aynen bende bakımlara borusana gidiyorum, pazarlıkta yapıyorum.
    Yılda iki kere yüzde 20 indirim kampanyaları var,

    2010 3.20d için ön fren diski ve balataları 1.000tl ye değiştirdim, dışarıda ne idüğü belirsiz disklere ve balatalara 500 tl vericem ve orjinalin yarı ömrü kadar bile gitmeyecek

    -orjinal diskler 100bin, orjinal balatalarda 50 bin km rahat gidiyor.

    ne zaman değiştirdiniz hocam ? en ön balata için işçilik dahil 600 tl denildi
  • Garanti bitince özele gideceğim şu demek: tanıdık ustama gideceğim demek. Yani benim kendi sanayimde ustam var, ona yaptırırım. Parçaları o halelder, ya da ben alırım.

    Tek sıkıntı şu oluyor, aracın el melekeleği ayrı bir şey, mesela bazı araçlarda far sökmek için çamurluk sökmek gerek, o aracın servisi aracı iyi tanıyor zaman kaybı olmuyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SGM_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Magnat_HiFi

    Aynen bende bakımlara borusana gidiyorum, pazarlıkta yapıyorum.
    Yılda iki kere yüzde 20 indirim kampanyaları var,

    2010 3.20d için ön fren diski ve balataları 1.000tl ye değiştirdim, dışarıda ne idüğü belirsiz disklere ve balatalara 500 tl vericem ve orjinalin yarı ömrü kadar bile gitmeyecek

    -orjinal diskler 100bin, orjinal balatalarda 50 bin km rahat gidiyor.

    ne zaman değiştirdiniz hocam ? en ön balata için işçilik dahil 600 tl denildi

    Açıkcası rakam benim de dikkatimi çekti. Ay Başında 4 disk 4 balata ve fren hidroliği için 4000 fiyat vermişlerdi Borusanda. Ön disk ve balata için 2000 e yakın bir rakam tahmin ediyordum ben. 1000 TL ise iyiymiş.

    Ek olarak bmw de disk balata fren vs mümkün mertebe indirim yakalayıp yetkili serviste yapılması konusuna Katılıyorum. Arabanın yürürü hassas.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott


    quote:

    Orijinalden alıntı: SGM_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Magnat_HiFi

    Aynen bende bakımlara borusana gidiyorum, pazarlıkta yapıyorum.
    Yılda iki kere yüzde 20 indirim kampanyaları var,

    2010 3.20d için ön fren diski ve balataları 1.000tl ye değiştirdim, dışarıda ne idüğü belirsiz disklere ve balatalara 500 tl vericem ve orjinalin yarı ömrü kadar bile gitmeyecek

    -orjinal diskler 100bin, orjinal balatalarda 50 bin km rahat gidiyor.

    ne zaman değiştirdiniz hocam ? en ön balata için işçilik dahil 600 tl denildi

    Açıkcası rakam benim de dikkatimi çekti. Ay Başında 4 disk 4 balata ve fren hidroliği için 4000 fiyat vermişlerdi Borusanda. Ön disk ve balata için 2000 e yakın bir rakam tahmin ediyordum ben. 1000 TL ise iyiymiş.

    Ek olarak bmw de disk balata fren vs mümkün mertebe indirim yakalayıp yetkili serviste yapılması konusuna Katılıyorum. Arabanın yürürü hassas.

    Diğer aracımın vw nin balata konusunda hicbir secici özelliği yok bmwde niye böyle anlamadım birçok kişi yan sanayi yada farklı marka disk balata yüzünden titreme sorunu yaşıyor.

    Ayrıca balata değişimine 10 bin km var diyor aracım ort olarak 52 bin km gitmis olacak borusan balatalarım.( arac 520d )




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasanmerto

    Garanti bitince özele gideceğim şu demek: tanıdık ustama gideceğim demek. Yani benim kendi sanayimde ustam var, ona yaptırırım. Parçaları o halelder, ya da ben alırım.

    Tek sıkıntı şu oluyor, aracın el melekeleği ayrı bir şey, mesela bazı araçlarda far sökmek için çamurluk sökmek gerek, o aracın servisi aracı iyi tanıyor zaman kaybı olmuyor

    Hocam ankarada iyi bir özel bmw servisi ile borusan arasında neredeyse %20 fark var, bakım işciliğine bile 150 tl alıyorlar.

    N47 motorlarda zincir değişimi konusu meşhurdur dısarda 3000 ile 4500 tl arasında değişen fiyat verdiler. Borusanda 3800 tl ye hallettim.
  • 2014 mayısta değiştirmiştim ön fren diski ve balatasını.
    Akşam faturaya bakar, o günlü euro kurunuda yazarım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SGM_

    quote:

    Orijinalden alıntı: hasanmerto

    Garanti bitince özele gideceğim şu demek: tanıdık ustama gideceğim demek. Yani benim kendi sanayimde ustam var, ona yaptırırım. Parçaları o halelder, ya da ben alırım.

    Tek sıkıntı şu oluyor, aracın el melekeleği ayrı bir şey, mesela bazı araçlarda far sökmek için çamurluk sökmek gerek, o aracın servisi aracı iyi tanıyor zaman kaybı olmuyor

    Hocam ankarada iyi bir özel bmw servisi ile borusan arasında neredeyse %20 fark var, bakım işciliğine bile 150 tl alıyorlar.

    N47 motorlarda zincir değişimi konusu meşhurdur dısarda 3000 ile 4500 tl arasında değişen fiyat verdiler. Borusanda 3800 tl ye hallettim.

    Zincir problemi 2010 Nisan ayından sonra üretilen araçlarda büyük oranda çözüldü diye biliyorum, bu tarihten sonra üretilenlerde çok ufak bir ses gelse dahi zincir problemi çok az yaşandı sanırım. Bununla ilgili BMW'nin aksiyonu bile var diye biliyorum, bedava bile çözmeleri gerekir...

    Geri çağırma ile ilgili döküman:http://www.e90post.com/forums/attachment.php?attachmentid=1183306&d=1427723613

    Geçen ay yine maslakta bayağa bilinen bir servise gittiğimde zincir sesin yok demişti, geçen hafta değişim adaptorunu almışlar, 2 gün önce gittim, hafif ses geliyor dedi. Adaptoru alınca parayı çıkarmak istiyorlar haliyle..... Maslak esnafı işte... Neyse ne kadar tutar dedim, işçilik 700 tl, parça ise 800 tl dedi, toplamda 1500 tl.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ali® -- 23 Kasım 2015; 11:20:42 >




  • aracımı rutin bakım , yağ , yağ ve hava filtresi ve ön fren balatalarının değişimi uyarısı üzerine yetkili servise götürdüm... Atynı zamanda son 2 haftadır aracımda su eksiltme sıkıntısı olduğunu söyledim.. Bununla ilgili kontrolleri de yapmalarını rica ettim...

    Akabinde telefon aldım
    Ön fren balatalarının yanında fren disklerinin değişim sınırına yaklaştığını ve su eksiltmenin flanş dolayısıyla olduğunu değişimi gerektiğini söylediler..
    Maliyeti sorduğumda 4.000 TL dediler

    İtiraz edince o zaman diskleri değiştirmeyelim 3.200 TL olsun dediler.. Antifriz eklememiz de gerekecek dediler (sanki çok pahalıymış gibi)
    Yaptığınız bakımla bırakın dedim..
    1.350 TL ye rutin bakım ve balataları değiştirdiler...

    Bugün arabamı sanayide bir tanıdık ustaya götürdüm.. Flanş da hiç bir sıkıntı olmadığını , hortumun kenarından su kaçırdığını belirterek çok basit bir müdahale ile işlemi bitirdi..

    Ne diyim ki ben şimdi....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ali®

    quote:

    Orijinalden alıntı: SGM_

    quote:

    Orijinalden alıntı: hasanmerto

    Garanti bitince özele gideceğim şu demek: tanıdık ustama gideceğim demek. Yani benim kendi sanayimde ustam var, ona yaptırırım. Parçaları o halelder, ya da ben alırım.

    Tek sıkıntı şu oluyor, aracın el melekeleği ayrı bir şey, mesela bazı araçlarda far sökmek için çamurluk sökmek gerek, o aracın servisi aracı iyi tanıyor zaman kaybı olmuyor

    Hocam ankarada iyi bir özel bmw servisi ile borusan arasında neredeyse %20 fark var, bakım işciliğine bile 150 tl alıyorlar.

    N47 motorlarda zincir değişimi konusu meşhurdur dısarda 3000 ile 4500 tl arasında değişen fiyat verdiler. Borusanda 3800 tl ye hallettim.

    Zincir problemi 2010 Nisan ayından sonra üretilen araçlarda büyük oranda çözüldü diye biliyorum, bu tarihten sonra üretilenlerde çok ufak bir ses gelse dahi zincir problemi çok az yaşandı sanırım. Bununla ilgili BMW'nin aksiyonu bile var diye biliyorum, bedava bile çözmeleri gerekir...

    Geri çağırma ile ilgili döküman:http://www.e90post.com/forums/attachment.php?attachmentid=1183306&d=1427723613

    Geçen ay yine maslakta bayağa bilinen bir servise gittiğimde zincir sesin yok demişti, geçen hafta değişim adaptorunu almışlar, 2 gün önce gittim, hafif ses geliyor dedi. Adaptoru alınca parayı çıkarmak istiyorlar haliyle..... Maslak esnafı işte... Neyse ne kadar tutar dedim, işçilik 700 tl, parça ise 800 tl dedi, toplamda 1500 tl.

    Türkiyede geçerlimi bu geri çağırma işlemi hiç bir haber görmedim




  • ridleyscott kullanıcısına yanıt
    İki balata iki disk artı işçilik 1.000 TL bana da yanlışlık var gibi geldi. %20 indirim de olsa sanmam. 2.000 TL'ye yakın rakam çıkarırlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SGM_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ali®

    quote:

    Orijinalden alıntı: SGM_

    quote:

    Orijinalden alıntı: hasanmerto

    Garanti bitince özele gideceğim şu demek: tanıdık ustama gideceğim demek. Yani benim kendi sanayimde ustam var, ona yaptırırım. Parçaları o halelder, ya da ben alırım.

    Tek sıkıntı şu oluyor, aracın el melekeleği ayrı bir şey, mesela bazı araçlarda far sökmek için çamurluk sökmek gerek, o aracın servisi aracı iyi tanıyor zaman kaybı olmuyor

    Hocam ankarada iyi bir özel bmw servisi ile borusan arasında neredeyse %20 fark var, bakım işciliğine bile 150 tl alıyorlar.

    N47 motorlarda zincir değişimi konusu meşhurdur dısarda 3000 ile 4500 tl arasında değişen fiyat verdiler. Borusanda 3800 tl ye hallettim.

    Zincir problemi 2010 Nisan ayından sonra üretilen araçlarda büyük oranda çözüldü diye biliyorum, bu tarihten sonra üretilenlerde çok ufak bir ses gelse dahi zincir problemi çok az yaşandı sanırım. Bununla ilgili BMW'nin aksiyonu bile var diye biliyorum, bedava bile çözmeleri gerekir...

    Geri çağırma ile ilgili döküman:http://www.e90post.com/forums/attachment.php?attachmentid=1183306&d=1427723613

    Geçen ay yine maslakta bayağa bilinen bir servise gittiğimde zincir sesin yok demişti, geçen hafta değişim adaptorunu almışlar, 2 gün önce gittim, hafif ses geliyor dedi. Adaptoru alınca parayı çıkarmak istiyorlar haliyle..... Maslak esnafı işte... Neyse ne kadar tutar dedim, işçilik 700 tl, parça ise 800 tl dedi, toplamda 1500 tl.

    Türkiyede geçerlimi bu geri çağırma işlemi hiç bir haber görmedim

    Türkiye'de geçerli mi bilmiyorum fakat yurt dışında böyle bir aksiyon mevcut, dolayısıyla problemin bir gizli ayıp olduğunu tescil edebilecek bir belge sayılır bu....Faturanız ile beraber bu dökumanı kullanıp tüketici heyetine başvurabilirsiniz belki, bir ihtimal iade söz konusu olabilir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karafaki34

    İki balata iki disk artı işçilik 1.000 TL bana da yanlışlık var gibi geldi. %20 indirim de olsa sanmam. 2.000 TL'ye yakın rakam çıkarırlar.

    Geçen sordum E90 LCI Disk-Balata 600 euro, hadi yaştan dolayı %15 civarı indirim olsun, 540 euro, hadi o zaman euro kuru 2,80 olsun, 1500 tl yapar......1000 tl çok çok uygun bir fiyat... BMW'nin oem parçalarını yurt dışından bile getirseniz disk-balata gümrük işlemleri ile beraber neredeyse 1100-1200 liraya mal oluyor... Ben disk ve balatada oem tercih etmedim, fakat hiç de pişman değilim, aldığım parçalar ilk km'den itibaren orjinal kadar uyumlu çalışıyor, 1500-2000 lira da cebimde kaldı.
  • Dışarıdaki bmw servisleri ve esnafın çoğu şark kurnazı gerçekten, çoğunluğu sahtekar malesef ama düzgün ve işini doğru yapan firmalarda var. Bunu bilmemin en iyi yolu tecrübe etmek yada tanıdık birinin tecrübesi sonrası tavsiye ile gitmek.

    Yetkili servis uygun fiyata yapıyor olayına katılamayacağım, şöyleki:
    Yaklaşık 10 yıldır Bmw araçları kullanıyorum, yetkili servise (Borusan, Kosifler) de defalarca gittim. Servis ve satış ortamı gayet nezih, çalışanların hitabeti düzgün, değiştirilen parçalar büyük ihtimalle orjinal. Ama fiyatlar dışarıdaki özel servislerin "en az" 2 katı, ayrıca en ufak iş için randevu alıp saatlerce bekliyorsunuz.

    Örneğin yağ değişimi yapılacak; adamların güya "pit stop" dedikleri bölümü var bu iş için (hızlı işlem yapabilmek için bu bölüm ayrı aslında) ama sizin aracı alıp sizi en az 2 saat bekletiyorlar (randevu ile ve saatinde gitmeme rağmen 4 saat, 3,5 saat en erkende 2,5 saat beklediğim oldu). Aldıkları ücret yağ değişimi ve filtre için işçilik dahil 350 euro idi!

    Kışlık lastikleri taktıracaksınız (jantlı hazır lastik), bu iş için de randevulu ve saatinde gidiyorum, kaç dakika sürer size göre? Neticede 4 lastik değil mi, lastik başına 15 dakikada söküp taksanız 1 saat. sabah 8:30 ilk randevuyu alıp orada oldum, lastikleri takıp aracı teslim etmeleri 14:15 civarı gerçekleşti! Emin olun başka bir işlem yada ödemeyle ilgili bir sıkıntı vs yoktu. Bir kış annem ameliyat olacak öğle civarı yine sabah randevusunu aldım ( o güne denk geldi), adamlara da durumumu izah edip lütfen acele edin dememe rağmen 10:45'te aracı teslim ettiler (2 saatten fazla). Ayrıca kışlık lastikleri daha kar yağmadan millet taktırmaya başlamadan önce taktırıyorum serviste beklemeyeyim diye. Lastikler için kışın ayrı, yazın ayrı depolama ücreti alıyorlar (geçen yıl 65 tl civarı idi, toplam 130 tl yıllık.), söküp takma ücreti de 110 tl civarı idi yanılmıyorsam.

    İndirimi yakalayıp servise gidecekmişim, nasıl olacak o? Aracımın yağ değişimi geldi, yada balatalar bitti, indirim mi bekleyeceğim?

    Yani uzun lafın kıssası:
    Reklamlara kanmayın, her şeyi tecrübe ederek yada güvendiğiniz bir arkadaşınızın tecrübesi sonucu oluşmuş tavsiyesine göre yapın benim önerim bu şekilde.
    Hepinize kazasız sıkıntısız günler dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Furious_tr -- 24 Kasım 2015; 11:42:31 >




  • Sanayi, özel mi? Yağmurdan kaçarken doluya hatta fırtınaya tutulmak demek. Adamlardaki zihniyet, şimcik ne güzel öperim, bu yetkili servisten kaçan akıllıyı, arabasını becerir eline verir, üstünede paramı alır, gidişini k.çımla gülerek seyrederim, tarzında işler. Bu yıllardır devam eden, düzen bu düzendir. Değil 100bin üstü araba, bunlara at arabası bile götürülmez. Fırça ile araba yıkama bile adamı katil etmeye yeter de artar. Bunu yetkili servislerde yapıyor hâlâ o yüzden ilk iş servise gidince yıkama istemediğimi söylemektir. Yüz, ikiyüz liranın hesabını yapıp, yüzbinlerce liralık arabasını bu insanlara elletmeye içi sızlamayanlara da söylenecek çok şey var ama cezalarını kendileri buluyor ancak olan canım aletlere oluyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 150k verip sonra 100 tl nin hesabını yaparsanız başınıza gelenlerede şaşırmayacaksınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elfmariachi

    150k verip sonra 100 tl nin hesabını yaparsanız başınıza gelenlerede şaşırmayacaksınız.

    Kusura bakmayın ama en nefret ettiğim cümleyi belirtmişsiniz.

    Öncelikle 100tl değil, 10 tl bile benim için çok değerli, parayı kolay kazanmıyorum ve değerini biliyorum, belki de bu yüzden 150bin tl var? Bilemezsin.

    Amerika'da yaşadım, millet sizin bindiğiniz arabaların kat ve kat üstüne biniyor, kat ve kat kazandığınız paranın fazlasını kazanıyor, benzin yükseliyor diye benzin almıyorlar, benzinciler fiyat düşürüyordu, dönüpte ''arabaya 50 bin dolar verdik ağaaa, benzinin 10 guruşuna mı bakacağıuz'' mantığı adamlarda yok.

    Avrupa'da yaşadım, millet son model a5 ve a6'sına kışlık lastik için jant almıyordu, boşuna niye kışın janta para veriyim diye, adamın bindiği araba oranın şartlarına göre de pahalı, he yine sizden fazla kazanıyor ama üçe beşe bakıyor.

    Evet maslak'taki servislerin pisliğinden bahsettim ama dediğim gibi sırf disk-balata yüzünden cebimde 1500 liraya yakın para kaldı, sizin mantığınız olsaydı, o parayı havaya atmıştım.

    Bu konuda asıl bahsetmek istediğim amaç, özel servise giden arkadaşların mutlaka Borusan'dan da fiyat almaları, bazı ürünlerde fiyatların özel servislere göre daha uygun kaldığı ve özel servislerin çirkefleşmiş esnaflık anlayışı.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.