Şimdi Ara

MANNOL 9829 Ceramo Ester kullanan var mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
1.481
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yüksek performanslı araclarda 100-200 5 sanıye olanlarda vb ester katkılı yağlar kullanıyoruz. Mannolun bu urunu cok ucuz fıyata 100 bın kmden fazla kullanılabılır dıyor. 300 santıgrat dereceden daha fazlasına dayanıklı bir urun. Mannol'u arastırdım yarıslara da sponsor oluyor bayagı köklu bir fırmaymıs ama turkıyede yenı yenı duyulan bır fırma. Kullanan arkadaslar varsa yorum yazabılırmı? Tesekkurler



    MANNOL.Globalyoutube
    Innovative engine protection agent based on synthetic compound ethers – esters (group V oils) and hexagonal boron nitride microparticles h-BN (white graphite) – anti-wear and anti-friction additive for engine oils without oil bath clutches (friction clutches). It is suitable for all types of engines – diesel and petrol, four-stroke and two-stroke and for all types of oils – mineral, semi-synthetic, synthetic, including those containing ether (ester). Ideal product for tuning and high-performance cars.
    https://www.youtube.com/watch?si=gUOvUS2nIrLjWLY3&v=Xbj24cf8n58&feature=youtu.be



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-9F9095222 -- 29 Eylül 2023; 22:1:7 >



  • galerıcı boldu forumda onlarda mı kullanmadı?

  • Liqui moly'de benzer ürünler oluyordu. Oradan araştırarak bir fikir edinebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • motograter M kullanıcısına yanıt

    ınternette testlere baktı lıquıden daha ucuza daha ıyı urunler olarak gozukuyor kullanan olmaması ılgınc forumda coluk cocuk dolu zaten

  • Hocam bor bir mineral sonuçta. Mannol ec ile bor karışımı yaptıysa muhtemelen karbonizasyonu öteleyerek bir karışım yapmış olabilir gibime geliyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • onatba O kullanıcısına yanıt

    ester ve ceramic diyor ama detayını bılemıyorum. Borda zaten motorsilk katkısı motoru sıfır gibi yapıyor ama liqui de ceratec ile gelmişti su ankı durum mannol testlerde cerateci de geçmiş durumda ama yınede motorsılkın gerısınde. Ama burda kı olay daha yuksek basınctakı motoru koruma olayı yanı yaglarda ester katkısı koyuyorlar yarıs otomobıllerıne formula 1 de misal..

  • Hocam işte ester is ester. bor da seramik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onatba -- 1 Ekim 2023; 20:42:54 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Bu hafta araçta ki yağı değiştiriyorum. Mannol 10/60 Ester + mannol motor flush aldım. Araç lpg li 4 silindir. Ürünler kargoda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sioux kullanıcısına yanıt
    Hocam flush alarak iyi yapmışsınız. Hatta bana sorarsanız flush sonrası karteri de söküp temizleyin bu yağdan önce. Mannol flush içeriğini bilmiyorum, farklı flushlarların farklı içerikleri mevcut, ancak yağa uyumludur diye tahmin ediyorum. Genelde deterjan ve solvent içeriyorlar. Mazotla kerosenle bile flush yapan var.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • sioux kullanıcısına yanıt

    Karteri de komple değiştirin motor flush yapılsa bile yinede kartere yapışan çamurlar bir miktar kalıyor ben karteri değiştirdim biraz tuzlu ama :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam bu arada Cera tec hexagonal boron nitrit tabanlı bkz.

    https://www.liquimolyturkey.com/Content/Images/uploaded/7181-CeraTec-46.0-en.pdf

    Msds dende diğer içerikleri görebiliyoruz.
    https://static.liqui-moly.com/akeneo/20002_US_20211217_112302.pdf


    Mannol ester ceramic de h-BN yani hexagonal boron nitrit içeriyor. İngilizce beyaz grafit demişler burada bkz.



    Ali hocayıda analım bkz.
    tr.m.wikipedia.org
    Ali Erdemir - Vikipedi
    https://tr.m.wikipedia.org/wiki/Ali_Erdemir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onatba -- 2 Ekim 2023; 15:34:40 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • onatba O kullanıcısına yanıt

    kaygan tabaka ıcın mecbur gereklı

  • onatba O kullanıcısına yanıt

    Hocam 97 model pejo yağ karterini bulamam heralde ya uğraşmam da. Temizlediği kadar yapsın çok kafama takmıyorum. Flush dan sonra en ucuz yağı doldurup motoru biraz çalıştırıp o yağı da boşaltıp asıl kaliteli yağı koymak gerekiyor aslında (kurumlar tam gitsin diye) ama onu da yapmayı düşünmüyorum.


    Mannol 75/80 şanziman yağı + rislone şanziman katkısı da aldım aradan o da çıksın dedim. Bakalım mannol yaptık herşeyi, meşhur marka.


    Şimdi yağ karterine baktım n11 de varmış çok daha pahalı sayılmaz 1400tl.alsam mı acaba ya fark eder mi bak aklıma soktun şimdi




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sioux -- 3 Ekim 2023; 0:54:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sioux kullanıcısına yanıt

    Zamanında yağ değişimlerini yapıyorsanız eğer kartere yapışan birşey bulamazsınız.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • karter değişmek nedir arkadaşlar sakin olun yav

  • Emekkk kullanıcısına yanıt

    Evham...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sioux kullanıcısına yanıt
    Hocam model ve yaşından ziyade motor kondisyonu önemli. Contalar vs sağlamsa motora ne kadar iyi bakarnız o kadar rahat çalışır. Motor gidikse motor yapmadan verim alınmaz zaten pek.

    Karter sağlamsa söküp temizleyip yeni conta ile takabilir yeni karter şart değil gibi sanki? Bu arada engine flush karter temizleyici olarak da geçiyor aynı zamanda.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • motograter M kullanıcısına yanıt

    zamanında bıle yapsan ıllakı oluyor cok yuksek sıcaklıklar zamanla metale yapısıyor pislikler. Araclarımız cok eskı cunku trafıktekı ort yas ortalaması 15. 5 olsa temızdır ama o kadar yılda ıllakı yapısıyor. Ha acın bakın gorursunuz zaten

  • O yağlarda ağır kimyasallar ve temizleyiciler var. Öyle çamur yapacak durum olması için yağı 50bin km değistirmemen lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • motograter M kullanıcısına yanıt
    Hocam çamurun tek kaynağı yağ-yakıt değil. Gömlek piston contalar segmanlar hatta sensörler dahil hepsi yüksek basınç, sürtünme ve sıcaklık altında belli limitlerde çalışıyor. Bunlar düzenli yıpranan parçalar. Düzensiz bir yıpranma sonucu oluşabilecek en ufak problem kompresyon kaybı ve dolayısıyla düzensizliğe sebep oluyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.