Şimdi Ara

MAKYAJLI POLO 2014 ANA KONU (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.741
Cevap
70
Favori
368.171
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustiki212

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Motor seçenekleri konusunda yanlışlıklar var.
    Artık 1.2 ve 1.6 TDI seçenekleri yok.
    Dizel olarak sadece 1.4 TDI seçeneği olacak ve 75, 90, 105 HP'lik motor güçleri ile satın alınabilecek.
    Benzinli olarak ise,
    1.2 lt atmosferik motorlar piyasadan kalkacak onun yerine 1.0 lt 60, 75 HP'lik atmosferik motorlar gelecek.
    Turbo benzinli olarak ise ilk aşamada 1.2 TSI 90, 110 HP'lik motorlar, yılın ikinci yarısından itibaren de 1.0 TSI 90 HP'lik motor gelecek.
    Yani kısaca motor seçenekleri ;

    Benzinli :
    1.0 lt 60 HP
    1.0 lt 75 HP
    1.0 TSI 90 HP (BlueMotion versiyonu) - 2014 2. yarı -
    1.2 TSI 90 HP
    1.2 TSI 110 HP
    1.4 TSI ACT 150 HP (BlueGT versiyonu)
    1.4 TSI 192 HP (GTI versiyonu)

    Dizel :
    1.4 TDI 75 HP
    1.4 TDI 90 HP
    1.4 TDI 105 HP - 2014 2. yarı -

    Kaynak :
    https://www.volkswagen-media-services.com/documents/10541/939336/The+Polo+%E2%80%93%20a+new+generation.pdf



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _MaxPayne_ -- 29 Ocak 2014; 0:28:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_

    Motor seçenekleri konusunda yanlışlıklar var.
    Artık 1.2 ve 1.6 TDI seçenekleri yok.
    Dizel olarak sadece 1.4 TDI seçeneği olacak ve 75, 90, 105 HP'lik motor güçleri ile satın alınabilecek.
    Benzinli olarak ise,
    1.2 lt atmosferik motorlar piyasadan kalkacak onun yerine 1.0 lt 60, 75 HP'lik atmosferik motorlar gelecek.
    Turbo benzinli olarak ise ilk aşamada 1.2 TSI 90, 110 HP'lik motorlar, yılın ikinci yarısından itibaren de 1.0 TSI 90 HP'lik motor gelecek.
    Yani kısaca motor seçenekleri ;

    Benzinli :
    1.0 lt 60 HP
    1.0 lt 75 HP
    1.0 TSI 90 HP (BlueMotion versiyonu) - 2014 2. yarı -
    1.2 TSI 90 HP
    1.2 TSI 110 HP
    1.4 TSI ACT 150 HP (BlueGT versiyonu)
    1.4 TSI 192 HP (GTI versiyonu)

    Dizel :
    1.4 TDI 75 HP
    1.4 TDI 90 HP
    1.4 TDI 105 HP - 2014 2. yarı -

    Kaynak :
    https://www.volkswagen-media-services.com/documents/10541/939336/The+Polo+%E2%80%93%20a+new+generation.pdf
    şu saçmalığın mantığını anlasam bende yapacağım. b sınıfı aracı konfigüratörden abuk subuk opsiyonlarla doldurup, "xx bin oldu yuh höh oha!" demenin ne alemi var? yolda gördüğün kaç poloda 17" jant, karartılmış cam vs. var? böyle yazıp saçmalamanın ne alemi var?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_

    Motor seçenekleri konusunda yanlışlıklar var.
    Artık 1.2 ve 1.6 TDI seçenekleri yok.
    Dizel olarak sadece 1.4 TDI seçeneği olacak ve 75, 90, 105 HP'lik motor güçleri ile satın alınabilecek.
    Benzinli olarak ise,
    1.2 lt atmosferik motorlar piyasadan kalkacak onun yerine 1.0 lt 60, 75 HP'lik atmosferik motorlar gelecek.
    Turbo benzinli olarak ise ilk aşamada 1.2 TSI 90, 110 HP'lik motorlar, yılın ikinci yarısından itibaren de 1.0 TSI 90 HP'lik motor gelecek.
    Yani kısaca motor seçenekleri ;

    Benzinli :
    1.0 lt 60 HP
    1.0 lt 75 HP
    1.0 TSI 90 HP (BlueMotion versiyonu) - 2014 2. yarı -
    1.2 TSI 90 HP
    1.2 TSI 110 HP
    1.4 TSI ACT 150 HP (BlueGT versiyonu)
    1.4 TSI 192 HP (GTI versiyonu)

    Dizel :
    1.4 TDI 75 HP
    1.4 TDI 90 HP
    1.4 TDI 105 HP - 2014 2. yarı -

    Kaynak :
    https://www.volkswagen-media-services.com/documents/10541/939336/The+Polo+%E2%80%93%20a+new+generation.pdf

    http://www.turkeycarblog.com/2014/01/2014-volkswagen-polo-yeni-ve-yenilenmis-uc-silindirli-motorlariyla-tanitildi/




  • Allah için kendi sınıfında güzel bir araç. Ancak kah vergiler kah doğuşoto arabanın ahını çıkarır milletten.
  • _MaxPayne_ kullanıcısına yanıt
    Tesekkurler bu bilgiler yoktu konuyu actigim vakit
  • Simdi B segmenti icin su yeni hali cok iyi bir alternatif. Fanatizme gerek yok. Eski polo cop oglu cop. Kiz arkadasim 2 sene kullandi, sonra annesine verdi, simdi satmaya calisiyoruz alani cok, niye aliyorlar bilmiyorum araci. Benim elime havadan para gelse vermem polo'nun mevcut haline. Ama bu yeni hali gozume hos gorundu. Peki simdi su aldatmacaya dusmemek lazim. Bu aracin bu gorundugu hali elbette ucuz degil, bir kere renkler kafadan ucretli olacaktir, 900 tl civarinda, jantlar icin istenecek ucret kafadan 1750'den asagi olmaz, peki ic donanim o ekran belese mi gelecek? Bilmiyorum. Yalan konusmak olmasin. Ama o ekran belese geliyorsa helal olsun. Peki o direksiyon? Arkadas bu polonun direksiyonundaki tipsizlik doganda sahinde yok -hakaret algilamasin kus serisi sahipleri-. Simdi bu yeni versiyonda cok hos gorunuyor eyvallah. Ama yuksek ihtimalle bos donanimda boyle gelmez bu yine tek tarafi tuslu ucubeye doner. Arka tampon astra serisi gibi disa acilan ters dudak olmus, begendim, kesinlikle araclarin arkasini daha buyuk gosteren bir detay. Bu arada farlar led eyvallah ama unutmayalim ki onlar kafadan 1500tl'den baslar. Bakin daha hic adam akilli aracin donanim paketi vs eklemeden aracin fotograf ve videolardaki gibi gorunmesi icin 5bin tl harcadik. Bunun yaninda guvenlik donanimlari standart sunulmali artik ayip. Esp AutoHold hava yastiklari virajda tork kontrolu gibi guncel hos teknik donanimlar sunulmali aracta artik ozellikle esp ve hillholder dsg'li araclarin belalisi oldu. Yalniz motor secenekleri cok basarili, daha once 1.6'dan gelen 90 beygir motor simdi 1.4'den geliyor. Ayrica bence bu arac icin en ideal motor 1.2 tsi. Cok guzel olur yalan yok. 1.2 tsi 105 getirmezler diye dusunuyordum ki bir kaciniz 90lik gelecek demis, bence 90lik arac icin daha iyi. Polo 1.6 90tdi'da zaten tatminkar gidiyordu. gelelim fiyata 1.2 tsi 90hp dsg arac fiyati yuksek ihtimalle 48-51bin civarinda olur donanima gore fiyat artar azalir ama bu civarda ortalama bir arac alinir, 1.4 tdi nasil olur hic kestiremiyorum. Uzun lafin kisasi dogus hos bir arac getirebilir fanatizme gerek yok, dogusu gunahim kadar sevmem, golf iyi arac, polo iyi olma yolunda, ama malesef o fiyatlara c sinifi hos bir arac alinir polo yerine. Resimlerdeki araclar hayal yani.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Muhendis

    Simdi B segmenti icin su yeni hali cok iyi bir alternatif. Fanatizme gerek yok. Eski polo cop oglu cop. Kiz arkadasim 2 sene kullandi, sonra annesine verdi, simdi satmaya calisiyoruz alani cok, niye aliyorlar bilmiyorum araci. Benim elime havadan para gelse vermem polo'nun mevcut haline. Ama bu yeni hali gozume hos gorundu. Peki simdi su aldatmacaya dusmemek lazim. Bu aracin bu gorundugu hali elbette ucuz degil, bir kere renkler kafadan ucretli olacaktir, 900 tl civarinda, jantlar icin istenecek ucret kafadan 1750'den asagi olmaz, peki ic donanim o ekran belese mi gelecek? Bilmiyorum. Yalan konusmak olmasin. Ama o ekran belese geliyorsa helal olsun. Peki o direksiyon? Arkadas bu polonun direksiyonundaki tipsizlik doganda sahinde yok -hakaret algilamasin kus serisi sahipleri-. Simdi bu yeni versiyonda cok hos gorunuyor eyvallah. Ama yuksek ihtimalle bos donanimda boyle gelmez bu yine tek tarafi tuslu ucubeye doner. Arka tampon astra serisi gibi disa acilan ters dudak olmus, begendim, kesinlikle araclarin arkasini daha buyuk gosteren bir detay. Bu arada farlar led eyvallah ama unutmayalim ki onlar kafadan 1500tl'den baslar. Bakin daha hic adam akilli aracin donanim paketi vs eklemeden aracin fotograf ve videolardaki gibi gorunmesi icin 5bin tl harcadik. Bunun yaninda guvenlik donanimlari standart sunulmali artik ayip. Esp AutoHold hava yastiklari virajda tork kontrolu gibi guncel hos teknik donanimlar sunulmali aracta artik ozellikle esp ve hillholder dsg'li araclarin belalisi oldu. Yalniz motor secenekleri cok basarili, daha once 1.6'dan gelen 90 beygir motor simdi 1.4'den geliyor. Ayrica bence bu arac icin en ideal motor 1.2 tsi. Cok guzel olur yalan yok. 1.2 tsi 105 getirmezler diye dusunuyordum ki bir kaciniz 90lik gelecek demis, bence 90lik arac icin daha iyi. Polo 1.6 90tdi'da zaten tatminkar gidiyordu. gelelim fiyata 1.2 tsi 90hp dsg arac fiyati yuksek ihtimalle 48-51bin civarinda olur donanima gore fiyat artar azalir ama bu civarda ortalama bir arac alinir, 1.4 tdi nasil olur hic kestiremiyorum. Uzun lafin kisasi dogus hos bir arac getirebilir fanatizme gerek yok, dogusu gunahim kadar sevmem, golf iyi arac, polo iyi olma yolunda, ama malesef o fiyatlara c sinifi hos bir arac alinir polo yerine. Resimlerdeki araclar hayal yani.
    bir fiesta değil




  • MoNdEoo M kullanıcısına yanıt
    Neden.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    polo kalitesini zaten kanıtlamış bir araç. daha iyi olmuş, bu kasa olabilecek en iyi noktaya gelmiş, bu aynı zamanda kasanın sonunun da geldiğinin bir habercisi. en donanımlı eski kasa olmaya aday
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JasonNewsted

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    passat jetta polo tasarımlar aynı, mantık aynı, bir kaç detay değişir sonra daya gitsin..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gncttyslgr

    passat jetta polo tasarımlar aynı, mantık aynı, bir kaç detay değişir sonra daya gitsin..

    Alıntıları Göster
    Motor sesi umarım güncel versiyondan daha az yansıyordur iç mekana.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Tesekkurler bu bilgiler yoktu konuyu actigim vakit

    Rica ederim hocam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_

    quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Tesekkurler bu bilgiler yoktu konuyu actigim vakit

    Rica ederim hocam

    Alıntıları Göster
    Hocam bu aracın fiyatları , donanım ve özellikleri ne zaman ortaya çıkar ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xOldof498

    Hocam bu aracın fiyatları , donanım ve özellikleri ne zaman ortaya çıkar ?

    Avrupa'da Mart sonu - Nisan başı gibi satışa sunulacak.
    Türkiye'ye en geç Mayıs sonu gibi gelir.
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    ruhsuz araç tasarım düz sıradan b sınıfı araçlar tasarım anlamında biraz aykırı olmalı kendine özel bir takım farklılıkları olmalı bu yüzden polo bana hitap etmiyor. fiesta gerek sürüş zevkiyle(güncel poloya göre) gerek tasarım anlamında daha tatmin edici



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MoNdEoo -- 29 Ocak 2014; 15:08:58 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MoNdEoo

    ruhsuz araç tasarım düz sıradan b sınıfı araçlar tasarım anlamında biraz aykırı olmalı kendine özel bir takım farklılıkları olmalı bu yüzden polo bana hitap etmiyor. fiesta gerek sürüş zevkiyle(güncel poloya göre) gerek tasarım anlamında daha tatmin edici
    Eskisine göre iyi olmuş, tabi fiyatlarıda görmek lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.C.k.

    Motor sesi umarım güncel versiyondan daha az yansıyordur iç mekana.


    Clio IV'ten çok daha iyi yalıtımda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Team McLaren

    Kimse de dememişki 60 beygir araba mı olur...
    1.2 TSI manuel ile gelirse çok güzel bir araç olur bence.
  • gncttyslgr G kullanıcısına yanıt
    Adamlar motor gamını komple yenilemiş daha ne olsun. Tasarım zaten başarılıydı çok bozmaya gerek yoktu. Öyle de yaptılar. Golfteki güvenlik ve konfor özelliklerini eklediler tam oldu.
  • MoNdEoo M kullanıcısına yanıt
    Bir fiesta değil sözüyle polonun fiestadan kötü bir araç olduğu anlamı çıkar. Bana hitap etmiyor söylemi ile tezat oluşturuyor ilk söylediğin
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.