Şimdi Ara

Makyajlı i20: Standart Kore İşi (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
0
Favori
3.182
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anyhill

    bu değerlendirmeyi bana ithaf ettiğiniz için teşekkür ederim...
    umarım size ithaf ettiği için uzaklaştırılmamıştır...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: thormentor

    umarım size ithaf ettiği için uzaklaştırılmamıştır...

    Alıntıları Göster
    Yok hocam, bende i20 olduğunu öğrenip böyle bir jest yapmış arkadaş, uzaklaştırma sebebi başka.




  • anyhill kullanıcısına yanıt
  • Yıllarca 3 ileri amerikan ile daha sonra da 10 sene 4 ileri otomatik focus 1 ile 200 bin km den fazla yol yaptım. hiç de öyle sıkıntı yaşamadım. Vites sayısı az olunca hız yapmıyor mı sanıyorsunuz siz?
    Hızlanmada 1-2 sn fark da uzun yolda öyle herkesin fark edeceği bir durum değil sonuçta drag yarışı yapmıyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CapriceClassic -- 12 Nisan 2019; 20:51:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sınıfının fiyat performans bakımından en iyi aracıdır eleştiri boşa olmuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    Panda gidici mi

    Alıntıları Göster
    Evet büyük ihtimalle yarın bir arkadaşım da eşi için alacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • "Ses yalıtımı sınıf standartlarının oldukça altında"

    Bu araba B sınıfı, B B B B B. B SINIFI KOMPAKT SEGMENT BİLE DEĞİL.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yanlış anlamayında.Ne kadar gereksiz bir konu :d işi gücü bırakmış
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sönmeyen Arıza Lambası.

    12-13 saniye benim için çok iyi bir değer. Eski 4 ileri otomatik 206 aracımın 16.5 saniye değeri vardı. Şuanki bindiğim 1.0 manuel i10'un 14.5 saniye civarı hızlanması var. Hiçbir zaman hızlanma ile alakalı bir eksiklik hissetmedim her iki araçta da. Bence bu hızlanma işi çok abartılıyor.

    Alıntıları Göster
    Hocam senin için 13 sn iyi bir değer olabilir ama benim için 2019 yılında yeterli değil. Yıl olmuş 2019, 14 saniye artık tarih olması gereken bir süre. Açıkçası ben sırf otomatik diye 16.5 saniyde hızlanabilen bir "otomobil" ile uzun yola çıkmam.

    Mesela Lada Niva'yı alırsın, 0-100'ü 19 saniyedir ama her türlü yolda dağ tepe bayır gezersin. Asfalttaki hantallığı kabul edilir ve rahatsız etmez. Ama aldığın otomobilin tek bir yetisi var o da asfaltta gidebilmek. Passat'ın 4x4 modeli tarlada gidebiliyor mu? Gidemiyor. Araba asfalt için tasarlanmış.

    Yani Asfalt üzerinde gitmesi için tasarlanan ve alınan bir otomobilde 2019'da 10 saniye civarında hızlanmalı. Bu değeri sırf 0-100 olarak algılamayın, sollamaya çıkarken arabanın esnekliğini fark ediyorsunuz zaten. Şuan kullandığım 1.3 MultiJET'te şehirde idare ediyor ama uzun yolda yeterli bir motor değil ve özellikle tek şeritli dağ yollarında sollama yapacak ciğer yok. İşte böyle bir yolda motor gücünün farkıyla yokuşa sarmadan kamyonu sollar yolunuza devam edersiniz.

    Örneğin i20'nin 1.0 T-GDI motorunun 10 sn verisi var. Kabaca bu normal kullanımda bize 0-100 dışında 60-100 gibi ara hızlanmalarda da daha esnek olacağını gösteriyor. Yada 1.4 CRDI motor 240 nm torkuyla ve daha geniş tork bandıyla 1.3 multiJET'ten daha esnek bir motor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sönmeyen Arıza Lambası.

    Ha bu arada insanı hayatta soğutan "dualogic" "etg5" "easytronic" gibi şanzımanlar yerine "hepi topu 4 tane vitesi olan şanzımanlar"ı tercih ederim.

    Alıntıları Göster
    Hocam burada konumuz tek kavrama robotize ile tam otomatik kıyası değil. Eğer tam otomatik i20 ile kıyaslayacaksanız, Peugeot 208 1.2 Puretech EAT6 var. Teknik broşürüne baktım, 0-100'ü 9.9 Saniye.

    9.9 saniye, tam otomatik EAT6 şanzıman ve B sınıfı. İnsanın ne hayattan soğutur ne de debriyaj ile uğraştırır

    Bu arada bekliyorum, hala i20'nin kullandığınız diğer modellerini yazmadınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..Raptor..

    Hocam burada konumuz tek kavrama robotize ile tam otomatik kıyası değil. Eğer tam otomatik i20 ile kıyaslayacaksanız, Peugeot 208 1.2 Puretech EAT6 var. Teknik broşürüne baktım, 0-100'ü 9.9 Saniye.

    9.9 saniye, tam otomatik EAT6 şanzıman ve B sınıfı. İnsanın ne hayattan soğutur ne de debriyaj ile uğraştırır

    Bu arada bekliyorum, hala i20'nin kullandığınız diğer modellerini yazmadınız.

    Alıntıları Göster
    i20 1.4 elite smart pan 103 bin TL
    208 signature 118 bin TL

    0 dan 100 e fark 3.4 saniye
    Fiyat farkı 15 bin TL

    En büyük fark yakıt farkı. Onun haricinde iki araçta aynı fiyatta değilse tercihim i20 olurdu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1000kg dedikten sonra okumadım
    1.2 mpi motorlu i20 1233kg
    Dizel i20 1330kg civarındadır.
    Ses yalıtımı da sınıfının en iyilerindendir.
    Boş bir eleman daha gelmiş foruma hoş gelmiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..Raptor..

    Hocam burada konumuz tek kavrama robotize ile tam otomatik kıyası değil. Eğer tam otomatik i20 ile kıyaslayacaksanız, Peugeot 208 1.2 Puretech EAT6 var. Teknik broşürüne baktım, 0-100'ü 9.9 Saniye.

    9.9 saniye, tam otomatik EAT6 şanzıman ve B sınıfı. İnsanın ne hayattan soğutur ne de debriyaj ile uğraştırır

    Bu arada bekliyorum, hala i20'nin kullandığınız diğer modellerini yazmadınız.

    Alıntıları Göster
    i20 nin showrumda içine binmek dışında hiçbir modeline binmedim. İ20 den daha kötü araçlara bindiğimi söyledim yeterli değil mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ulan aracı kullanmasak bilmeyeceğiz ya

    2015 yılından beri kullanıyorum yeni kasayı. 4 yıldır trim sesi yaşamadım, sadece cam tavan ses yapıyor sıcaklığa göre. Malzeme kalitesinden konuşacak olursak, 2015te eski kasa Ibiza vardı, kötü bir malzeme kalitesi vardı. Polo ön göğüste bir tık daha iyidi. Diğer Fransızlarla ya başabaş ya da daha iyi genel olarak.

    Kabindeki parçaların oturtulması başarılı, tok hissettiriyor. Ses yalıtımını da o zamanki sınıftaki arabalardan eksik görmüyorum. Gayet rafine bir sürüşü var.


    Bende 4 ileri otomatik versiyonu var. Yakıt konusunda çok verimsiz, doğru ama bu kombinasyon çok güvenilir ve çift kavrama hassasiyeti yok. Taş gibi şanzıman. Benim aracıma kim oturduysa performansı iyi dediler, 0-100’ü çok düşük ama bunu şehir içi veya dışı hissetmiyorum, yarış yapmıyorsan tabii. Belki konu sahibinin direksiyonu zayıftır, iyi şöför değildir...

    Bu devirde kötü araba kalmadı artık. Hemen her üretici gayet rekabetçi. Neyin kafasını yaşıyorsunuz böyle konular açınca anlamıyorum, alan memnun satan memnun. Bu ülkeye 1 çivi çakmayan VW grubunu almaya devam edin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.