Şimdi Ara

Makyajlı i20: Standart Kore İşi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
0
Favori
3.172
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Makyajlı i20: Standart Kore İşi

    Öncelikle, Kore işi bir arabadan performans beklememek gerekir. Tüm motor ve şanzıman seçeneklerini incelediğimizde en iyi performansın 10.5 saniye olduğu görülüyor.
    i20 için daha "agresif" bir versiyonu da bulunmuyor.
    Diğer markalardaki "S-Line, R-Design, R-Line, GT-Line" gibi bir pakete Hyundai gibi bir markada rastlamak büyük sürpriz olurdu.

    1.4 MPI 100 Hp 4 ileri tork konvertörlü otomatik vites için eleştirilerim:
    - Bu motor alt devirlerde isteksiz olduğu gibi, üst devirlerde de fark yaratamıyor. 13.2 saniyelik 0-100 km değerleriyle oldukça düşük bir performans sergiliyor.
    - 4 ileri şanzıman vites geçişlerini bariz biçimde hissettirirken, motor gücünü iyice törpülüyor.

    1.0 T-GDI 120 Hp 7 ileri kuru tip DCT için eleştirilerim:
    - 1.4 MPI'ye kıyasla biraz daha canlı olsa da bariz bir fark yok. 10.5 saniyelik 0-100 km değeri, araç ağırlığının yaklaşık 1.000 Kg olduğu düşünüldüğünde oldukça düşük performanslı olduğu görülüyor.
    - 7 ileri DCT şanzıman 4 ileri olana kıyasla biraz daha pürüzsüz geçişler sağlamasına rağmen, performansı törpülemeye devam ediyor. Kuru tip olması da potansiyel arızalara gebe olduğuna işaret edebilir. Çift kavrama mağdurları tarafından eleştirilebilir.

    Diğer eleştirilerim:
    - Ses yalıtımı sınıf standartlarının oldukça altında
    - Trim sesleri iç kabine hakim vaziyette
    - Motor sesi yüksek devirlerde kabin içinde oldukça rahatsız edici
    - Virajlardaki savrulma eğilimi makyajla birlikte devam ediyor.
    - İç ve dış malzeme kalitesi oldukça düşük kalmış
    - Dokunmatik ekran tepkileri oldukça yavaş, çözünürlük ve kullanışlılık açısından bu bölümde de iyi bir haber yok.
    - Kadrana gelince, ibreler oldukça eski tasarıma sahip fakat okunaklı
    - EuroNcap 4 yıldız ile ne kadar yeterli derecede güvenli olduğunun takdirini tüketicilere bırakıyorum. Makyaj sonrasında yeni bir test olmayacak.

    Olumlu yanları
    - İzmit'te üretiliyor. İzmitli kardeşlerimiz bu arabanın ekmeğini yiyorlar.
    - Şerit Takip Sistemi opsiyonel olarak da olsa güzel bir özellik.
    - 1.0 T-GDI ve DCT kombinasyonu en tercih edilebilir versiyon olarak Elite Pan Smart Safety paketi ile sizi A noktasından B noktasına götürmek için yeterlidir. (Diğer versiyonları önermiyorum.)
    - Fiyatı sınıf standartlarına göre makul diyebiliriz.

    Not: Bu değerlendirme Anyhill'e ithafen yazılmıştır.







  • Ulan aracı kullanmasak bilmeyeceğiz ya

    2015 yılından beri kullanıyorum yeni kasayı. 4 yıldır trim sesi yaşamadım, sadece cam tavan ses yapıyor sıcaklığa göre. Malzeme kalitesinden konuşacak olursak, 2015te eski kasa Ibiza vardı, kötü bir malzeme kalitesi vardı. Polo ön göğüste bir tık daha iyidi. Diğer Fransızlarla ya başabaş ya da daha iyi genel olarak.

    Kabindeki parçaların oturtulması başarılı, tok hissettiriyor. Ses yalıtımını da o zamanki sınıftaki arabalardan eksik görmüyorum. Gayet rafine bir sürüşü var.


    Bende 4 ileri otomatik versiyonu var. Yakıt konusunda çok verimsiz, doğru ama bu kombinasyon çok güvenilir ve çift kavrama hassasiyeti yok. Taş gibi şanzıman. Benim aracıma kim oturduysa performansı iyi dediler, 0-100’ü çok düşük ama bunu şehir içi veya dışı hissetmiyorum, yarış yapmıyorsan tabii. Belki konu sahibinin direksiyonu zayıftır, iyi şöför değildir...

    Bu devirde kötü araba kalmadı artık. Hemen her üretici gayet rekabetçi. Neyin kafasını yaşıyorsunuz böyle konular açınca anlamıyorum, alan memnun satan memnun. Bu ülkeye 1 çivi çakmayan VW grubunu almaya devam edin.
  • Tek bir sorum var, aracı kullandınız mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşı hatırladın mı?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kullanıcı adıyla yorumun bu kadar örtüştüğü bir kişi daha var mı ?::)
  • bu değerlendirmeyi bana ithaf ettiğiniz için teşekkür ederim...
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • Tork konvertörlü 1.4 sahiplerine sabır diliyorum. Ben test sürüşünde zor dayandım. Bu versiyonla uzun yol yapabilen varsa helal olsun.

    1.4 Crdi motora girmemişsin hocam. Onu da ekle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hiç kullanmadığım bir versiyon.

    Kullandıysanız sizin görüşlerinizi de ekleyelim.

    i20 düşünenler için faydalı olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hunharca Eleştiri

    Hiç kullanmadığım bir versiyon.

    Kullandıysanız sizin görüşlerinizi de ekleyelim.

    i20 düşünenler için faydalı olabilir.
    1.2 MPI man. YK
    1.4 Oto. YK
    1.4 CRDI eski kasa 5 ileri
    1.4 CRDI yeni kasa 6 ileri

    Bu modelleri kullandım. 1.2'si fena değil benzinde. Çok sessiz sakin bir motor.

    1.4 CRDI fena bir makine alt devir torku sınıfına göre çok iyi. Kalkışta güzel yürüyor.

    Şu arabanın dizel&DCT'sini yapsınlar deli satar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • auto_man A kullanıcısına yanıt
    Hatırlamaz mıyım, kim bilir kaçıncı hesabı...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Hatırlamaz mıyım, kim bilir kaçıncı hesabı...
    5

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • anyhill kullanıcısına yanıt
    Ben teşekkür ederim.

    Tarafsız ve bağımsız yöneticiler görmek dileğiyle...

    Nezaket kurallarına riayet ederek eleştiri yapıyorum, takdirinizi kazanmak beni onurlandırdı :)
  • Senin Kore diye küçümsediğin Hyundai,

    Otomobilden ticari araçtan tut, CNC işlem merkezine kadar , İş makinesinden tut endüstriyel alanların her kısmında her şeyi üreten bir dünya devi.

    Markaları küçümsemekten vazgeçin.
  • Agirlik 1000 kg demissiniz ama
    1325 kg

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carsever

    Agirlik 1000 kg demissiniz ama
    1325 kg
    B segment araba nasıl 1.325 kg yahu.
  • İ20 nin yalıtımı fena değildi B segmentine gore

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Üyeyi hunharca bölümden uzaklaştırmışlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    Üyeyi hunharca bölümden uzaklaştırmışlar
    Oh be sonunda adalet yerini buldu
    Ne kadar ceza almış ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Moueson -- 11 Nisan 2019; 17:46:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Moueson kullanıcısına yanıt
    26 Nisan'a kadar tatile göndermişler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    B segment araba nasıl 1.325 kg yahu.

    Alıntıları Göster
    i30 dizel otomatik 1500 küsür
    Tucson dizel otomatik 1800 küsür

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.