Şimdi Ara

Güncelleme: Makyajlı 2024 Volkswagen Golf Türkiye'de manuel şanzımana sahip olacak

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
2.060
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj

  • Markadan gelen bilgiye göre, makyajlı Volkswagen Golf, Türkiye pazarı için Impression donanım seviyesinde manuel vitesle getirilmeye devam edecek.



    Volkswagen Golf 8 pazardaki üçüncü yılını doldurmak üzere. Haliyle makyaj operasyonu için hazırlıklar başladı. Alman üretici, Golf'ün 50'nci yaşını önümüzdeki yıl tanıtacağı makyajlı versiyonla kutlayacak. Autocar'ın haberine göre, yenilenen Golf, popüler modelin son içten yanmalı motorlu versiyonu olabilir.



    Önümüzdeki yıl satışa sunulması planlanan makyajlı Volkswagen Golf'te tasarım tarafındaki dokunuşların yanı sıra daha güncel hibrit motorlar, güncellenen dijital fonksiyonlar ve daha büyük ekranlarla revize edilen bir iç mekan göreceğiz. Ayrıca Volkswagen, araç filosunun ortalama CO2 emisyonlarını düşürmek için yeni Golf'ü sadece DSG şanzımanla sunmayı planlıyor.



    Alman üreticinin Ar-Ge merkezinden gelen bilgiler, Golf'ün multimedya sisteminin hızlandırılması için çalışmalar yapıldığını gösteriyor. 2021 yılının sonunda Qualcomm yonga setinin daha gelişmiş Samsung birimiyle değiştirilmesiyle bu konudaki ilk adım atılmıştı. Ancak görünen o ki dahası var ve Alman marka yeni jenerasyonda yazılım sorunlarıyla gündeme gelen modeli için köklü bir teknoloji revizyonu planlıyor.




    Makyajlı Golf için yeni sürüş asistan teknolojileri de planlanıyor. Bunlardan bir tanesi de otomatik park fonksiyonuyla güncellenen Park Asistanı olacak. Bu da Golf kullanıcılarının sadece düz bir çizgide değil direksiyon müdahalesi de gerektiren park manevralarını akıllı telefon vasıtasıyla uzaktan gerçekleştirebilmesini sağlayacak. Golf ayrıca 50 metreye kadar olan park manevralarını kaydedip kendi kendine de park yapabilecek.



    Daha önce makyajlı Volkswagen Golf'ün kabinini gösteren fotoğraflar ortaya çıkmıştı. Malzeme kalitesinin iyileştirileceği alanda büyük multimedya ekranı ilk göze çarpan detaylar arasında. Alttaki klima kontrol birimi de gece kullanımı için ışıklandırılmış. Bunların dışında multimedya sistemindeki dijital menünün basitleştirildiği ve erişim kolaylığı adına ikonların büyüdüğü belirtiliyor. Ayrıca müşteri talepleri doğrultusunda direksiyon üzerindeki dokunmatik kontrollerin de fiziksele geri döndürüldüğü görülüyor.




    Volkswagen, makyaj operasyonunda Golf'ün şarj edilebilir hibrit motorlarına odaklanacak. eHybrid ve GTE versiyonlarında 1.4 litre dört silindirli motorlar yerine EA211 Evo kodlu 1.5 litre turbo dört silindirli motorlara geçiş yapılacak. Bu geçiş kapsamında daha fazla güç ve daha büyük batarya kapasitesi ile 100 kilometreye varan saf elektrikli sürüş menzili görebileceğimiz belirtiliyor.



    Ayrıca Bkz.Güvenli sürüş için lastiklerde nitrojen gazı kullanımı öneriliyor



    Verilen bilgiye göre Volkswagen, Golf'ün yeni emisyon kurallarıyla baş edebilmesi için diğer motorlardaki elektrik desteğinin dozunu da artıracak. 1.0 litre üç silindirli ve 1.5 litre dört silindirli benzinli motorların gücü aynı kalacak. Hafif hibrit eTSI modellerde ise hem performans hem de ekonomi adına elektrik gücü artırılacak. 2.0 litre dört silindirli benzinli ve dizel motorlarda da hafif hibrit desteği bulunacak. Ayrıca Golf GTI ve Golf R modelleri de hafif hibrit desteği alacak.




    Kaynak:https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/2024-volkswagen-golf-mk85-no-manual-new-hybrids







  • O ekranla gelmez inşallah.

  • Adamlar aracın içine tablet yerine televizyon koymuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İsabet olmuş manuelle gelmeyecek olması…

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • O kadar para verdikten sonra otomatik olsun bi zahmet

  • Bir daha ki modelde herhalde farları tek çizgi haline getirecekler. Güzelim golf ne hale gelmiş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Esxici -- 12 Ağustos 2023; 8:17:7 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Manuel araba sürmek zevklidir. Herkes ucuz diye manuel almıyor. Bence manuel seçeneği olması gerekiyordu.

  • Hani bilmem ne hanımın muhteşem değişimi yorumu?

  • Manuel fetişçileri ağlıyor 😢... Manuel çook eski bir teknoloji kaybolmaya mahkum. 10 yıl sonra elektrikli olunca şanzıman sorunu kalmayacak Driver D yani tek ileri vites olacak (normalde 7 8 9 ileri vites)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Firmalar manuel vitesten iyice kopuyorlar artık.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Manuel İstanbul trafiği için özel bir fetiş idi kalkması kötü olmuş fetiş severlere

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ekranın golfü var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Resmen o araç bu servise gelecek demişler, dsg bu nerde patlayacağı belli olmaz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Süper bir karar

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ABD de gençler manuel aracın ne olduğunu bilmiyor, görmemişler bile. Karburatörlü motorlar gibi bu antika teknoloji de zamanla kaybolacak

  • Manuel vites gerçek araç sürüşüdür. Vw nereye varmak istemektedir.

  • 12 Angry Men kullanıcısına yanıt

    1.0 tsi da neyin zevki bu :D


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Esxici E kullanıcısına yanıt
    Daha güzel olmuş değil mi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Tok kapı sesli bi 2024 golfümüz olsa yeter be ustam.

  • Golf 7.5 daha iyi bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.