Şimdi Ara

MAKYAJLI 2015 İ30 TÜRKİYE'DE !! (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
273
Cevap
3
Favori
24.567
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • gayet güzel olmuş beğendim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasanoglanli

    Tamam ben 2015te 67500e alayım.i30u,siz de 90bin TLye ekstea donanımlı vs Golfu alın.
    3 ya da 4 kaç yıl sonra gerçekten değer kaybetmeyeceğine inanıyor musunuz?
    Herhangi bir mal ucuza alınmışsa değer kaybetmez, "pahalı alınan her mal, değer kaybeder"

    Değer kaybetmez diye birşey yok, parası aynı kalsa yada artasa bile yine dövizin o zamanki değerinden değer kaybı olur. Ama değer kaybı var, değer kaybı var; siz bunu anlamak istemiyorsunuz.
  • Bu arada Assan'ın kulakları çınlaya,
     MAKYAJLI 2015 İ30 TÜRKİYE'DE !! MAKYAJLI 2015 İ30 TÜRKİYE'DE !!

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • İ30 böyle birşey,
     MAKYAJLI 2015 İ30 TÜRKİYE'DE !! MAKYAJLI 2015 İ30 TÜRKİYE'DE !! MAKYAJLI 2015 İ30 TÜRKİYE'DE !!

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Lord Sparhawk L kullanıcısına yanıt
    Neyse arkadaşım, ben 7-dct bekliyordum ve bana göre gyet uygun fiyatı, herkesin kendi tercihi, saygı duymak lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARES007

    Benzinlileri için birşey diyemem ama dizel olanın rakibi yok ki satışı düşük olsun.

    Dsg nin durumu belli. Ben vw nin araçlarını sevsemde, iyi görsemde dsg şanzıman büyük bir risk.
    Megane yerli üretim. Kaza testi bile yok. İthal meganela yerli megane nın şasileri farklı.
    C4-308 pahalı ve çoğu insan yarı otomatik şanzımanı konforlu bulmuyor.
    Focus astra honda nın ve birçok markanın dizel otomatiği yok.


    Eğer hyundai sağlam bir şanzıman yapmışsa, yakıt tüketimini gerçektede düşürmüşse, zaman içinde şu indirimi bu indirimi diye 3-4 bin liralık indirim uygularsa çok satar. Ayrıca 65 bine başka hiçbir markanın dizel otomatiği yok. B segmenti dizel otomatik 60 bin lira zaten.

    Ayrıca 5 yıllık garanti bile dizel otomatik alacaklar için başlı başına terci sebebi.

    İthal megane ile yerli megane'nın şasileri ne açıdan farklı yazar mısınız? Merak ettimde. Eğer lazer kaynağı diyorsanız o ilk üretilenlerde sorun olmuştu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pasa_

    Vay be i30 77 bin olmuş helal olsun. Casio ekranlı mavi ışıklı araçlara 77 bin he?

    Ney 70bin olmalı yada ney 70 bin değil az düşünüp yorum at keske kalksa su arti sistemi artik senin gibiler sirf arti için mesaj atiyor ve bu çok belli oluyor 2 cümle kisa yoruma kapali bi cevap bravo.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TahliyeBorusu


    quote:

    Orijinalden alıntı: ARES007

    Benzinlileri için birşey diyemem ama dizel olanın rakibi yok ki satışı düşük olsun.

    Dsg nin durumu belli. Ben vw nin araçlarını sevsemde, iyi görsemde dsg şanzıman büyük bir risk.
    Megane yerli üretim. Kaza testi bile yok. İthal meganela yerli megane nın şasileri farklı.
    C4-308 pahalı ve çoğu insan yarı otomatik şanzımanı konforlu bulmuyor.
    Focus astra honda nın ve birçok markanın dizel otomatiği yok.


    Eğer hyundai sağlam bir şanzıman yapmışsa, yakıt tüketimini gerçektede düşürmüşse, zaman içinde şu indirimi bu indirimi diye 3-4 bin liralık indirim uygularsa çok satar. Ayrıca 65 bine başka hiçbir markanın dizel otomatiği yok. B segmenti dizel otomatik 60 bin lira zaten.

    Ayrıca 5 yıllık garanti bile dizel otomatik alacaklar için başlı başına terci sebebi.

    İthal megane ile yerli megane'nın şasileri ne açıdan farklı yazar mısınız? Merak ettimde. Eğer lazer kaynağı diyorsanız o ilk üretilenlerde sorun olmuştu.

    Modern araçların hepsinin şasisi tek parça olarak üretilir. Youtube da fabrikaların üretim videoları var. İzleyerek görebilirsiniz. İthal megane ile yerli meganeların stepneleri farklı yerde. Yani şasisi farklı olmalı.

    Burada da yerli ve ithallerin farklılıklarını anlatan konu var.

    http://forum.donanimhaber.com/m_55439387/tm.htm




  • Style Desgn Pack
     MAKYAJLI 2015 İ30 TÜRKİYE'DE !!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yorumlara bakıyorum da, çoğu insanda araç alırken bakılması gereken noktalar donanım ve fiyatmış gibi bir düşünce var. Yol tutuş, konfor, yol-rüzgar-asfalt sesi, süspansiyon, iç mekan kalitesi-işçiliği, hem iç mekan hem kaporta sağlamlığı, fren ve gaz tepkileri, yakıt, bakım aralıkları ve ücretleri vs vs gibi pek çok kriter varken sadece bu ikisi arasındaki tartışmadan yola çıkıp golf daha iyidir i30 kötüdür ya da tam tersi yorumlarla ne golf iyi olur ne i30 kötü. Gidin bakın inceleyin, gerekirse inceleme videoları izleyin sizin göremediğiniz veya fark edemediğiniz noktaları fark eden insanların görüşlerini dinleyin sonra karar verin.
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    Aynen. Millet piyasayı unutuyor sanırım. Muadillerine göre iyi fiyat. Tabi anlamı olması için özellikle şehir içinde fabrika verisini makul ölçüde tutturması gerekir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • audinin led akımından ve mercedesin krom kaplama tampon tasarımlarından sonra mantıklı bir operasyon olmuş. Arka tamponuda on tampon gibi kromaj daha fazla koysalardı eksiği kalmazdı ama arkaya yapmamışlar :(
  • şu çirkin araçlara millet nası para veriyor....
  • 180 hp araba 8 saniye 0'dan 100'e hızlanıyor ve katalog verisi ş.içi 9 litre yakıyor alternatiflerim arasında yeri olmayacak bi araba geliştilmesi gerek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sekoya81

    quote:

    Orijinalden alıntı: MyWorldLife

    quote:

    Orijinalden alıntı: sekoya81

    hangi insan evladı golf comfortline 58 binken ,i30 style i 57.500 e alır.
    Bari 54 bin yapında ikisi arasında kafamız karışsın.



    Adam i30 gibi bir aracın karşına rakip olarak beş para etmez Golf'ü koyuyor.

    Hyundai'ye küfür etmiş kadar oldun be kardeşim

    VW = ÇÖP.

    Not: 2013 f30 3.20d kullanıcısıyım Hyundai'm yok

    golf, i30' u önce çarpar sonra böler.

    Bu mesaja yazdığım mesaj, nasıl oluyorsa silinmiş. Tekrar yazıyorum ki, bölünen Golf olmasın sakın...
     MAKYAJLI 2015 İ30 TÜRKİYE'DE !!

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasanoglanli

    Neyse arkadaşım, ben 7-dct bekliyordum ve bana göre gyet uygun fiyatı, herkesin kendi tercihi, saygı duymak lazım.

    Kimsenin insanların tercihine karıştığı yok zaten, burada markaların pazardaki davranışlarını eleştiriyoruz.
  • Bu motor ve otomatik viteslerin teknik ozellikleri nedir hizlanma yakit fln birisi koysa da baksak merak ettim:) motor ve vites verimli mi degil mi bakalim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • realburaq R kullanıcısına yanıt
    Kağıt üstünde gayet verimli ama haftabiçi test araçlarının hazırlanmasını bekliyoruz. Net şeyler söylememiz için sürmemiz lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: hasanoglanli

    Sabredemedim ben söyleyim.
    Golf Comfortline TDI DSG 82500, ama ekstra 4-5000 verince, i30un Style pakettekiler alınabiliyor. E hadi bi de +3 yıl garanti olsun dedik mi oldu fiyat 87500 falan.
    İ30 Style CRSI DCT ise 67500e alınıyor. İstersen 70e cam tavanlısı var.
    Yani diyorsunuz ya, Golfle rekabet edecek fiyat farkı yok diye.
    Arada 20bin tl var, daha ne olucaktı?

    Sizin yanlışınız iki aracı donanımsal bazda karşılaştırmak ki buna göre hareket edip araç alırsanız sağlam para kaybedersiniz. Golfte cam tavan olmasa da satıyor, xenon olmasa da, siz bunu anlamıyorsunuz.
    Golf'ü değerli yapan şeyler donanımdan başka şeyler. Vw hiçbir zaman donanımla ortaya çıkmadı. Alman yapımı olması, yüksel malzeme ve işçilik kalitesi, yüksek marka algısı ve bunların birlikteliğiyle yüksek ikinci el değeri. C sınıfı hatcler arasında 80bin para verip de 5 sene sonra en az zararla satacağınız araç golf'tür. Başka hiçbir c hatch aracın ikinci elde değer koruyuşu bu kadar iyi değil. Hadi siz de bana o 67'e aldığınız i30'u 5 sene sonra kaça satarsınız, siz de sadece buna cevap verin..

    Bu yazdıklarımdan golf süper veya ben golf fanatiğiyim falan anlaşılmamalı. Benimle tartışmanızın nedeni golfle pazarda yarışamayacak bir model olduğunu söylememdendi. Değil mi? Hala da sonuna kadar sözümün arkasındayım. Hyundai o dolu i30ları bu liste fiyatlarının 10bin altına vermeden sağlam pazar payını alamaz, çünkü herkesin aklında "satarken kaça gider" endişesi var türkiyede. Çünkü ekonomi belli. Küçücük hatchler böyle dünya parasıyken adam alırken kılı kırk yarar, satarken parasını en az şekilde kaybetmek ister. Bugünün parasıyla bu c hatchler maksimum 55bin seviyelerinde olsaydı -ki zaten asıl ederleri de ancak o- işte o zaman herkes gönlünce aracını seçerdi. Sportif isteyen sportif, konfor isteyen konforlu, donanımlı isteyen donanımlı model alırdı. Ama bugün geldiğimiz noktada pazar satış rahatlığı ve değeri üzerinden birkaç marka ve modele indi. Burada peugeot, citroeni hyundai vs gibi daha az tercih edilen markaların yapması gereken tutulan rakiplerin yaptığını tekrarlamak ama ilave olarak + birşeyler daha sunmak ve bunu cazip fiyatlarla yapmak.


    Yıllardır söylüyorum sırf donanımla iş bitmez diye, marka algısı ve bir bütün olarak kalite de çok önemli. Dedim ya samsung o kadar yüksek donanımlı, gelişmiş özellikli telefonları daha ucuza veriyor ama apple pazarını hep koruyor, samsungu alıp 2 sene sonra 3te 1 fiyatına zor satıyorsunuz, iphone döviz gibi her zaman para edip satılabiliyor.

    HA, siz bir defalık araba alıyorsunuzdur, uzun yıllar süreceksinizdir o zaman elbette ne alırsanız alın, ikinci el değeri umrunuzda olmaz size paranıza en çok marka modeli vereni de alabilirsiniz, gözünüze en güzel görüneni de, ama c hatchler bence uzun yıllar sürekli sahip olunacak araçlar değiller. Çünkü ferahlıkları, kalite ve konforları d ve e sınıflarından geride kalıyor ve bir yere kadar tatmin ediyor. İnsan ileride daha fazlasını istiyor, bir de aile büyüyünce yetmiyor sedanlar aranılıyor. Ve son olarak türkiyenin saçma sapan ekonomik yapısını da düşündüğümüzde acil para laızm olabilecek durumlarda çabuk ve iyi paraya satılabilecek araçların önemi ortaya çıkıyor. Ben bunlardan dolayı ikinci elde değerli modellerden bu kadar bahsediyorum. Yoksa golf parasına e200 kompressor alabilmek varken kim ne yapsındı golf'ü focusu ama hayat o kadar basit işlemiyor işte.

    peki elite donanımı 10 bin lira aşağısına nasıl satacaklar. Bunun cevabı Realitede donanım azalması ve kalite düşüşü. Mevcut durumda sevabina olacak işler değil bunlar. Bence hyundai zaten ülkemizde son 3 yılda kendi alıcı kitlesini oluşturdu. Ben bir önceki kasa i20 yi 2012 mayısta ilk çıktığı Hafta aldım 2-3 ay sonra benimkinden başka i20 gördüm. Ama bu yeni kasadan ilk çıktığı Hafta en az 10 tane gördüm. Şu anda her ışıkta en az 1 tanesine denk geliyorum. Demek ki marka algısı artık farklı işliyor insanlar vw ile hyundai arasında çok fark görmüyor. Az çok aynı kaliteyi daha ucuza alma yoluna gidiyor. Bir müşteri ilk etapta ilk alış fiyatına dikkat ediyor. Ikinci eldeki kar zarar hesabı ikinci sırada geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben diyorimki aynı kombinasyon ve donanımla i30-Golf arasında 20bin tl fark var.
    Affedersiniz ama daha kaç tl fark olacaktı?

    Örneğin kendim.için konuşayım, i30a 45-50 Nakit verip verip, kalanına kredi kullanacağim.
    Hadi Golfe niyetleniyim, neredeyse nakit verdiğim kadar daha kredi kullanmak gerekiyor.

    Golf derken vs derken lütfen önce fiyatından bahsedin, sonra kıyaslayın!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.