Şimdi Ara

Made in CHINA...teker üstü araclar (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
253
Cevap
2
Favori
30.461
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: infernaltr


    quote:

    Orijinalden alıntı: Janeiro


    quote:

    Orijinalden alıntı: infernaltr

    Tofaş şahin bunlardan daha sağlamdır


    hahaha komik şey


    Hoşuna mı gitti len ? Bu taklit çin malı ucubelerden sende de var galiba ?


    Öncelikle üslubunuza dikkat edin.
    Tofoş Şahin'le karşılaştırılamaz bu araçlar eminim ki o araçlardan daha kalitelidir.Her nekadar insan güvenmesede C-Ncap testlerinden geçmiş araçlar bunlar.
    Bu araçlardan herhangi birinede sahip değilim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janeiro


    quote:

    Orijinalden alıntı: infernaltr


    quote:

    Orijinalden alıntı: Janeiro


    quote:

    Orijinalden alıntı: infernaltr

    Tofaş şahin bunlardan daha sağlamdır


    hahaha komik şey


    Hoşuna mı gitti len ? Bu taklit çin malı ucubelerden sende de var galiba ?


    Öncelikle üslubunuza dikkat edin.
    Tofoş Şahin'le karşılaştırılamaz bu araçlar eminim ki o araçlardan daha kalitelidir.Her nekadar insan güvenmesede C-Ncap testlerinden geçmiş araçlar bunlar.
    Bu araçlardan herhangi birinede sahip değilim.


    C-Ncap testinden tabi geçicek kendi testlerindende geçemezse piyasaya çıkarmanın anlamı yok.




  • Biz böyle Çin arabalarıyla alay ederken 10-15 sene sonra Hyuhdai-Kia gibi, 30 sene sonra da Toyota-Honda gibi olacak bu markalar ve bizim hala bir araba markamız olmayacak.

    Adamlar en azından bu yola baş koyup şimdilik rakipleri karşısında çok yetersiz olsa da üretime başlamışlar. Alay edilecek durumda olan onlar değil biziz, Ford'un CEO'sunun "kendi markanızı yapmaya kalkışırsanız ..." diye onlara değil bize efelenebiliyor .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cesmuru


    quote:

    Orijinalden alıntı: Janeiro


    quote:

    Orijinalden alıntı: infernaltr


    quote:

    Orijinalden alıntı: Janeiro


    quote:

    Orijinalden alıntı: infernaltr

    Tofaş şahin bunlardan daha sağlamdır


    hahaha komik şey


    Hoşuna mı gitti len ? Bu taklit çin malı ucubelerden sende de var galiba ?


    Öncelikle üslubunuza dikkat edin.
    Tofoş Şahin'le karşılaştırılamaz bu araçlar eminim ki o araçlardan daha kalitelidir.Her nekadar insan güvenmesede C-Ncap testlerinden geçmiş araçlar bunlar.
    Bu araçlardan herhangi birinede sahip değilim.


    C-Ncap testinden tabi geçicek kendi testlerindende geçemezse piyasaya çıkarmanın anlamı yok.


    Sonuç olarak adamlar barisozyurt'unda dediği gibi arabalarını yapıyorlar.
    Tofaş Şahin'le bu arabalar karşılaştırılamaz bile.
    Evet Fiat motoru var doğru fakat şöyle birşey var ki Şahin vb. arabalar teste bile girmedi
    Şöylede Chery Tiggo çarpışma testi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janeiro


    quote:

    Orijinalden alıntı: cesmuru


    quote:

    Orijinalden alıntı: Janeiro


    quote:

    Orijinalden alıntı: infernaltr


    quote:

    Orijinalden alıntı: Janeiro


    quote:

    Orijinalden alıntı: infernaltr

    Tofaş şahin bunlardan daha sağlamdır


    hahaha komik şey


    Hoşuna mı gitti len ? Bu taklit çin malı ucubelerden sende de var galiba ?


    Öncelikle üslubunuza dikkat edin.
    Tofoş Şahin'le karşılaştırılamaz bu araçlar eminim ki o araçlardan daha kalitelidir.Her nekadar insan güvenmesede C-Ncap testlerinden geçmiş araçlar bunlar.
    Bu araçlardan herhangi birinede sahip değilim.


    C-Ncap testinden tabi geçicek kendi testlerindende geçemezse piyasaya çıkarmanın anlamı yok.


    Sonuç olarak adamlar barisozyurt'unda dediği gibi arabalarını yapıyorlar.
    Tofaş Şahin'le bu arabalar karşılaştırılamaz bile.
    Evet Fiat motoru var doğru fakat şöyle birşey var ki Şahin vb. arabalar teste bile girmedi
    Şöylede Chery Tiggo çarpışma testi



    Biraz araştırdım şu kuruluşu. Bizim şahin doğanla aynı kalitede bence. Tamam tofaş girmemiştir teste ancak girsede farklı bir sonuç çıkmazdı. Bakın alttaki yazıyı daha önceden forumdan bir arkadaş yazmış.
    quote:

    C-NCAP Euro NCAP'den farklı standartlar izler, mesela 64km/h olan frontal impact, 50km/h ile ölçülür. US-NCAP bile Euro NCAP'den farklıdır, bu yüzden en güvenilir ve önemli olarak kabul edilen Euro NCAP'tir. Kendileri bile standartlarının endüstrinin standartları dışında olduğunu söylüyor ve Çinlilerin bile %74'ü o testlerin geçerli ve adil olduğuna inanmıyor. Daha ayrıntılı okumak ve öğrenmek istersen:
    http://chinaautoweb.com/2011/01/is-c-ncap-a-scam/

    Ayrıca Geely bir aracını 2010'da standartlar doğrultusunda yapılan NCAP testi için gönderdi, 0(yazıyla sıfır) yıldız aldı:
    http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/258742/chinese_firm_hits_new_low_in_horror_crash_test.html

    C-NCAP hiçbir anlam ifade etmiyor açıkçası, kendi aralarında eğlendikleri bir organizasyon.




  • yazılanların çoğunu okudum da inanın bu işlerle hiiç uğraşmamış kim ne arabası üretiyor bilmeyen dünyanın 50 farklı yerindne 50 insna getirip bu yazılanları onların dillerine tercüme etsek ve bizim bu konuda nerede oldugumuzu sorsak bizi araba üretme ve kalitesi yönünden dünyada ilk 3'de filan düşünürler. hatta arabayı ilk icad edenin biz oldugumuzu bile düşünenler çıkar . Arkadaşlar el insaf çinlileri o kadarda çok sevmem ama adamlar en aından çakmada olsa yan sanayide olsa bir şeyler üretmeye çalışıyor peki bizimkiler ne yapıyor bakalım
    koç holding otokoç diye bir birim kurdu burada araba üretiyor ancak fordun verdiği kalıplar ile yani herşey hazır
    sabancı holdig temsa'yı kurdu o ne yapıyor yanlış bilmiyorsam sadece satış üretim varsa bile aynı otokaç gibihazır kalıpları basıyorlardır.
    allah aşkına bizim daha yerli 1tane araç portatifimiz bile yokken çinlileri bu denli eleştirmemiz çok ama çok saçma . yanlış anlamayın araçları eleştirmeyin demiyorum tabi ki seversiniz sevmezsini ona bir şey demem ama çinliler bu işi bıraksın yok tofaşlar daha sağlam filan diye youmlar yapmak anca kendimizi kandırmaktan birşey değil. bugün hangimiz bir çin arabası kaliteside dahi yüzde yüz türk arabası yapılmasını istemez . hepimiz isteriz ama sanki biz avrupadaki gibi avrupa arabalarını çok ucuza alabiliyormuşuz gibi çin arabalarını bu denli eleştirmek çok faşistce geliyor bana . ayrıca burada yorm yapanların yarısı dahi bu araçlara ellerini sürmekten geç görmemiştirler bile.
    şimdi '' benim yorumum bu siz ister alın ister almayın '' şeklindeki çin arabalarını agır eleştirilerden özellikle arabayı 10 dk'lık sürüşle filan eleştirmekten kaçının lütfen. sırf bu denli yorumlar yüzünden geçen sene araba alırken burada bir çok kişinin çin arabaları hakkında agır eleştirilerini okudum ve almadım ve daha sonra çok ama çok pişman oldum . ama ögrendim ki o agır eleştirenlerin inanın 1'i dahi bu arabayı 10 dk'dan fazla sürmemiş. 93 model opel astra f aldım donanım 0denecek kadar az , parça fiyatları neredeyse 0 astra kadar pahalı , anlayan usta desen servisi dışında anlayan yok ki bazı servisleri dahi anlamıyor . keşke mitsubishi motorlu bir çin arabası alsaydım en azından mitsubishi ustası çok sanayide




  • Chengdu Motor Show ,Cin otomobil 2011.....ve beraberinde Cin li mühendislerin yeni
    kopyalari, yorum sizin...

    http://www.bild.de/auto/iaa-frankfurt-2011/auto-klone/audi-a4-vw-tiguan-raubkopie-messe-chengdu-20037966.bild.html
  • İnanıyorum bir süre sonra kaliteleri artacak, yaptıkları başlangıç bence gayet güzel... Biz o kadarını bile yapamadık,yapamıyoruz.
  • Lifan 620

    4450mm x 1705mm x 1490mm

    7- 11000 Euro ( Cin pazari )

    1,6 veya 1,8 l motor

    http://www.youtube.com/watch?v=Y_MWt4_RO88

     Made in CHINA...teker üstü araclar


     Made in CHINA...teker üstü araclar


     Made in CHINA...teker üstü araclar




  • Herkes eline birer kağıt alsın bir araba tasarımı yapmaya başlasın bakalım neler çıkacak ortaya ,büyük ihtimal hoşuna gittiği arabaların karması olacak.Kimse birden Alfa Romeo olamıyor.
  • Bir albea - symbol yapamıyoruz ya ona yanarım. Hoş yapabilecek kapasite var ama yaptırmazlar. Başka ülkelerin eski kalıplarıyla - şaseleriyle araç ürettirirler eski parçaları kakalamak için ama yenisini yaptırtmazlar. Hele bir yapalım hemen fiat - reno - ford fabrikaları kapattığıyla arkasına bile bakmadan gideceğini söyler göz dağı vermek için. Zaten kapalı kapılar arkasında bunu yıllardır söylemişlerdir ki yapamadık 4 tekeri bir türlü. Zaten ülkemiz zenginleri ülkeyi değil kendi ceplerini düşünür. Arge falan zor iş al kalıbı yap aracı sat. Mis gibi.. Nasıl olsa halkım on katına da satsam alacak düşüncesi hakim. Tofaşla zirve yapmadı mı bu düşünce? Sonradan biraz gevşedi ama hala aynı düşünce hakim değil mi? Kendi aracımızı yapmaya cürret edecek bir babayiğidin 5 sene içinde çıkması pek mümkün gözükmüyor bana.

    Ayırca çinliler 3 yıl içinde encaptan 5 yıldız alacak aracı üreteceklerdir. Avrupa pazarında da söz sahibi hale geleceklerini düşünüyorum. Amerikaya da yakında çıkarma yapacaklardır. Eğer siyasi durumları g.kore gibi olsa şuan amerika pazarı çinli araç dolu olurdu.




  • @ Kimse birden Alfa Romeo olamıyor.

    tamam, ama birde madalyonun öbür tarafina bakalim;

    son 100 yilda nice marka ya yok oldu veya baskalari tarafindan satin alindi..
    Evet, birden bir Marka olamasiniz.Hele tecrübe ve ortaklik yardimiyla hic bir yere varilamz..

    Volvo? panzer lakabli isvecli otolar cinli geely tarafindan satin alindi
    Saab ? batti
    Jaguar ? land rover ile hindistanli tataya satildi.
    Seat/Skoda ? batmak üzereyken volkswagen tarafindan kurtarildi
    Lada ? sovyetler birligin bir zamanlar büyük devi renonun elinde.
    DAF ? amerikanin
    Opel ? amerika
    BMC,Austin,rover,mg,ldv....gibi ingiliz marklar hangi biri kendi ayaklarin üstünde duruyor?
    daihatsu? Toyotanin bir markasi olan japonlar avrupa pazarindan cekilecek ( 2013-14 )
    Krupp,Büssing,Kässbohrer,Tempo,Hanomag..gibi nice Alman marklalari tarih oldu
  • Bu araçların şasileri hurda demirlerin geri dönüşümü ile yapılıyor diye biliyorum / yüksek ihtimal
  • 2011 Frankfurt'ta misilleme Chengdu Auto Show 2011 Gurula Sunar.


    Audi A4, VW Tiguan ve Infiniti EX Klonları Bu kadarı da pes dedirtiyor.

     Made in CHINA...teker üstü araclar


     Made in CHINA...teker üstü araclar


     Made in CHINA...teker üstü araclar




  • Chengdu Auto Show 2011

    Audi A4 Klonlar

     Made in CHINA...teker üstü araclar


     Made in CHINA...teker üstü araclar


     Made in CHINA...teker üstü araclar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janeiro


    quote:

    Orijinalden alıntı: infernaltr


    quote:

    Orijinalden alıntı: Janeiro


    quote:

    Orijinalden alıntı: infernaltr

    Tofaş şahin bunlardan daha sağlamdır


    hahaha komik şey


    Hoşuna mı gitti len ? Bu taklit çin malı ucubelerden sende de var galiba ?


    Öncelikle üslubunuza dikkat edin.
    Tofoş Şahin'le karşılaştırılamaz bu araçlar eminim ki o araçlardan daha kalitelidir.Her nekadar insan güvenmesede C-Ncap testlerinden geçmiş araçlar bunlar.
    Bu araçlardan herhangi birinede sahip değilim.


    Bu ucube arabacıklar kaliteli ise bende insan değilim. Şahinle arasında ki kalite farkını anlayabilmeniz için ikisinide kullanmanız lazım. Çin malları şahinden daha erken dökülmeye başlar. Bu hurdaları nasıl övüyorsunuz anlamış değilim. Diğer garibim insanlar gibi görüntüsüne aldanıp 50bin km sonra dökülmesini izlemek istiyorsunuz galiba ?

    Resimlerde bile ne kadar dandik olduğu belli oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi infernaltr -- 20 Eylül 2011; 3:59:58 >




  • arabalari bir kenara.....trafikleri bizimkindende xxx

    http://www.youtube.com/watch?v=SLd5cWksHUM



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Muavinkonsolos -- 20 Eylül 2011; 12:47:46 >
  • bizim ülkemiz bunları bile üretemezken bizim insanımız çinlilere araba üretiyorlar, çok dandik diye kızıyorlar. hadi fransa olsak neyse. bizim araçlarımız yanında bunlarınki peh. hem bizim taklidimiz oluyorlar deriz. ama unutmayalım. bizde yarın çini taklit edebiliriz :) para ucuz işlerde var. çinde bu arabalar peynir ekmek gibi satıyor. avrupada satılmasada olur. nasıl olsa kendi ülkeleri avrupanın toplam nüfusundan fazla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barisozyurt

    Biz böyle Çin arabalarıyla alay ederken 10-15 sene sonra Hyuhdai-Kia gibi, 30 sene sonra da Toyota-Honda gibi olacak bu markalar ve bizim hala bir araba markamız olmayacak.

    Adamlar en azından bu yola baş koyup şimdilik rakipleri karşısında çok yetersiz olsa da üretime başlamışlar. Alay edilecek durumda olan onlar değil biziz, Ford'un CEO'sunun "kendi markanızı yapmaya kalkışırsanız ..." diye onlara değil bize efelenebiliyor .




    Kesinlikle katılıyorum
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.