Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

mac adresi değiştirmek ya da gizlemek mümkünmüdür?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
8
Cevap
0
Favori
468
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Teknik Yardım >> mac adresi değiştirmek ya da gizlemek mümkünmüdür?
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    192 Mesaj
    selam arkadaşlar bildiğim kadarıyla mac adresi ancak ethernet değiştiği zaman değişiyor.. mac adresimi değiştirmem ya da gizlemem mümkün mü?



    |
    |
  • Teğmen
    178 Mesaj
    mac adresleri değiştirmenin bir yolu bildiğim kadarıyla yok zaten mac adresini değiştirmenin fazla bir gerekçesi olduğunu da zannetmiyorum neden değiştirmek istediğini söylersen daha fazla yardım edebilirim
    |
    |
  • Binbaşı
    1602 Mesaj
    bu konuyla ilgili geçtiğimiz günlerde topic açılmıştı..network bölümünde olabilir. bir bak istersen
    |
    |
  • Yüzbaşı
    662 Mesaj
    Mac adresi ethernet kartının çipi içerisinde kartın üretimi esnasında konulan bir adrestir. Bunun değiştirlebileceğini hiç tahmin etmiyorum. Eğer mac adresiniz biliniyor ve tanınmak istemiyorsanız, bir ethernet kartı daha kullanarak tanınmamanız gerektiğinde bu kartı, normal zamanlarda asıl kartı kullanmayı önermekten başka bişey diyemeyecem.
    |
    |
  • Teğmen
    192 Mesaj
    çünkü mac adresimden ban yiyorum networkte :)
    |
    |
  • Binbaşı
    1602 Mesaj
    her ne kadar garibime gitsede dediğim topicte birkaş bişeyler anlatılıyordu.öbür türlü ethernet kartını değiştireceksin.
    wirelessLAN'a falan mı girmeye çalışıyorsun?
    |
    |
  • Yüzbaşı
    388 Mesaj
    http://www.gorlani.com/publicprj/macmakeup/macmakeup.asp

    Adresinden indireceğiniz programla mac adreslerini değiştirebiliyorsunuz.AMa değişişklik yapılmış ethernet kartı ile internete çıkmayın.Adresler sabit ve Fcc tarafından verildiği için başlka bir kartla çakışabilir
    |
    |
  • Yarbay
    3269 Mesaj
    ben mi yanlış hatırlıyorum yoksa bazı bioslarda var mı? (onboard LAN)
    |
    |
  • Teğmen
    192 Mesaj
    değişik mac adresiyle internete çıkmazsak bir anlamı kalmazki ben zaten internetimi ağdan alıyorum mac adresime ana makineden ban yediğim zaman benim makinenin internete erişimi kapanıyor, kendi network üm içinde bir sorun yok. ban yediğim zaman mac adresimi değişip farklı bir ip yle tekrar nette dolaşmak için istiyorum ben bunu zaten ok
    |
    |
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Mobilya Takımları
Masal
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
son dakika
haberler
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,281
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.