Şimdi Ara

Maaşı Aldım Patron 1.100 TL Verdi Şimdi ne yapmalıyım

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
366
Cevap
12
Favori
10.814
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Maaşı Aldım Patron 1.100 TL Verdi Şimdi ne yapmalıyım
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    10343 Mesaj
    Bende zamanında bin tl alıyordum ama iş muhasebe bu yüzden işin başındaysan az veriyorlar ama her sektörden farklı ben o sektörü bıraktım ama şikayet etmedim çünkü istediğim zaman izin almak yada işe geç kalmak yada bir hatada patron dikilmezdi ve yardım severdi eğer böyle olmasa bende çıkardım açıkçası.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    521 Mesaj
    Suan calismiyorum okuyorum biraz yorumlari okudum yerinde olsam eger patron iyi bir insansa yani gec kalma izin alma mevzularinda anlayisli biriyse biraz daha dayanmaya bakardim ancak degilse acimam sikayet ederdim o kadar insan tavsiye vermis bilen insanlar tavsiyelerine uyardim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    6182 Mesaj
    Maaş az tabi ama işveren sana yemek vermek zorunda değil (kanunen). Maaşı elden aldığına göre hizmet sözleşmesi yapmadınız. Yapmış olsaydınız yemek ve servis gibi konular için oraya bakılabilirdi.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    597 Mesaj

    Adam nickinin hakkini vermis helal olsun



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Düşünen Türk kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    4645 Mesaj
    Açık konuşayım 1300 e iş çok. Daha az verirlerse hakkınızı sonuna kadar arayın. Sen eşşek olduktan sonra üstüne binen çok olurmuş derler. Hakkınızı sonuna kadar arayın.
    |
    |
    _____________________________
    Dünyayı bize büyük gösteren o'nun büyüklüğü değil, bizim küçüklüğümüzdür (Şeyh Edebali) Sen nefsini hak ile meşgul etmezsen, nefis seni batıl ile meşgul eder. Suç her zaman başkasındadır; kendimiz her zaman masum, çalışkan, azimliyiz.
  • Yüzbaşı
    462 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Jude Law

    quote:

    Orijinalden alıntı: WaGNeRL0vE

    Bimere yapacağın şikayet ilgili yere yönlendirilir zaten. Bu işlerin içinde olan biriyim. Nereye şikayet edeceğini bilmiyorsan eğer bimere şikayet et onlar yönlendiriyorlar. Ha işten izin alabilirim diyorsan tabiki işkura gidip dilekçe ile başvuracaksın.

    Sorun şu; sadece sende değil bütün işçilerde var 1 yıl 2 yıl sigortasız çalışıp ya da aldığı ücretten daha düşük bir şekilde sigorta primine esas kazanç bildirilen kişiler işten çıktıktan sonra şikayet yolunu seçiyorlar.

    İşsiz kalma korkunu anlayamıyorum çelişkili konuşuyorsun, yada haklarını bilmiyorsun. Şikayet sonucu işveren seni işten çıkarırsa tazminat ödemek zorunda kalır. Sen de diyorsunki işten çıkarması işime gelir. İşten çıkarması işine gelecekse eğer git şikayetini yap. Eğer bu şikayete istinaden seni işten çıkarırsa zaten hakkın olan tazminatları alacaksın. Üstüne şartları taşıyorsan işsizlik maaşı alacaksın. O sırada da kendine yeni bir iş bakarsın.

    Ya haklarınızı tam olarak bilmiyorsunuz, yada hakkınızı arama konusunda üşengeçsiniz.

    şartlar kötü burda. o yüzden işsizlik maaşı ve tazminat alıp ayrılabilirsem burdan bu beni bi süre oyalar iş bulana kadar. yani bugün çıkarsa zaten şikayet felan etmeme gerek kalmaz. keşke çıkarsa. işsiz kalma korkum burdan eli boş ayrılırsam olur

    Anlattıklarınıza baktığımda sizin yapabileceğiniz en iyi şey uygun bir dille işvereninizden eksik ödediği maaşı talep etmeniz. Eğer maaşı eksik aldığınıza dair şahidiniz de yoksa mümkünse bu talebinizi yazılı olarak yapın ve bir nüshası da sizde kalsın.

    Buna rağmen ücretinizi tam ödemezse işe gitmeyebilirsiniz. Bunun sonucunda işveren sizi işten çıkarabilir ama sizin tazminat haklarınıza etki etmez.

    Eğer işveren hakkınız olan tazminatı da ödemezse o zaman da iş mahkemesine başvurmanız gerekir. Tabi karar lehinize çıksa bile ödememekte diretirse icra işlemleriyle uğraşmak zorunda kalabilirsiniz.

    Sonuç olarak; alacağınız tazminat ve eksik ücretiniz mahkemeye gitmeye değer bir meblağ ise bu dediğimi uygulayabilirsiniz. Eğer değilse işverene hissetirmeden yeni bir iş bakın kendinize.

    Umarım en kısa zamanda rahata kavuşursunuz.
    |
    |
    _____________________________
    Kural İçi İmza!




  • Binbaşı
    1555 Mesaj
    170 e şikayet edebilirsin araştırıp kağıt yolluyorlar aynı kagit örneği sana da geliyor
    Kağıtta bu bu işçinin şu kadar parası şu mesaisi ödenmemiş x gün içinde ödeyin yoksa dava açma hakkına sahiptir yazıyor
    Sonuç bu
    Sonra tabi paran yatmıyor.
    Avukat tutacaksın dava açacaksın
    O zaman sonuç alırsın fakat avukat parasini çıkınca sana ne kalır Bilinmez

    Yada 2. Yöntem
    170 e başvuru sana kağıt gelsin haklısınız diye
    Bir avukata git doğrudan haciz işlemi yapsın 1 haftada paranı alırsın ( benim tanıdığım avukat bu işten ücret almıyor sadece 100 tl haciz işlem ücreti kesiliyor )
    Is veren itiraz ederse mahkeme başlar avukat tutman gerekir


    Ayrıca
    Elden ücret veren işveren nasıl sigorta yapıyor banka hesabina yatması zorunlu ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ßyİsMaİLCaN -- 10 Şubat 2016; 22:33:29 >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    879 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Düşünen Türk

    alo 170 bimer sgk ne varsa şikayet ettim. şirkete 12000 tl ceza kestiler. mesai yaptım bu adama mesai lerini ödiceksiniz yoksa sizi mahkemeye verir diye yazı yazmışlar. beni işten attılar.

    tabi benim alacaklarımı ödemediler. ayrıca sigorta primlerimi mesai ekliceklerdi onuda eklemediler. bende gittim iş mahkemesine. birde baktım avukatları falan var. ilk duruşmada.
    ben avukat falan tutmadım. sürekli internetten okudum.

    ALLAH YUKARDA HAKİM İŞÇİDEN YANA TARAF TUTUYOR İŞ MAHKEMELERİNDE. dedim param yok avukat tutamadım hakim bey. bizi sömürüyor bunlar. bizim sayemizde lüks içinde geziyorlar falan dedim.

    neyse 6-7 duruşma daha oldu. ben kazandım. hiiiiiççççç şahitim yoktu. iş arkadaşım bildiğim ooooo..... çocukları mahkemede şahitlik vermedi. işimizden oluruz diye.

    neyse ben 16000 tl tazminat aldım. sigorta primlerim düzenlendi. temyize gittiler. temyizden de ret yediler. bende kendime iş baktım. 3 ay da iş buldum. sigortam primim mesaim tam yatıyor. mesai yapmak istiyor musun diye imza bile attırıyorlar bana :DDDDDDDDDDDD herşey kanuni.



    Helal olsun dostum iyi yapmışsın. Ben de böyle bir durumda kaldım.
    170 i aradım söyledim birkaç ay sonra bana tebligat geldi cezai işlem uygulandı dediler. İş kurumunu aradım maaşı yatirmadiysa ceza veririz dediler senin maaşın bizi ilgilendirmez dediler ona 12000tl ceza verdiler bana para yok.
    Avukata gittim is mahkemesine gittik 2 seneye yakın oldu mahkeme sürüyor. İnşallah ben de alırım 15000maasim içerde tazminat filan 30000 olur herhalde. Bakalım nasıl olacak



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Biz daha 6 yaşında soğuktan titreyerek; "Varlığım TÜRK Varlığına Armağan Olsun" diye ant içtik.




  • Yüzbaşı
    794 Mesaj
    Ne yazık ki insanımız korkuyor. Bu konuda elbette hemen pısırık diye yargıya varmak hata olur ancak daha cesur olmalıyız. Buraya gelip konu açabilecek kadar bilginiz varsa yada sizde benzer şartlarda çalışıp bu sayfaya kadar okuduysanız yukarıda örnekte olduğu gibi avukatınız olmasa dahi(yine yukarıda biri avukat masrafını düşünce sana birşey kalmaz demiş ki yanlış bilgidir. Kazandığınız davada avukat masrafını karşı taraf ayrietten öder.) İş mahkemesinde kazanma ihtimaliniz yüzde 85ler civarındadır.
    İş Kurumu ihtarname gönderipte işveren size ödemenizi yapmaz ise araştırmadan sonra işverene çıkacak ceza 12.000-TL civarındadır ki araştırma sırasında kayıtdışı çalıştığı tespit olabilecek farklı sigortalılar da söz konusu olduğunda cezanın boyutu katlanacaktır. İşte bu sebeple gemellikle! işverenler İşkur ihtarnamesini dikkate alırlar.
    İşkur sizin çalıştığınıza dair tespiti yapar ödemeniz gerçekleşmez yada tespit edilemez ise yetkili İş Mahkemesi(olmayan yerde Asliye Hukuk Mahkemeleri diye biliyorum) öncelikle somut verilere bakar. Eğer ki tanığınız varsa kazanma oranınız %98 civarında olacaktır, yoksa da işyerinde yapılan işin niteliğinden, aktif olarak çalışanların isimleri gibi somut veriler sunduğunuzda yapılacak araştırma neticesinde yine kazanacaksınızdır.
    Arkadaşlar yeter ki eziyetli bu sürece katlanabilecek dirayette olun. Sağdan soldan hatta Kurandan yapılacak yönlendirmelere kulak asmayın.
    UNUTMAYIN Kİ HAKKI YENİLEN SİZSİNİZ!
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2439 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Jude Law

    quote:

    Orijinalden alıntı: x2yk

    Ya böyle konular insanı bilgilendiriyor iyi de ya konuyu açan arkadaşı patronu bu konuyu açtığını öğrenip delil olarak kullanmaya kalkmasın haklı iken haksız konuma düşürecek bir lafını yakalasa burada işini bitirmeye kalkar.. Ha arkadaş işi bırakmış olsa idi bu konuyu açan arkadaş daha rahat yazabilirdi çünkü bağı kalmamış olacaktı iş yeri ile ve bu konu güzel açılmış fakat bu konuyu açan arkadaş sonuna kadar hakkını kullandı ve istediklerini de aldı diyelim patron 1 yıl zora girecek altından bir şekilde belki kalkacakta sonra şu tehlikelerle karşı karşıya kalmaz mı konuyu açan arkadaş mesela işçiyi işçi tanır patronu patron tanır yani patronun işverenin işverenlerle tanışıklığı vardır ve her iş veren de ne kadar kar yapabilirsem o kadar iyidir mantığı her zaman vardır neden çünkü iş veren sahibi bu mantıkta ilerliyor.. Gelelim bu arkadaşın patronu tanıdığı bütün grafik tasarım firmalarına şu kişiye dikkat edin bana bunları bunları yaptı diye telefon mesaj ne yolla olursa bilgilendirirse bir daha bu arkadaşın iş bulması zora girmez mi bu konu da ne düşünüyorsunuz gelecekte konuyu açan arkadaşı ne gibi sıkıntılar bekliyor sizce??

    Benim tanıdığım biri fırıncı yani patronunu verdi sgk ya sonra bir sürü para mara hakkını aldı ama kendisi iş aramaya gelince patron tanıdığı bütün fırıncılara kişiyi ifşa etti ve işçinin yaptıkları fırıncı işçiler arasında konuşuldu patronlar da o kişiyi öğrenmiş oldu zaten o şehir de adı çıktı sgk ya şikayet eden çalışanın ondan sonra iş bulma da zorluk yaşadı aylarca aldığı tazminatları da işe girene kadar yedi bitirdi.. Ve bu çalışan ev bakan insan idi çok büyük zorluklarla yüzleşebiliyor insan o yüzden işçi ile iş veren karşı karşıya gelmemeli devlet burada arayı bulmalı denetimler sıkı yapılmıyor artı naylon fatura işi çok dönüyor devlet daha özen göstermeli bu konu da yoksa insanlar yani çalışanlar bilinçleniyor bu konu da ve internette okuduğu şeyleri uygulamak istiyor haklı olarak ama iş verenler de boş gezmez parası var avukat mavukat sonuna kadar kozunu kullanmak ister..

    konuyu açtığımı öğrenemezde yada öğrense ne gibi delil olarak kullanabilir oda ayrı mesele. ankaradayım patronda çevresi olan biri ama bütün herkesi tanımasına olanak yok tabi ankara büyük bi şehir. bi süre sıkıntı çeksemde illaki iş bulurum. bide en uzun çalıştığım yer burası yeni bir işe girerken daha önce çalışıtığın yerlere ve ne kadar çalıştığına bakıyorlar. böyle bir olaydan sonra açıp patrona sorsalar tabi benden çok iyi bahsetmez

    Tamamdır, gelişmeleri takip ediyoruz bizi de bilgilendirirsin forumdan..
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2439 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: davidddd


    quote:

    Orijinalden alıntı: Düşünen Türk

    alo 170 bimer sgk ne varsa şikayet ettim. şirkete 12000 tl ceza kestiler. mesai yaptım bu adama mesai lerini ödiceksiniz yoksa sizi mahkemeye verir diye yazı yazmışlar. beni işten attılar.

    tabi benim alacaklarımı ödemediler. ayrıca sigorta primlerimi mesai ekliceklerdi onuda eklemediler. bende gittim iş mahkemesine. birde baktım avukatları falan var. ilk duruşmada.
    ben avukat falan tutmadım. sürekli internetten okudum.

    ALLAH YUKARDA HAKİM İŞÇİDEN YANA TARAF TUTUYOR İŞ MAHKEMELERİNDE. dedim param yok avukat tutamadım hakim bey. bizi sömürüyor bunlar. bizim sayemizde lüks içinde geziyorlar falan dedim.

    neyse 6-7 duruşma daha oldu. ben kazandım. hiiiiiççççç şahitim yoktu. iş arkadaşım bildiğim ooooo..... çocukları mahkemede şahitlik vermedi. işimizden oluruz diye.

    neyse ben 16000 tl tazminat aldım. sigorta primlerim düzenlendi. temyize gittiler. temyizden de ret yediler. bende kendime iş baktım. 3 ay da iş buldum. sigortam primim mesaim tam yatıyor. mesai yapmak istiyor musun diye imza bile attırıyorlar bana :DDDDDDDDDDDD herşey kanuni.



    Helal olsun dostum iyi yapmışsın. Ben de böyle bir durumda kaldım.
    170 i aradım söyledim birkaç ay sonra bana tebligat geldi cezai işlem uygulandı dediler. İş kurumunu aradım maaşı yatirmadiysa ceza veririz dediler senin maaşın bizi ilgilendirmez dediler ona 12000tl ceza verdiler bana para yok.
    Avukata gittim is mahkemesine gittik 2 seneye yakın oldu mahkeme sürüyor. İnşallah ben de alırım 15000maasim içerde tazminat filan 30000 olur herhalde. Bakalım nasıl olacak

    Bir daha iş bulmakta zorluk çekme gibi bir durumlar karşılaştınız mı??
    _____________________________




  • Binbaşı
    1056 Mesaj

    bir tanesini imzalayacaksın, üstüne de "Tüm haklarımın saklı kalması şartıyla elden teslim alıyorum" yazacaksın bordronun üstüne imzalayacaksın fotoğrafını çekeceksin imzasız bordroyu kendine alacaksın o bordroları vermek zorunda baya çarpıyo adam. Her bordroya aynı imzayı at sallama imzayı


    edit : 1100 den fazlasını veremem diyosa senden memnun değil istifa verdirmeye calısıyo senin yerine birisini alıcak 1300 vericek .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hey Mr Jack -- 11 Şubat 2016; 7:05:03 >
    |
    |
    Jude Law kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    879 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: x2yk

    quote:

    Orijinalden alıntı: davidddd


    quote:

    Orijinalden alıntı: Düşünen Türk

    alo 170 bimer sgk ne varsa şikayet ettim. şirkete 12000 tl ceza kestiler. mesai yaptım bu adama mesai lerini ödiceksiniz yoksa sizi mahkemeye verir diye yazı yazmışlar. beni işten attılar.

    tabi benim alacaklarımı ödemediler. ayrıca sigorta primlerimi mesai ekliceklerdi onuda eklemediler. bende gittim iş mahkemesine. birde baktım avukatları falan var. ilk duruşmada.
    ben avukat falan tutmadım. sürekli internetten okudum.

    ALLAH YUKARDA HAKİM İŞÇİDEN YANA TARAF TUTUYOR İŞ MAHKEMELERİNDE. dedim param yok avukat tutamadım hakim bey. bizi sömürüyor bunlar. bizim sayemizde lüks içinde geziyorlar falan dedim.

    neyse 6-7 duruşma daha oldu. ben kazandım. hiiiiiççççç şahitim yoktu. iş arkadaşım bildiğim ooooo..... çocukları mahkemede şahitlik vermedi. işimizden oluruz diye.

    neyse ben 16000 tl tazminat aldım. sigorta primlerim düzenlendi. temyize gittiler. temyizden de ret yediler. bende kendime iş baktım. 3 ay da iş buldum. sigortam primim mesaim tam yatıyor. mesai yapmak istiyor musun diye imza bile attırıyorlar bana :DDDDDDDDDDDD herşey kanuni.



    Helal olsun dostum iyi yapmışsın. Ben de böyle bir durumda kaldım.
    170 i aradım söyledim birkaç ay sonra bana tebligat geldi cezai işlem uygulandı dediler. İş kurumunu aradım maaşı yatirmadiysa ceza veririz dediler senin maaşın bizi ilgilendirmez dediler ona 12000tl ceza verdiler bana para yok.
    Avukata gittim is mahkemesine gittik 2 seneye yakın oldu mahkeme sürüyor. İnşallah ben de alırım 15000maasim içerde tazminat filan 30000 olur herhalde. Bakalım nasıl olacak

    Bir daha iş bulmakta zorluk çekme gibi bir durumlar karşılaştınız mı??

    şükür şimdiye kadar hiçbir zaman iş bulma konusunda bir sıkıntıyla karşılaşmadım 15 senedir öyle veya böyle çalışıyorum. ben şuna inanıyorum çalışmak istedikten sonra her zaman iş bulunur.
    _____________________________
    Biz daha 6 yaşında soğuktan titreyerek; "Varlığım TÜRK Varlığına Armağan Olsun" diye ant içtik.




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    7 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: Hey Mr Jack

    bir tanesini imzalayacaksın, üstüne de "Tüm haklarımın saklı kalması şartıyla elden teslim alıyorum" yazacaksın bordronun üstüne imzalayacaksın fotoğrafını çekeceksin imzasız bordroyu kendine alacaksın o bordroları vermek zorunda baya çarpıyo adam. Her bordroya aynı imzayı at sallama imzayı


    edit : 1100 den fazlasını veremem diyosa senden memnun değil istifa verdirmeye calısıyo senin yerine birisini alıcak 1300 vericek .

    benden memnun olmamasını gerektirecek birşey yok çünkü seri şekilde yapıyorum zaten bütün işleri hatta yeri geliyo imalathaneye bile yardım ediyorum işim olmamasına rağmen. yeni bi grafiker alsa 1. si yüksek fiyat isteyecek 2. si muhtemelen yardım felan etmiycek kendi işi dışındaki işlere 3. sü bankaya para vs yatırıyorum herkese güvenip para veremez bana bile 1 senede anca güvendi 4. sü burda bu ortamda herkes çalışmaz uzun süreli eleman bulması zor. iş yönünden rahatım yani müşteriyle diyaloğa girmiyorum. ve boş vakit çok kalıyor. ama sonuçta kendi üzerime düşen işi yapıyorum. yukarıda biri yazmış 2 sene felan sürüyo iş yerine ceza verdiler ben bişey alamadım felan diye. açıkcası 2 sene mahkemeyle felan uğraşmak istemem. iş yerinin ceza almasıda çok umrumda değil ben alacağımı alabilecekmiyim o önemli. he şimdi bana 1100 veriyo ben napıcam işleri sallıycam 1 saatlik işi bi güne yayıcam, geç gidicem vs birşey dediğindede sen benim maaşı neden eksik veriyosun abicim diycem

    ha ama şöyle bir olay var üniversite mezunu birini almak isteyebilir çünkü işine gelir. kosgeb destek veriyor ve maaşının yarısını ödüyor 1 buçuk 2 seneye yakın belki ondan yıldırma politikası uygulayabilir dediğin şekilde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jude Law -- 11 Şubat 2016; 9:53:05 >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    3015 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: s.hız

    Kardes 150 lirani al ayril isten. Ama adami sikayet edip zarar ettirme. Millet cins cins mesaj atiyor. Bizim milletin maasinda gozumuz yok. Keske ulkemiz daha cok uretsede herkes insanca yasayabilecegi bi para alsa.

    eşek sıpasının yazdığı yoruma bak hele. sabah sabah nasılda dellendirdi bizi. kardeşim senin baban falan hakyiyen bi işveren heralde. ağzımızı bozdurma bizim sabah sabah.
    |
    |
    _____________________________
    İnanmak yeter.
  • Yarbay
    3203 Mesaj
    konuya neşeli girdim depresif olarak çıktım, geçinmek zormuş
    |
    |
    _____________________________
    Every thought derives from a thwarted sensation
  • Binbaşı
    1147 Mesaj
    AKP'ye oy vermeye devam kardeş.

    Hakettiniz.
    _____________________________
  • Yarbay
    13210 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ßyİsMaİLCaN

    170 e şikayet edebilirsin araştırıp kağıt yolluyorlar aynı kagit örneği sana da geliyor
    Kağıtta bu bu işçinin şu kadar parası şu mesaisi ödenmemiş x gün içinde ödeyin yoksa dava açma hakkına sahiptir yazıyor
    Sonuç bu
    Sonra tabi paran yatmıyor.
    Avukat tutacaksın dava açacaksın
    O zaman sonuç alırsın fakat avukat parasini çıkınca sana ne kalır Bilinmez

    Yada 2. Yöntem
    170 e başvuru sana kağıt gelsin haklısınız diye
    Bir avukata git doğrudan haciz işlemi yapsın 1 haftada paranı alırsın ( benim tanıdığım avukat bu işten ücret almıyor sadece 100 tl haciz işlem ücreti kesiliyor )
    Is veren itiraz ederse mahkeme başlar avukat tutman gerekir


    Ayrıca
    Elden ücret veren işveren nasıl sigorta yapıyor banka hesabina yatması zorunlu ?

    Banka hesabına yatırmak zorunda değil



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1504 Mesaj
    aynısı babamın da başına geldi. patronu maaşı resmi fiyata göre vermemiş. kaç verdiğini bilmiyorum ama.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1437 Mesaj
    İş yerinde kendi işiniz dışında başka işi yapmak doğru değil bence eğer vasıfsız değilsiniz.
    Her zaman diyorum bu ülkede insana saygı yok



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Bey Azura
Mobilya Takımları
emek server
canlı radyo dinle
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,406
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.