Şimdi Ara

lifan pony lf 100-c 3r (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
176
Cevap
7
Favori
44.424
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • açıkca söylemek gerekirse biri honda kalitesi tartışılmaz 7-8 bin arası diğeri lifan 2800 lira neredeyse 1 honda fiyatına 3 lifan alınıyor para sorun değil diyorsanız tabiki honda msx 125 ama ilk motorunuz ise veya sehir içi gezer tozarım videodaki arkadaşlar gibi türlü turlü denemeler yaparım diyorsanız içiniz cız etmesin benim gibi lifan pony alın.dün gece sabiha gökcen havalimanı arasındaki temiz,tenha,gaymak gibi yolda tam 4 kez 10 ar km lik her gidip gelmem 20 km toplam 80 km motoru hiç dinlendirmeden deli gibi gittim geldim hep son gaz motor (motor bağım bağım bağırıyor yeter artık ağzıma ... diyo)ne kadar sürede şişmeye başlıyor diye merak ettim ama şaşırdım 4. vites 105-95 km hız arası sürekli gidip geldi yanı mizahi bi şekilde durmadan ganıttırıyom banamısın demiyo bu motor benim gibi adama dayanıyosa herkese dayanır.bu motorda benim için tek eksi yanı 5. vitesin olmaması .sonuç olarak ilk olarak bende honda düşündüm sonra o paraya bajaj pulsar 200 ns alırım dedim bu arada arkadaşlar boyum 1.75 kilom 75 kg.Allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin gideğeğiniz yere hayırlısıyla varın.herkese hayırlı günler.




  • 2014 model ponylerde eski modellerde olan sorunlar giderilmis mi.? (mars harici diger bahsedilen km teli aydinlatma gibi )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi forumland -- 6 Ağustos 2014; 3:34:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jakabo_ist J kullanıcısına yanıt
    Oncelikle motorunuz hayirli olsun.

    kaca aldiginizi, sigorta fiyatini ve eldenmi calisiyor yoksa kickstartmi sorabilir miyim.

    Benim boy sizle asagi yukari ayni. Ben oturunca Gidonu tam sag sol yaptigimda dizime degiyor. Bu dize degmesi suruste problem yaratir mi tam sag sol kirmak motor surerken cok sik karsilasilan bir durum mu merak ediyorum kullanan olarak siz en dogrusunu bilirsiniz. Kafami kurcalayan tek soru bu Alsam ilerde bu dize degme mevzusu acaba kaza yapmama neden olur mu ? siz bu durumla nasil basa cikiyorsunuz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi forumland -- 6 Ağustos 2014; 3:35:55 >
  • motor 2014 model elden ve ayakdan marşlı km teli yada göstergelerle ilgili bir sorun yaşamadım 2013 lerde olan far zayıflaması bunda hiç yok yokuş aşağı olan yerlerde boşa alıp gittiğimde hiç bir ışık azalması olmuyor.size bir tuyo motosikletin marş motorlu olup olmadığını ilanlarda olsun yada forumlardaki resimlerde motorun depo ile motor arasında kalan kısımda yuvarlak krom kaplamalı bir kapak var o varsa marş motorludur. veya resimlerde karburatorun altındakı boşlukdan anlaşılıyor marşlı olanlarda karburatorun hemen altında olduğu için boşluk yok marş motoru yoksa epey bir sırıtıyor zaten.ayrıca gecenlerde istanbula yağan yoğun yağmurda sürmek zorunda kaldım pendik alt gecidini su basmış giren araçlar suda kalmış birde motor kalmış o kalabalıkda geri dönemedim zaten karşı şeritten geçen araçlar beni güzelce yıkadılar sonra motorda ayağa kalkdım 1. vites daldım suyun içine seleye kadar suyun içinde yaklaşık 50 metrelik altgecitten geçtim motor stop etseydi işi bitikdi zaten o yüzden yüksek devirle girdim ve çıktım eve geldim :(( ama siz siz olun suya girmeden önce cep telefonunuzu montunuzun iç cebine koyun yoksa benim gibi telefonsuz kalabilirsiniz.

    Arkadaşımın boyu 1.85 motoru sürerken hiç bir sorun yaşamadı ve bende yaşamadım zaten motosikleti sürerken gidonu sonuna kadar çeviremiyorsunuz saate 5 km hızla giderken bile denedim motor kendi yatıyor yattığından dolayı istediğiniz yere gidonu çevirmeden dönüyorsunuz.

    motorun bana maliyeti ben hiç bişeye karışmadım plakasıyla 3300 e geldi iş yerime kadar arabayla getirip bıraktılar. 1 litrede benzin koymuşlar içine bitene kadar gezdim 53 km yol yaptı. yakıtına hiç bakmadım hava sıcak olması sebebiyle 20 liralık alıyorum ne zaman teklemeye başlarsa bi 20 liralık daha alıyorum şımdilik böyle bakalım.

    benimde sormak istediklerim bu motosiklete egzost yada yedep parça bulabileceğim dukkan varsa önerebilirmisiniz.vede pendik kartal maltepe civarinda oturan arkadaş varsa sahilde buluşabilir dragos ta cross yapabiliriz :)))




  • Motoru satin alinca seve seve yardimci olmak isterim.ben bayide denedim henuz satin almadim, denedigim bayi cakallik yapti 2013 u 2014 fiyatina satmak istedi bende baska bir yer ariyorum.size sorularim malesef devam ediyor.

    siz ucerden mi aldiniz nasil bir firma tavsiye edermisiniz?

    Motorla birlikte neler veriliyor mesels alet avadanlik seti veriliyor mu?

    lastikler tubelessmi yoksa ic lastikli mi?

    motora koruma demiri taktirdiniz mi? Pony ye Ybr demirleri uyarmi acaba.?

    ruhsati kendim cikaracagim sigortasi ne kadar tuttu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi forumland -- 7 Ağustos 2014; 0:24:05 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • forumland F kullanıcısına yanıt
    motosikleti üçerlerden satın aldım firma iyi satış sorumlusu murat bey gayet ilgili yalnız servisi hiç iyi değil servisinden memnun değilim bunuda belirteyim.

    motorla birlikde ufak anahtar takımı var 3 parça 2 ağızlı anahtar düz ve yıldız tornavita ve buji anahtarı ayrıca kullanma kılavuzu veriliyor fakat ingilizce ama lifan sitesinden türkçe kullanma klavuzunu pdf olarak indirebilirsniz.

    evet lastikler tubeless şamriyelsiz

    motora koruma demiri taktırmadım ponye hangi marka motosiklet parçalarının uyduğunu bilmiyorum piyasada lifan cup için bir sürü parça satan dükkan var ama pony için daha araştırıyorum bakalım.

    ben ruhsat işini üçerlere yaptırdım. yanılmıyosam konuda ruhsat ile bilgiyi arkadaşımız paylaşmıştı

    şimdilik cevap verebileceklerim bu kadar bildiğim doğrultusunda elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım iyi günler
  • arkadaşlar lifan pony 100 hakkında yeni video kendi küçük ama gücü büyük benden tam not aldı

    iyi seyirler

    http://www.youtube.com/watch?v=paatmtTfZuc
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jakabo_ist

    arkadaşlar lifan pony 100 hakkında yeni video kendi küçük ama gücü büyük benden tam not aldı

    iyi seyirler

    http://www.youtube.com/watch?v=paatmtTfZuc

    Ön tekerde sorun var galiba...Hep arka tekerle gidiyo....


  • Süper motor ilaveler




  • turgutreisgod1 T kullanıcısına yanıt
    cok super gozukuyor.motor hakkinda sizin genrl yorumlarinizi ogrenebilirmiyim.tavsiye edermisiniz?fiyat bilgisi verebilirseniz iyi olur.ayrica yedek parca sorunu var mi? Bende almak istiyorum tek endisem gidonun tam kirinca dizime degmesi bu suruste soruna neden olur mu?karar veremiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaslar 2014 model sifir pony aldim.

    Genel olarak performansindan ve kalitesinden cok memnun kaldim.sormak istediginiz soru varsa cevaplamaya calisirim.
    Sorunlarina gelirsem,
    Bence en buyuk sorun ters vites olmasi virajda buyuk tehlike atlattim sirf vitesin ters olmasi yuzunden.alisirsam duzelicegini umuyorum.


    Her motorda olabilecek bazi problemlerim var.servis uzak oldugu icin kendim ayar yapmak ve tamir etmeliyim.tavsiyelerinize ihtiyacim var.

    1.En cok yasadigim sorun isiklarda vitesin bostan bire gecmemesi.veya birden bosa atamamak.genel olarak haraket ettikten sonra vitese geciste sorun yok.yanliz durunca vitese gecirmem icin motoru bosta biraz ileri itmem gerekiyor.isiklarda cok bu sorun oluyor.

    2.motor yagi gostergesi nerede olmali.yag iki cizgi arasindami yoksa gosterge penceresini komple kaplamali mi?

    3.km teli calismiyor.hiz ve km gostermiyor. nasil tamir edebilirim.

    4.Motor bazen tek marsta alirken bazen uzun sure marsa basmak gereiyor.nedeni hakkinda fikrinizi alabilirmiyim.

    5.asfalt lastigi olarak ne tavsiye edersiniz?

    6.debriyaja basmadan vites arttirip azaltilabiliyor bu normal mi?

    Tesekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • forumland F kullanıcısına yanıt
    motorun hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullanmanı dilerim
    sorularına sırayla cevap vereyim


    cevap 1: vites gecmemesi bendede yapıyor ornek ısıklara gelirken boşa atıcaksın yada 1. vitese takıcaksın vites gecmemesinin sebebi debriyaj ayırma yaptığında iki dişlinin tam denk gelmemesi bu bütün motosiklet ve motorlu araçlarda olabilir muhtemelen ışıklara gelirken arka arkaya vites küçültüyorsun 3 -2 derken 1 e geçmiyor değilmi o yuzden debriyajı saliselik kavrama noktasına getır 1 veya boşa atabilirsin ama dediğim gibi herzaman olan bişey değil bu.


    cevap 2 :motoru dik konumdayken yani motora bindiğinde yağ seffaf kapağın yarısı seninde soylediğin gibi iki cizgi arasında olmalı yağı ben kendim değiştiriyorum castrol power 1 4t 10w-40 kullanıyorum ayaklığın altına motoru dik olacak dekilde tahta takoz koyup alt tapasını açıp 15 dakika boyunca yağın boşalmasını bekledikden sonra (motor ılık olmalı soğuksa yağ tam boşalmaz sıcak olursada elin yanar.sürüşten 20 dakika bekledikden sonra yağ değişimi yapabilirsin)yağ boşaldıkdan sonra alt tapasını balata spreyiyle temizle ki ben oyle yapıyorum toz toplamasın sonra yerine tak(tapayı sökmeden önce asetatlı kalemle isaretle ki tork anahtarın yoksa fabrikanın sıktığı şekile getirebil bu motordaki butun somunlar için geçerli çoğunda mavi işaret var olmayanlarada ben yaptım ki gevşeme olursa anlayabilesin çok şükür hiç bir vidam gevşemedi.bu arada 1 ayda 2000 km yol yaptım.

    cevap 3: benimde bozuldu dijital km ler camura suya dayanmıyor hatta benim gibi bataklığa sokarsanız motoru çalışması mucize ben garantiden değiştircem 1 hafta içinde servis değiştircekmiş.

    4 cevap :sabah soğukda iken cikleyi cevir çalıştır 5 saniyelik sonra hemen cikleyi kapat normal rolanti hızına geçer.ayrıca çalıştırırken hafif gaz ver tık diye alır .hadi bizim marş motorumuz var olmayanlar ne yapsın bas babam bas :DDD

    5 cevap:lastik olarak bende tavsiye bekliyorum :)))

    6:cevap:söylediğin bütün motorsikletlerde olabilir ama dişlileri yersin debriyajsız vites büyültebilirsin ama kücültmeni tavsiye etmem asfaltı öpersin ayrıca motor devri ve hızını çok iyi ayarlaman lazım ki sorunsuz değişir ama ben debriyajsız vites değişimini tavsiye etmiyorum

    cumartesi günü pendik sahil yolunda honda msx 125 namı diğer grom kapışarak geliyoruz.motor pek bi gösterişli e tabi ona verilen parayla benimkinden 3 tane alınır neyse cocuk bana bi baktı alaycı şekilde dedi çin malımı bu hee dedim seninle şöyle bi teker yapalım didim.içimden lan beni gütçük gördü japon çizgifilmlerindeki gibi sinirlendim :) hadi motur utandırma beni dedim neyse yeşil bi yandı bi baktım bu kalkışı yaptı bende bi kalkış yaptım bi tekere vurdum motoru çat 2 ön kaldırarak gidiyorum bi yandan korna çalıyorum yanında eleman ikinci ışıklara kadar tek teker gittim 50 km hız ile eleman vay be dedi kaç cc bu dedi 100 dedim derken yine yeşil yandı bi gazladık o çat vites atıyo ben çat ben çat çat çat 1-2-3- attım vitesi baya bi mesafeyi actım elemanla ama 70 den sonra bana yetişmeye başladı 4. vitese bi attım 80 anam eleman yetişti baktım geçmeye başladı beni e adamda var 125 cc bende 100 cc oyle bi anımız oldu işte.motoru pazar günü istanbulun formula 1 pistinin civarında dağ bayır çamur balçık heryere girdim çıkdı hatta köy yollarında kayboldum 1 saate zor buldum yolu neyse bende motorda çok yorulduk bende motorda çamurdan gözükmüyoruz zaten akşam 20:00 civari sabiha gökcen yolundan tuzla tersaneye gelirken yolda benzin bitti depo sıfır en yakın benzinci 10 km uzaklıkda eğer sizde böyle bi maceraya atılacaksanız özelliklede tek başınaysanız sırt çantası içinde yedek zincir, yedek buji ,ufak alet çantası ve yarım litrelik pet (su) şişede benzin bulundurmayı unutmayın ayrıca sandviç meyve suyunuzuda eksik etmeyin okadar hoplayıp zıplamaya kurt gibi açıkıyorsunuz birde kıçınız biraz ağrıyabilir :)

    bu arada maceraya full depoyla çıktım depo bitene kadar 340 km yol yaptım ve motoru kirlettiğinizde veya yıkadığınızda özellikle arka amörtisorden gıcırdama sesi gelir kafanıza takmayın boyle ufak tefek sorunlara takılırsanız ne gezdiğinizden nede motora binmekden zevk alırsınız herkese kazasız belasız sürüşler hayırlı günler dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jakabo_ist -- 25 Ağustos 2014; 20:52:56 >




  • forumland F kullanıcısına yanıt
    bu arada sormayı unuttum motoru nerden ve ne renk aldın alırken yanında kask,kilit,yada herhangi bir koruma verdilermi kaça mal oldu sana.
  • jakabo_ist J kullanıcısına yanıt
    Eline koluna saglik dostum.sorulari cevapladigin icin cok tesekkur ederim.bu arada ilk kazami yapmis oldum.tam emin degilim ama vites karmasasi yuzunden heralde.viraja girerken kafam klasik vitese gitti dusureyim derken arttirdim telas edip tekrar dusururken arkayi kaydirdim.asfaltin tozunu almis oldum.

    Motora acayip ilgi var kazayi nazara baglayayimda hatam belli olmasin. Anlasilan,

    Su vites olayi Beni cok yoracak.

    Motoru izmirden kirmizi renk aldim.yaninda hic bir sey verilmedi.plakayi kendim cikartacagim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi forumland -- 26 Ağustos 2014; 0:20:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • evet arkadaşlar bayağıdır sayfa güncellenmiyordu lifan pony´i kullananların yorumlarını alalım
  • @ jakabo_ist ve diğer arkadaşlar..

    vites geçişlerinde sorun yaşıyorsanız debriyaj telinizde boşluk olabilir.. anahtar takımınız var ise o boşluğu alınız.

    bende ufak bi kaza geçirdim ama tamamen benim hatam. asfalttan stabilizeye L şeklinde bir dönüşe hazırlanıyordum ve yeni yağmur dinmişti, yerler ıslaktı.. ön teker de yeniydi. üzerinde mum vardı belkide bilemiyorum, sağa dönüşte 20km/h civarı bir hızdayken ön teker kaydırdı ben de asfaltı öptüm.. arka kaydırdığında toparlamak kolay oluyor da ön teker kaydırınca yapacak pek birşey kalmıyor. ucuz lastiğin yahnisi işte.. yağmurlu havalarda dikkat etmek lazım.

    kazasız sürüşler..
  • Genel.olarAk 0 makinaya gore cok sikintisi var gibi duruyor ne dersiniz?????. Msx 125 bosuna bu kadar pagli degil???

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • irfan s kullanıcısına yanıt
    kısıtlı pony tecrübemle sunu soyleyebilirim yakıt dısında bir masrafim olmadi. su an cok yeniyim km saatim arızalı fakat yaklasık 400 km stabilize ağırlıklı yol yapmısımdır bu nedenle teknik anlamda yorum yapmak icin cok tecrubem yok. parça kalitesi yeterli duzeyde. su ama kadar sorunsuz bir makina ama ilerde ne olur bilemiyorum.bakımını iyi yaparsam sorun olmayacagini tahmin ediyorum.

    ben hobi amaçlı aldığım için beklentimi yeteri kadar karşıladı.asfaltta cok surmedim.bu nedenle hızla işim yok daha dip gaz açmadım.lastiklerin ufak olması taşlı stabil yolda ekstra dikkat gerektiriyor. km saatim arızalı son hız konusunda yorum yapamayacağım.yakıt konusunda cok memnun oldugumu soyleyebilirim.

    arkadasta lifanin 5 vitesli 100 luk baska bir modeli var.inan onun benden daha cok sorunu var.bazen marş almıyor,devir kendi kendine yukselip artiyor,ışıklarda durunca stop ediyor.arka fren en ufak basista kitliyor.bunlar sadece aklıma gelenler.

    benim ise suan 3 tane sorunum var.

    biri aldığım gunden beri km saati arizali.km ve tripmetre calismiyor.bu heralde garantiden değişir.servise gitmeye useniyoum.diğeri boşta marşı uzun alması o da herzaman değil bazen oluyor.en son olarak 50km den fazla asfaltta gidince titresimden bacak aram uyusuyor.

    ileride bende gidonu yukseltmeyi dusunuyorum.ayakta suremiyorum.




  • cbrmania C kullanıcısına yanıt
    geçmiş olsun. bende ilk kazamı vitesin ters olmasina alışamadığım için yapmıstım.

    debriyajida kontrol ettim benim bosluk yok. yanlız bir arkadas bosa geçirmek için gaz ver daha kolay olur dedi haklıymış. şimdi öyle yapıyorum.
  • jakabo_ist J kullanıcısına yanıt
    tavsiyelerinizi uyguladım.vites gecisleri de km yapınca rahatlar gibi oldu. fakat usengeclikten km teline hala cozum bulamadım.artık bi ara servise yolum duserse degistirecem.

    bu arada benim gidona bir care bulmam lazim.alçak olduğu için arazi kullanımında ayakta suremiyorum.bacakları acarak denge sagliyorum.giderken cok komik oluyor.sizce gidonu yukseltmek çözüm olurmu ?
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.